Έπειτα από τέσσερα χρόνια προσαρμογής σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες που αναπόφευκτα επηρέασαν το χαρακτήρα του αγώνα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το 2025 επιστρέφει στην περίοδο που διαχρονικά το χαρακτήρισε, στο καλοκαίρι. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA ενέκρινε το πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2025, με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να αποτελεί τον έβδομο γύρο, που θα διεξαχθεί στις 26-29 Ιουνίου, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τις θερμοκρασίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα πληρώματα. Αυτό όμως αποτελούσε πάντα ένα από τα βασικότερα στοιχεία της ταυτότητας του αγώνα, που καθιερώθηκε ως μία πρωτόγνωρη μίξη σκληρών οδοστρωμάτων και ζέστης. Η απόφαση για τη διεξαγωγή του αγώνα το καλοκαίρι ήρθε έπειτα από επιθυμία των οργανωτών, με στόχο τη διατήρηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου μέρους της παράδοσής του στη σύγχρονη εποχή των Ράλλυ. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ: https://tinyurl.com/acropolis2025
Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα.
Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024.
Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού.
Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη «οικογένεια» της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε».
Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, κάτι που δεικνύει έμπρακτα το παραπάνω σχόλιο. Οπότε η χώρα μας επιχείρησε να πρωτοτυπήσει σε αυτό τον τομέα στρέφοντας για ακόμη μια φορά τα φώτα επάνω της.
Η υπερειδική διαδρομή, το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, θα είναι κάτι πρωτοποριακό.
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα εκκινούν πάνω στο κατάστρωμα του αυτοκινητόδρομου, ένα με κατεύθυνση προς Αθήνα και το άλλο προς Λαμία.
Πηδώντας πάνω από το διαχωριστικό στηθαίο μέσω ειδικά διαμορφωμένης ράμπας, θα συνεχίζουν στο άλλο ρεύμα κατεύθυνσης, καλύπτοντας μια διαδρομή 3,2 χλμ.
Τμήμα της διαδρομής θα περνά μέσα από το πάρκινγκ του ΣΕΑ Σείριος στο ρεύμα προς Αθήνα, ενώ κατά μήκος της χάραξής της θα υπάρχουν τεχνητά εμπόδια.
Σε αυτό το πλαίσιο θα διοργανωθεί μια συναυλία με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, η οποία θα ανοίξει την EKO Super Special Stage.
Τόσο η Υπερειδική όσο και η συναυλία θα διεξαχθούν με ελεύθερη πρόσβαση για όλους τους θεατές, καθώς δε θα υπάρχει εισιτήριο.
Δύο ημέρες νωρίτερα, την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, στη Λαμία, και ειδικότερα στην Πανελλήνια Έκθεση, όπου και το ΕΚΟ Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, η τελετή εκκίνησης θα συνδυαστεί με ακόμα μία συναυλία, και πάλι με ελεύθερη είσοδο.
Κάπως έτσι η σκυτάλη θα περάσει στους πρωταγωνιστές του αγώνα, στα πληρώματα, τα οποία φέτος θα έχουν ένα αρκετά δύσκολο έργο να διαχειριστούν: μια μεγάλη πρώτη ημέρα με τρεις εμβληματικές ειδικές διαδρομές (επαναλαμβανόμενες), ένα απαιτητικό Σάββατο χωρίς ενδιάμεσο σέρβις και μια Κυριακή που, αν και μικρότερη, θα αποτελέσει το κρίσιμο βήμα για αυτόν που τελικά θα προσθέσει στο παλμαρέ του την πολυπόθητη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power