ENGINE POWER

Το IndyCar πρόκειται να επιστρέψει στο Τέξας το 2026

Ενώ το Τέξας ήταν μια κεντρική πολιτεία στο πρόγραμμα IndyCar, φιλοξενώντας έως και δύο αγώνες ανά σεζόν τη δεκαετία του 2000 και ξανά το 2019, το οβάλ Fort Worth εξαφανίστηκε από τα ημερολόγια του 2024 και του 2025, αλλά το «Μοναχικό αστέρι State» θα έχει πράγματι παρουσία το 2026.

to-indycar-prokite-na-epistrepsi-sto-texas-to-2026
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Το Texas Motor Speedway σηματοδότησε την πεμπτουσία του Indy Racing League, ενός πρωταθλήματος που ξεκίνησε το 1996, με τα γεγονότα να διαγωνίζονται σε οβάλ με εξαιρετικά απότομες στροφές, που μεταφράζονται σε αγώνες δέσμης με πολύ υψηλές ταχύτητες. Η τροποποίηση της πίστας το 2017 και οι επαναλαμβανόμενες δυσκολίες της NASCAR σε αυτήν την πίστα, που την οδήγησαν να την ποτίσει με ρητίνη για να προσφέρει περισσότερο κράτημα στα αυτοκίνητά της, έκαναν τα τελευταία γεγονότα πιο ζοφερά, μέχρι τον αγώνα του 2023, που εκτιμήθηκαν ομόφωνα από τους παρατηρητές. Ωστόσο, θα παραμείνει το τελευταίο διαγωνιζόμενο στην πίστα του Fort Worth και αν το Τέξας επιστρέψει στο ημερολόγιο του 2026, δεν θα είναι σε αυτή τη θρυλική πίστα IndyCar .

Είναι στην πραγματικότητα στα προάστια του Ντάλας, ακριβώς στο Άρτινγκτον, γύρω από το στάδιο AT&T, το οποίο φιλοξενεί τους αγώνες NFL των Dallas Cowboys. Το γήπεδο θα χρησιμοποιηθεί επίσης για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026, το οποίο θα διεξαχθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό και τον Καναδά. Το αστικό σιρκουί θα πρέπει επομένως, σύμφωνα με πληροφορίες που συλλέγει η Racer, να περιστρέφεται γύρω από την πανεπιστημιούπολη των Cowboys, με κεντρικό σημείο το στάδιο. Μια διαδρομή παρόμοια με το Grand Prix της Formula 1 του Μαϊάμι , που ακολουθείται γύρω από το Hard Rock Stadium. Το Γκραν Πρι του Χιούστον, το οποίο επέστρεψε στο ημερολόγιο το 2013 και το 2014, διεξήχθη επίσης γύρω από ένα γήπεδο αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Η επισημοποίηση αυτού που θα έπρεπε να είναι το Γκραν Πρι του Ντάλας αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες, και αυτό συνάδει με τις πρόσφατες δηλώσεις του Mark Miles, προέδρου της Penske Entertainment, μητρικής εταιρείας της IndyCar. Για τον Μάιλς, το δημοφιλές ρητό ότι «οι καλύτερες σούπες φτιάχνονται σε παλιές γλάστρες» δεν είναι απολύτως σχετικό το 2024! Αυτός που προήδρευσε στη μοίρα του ATP στο τένις επιθυμεί να στήσει «εκδηλώσεις», κυρίως στην καρδιά των πόλεων, αντί να επιστρέψει σε παλιές πίστες που δεν έβρισκαν πλέον το κοινό τους. Το Texas Motor Speedway μόλις και μετά βίας χωρούσε 10.000 θεατές τις τελευταίες σεζόν, μπορούμε να στοιχηματίσουμε ότι θα υπάρχουν πολλοί περισσότεροι γύρω από το στάδιο AT&T…

Είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη το ημερολόγιο ως σύνολο. Με 17 αγώνες, από τις αρχές Μαρτίου έως τα τέλη Αυγούστου, το IndyCar βρίσκεται αντιμέτωπο με πραγματικό μποτιλιάρισμα τους τελευταίους μήνες της σεζόν του, όπου η αναπνοή είναι πολύ μεγαλύτερη στην αρχή της καμπάνιας. Το Fort Worth Speedway καλωσορίζει τη NASCAR στην αρχή της σεζόν, θα ήθελε να τοποθετηθεί στο τέλος της χρονιάς στην πλευρά του IndyCar, αλλά αυτό θα συνεπαγόταν σειρές 12 ή 13 διαδοχικών εβδομάδων στην πίστα, έναν αβάσταχτο ρυθμό για την μηχανική. Μπορούμε λοιπόν να φανταστούμε ότι το Dallas Grand Prix θα πρέπει να γίνει τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο, προκειμένου να καλυφθούν τα υπάρχοντα κενά για παράδειγμα μεταξύ των γύρων της Αγίας Πετρούπολης και του Thermal, ή του Thermal και του Long Beach.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version