Τεχνολογία Formula 1: Τι αποκαλύπτει η νέα μπροστινή πτέρυγα της Mercedes για τα σχέδιά της
Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes εθεάθη στο Μονακό με το πρώτο μέρος του νέου πακέτου αναβάθμισής της. Όλα αλλάζουν...Τεχνολογία Formula 1: Η Mercedes χρησιμοποίησε μια νέα μπροστινή πτέρυγα στο Μονακό που αποκλίνει από την προηγούμενη φιλοσοφία: εξετάζουμε τις καινοτομίες του στοιχείου
Η Mercedes εθεάθη στο Μονακό με το πρώτο μέρος του νέου πακέτου αναβάθμισής της. Ο Τζορτζ Ράσελ επιτράπηκε να οδηγεί στο Πριγκιπάτο με μια νέα μπροστινή πτέρυγα, την οποία ο συμπαίκτης του Λιούις Χάμιλτον είχε παραιτηθεί λόγω έλλειψης νέων ανταλλακτικών.
Η σχεδίαση είναι μια σαφής απόκλιση από τη φιλοσοφία με την οποία η ομάδα ξεκίνησε τη σεζόν και προτείνει μια αλλαγή προσέγγισης καθώς ο Γερμανός κατασκευαστής στοχεύει να βελτιώσει την απόδοση του W15 σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων.
Η ανάλυση του αυτοκινήτου στην αρχή της σεζόν έδειξε ότι το προφίλ απόδοσης ήταν πολύ στενό – είτε το αυτοκίνητο ήταν ανταγωνιστικό σε υψηλές ταχύτητες αλλά όχι αρκετά καλό σε αργές στροφές, είτε ήταν το αντίστροφο – ήταν καλό σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά σε γρήγορα περάσματα όχι αρκετά καλά.
Ο επικεφαλής μηχανικός αγώνων της Mercedes, Andrew Shovlin, παρομοίασε την κατάσταση της ομάδας με ένα μικρό πάπλωμα που καλύπτει είτε τα δάχτυλα των ποδιών είτε το κεφάλι, αλλά όχι και τα δύο. Η πρόκληση για τη Mercedes ήταν να καταλάβει τι χρειαζόταν για να αυξηθεί η οροφή για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο σε όλα τα εύρη ταχύτητας.
Το αφεντικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού Toto Wolff: “Ο Shov είναι καλός με τις μεταφορές και αυτό που κάνουμε τώρα είναι μάλλον η λύση. Δεν νομίζω ότι η κουβέρτα είναι αρκετά μεγάλη για να καλύπτει τα πόδια και το κεφάλι, αλλά πλησιάζουμε.”
“Ο επόμενος αγώνας στο Μόντρεαλ είναι λίγο ασυνήθιστος στίβος, αλλά θα φέρουμε κάτι εκεί και θα φέρουμε κάτι για τη Βαρκελώνη – απλώς για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε κάτι, έχοντας κατά νου ότι μπορεί να υπάρξουν αποτυχίες.”
Τεχνολογία Formula 1: Τι άλλαξε με το φτερό
Η νέα σχεδίαση της μπροστινής πτέρυγας είναι μια πλήρης αναμόρφωση, εγκαταλείποντας τη νέα σχεδίαση του άνω πτερυγίου (κόκκινο βέλος) που εισήχθη στην αρχή της σεζόν προς όφελος μιας λύσης πλήρους ανοίγματος.
Ως αποτέλεσμα, τα εσωτερικά, ακίνητα μέρη δίπλα στη μύτη έχουν στενέψει, ενώ τα κινούμενα μέρη των δύο άνω πτερυγίων είναι πλέον πιο φαρδιά από πριν.
Το κύριο πλεονέκτημα είναι ότι η ομάδα έχει μεγαλύτερη ευελιξία στη ρύθμιση του αυτοκινήτου, κάτι που είναι το κλειδί για καλές επιδόσεις σε διαφορετικά εύρη ταχύτητας.
Αυτές οι αλλαγές οδήγησαν επίσης σε προσαρμογή του σώματος και της άκρης της μύτης, που άλλαξε επίσης το σχήμα του κύριου επιπέδου μπροστά του.
Αυτό φαίνεται καλύτερα στο σχήμα του κύριου στοιχείου, το οποίο είναι τώρα ελαφρώς πιο επίπεδο σε όλο το μέσο του ανοίγματος (βλ. κόκκινη γραμμή για σύγκριση).
Ταυτόχρονα, το εξωτερικό τμήμα της κύριας πτέρυγας έχει επίσης υποστεί μια μικρή χειρουργική επέμβαση καθώς η πρόσθια άκρη στο εξωτερικό μέρος δεν είναι πλέον λυγισμένη (τονίζεται με κίτρινο χρώμα) και έχει μια πιο σφιχτή ακτίνα όπου συνδέεται με την ακραία πλάκα.
Τεχνολογία Formula 1 Mercedes: Υπάρχουν πολλές αλλαγές όπου τα πτερύγια συναντούν την τελική πλάκα, καθώς το ύψος της χορδής του κύριου στοιχείου και του δεύτερου στοιχείου έχουν προσαρμοστεί, με το δεύτερο στοιχείο να είναι πλέον το πιο κυρίαρχο του ντουέτου.
Το δεύτερο στοιχείο συνδέεται τώρα ξανά στην ακραία πλάκα καθώς το κάτω μέρος της ακραίας πλάκας έχει ισοπεδωθεί.
Τα δύο πίσω στοιχεία εξακολουθούν να είναι σχεδιασμένα στην ημι-ανεξάρτητη έκδοση που παρουσίασε η Mercedes στις αρχές της περασμένης σεζόν, αλλά έχουν βελτιστοποιηθεί σε σχέση με τις αλλαγές στο περιβάλλον τους.
Επιπλέον, ένα άλλο πτερύγιο από το επάνω πτερύγιο εισήχθη στο κενό μεταξύ της ακραίας πλάκας και του ρυθμιστή για να επιτευχθεί το αποτέλεσμα υπερπλύσεως που ήθελε η ομάδα (κόκκινο βέλος).
Η πρώτη εντύπωση θετική
Τεχνολογία Formula 1: Η ομάδα είχε μόνο ένα από αυτά τα νέα μπροστινά φτερά διαθέσιμα και αποφάσισε να το δώσει στον George Russell αυτή τη φορά, ενώ ο Hamilton προτίμησε να περιμένει μέχρι το Μόντρεαλ για να αποκτήσει αρχική εμπειρία με τη νέα προσέγγιση.
Οι αρχικές αντιδράσεις στο φτερό φαίνονται ενθαρρυντικές, αν και το Μονακό δεν ήταν ίσως η καλύτερη πίστα για να το δοκιμάσει.
Ωστόσο, ο Shovlin πιστεύει ότι οι επόμενοι αγώνες, με περαιτέρω μικρότερες ενημερώσεις, θα ρίξουν φως στον βαθμό στον οποίο έχει αντιμετωπιστεί η αχίλλειος πτέρνα του W15: «Υπάρχει ένας λόγος που οι ομάδες συνήθως δεν φέρνουν κιτ ενημέρωσης στο Μονακό και αυτός είναι η πολύ χαμηλή ταχύτητα της διαδρομής», είπε.
“Το γεγονός ότι η πίστα είναι τόσο δύσκολη, με μικρές ευθείες, καθιστά πολύ δύσκολο να κρίνουμε οτιδήποτε. Αλλά όλα τα δεδομένα που έχουμε δει δείχνουν ότι έχει βελτιώσει την απόδοση και το αυτοκίνητο αισθάνεται καλύτερα”, είπε ο Shovlin.
“Ο Τζορτζ ήταν χαρούμενος και είπε ότι ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής, αλλά θα μάθουμε περισσότερα στο Μόντρεαλ και μετά όταν φτάσουμε σε μια πίστα όπως η Βαρκελώνη, καθώς οι ταχύτητες στις στροφές είναι υψηλότερα, μπορούμε πραγματικά να αρχίσουμε να μαθαίνουμε για αυτό».
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power