ENGINE POWER

Το Gran Turismo γιορτάζει την 27η επέτειό του: μια αναδρομή σε 5 εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από το έπος

Στις 23 Δεκεμβρίου 1997 κυκλοφόρησε το πρώτο Gran Turismo στην Ιαπωνία. 25 χρόνια μετά, το έπος εξακολουθεί να είναι επίκαιρο σήμερα με πολλά μοντέλα που έχουν γίνει αχώριστα από τα βιντεοπαιχνίδια του στούντιο Polyphony Digital. Η AUTOhebdo επέλεξε πέντε εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από το έπος του Gran Turismo... μια μη εξαντλητική λίστα φυσικά!

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Suzuki Escudo Pikes Peak (1995)  

Για πολλούς, όταν σκεφτόμαστε το Gran Turismo, σκεφτόμαστε επίσης αυτό το αυτοκίνητο: το Suzuki Escudo Pikes Peak. Εμφανιζόμενος στο Gran Turismo 2 το 1998 στο PlayStation, η εντυπωσιακή βάση της Suzuki έκανε πολλούς να ονειρεύονται με τα υπερμεγέθη πτερύγια και την τρελή ισχύ των σχεδόν 1000 ίππων (για 800 κιλά!). Νικητής της πιο διάσημης αναρρίχησης λόφου στον κόσμο, του Pikes Peak Hill Climb, το 1995 και το 2006, είναι επίσης γνωστό ως Suzuki Grand Vitara Pikes Peak και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στη δημοτικότητα του έπος. Επιπλέον, αυτό το μηχανικό τέρας είναι ακόμα παρόν στο τελευταίο έργο της σειράς, το Gran Turismo 7!

Toyota Castrol TOM’S Supra (1997)

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το διάσημο Toyota Castrol Supra GT στην επιλογή μας! Οι πιο πιστοί και γηραιότεροι παίκτες στο έπος του Gran Turismo σημαδεύτηκαν από αυτή την υπέροχη έκδοση GT του Supra Mk4, η οποία διαγωνίστηκε στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Grand Touring, το JGTC (σήμερα γνωστό ως Super GT) στα τέλη της δεκαετίας του 1990 Το TOM’S, το Toyota Supra με το χρώμα Castrol έκανε πολλούς ανθρώπους να ονειρεύονται, είτε στην πραγματική ζωή είτε στην εικονική. Παρόν στο παιχνίδι από το πρώτο έργο, εξακολουθεί να ευχαριστεί τους παίκτες στο Gran Turismo!

Mazda 787B (1991)

Λέγεται ότι ο θόρυβος του περιστροφικού κινητήρα του Mazda 787B εξακολουθεί να αντηχεί στο Mulsanne Straight. Το ιαπωνικό πρωτότυπο, που μπήκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων, έχει γίνει θρυλικό από την εμφάνισή του, τη ζωντάνια του αλλά πάνω από όλα από τη μανιώδη μελωδία του κινητήρα του. Η νίκη του στο 24 Hours of Le Mans το 1991 το έκανε το μοναδικό αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα που κέρδισε σε αυτόν τον αγώνα. Επιπλέον, είναι το πρώτο αυτοκίνητο ιαπωνικής σχεδίασης που κέρδισε το 24 Hours of Le Mans πριν κερδίσει η Toyota το 2018. Το Mazda 787B είναι παρόν στο έπος από το Gran Turismo 3 A-Spec, που κυκλοφόρησε το 2001 στο PlayStation 2 .

Chaparral 2J (1970)

Ίσως ένα από τα πιο εκκεντρικά αυτοκίνητα στην ιστορία. Η Chaparral, μια παράδοση να το κάνει αυτό, παρήγαγε ένα αυτοκίνητο το 1970 που ήταν τόσο εκπληκτικό όσο και αποτελεσματικό. το 2J. Καταρχάς, το μπλοκ κινητήρα είναι τερατώδες, με το Chevrolet V8 με κυβισμό αυξημένο στα 7,6 λίτρα που αποδίδει σχεδόν 700 ίππους για συνολικό βάρος μόλις 821 κιλών! Αυτό όμως που σοκάρει τους πάντες είναι το πίσω μέρος. Δύο ανεμιστήρες, τροφοδοτούμενοι από δύο δίχρονους κινητήρες χιονιού, ρουφούσαν τον αέρα που ρέει κάτω από το αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα εδάφους που προκύπτει είναι εξαιρετικό. Και προφανώς, οι παίκτες του Gran Turismo έχουν μεγάλη χαρά να το οδηγούν εικονικά, από τότε που το Gran Turismo 4 κυκλοφόρησε το 2005 στο PS2.

Dodge-Chrysler Viper GTS-R (2002)

Για να ολοκληρώσετε αυτήν τη μικρή συλλογή εμβληματικών αυτοκινήτων Gran Turismo, ο ταπεινός συντάκτης σας παίρνει το ελεύθερο να κάνει μια πιο υποκειμενική επιλογή με αυτό το υπέροχο Dodge-Chrysler Viper GTS-R. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Chrysler, την Oreca και τη Reynard Motorsport, το Viper GTS-R της Team Oreca κέρδισε τρεις φορές το 24 Hours of Le Mans, το 24 Hours of Daytona, το FIA GT και το ALMS. Με το κόκκινο φόρεμά του με δύο λευκές ρίγες, το Viper GTS-R είναι ένα δημοφιλές αυτοκίνητο μεταξύ των παικτών από την πρώτη του εμφάνιση στο Gran Turismo 3 A-Spec.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version