ENGINE POWER

Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;

Ο τελευταίος γύρος της χρονιάς θα είναι επίσης καθοριστικός για την απονομή του τίτλου WRC2. Στο τέλος μιας σασπένς σεζόν, μια 2η θέση θα είναι αρκετή για να στεφθεί ο Sami Pajari. Αν αποτύχει, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ θα πάρει το στέμμα.
Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;

Λόγω του μικρού αριθμού Rally1, το WRC2 ήταν ένα από τα κύρια κέντρα ενδιαφέροντος το 2024. Η ποιότητα των γηπέδων, η ποικιλομορφία των προφίλ των παικτών και οι επιδόσεις των αυτοκινήτων κατέστησαν δυνατή την αντιστάθμιση της ασυμφωνίας των κανονισμούς που απαιτούν από τους συμμετέχοντες να επιλέξουν 7 συναντήσεις (6 αποτελέσματα διατηρούνται) από τους 13 γύρους. Με αυτή την επιταγή, οι διεκδικητές δεν έχουν συγκρουσθεί συχνά και αυτό ακριβώς θα συμβεί στην Ιαπωνία.

Στην αρχή αυτού του τελευταίου γύρου, εξακολουθεί να είναι ο Oliver Solberg που κατέχει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα. Προηγείται 15 πόντους από τον Sami Pajari, αλλά δεν θα μπορέσει να υπερασπιστεί τη θέση του αφού θα απουσιάσει, σε αντίθεση με τον Φινλανδό. Για να αποτρέψει τον Σουηδό να πάρει το στέμμα, ο Pajari πρέπει να κερδίσει ή να τερματίσει 2ος . Για τον άνθρωπο που έχει ήδη κερδίσει τρεις φορές φέτος (Σαρδηνία, Πολωνία και Ακρόπολις) και που έκανε καλό ντεμπούτο στο Rally1, το έργο δεν φαίνεται ανυπέρβλητο.

«Δεν αισθάνομαι καμία ιδιαίτερη πίεση που να συνδέεται με το ίδιο το ράλι », είπε ο Sami Pajari στο WRC . Ένα γεγονός νωρίτερα και τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν πάει στραβά και οι πιθανότητες τίτλου μας να είχαν χαθεί. Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση και θα το προσεγγίσουμε ως ένα συλλαλητήριο ανάμεσα σε πολλά άλλα. Θα βάλουμε τα δυνατά μας και θα δούμε το αποτέλεσμα στο τέλος. Έχουμε μάθει και προχωρήσουμε σε όλους τους τομείς. Ήμασταν σταθερά γρήγοροι σε όλη τη σεζόν, με τερματισμούς στο βάθρο σε διάφορα ράλι. Νιώθω ότι η φετινή χρονιά πέρασε πριν από τον τελευταίο αγώνα. Οι νίκες σε Σαρδηνία, Πολωνία και Ελλάδα ήταν κορυφαίες στιγμές, χωρίς να ξεχνάω τις εμπειρίες μου πίσω από το τιμόνι του Rally1. »

Στην Toyota City θα πρέπει κυρίως να προσέχει τον Nikolay Gryazin που θα έχει ένα C3 Rally2 από την ομάδα PH-Sport και τον Fergus Greensmith. Αν ο νεοβουλγάρος είναι πράγματι απειλή, όπως αποδεικνύεται από την πρόσφατη διαδήλωσή του στην Κεντρική Ευρώπη, ο Άγγλος εμφανίζεται συχνά εκτός σκηνής αυτή τη σεζόν. Ακόμα κι αν έχει ήδη διαβεβαιώσει ότι θα κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τον Solberg, τον σταθερό του στην Toksport, ο Γκας δεν φαίνεται να είναι αντίπαλος του Pajari.

Για τον νεαρό Σκανδιναβό (23 ετών την 1η Δεκεμβρίου )  , η απόκτηση του τίτλου θα ήταν ένας εξαιρετικός τρόπος να τερματίσει την περίοδο του Rally2 και να στραφεί στο Yaris Rally1 του επόμενου έτους.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Θα κλέψει ο Sami Pajari τον τίτλο του WRC2 από τον Oliver Solberg στην Ιαπωνία;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!