Η SportBusiness δηλώνει ότι η Audi βρίσκεται επί του παρόντος σε «προχωρημένες» διαπραγματεύσεις με την Adidas για να διασφαλίσει ότι το διάσημο λογότυπο με τρεις ρίγες της παγκόσμιας μάρκας αθλητικών ειδών εμφανίζεται στα ρούχα της Audi όταν εισέλθει στη Formula 1 το 2026. Αυτή η συνεργασία θα δώσει στην Adidas παρουσία με δύο F1 ομάδες, καθώς η γερμανική αθλητική μάρκα πρόκειται να αντικαταστήσει την Puma ως συνεργάτης ένδυσης της Mercedes το 2025.
Για την Audi, η συνεργασία με την Adidas ακολουθεί μια προηγούμενη χορηγία και τεχνική συνεργασία με την BP που ιδρύθηκε τον Ιούλιο. Αυτή η συμφωνία ορίζει την BP ως τον επίσημο προμηθευτή καυσίμων της Audi, ενώ η Castrol αναλαμβάνει το ρόλο του συνεργάτη λιπαντικών και λιπαντικών. Επιπλέον, υπήρξαν αλλαγές σε επίπεδο διοίκησης, με τον πρώην υπάλληλο της Ferrari, Mattia Binotto, να αναλαμβάνει την εξαγορά της Sauber της Audi. Ο Binotto αντικαθιστά τους Andreas Seidl και Oliver Hoffmann ως πρωταγωνιστές σε αυτή τη μετάβαση.
Λίγο μετά το διορισμό του Binotto πριν από το Grand Prix του Βελγίου, η Audi και ο Binotto ανακοίνωσαν ότι ο Jonathan Wheatley, ο σημερινός αθλητικός διευθυντής της Red Bull, θα γίνει ο Διευθυντής της ομάδας Audi στα μέσα της τελευταίας χρονιάς της Sauber το 2025. Η είσοδος της Audi στη Formula 1 συμπίπτει με περίοδος ταχείας ανάπτυξης όσον αφορά τις εμπορικές ευκαιρίες, και η συνεργασία με την Adidas είναι μόνο ένα παράδειγμα πολλών εμπορικών σημάτων που εντάσσονται στο άθλημα. Ο Castore έχει ήδη συνεργασίες με Red Bull και McLaren, ενώ η συνεργασία της Puma με τη Mercedes διανύει τον τελευταίο χρόνο. Ο Castore έχει επίσης συμφωνίες με Ferrari και Williams.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Adidas θέλει να είναι μέρος της σκηνής της F1, καθώς η προβολή και το ενδιαφέρον του αθλήματος έχουν αυξηθεί σημαντικά, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο Bjorn Gulden, Διευθύνων Σύμβουλος της Adidas, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Bild νωρίτερα φέτος ότι «τα περισσότερα συμβόλαια στη F1 σχετικά με τεχνικούς χορηγούς λήγουν το 2026. Είμαστε σε συζητήσεις με πολλές ομάδες και τα σχέδια είναι τόσο προχωρημένα που δεν μπορεί να αποκαλύψει τίποτα αυτή τη στιγμή. Θα το κάνουμε το συντομότερο δυνατό». Οι διαπραγματεύσεις της Adidas κατέληξαν σε συνεργασίες με το 20% του δικτύου της Formula 1, ευθυγραμμισμένες με δύο γερμανικές μάρκες. Από την άλλη πλευρά, η Audi θα συνεχίσει τις συζητήσεις της με άλλες μάρκες για να επεκτείνει το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο πριν από το 2026.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power