ENGINE POWER

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.
Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Ενώ οι πρώτες μέρες του Lewis Hamilton στη Ferrari κυριάρχησαν στα διεθνή πρωτοσέλιδα για αρκετές εβδομάδες, ο Adrian Newey στην Aston Martin δεν έχει στερήσει προσοχής. Στις αρχές Μαρτίου, ο λαμπρός μηχανικός ανέλαβε το νέο του ρόλο από τη Red Bull , με την ευθύνη να εξετάσει τους νέους κανονισμούς του 2026 για να βοηθήσει τους Πράσινους να κάνουν τη μετάβαση όσο το δυνατόν πιο επιτυχημένη. «Την πρώτη μέρα, πήγαμε μια βόλτα προς την αεροδυναμική σήραγγα. Ήταν ενδιαφέρον να τον δούμε να μελετά την ενότητα, παρατηρώντας προσεκτικά ορισμένες πτυχές της τεχνολογίας του μοντέλου και του εξοπλισμού μέτρησης. “ αποκαλύπτει ο Andy Cowell, ο νέος διευθυντής της Aston Martin για τις πρώτες μέρες του Adrian Newey στην πανεπιστημιούπολη Silverstone. «Πολύ γρήγορα, ήταν ήδη πίσω στο γραφείο μηχανικών, αναλύοντας τους κανονισμούς του 2026 και σκεφτόταν τους συμβιβασμούς που απαιτούνται για να σχεδιάσει ένα γρήγορο αυτοκίνητο με αυτούς τους νέους κανόνες. »

Ο Adrian Newey έχει έναν χρόνο μπροστά του για να κάνει την Aston Martin να λάμψει, αλλά μέχρι τότε η βρετανική ομάδα έχει μια σεζόν να παίξει. Το 2024, η βρετανική ομάδα τερμάτισε πέμπτη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, πολύ μακριά από τις μεγάλες φιλοδοξίες του ιδιοκτήτη τους. Η ομάδα του Fernando Alonso και του Lance Stroll έδειχνε ήδη επικεντρωμένη στο 2026, ακόμη και πριν από την έναρξη της τρέχουσας χρονιάς, όπου η απόδοσή της παραμένει μυστήριο για την ώρα. Οι δοκιμές πριν από τη σεζόν στο Μπαχρέιν αποκάλυψαν ότι πολλές ομάδες υστερούν. Αυτό υποδηλώνει μια δύσκολη χρονιά για την ομάδα του Λόρενς Στρολ. Θα ρισκάρει όμως ο Καναδός δισεκατομμυριούχος να θυσιάσει έναν ολόκληρο χρόνο για να στοιχηματίσει τα πάντα στο 2026;

Η Aston Martin περιμένει να δει πού βρίσκεται πριν πάρει μια απόφαση.

«Είναι κάτι που όλοι πρέπει να ισορροπήσουμε. “ διαβεβαιώνει ο Andy Cowell, όταν ρωτήθηκε για τη δυσκολία συμφιλίωσης της εξέλιξης των αυτοκινήτων του 2025 και του 2026 τους επόμενους μήνες. «Φέτος έχουμε 24 αγώνες στο καλεντάρι και ταυτόχρονα θέλουμε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τα αυτοκίνητά μας. Έχουμε όμως και νέους κανονισμούς για το 2026, με διαφορετική αεροδυναμική, νέα συστήματα μετάδοσης κίνησης και διαφορετικά καύσιμα. Πώς μπορείτε λοιπόν να βρείτε τη σωστή ισορροπία σε έναν κόσμο όπου υπάρχει περιορισμός προϋπολογισμού και αεροδυναμικοί περιορισμοί σε CFD και αεροδυναμικές σήραγγες; Ο καθένας πρέπει να κάνει τις στρατηγικές του επιλογές και να καθορίσει την καλύτερη προσέγγιση. »

«Η άφιξη του Adrian φέρνει τεράστια εμπειρία και εξαιρετικό ανταγωνιστικό πνεύμα. » συνεχίζει ο άνθρωπος που προηγουμένως ήταν επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Mercedes . «Προς το παρόν, επιλέξαμε να τον βάλουμε να δουλέψει στο μονοθέσιο του 2026 και καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για να κατανοήσει όλα τα ζητήματα. Ίσως μετά τους πρώτους αγώνες, αφού εντοπίσουμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του τρέχοντος αυτοκινήτου μας, θα μπορεί να προτείνει κάποιες αναβαθμίσεις για το αυτοκίνητο του 2025 , αλλά είμαστε μια ομάδα σε πλήρη μεταμόρφωση, με μια νέα αεροδυναμική σήραγγα και πολύ εξοπλισμό που αναπτύσσεται στο εργοστάσιο. Ο στόχος είναι όλα να συνεργαστούν με συνοχή και να βοηθήσουν στη δημιουργία της ομάδας και της νοοτροπίας που απαιτούνται για τη δημιουργία του ταχύτερου δυνατού αυτοκινήτου. »

Η Aston Martin θα πρέπει επίσης να διαχειριστεί την άφιξη ενός νέου κατασκευαστή κινητήρων: η Honda θα αντικαταστήσει τη Mercedes ως προμηθευτή κινητήριων μονάδων για βρετανικά μονοθέσια. Οι Ιάπωνες θα φτάσουν το 2026 με την ελπίδα να επιστρέψουν στις κορυφές του αθλήματος, στο οποίο τόσο τους έχει συνηθίσει η Red Bull.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power