ENGINE POWER

Τεχνολογία Formula 1: Τι αποκαλύπτει η νέα μπροστινή πτέρυγα της Mercedes για τα σχέδιά της

Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes εθεάθη στο Μονακό με το πρώτο μέρος του νέου πακέτου αναβάθμισής της. Όλα αλλάζουν...
Τεχνολογία Formula 1: Τι αποκαλύπτει η νέα μπροστινή πτέρυγα της Mercedes για τα σχέδιά της

Τεχνολογία Formula 1:  Η Mercedes χρησιμοποίησε μια νέα μπροστινή πτέρυγα στο Μονακό που αποκλίνει από την προηγούμενη φιλοσοφία: εξετάζουμε τις καινοτομίες του στοιχείου

 Η Mercedes εθεάθη στο Μονακό με το πρώτο μέρος του νέου πακέτου αναβάθμισής της. Ο Τζορτζ Ράσελ επιτράπηκε να οδηγεί στο Πριγκιπάτο με μια νέα μπροστινή πτέρυγα, την οποία ο συμπαίκτης του Λιούις Χάμιλτον είχε παραιτηθεί λόγω έλλειψης νέων ανταλλακτικών.

Η σχεδίαση είναι μια σαφής απόκλιση από τη φιλοσοφία με την οποία η ομάδα ξεκίνησε τη σεζόν και προτείνει μια αλλαγή προσέγγισης καθώς ο Γερμανός κατασκευαστής στοχεύει να βελτιώσει την απόδοση του W15 σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων.

Η ανάλυση του αυτοκινήτου στην αρχή της σεζόν έδειξε ότι το προφίλ απόδοσης ήταν πολύ στενό – είτε το αυτοκίνητο ήταν ανταγωνιστικό σε υψηλές ταχύτητες αλλά όχι αρκετά καλό σε αργές στροφές, είτε ήταν το αντίστροφο – ήταν καλό σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά σε γρήγορα περάσματα όχι αρκετά καλά.

Ο επικεφαλής μηχανικός αγώνων της Mercedes, Andrew Shovlin, παρομοίασε την κατάσταση της ομάδας με ένα μικρό πάπλωμα που καλύπτει είτε τα δάχτυλα των ποδιών είτε το κεφάλι, αλλά όχι και τα δύο. Η πρόκληση για τη Mercedes ήταν να καταλάβει τι χρειαζόταν για να αυξηθεί η οροφή για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο σε όλα τα εύρη ταχύτητας.

Το αφεντικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού Toto Wolff: “Ο Shov είναι καλός με τις μεταφορές και αυτό που κάνουμε τώρα είναι μάλλον η λύση. Δεν νομίζω ότι η κουβέρτα είναι αρκετά μεγάλη για να καλύπτει τα πόδια και το κεφάλι, αλλά πλησιάζουμε.”

“Ο επόμενος αγώνας στο Μόντρεαλ είναι λίγο ασυνήθιστος στίβος, αλλά θα φέρουμε κάτι εκεί και θα φέρουμε κάτι για τη Βαρκελώνη – απλώς για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε κάτι, έχοντας κατά νου ότι μπορεί να υπάρξουν αποτυχίες.”

technologia-formula1-mercedes-f1

Τεχνολογία Formula 1: Τι άλλαξε με το φτερό

Η νέα σχεδίαση της μπροστινής πτέρυγας είναι μια πλήρης αναμόρφωση, εγκαταλείποντας τη νέα σχεδίαση του άνω πτερυγίου (κόκκινο βέλος) που εισήχθη στην αρχή της σεζόν προς όφελος μιας λύσης πλήρους ανοίγματος.

Ως αποτέλεσμα, τα εσωτερικά, ακίνητα μέρη δίπλα στη μύτη έχουν στενέψει, ενώ τα κινούμενα μέρη των δύο άνω πτερυγίων είναι πλέον πιο φαρδιά από πριν.

Το κύριο πλεονέκτημα είναι ότι η ομάδα έχει μεγαλύτερη ευελιξία στη ρύθμιση του αυτοκινήτου, κάτι που είναι το κλειδί για καλές επιδόσεις σε διαφορετικά εύρη ταχύτητας.

Αυτές οι αλλαγές οδήγησαν επίσης σε προσαρμογή του σώματος και της άκρης της μύτης, που άλλαξε επίσης το σχήμα του κύριου επιπέδου μπροστά του.

Αυτό φαίνεται καλύτερα στο σχήμα του κύριου στοιχείου, το οποίο είναι τώρα ελαφρώς πιο επίπεδο σε όλο το μέσο του ανοίγματος (βλ. κόκκινη γραμμή για σύγκριση).

Ταυτόχρονα, το εξωτερικό τμήμα της κύριας πτέρυγας έχει επίσης υποστεί μια μικρή χειρουργική επέμβαση καθώς η πρόσθια άκρη στο εξωτερικό μέρος δεν είναι πλέον λυγισμένη (τονίζεται με κίτρινο χρώμα) και έχει μια πιο σφιχτή ακτίνα όπου συνδέεται με την ακραία πλάκα.

Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: Υπάρχουν πολλές αλλαγές όπου τα πτερύγια συναντούν την τελική πλάκα, καθώς το ύψος της χορδής του κύριου στοιχείου και του δεύτερου στοιχείου έχουν προσαρμοστεί, με το δεύτερο στοιχείο να είναι πλέον το πιο κυρίαρχο του ντουέτου.

Το δεύτερο στοιχείο συνδέεται τώρα ξανά στην ακραία πλάκα καθώς το κάτω μέρος της ακραίας πλάκας έχει ισοπεδωθεί.

Τα δύο πίσω στοιχεία εξακολουθούν να είναι σχεδιασμένα στην ημι-ανεξάρτητη έκδοση που παρουσίασε η Mercedes στις αρχές της περασμένης σεζόν, αλλά έχουν βελτιστοποιηθεί σε σχέση με τις αλλαγές στο περιβάλλον τους.

Επιπλέον, ένα άλλο πτερύγιο από το επάνω πτερύγιο εισήχθη στο κενό μεταξύ της ακραίας πλάκας και του ρυθμιστή για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα υπερπλύσεως που ήθελε η ομάδα (κόκκινο βέλος).

technologia-formula1-mercedes-f1

Η πρώτη εντύπωση θετική

Τεχνολογία Formula 1:  Η ομάδα είχε μόνο ένα από αυτά τα νέα μπροστινά φτερά διαθέσιμα και αποφάσισε να το δώσει στον George Russell αυτή τη φορά, ενώ ο Hamilton προτίμησε να περιμένει μέχρι το Μόντρεαλ για να αποκτήσει αρχική εμπειρία με τη νέα προσέγγιση.

Οι αρχικές αντιδράσεις στο φτερό φαίνονται ενθαρρυντικές, αν και το Μονακό δεν ήταν ίσως η καλύτερη πίστα για να το δοκιμάσει.

Ωστόσο, ο Shovlin πιστεύει ότι οι επόμενοι αγώνες, με περαιτέρω μικρότερες ενημερώσεις, θα ρίξουν φως στον βαθμό στον οποίο έχει αντιμετωπιστεί η αχίλλειος πτέρνα του W15: «Υπάρχει ένας λόγος που οι ομάδες συνήθως δεν φέρνουν κιτ ενημέρωσης στο Μονακό και αυτός είναι η πολύ χαμηλή ταχύτητα της διαδρομής», είπε.

“Το γεγονός ότι η πίστα είναι τόσο δύσκολη, με μικρές ευθείες, καθιστά πολύ δύσκολο να κρίνουμε οτιδήποτε. Αλλά όλα τα δεδομένα που έχουμε δει δείχνουν ότι έχει βελτιώσει την απόδοση και το αυτοκίνητο αισθάνεται καλύτερα”, είπε ο Shovlin.

“Ο Τζορτζ ήταν χαρούμενος και είπε ότι ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής, αλλά θα μάθουμε περισσότερα στο Μόντρεαλ και μετά όταν φτάσουμε σε μια πίστα όπως η Βαρκελώνη, καθώς οι ταχύτητες στις στροφές είναι υψηλότερα, μπορούμε πραγματικά να αρχίσουμε να μαθαίνουμε για αυτό».

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power
Engine Power: Προσόν και ήδη pole, γιατί ο Hauger πήρε το στοίχημα στο Indy NXT;

Προσόν και ήδη pole, γιατί ο Hauger πήρε το στοίχημα στο Indy NXT;

Αν και θα μπορούσε να είχε συνεχίσει την περιπέτειά του στη Formula 2, ο Dennis Hauger αποφάσισε να εξοριστεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μια στοχαστική επιλογή από οικονομικής πλευράς αλλά και για το υπόλοιπο της καριέρας του.

Engine Power
Engine Power: Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Ταϊλάνδης – Αγώνας: Οι αδερφοί Marquez διπλασιάζουν το στοίχημα

MotoGP Ταϊλάνδης – Αγώνας: Οι αδερφοί Marquez διπλασιάζουν το στοίχημα

Ο Marc Marquez χειρίζεται έναν δύσκολο αγώνα με ψυχραιμία για να κερδίσει το MotoGP Grand Prix της Ταϊλάνδης μπροστά από τον αδελφό του, Alex.

Engine Power
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Ο Sébastien Loeb αναγκάστηκε να συνταξιοδοτηθεί στο Άμπου Ντάμπι

Ο Sébastien Loeb αναγκάστηκε να συνταξιοδοτηθεί στο Άμπου Ντάμπι

Σταματημένος στα km 42 του σημερινού σταδίου, ο Sébastien Loeb περιμένει τη βοήθειά του και δεν θα πάει άλλο σήμερα, επομένως ο Γάλλος δεν θα κερδίσει το Abu Dhabi Desert Challenge.

Engine Power
Engine Power: 1812 χλμ Κατάρ – EL1: Ferrari μπροστά από Cadillac, πρόβλημα στην Aston Martin

1812 χλμ Κατάρ – EL1: Ferrari μπροστά από Cadillac, πρόβλημα στην Aston Martin

Η Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε Free Practice 1 από τα 1.812 km στο Κατάρ μέσω του James Calado. Η Aston Martin Valkyrie #009 αντιμετώπισε πρόβλημα.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power
Engine Power: Nicolas Lapierre (Αθλητικός διευθυντής των Άλπεων): «Αυτός ο ρόλος μου ταιριάζει πολύ»

Nicolas Lapierre (Αθλητικός διευθυντής των Άλπεων): «Αυτός ο ρόλος μου ταιριάζει πολύ»

Εν όψει των 1812 χιλιομέτρων του Κατάρ, την έναρξη της σεζόν του 2025 WEC, ο Nicolas Lapierre μιλά για το νέο του ρόλο ως αθλητικός διευθυντής στην Ομάδα Αντοχής των Άλπεων.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Εδώ είναι το πλήρες πρόγραμμα για τις χειμερινές δοκιμές της Formula 1 του 2025, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 26 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Engine Power
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power
Engine Power: Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Σε ηλικία μόλις 18 ετών, ο Andrea Kimi Antonelli θα έχει το δύσκολο έργο να αναλάβει τον Lewis Hamilton στη Mercedes. Ωστόσο, ο Ιταλός θέλει να απελευθερωθεί από αυτό το καθεστώς «αντικαταστάτη» και να κάνει τη θέση του στη Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πλέον το 2025 περνά σε επόμενο στάδιο, με διήμερες εκδηλώσεις και ακόμα περισσότερη όρεξη για επιπλέον συγκινήσεις. Έτσι ξεκινάμε με το διήμερο Πελοποννησιακό Classic Rally 2025: 8 και 9 Μαρτίου με διαδρομή αντάξια του ονόματος του αγώνα. Σάββατο: Κόρινθος, Αγ. Ιωάννης, Νεμέα, Στυμφαλία, Κανδήλα, Αρτεμίσιο, Αεροδρόμιο Τρίπολης (Circuit), διανυκτέρευση Βυτίνα. Κυριακή: Βυτίνα, Λίμνες, Φενεός, Καρυά, Τρίκαλα, Κιάτο.

Engine Power
Engine Power: Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Για τον Flavio Briatore, τον εκτελεστικό σύμβουλο της Alpine, η Γαλλία πρέπει να ανακτήσει τη θέση της στο ημερολόγιο της Formula 1, ωστόσο, ο Ιταλός πιστεύει ότι ούτε το Magny-Cours ούτε το Le Castellet είναι κατάλληλα.

Engine Power
Engine Power: Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Καθώς μπαίνει στην πέμπτη σεζόν του με την ομάδα της Faenza, ο Yuki Tsunoda λέει ότι δεν απογοητεύτηκε από την προώθηση του Liam Lawson στη Red Bull για το 2025.

Engine Power
Engine Power: 7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

Η Λέσχη 4x4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής 4x4 της ΕΠΑ θα διοργανώσει τον Αγώνα «7ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας» την Παρασκευή 28, το Σάββατο 29 και την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025.

Engine Power
Engine Power: Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Με μία μεγαλοπρεπής εκδήλωση στην O2 Arena στο Λονδίνο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια όλων των ομάδων της F1.

Engine Power
Engine Power: Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο τέσσερις φορές νικητής του Ντακάρ δημοσίευσε ένα βίντεο στα κοινωνικά του δίκτυα, δύο εβδομάδες αφότου έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Αν και έχει ακρωτηριαστεί το δεξί του πόδι, σκέφτεται ήδη να επιστρέψει στους αγώνες το συντομότερο δυνατό.

Engine Power
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power