Στα τέλη του 2018, ο Fernando Alonso αποσύρθηκε από τα paddocks της Formula 1 για να ξεκινήσει ένα διάλειμμα 2 ετών από το μεγάλο τσίρκο. Μια περίοδος ανάπαυσης που του επέτρεψε να επιστρέψει καλύτερα, αλλά και να κατανοήσει καλύτερα ορισμένα θέματα, δύσκολα οριοθετημένα πότε ήταν παίκτης στη διοργάνωση.
Ο Fernndo Alonso ενα κεφάλαιο της καριέρας του στο οποίο ο οδηγός της Aston Martin επέστρεψε στο High Performance Podcast. «Όταν σταμάτησα το 2018, είχα βαρεθεί τα ταξίδια και τα πάντα γύρω από τη Formula 1. Ειδικά από τη στιγμή που αγωνιζόμουν για θέσεις οπισθοφυλακής, θυμάται ο Alonso , τονίζοντας τον λιγότερο από ένδοξο χρόνο του στη McLaren (2015-18). Ωστόσο, κάθε φορά που συναντούσα θαυμαστές, στο αεροδρόμιο ή σε ξενοδοχεία, μου έλεγαν: ‘πρέπει να γυρίσεις, πρέπει να γυρίσεις’.
Δεν ήξερα ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται τόσο πολύ για αυτό το άθλημα, τα τελευταία χρόνια πριν την πρώτη μου συνταξιοδότηση, ήταν σαν να ήμασταν ανώνυμοι. Η F1 δεν ήταν τόσο δημοφιλής όσο σήμερα χάρη στο «Drive to Survive» και όλα αυτά. Έμεινα έκπληκτος με το πόσο με συμπάθησαν οι άνθρωποι. »
- O Χάμιλτον παραλίγο στα χρώματα της Ferrari
- Η Ε.Ε. φέρνει σκληρά μέτρα κατά της ηχορύπανσης
- F1 Τα πάντα είναι επιλογές… Μια ανάσα προς την δόξα πριν πεθάνω!
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
Ένα πλήρες και ποικίλο ιστορικό
Δύο σαββατοκύριακα χρόνια που πρόσφεραν επίσης στον Ταύρο της Αστούριας την ευκαιρία να δοκιμάσει άλλες κατηγορίες κύρους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να κερδίσει ένα πολύ αξιοσέβαστο ρεκόρ: δύο νίκες στο 24 Hours of Le Mans , το 2018 (παράλληλα με την F1), επίσης όπως και το 2019, όπου κέρδισε ταυτόχρονα τον τίτλο του WEC .
Κάτι που μπορεί να προστεθεί σε μια μεγάλη επιτυχία στο 24 Hours of Daytona (2019) και μια δέκατη τρίτη θέση στο Ντακάρ το 2020. Ο Ισπανός συμμετείχε επίσης δύο φορές στα 500 μίλια της Indianapolis κατά τη διάρκεια του διαλείμματός του, αλλά γνώρισε λιγότερη επιτυχία.
«Και μετά ναι, παρατήρησα ότι η Formula 1 ήταν πολύ διαφορετική από άλλες κατηγορίες, συνεχίζει. Πολύ πιο εγωιστικό, πολύ πιο λαμπερό κατά κάποιο τρόπο, αλλά κυρίως πιο ψεύτικο. Νομίζω ότι το Le Mans, το Indy 500 ή το Dakar είναι πιο καθαρά μηχανοκίνητα αθλήματα. Παρά τα πάντα, η F1 παραμένει αυτό που είναι με αυτήν την έλξη, οι άνθρωποι θέλουν να παρακολουθήσουν τους αγώνες, θέλουν να τους ακολουθήσουν στην τηλεόραση.
Δώστηκα επίσης τον εαυτό μου στην άσκηση πίσω από την οθόνη μου, μου επέτρεψε να εκτιμήσω λίγο περισσότερο όλη αυτή την πτυχή του αθλήματος που με ενοχλούσε ως πιλότο: τον εθνικό ύμνο, τον γύρο της παρέλασης, το γεγονός ότι έχω λίγο περισσότερη πρόσβαση στο μάντρα με τα μέσα ενημέρωσης. Όταν οδηγούσα, μισούσα εκείνες τις στιγμές, αλλά στο σαλόνι μου, μου έλειπαν.
Όταν επέστρεψα, νομίζω ότι έκανα ένα βήμα προς αυτά τα πράγματα, όντας λίγο πιο χαλαρός. Με ενδιαφέρουν λίγο περισσότερο οι οπαδοί, η τηλεόραση και κάτι τέτοιο γιατί καταλαβαίνω τη σημασία του. Αυτό ήταν δυνατό μόνο επειδή πέρασα δύο χρόνια στο περιθώριο. »
Σήμερα, σε ηλικία 42 ετών, ο Ισπανός δεν είναι ακόμη έτοιμος για μόνιμη απόσυρση και δείχνει σε καλύτερη κατάσταση από ποτέ τις μέρες που η Aston Martin του δίνει τα μέσα να αγωνιστεί μπροστά.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: