Το Habsburg κάνει μεγάλα όνειρα για την Alpine το 2025 με ένα «εγγενώς καλό» αυτοκίνητο
Μετά από μια πειστική πρώτη σεζόν με το A424 στο Hypercar και την 4η θέση στο πρωτάθλημα, η Alpine στοχεύει ακόμα πιο ψηλά το 2025. Αυτή είναι σε κάθε περίπτωση η επιθυμία του Ferdinand Habsburg, ο οποίος διασφαλίζει ότι το βέλος Α έχει τα μέσα για να παίξει στην κορυφή του τραπεζιού.Μετά από μια πειστική πρώτη σεζόν με το A424 στο Hypercar και την 4η θέση στο πρωτάθλημα, η Alpine στοχεύει ακόμα πιο ψηλά το 2025. Αυτή είναι σε κάθε περίπτωση η επιθυμία του Ferdinand Habsburg, ο οποίος διασφαλίζει ότι το βέλος Α έχει τα μέσα για να παίξει στην κορυφή του τραπεζιού.
Το 2024, η Alpine ήταν «η καλύτερη από τις υπόλοιπες» στο WEC . Το A arrowed κατέλαβε μια ωραία 4η θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών – πίσω από τις ανέγγιχτες Toyota , Porsche και Ferrari – για την πρώτη του σεζόν στην κορυφαία κατηγορία με το A424, με το πρόσθετο πλεονέκτημα ενός βάθρου που κέρδισε το Νο. 36 στο 6Η του Φούτζι. Ένα περισσότερο από ενθαρρυντικό ξεκίνημα για τη γαλλική ομάδα, η οποία ξεπέρασε τις πιο έμπειρες ομάδες μεταξύ των Κατασκευαστών, και μια καλή βάση για δουλειά για την επόμενη σεζόν. Γιατί αν το 2024 ήταν έτος μάθησης στο Hypercar, το 2025 πρέπει να είναι το έτος επιβεβαίωσης.
Το Habsburg βλέπει το Alpine να γίνεται «μια ακόμη μεγαλύτερη δύναμη» το 2025
Για να γίνει αυτό, η Alpine θα μπορεί να βασιστεί σε ένα υγιές και αποτελεσματικό A424 σε όλα τα εδάφη με ένα δοκιμασμένο πλαίσιο Oreca, αλλά και σε ένα έμπειρο πλήρωμα. Η γαλλική φυλή θα καλωσορίσει έναν βασικό νεοσύλλεκτο στην ανάπτυξή της, τον Frédéric Makowiecki, ο οποίος θα φέρει όλη την εμπειρία και την τεχνογνωσία του από τα χρόνια του στην Porsche. Για τους υπόλοιπους οδηγούς δεν σημειώνεται σχεδόν καμία αλλαγή, εκτός από την έναρξη του Ζυλ Γκουνόν στη θέση του Ματιέ Βαξιβιέρ. Το βέλος A θα μπορεί επομένως να βασιστεί στους Charles Milesi, Mick Schumacher , Paul-Loup Chatin και Ferdinand Habsburg, ο οποίος δεν στερείται φιλοδοξίας και βλέπει τον Alpine να παίζει τους πρωταγωνιστικούς ρόλους το 2025.
«Είναι συναρπαστικό να επιστρέφω με μια εμβληματική μάρκα όπως η Alpine καθώς συνεχίζει την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία Endurance – μια θέση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπου πραγματικά ανήκει. Η πρώτη μας σεζόν με την Alpine αφορούσε την οικοδόμηση σχέσεων και εμπιστοσύνης μεταξύ των οδηγών, των μηχανικών και των μηχανικών. Η δημιουργία αυτής της σύνδεσης ήταν απαραίτητη και πιστεύω ότι αν συνεχίσουμε να ενισχύουμε αυτούς τους δεσμούς, θα γίνουμε ακόμη μεγαλύτερη υπολογίσιμη δύναμη [το 2025], λέει ο Αυστριακός οδηγός , ο οποίος έχασε τον γύρο Imola τον περασμένο Απρίλιο λόγω τραυματισμός στην πλάτη . Το ίδιο το αυτοκίνητο είναι εγγενώς καλό, και τώρα είναι να διασφαλίσουμε ότι η ομάδα θα συνεχίσει να είναι ενωμένη και να συνεργάζεται ως οικογένεια, όπως κάναμε το 2024. Εάν συνεχίσουμε με αυτό το λανσάρισμα, είμαι πεπεισμένος ότι θα μπορέσουμε να τα καταφέρουμε ακόμα περισσότερα πράγματα στο μέλλον. »
«Το να πετύχεις περισσότερα πράγματα» θα σημαίνει προφανώς την αναζήτηση μιας πρώτης νίκης στο WEC με ένα A424 που έδειξε μεγάλη υπόσχεση στις κατατακτήριες και στη διαχείριση ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η Alpine θα έχει προφανώς τις 24 ώρες του Λε Μαν στο στόχαστρο της και ελπίζει να διορθώσει τη γκάφα που συνάντησε το 2024, όπου και τα δύο αυτοκίνητα αποσύρθηκαν λόγω βλάβης κινητήρα πριν από το ένα τρίτο του αγώνα. Για να αποφευχθεί αυτό, το Arrow έχει επιδιορθώσει τον κινητήρα Mecachrome για να τον κάνει πιο αξιόπιστο. Εάν η αξιοπιστία υπάρχει και οι επιδόσεις είναι ακόμα εκεί, τότε η Alpine θα μπορούσε κάλλιστα να έρθει στο προσκήνιο για να ανταγωνιστεί για τα βάθρα… και γιατί όχι καλύτερα;