ENGINE POWER

Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Είναι μια πολύ σημαντική πρόκληση για τη Formula 1 και είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει επίσης να συγκεντρώσει το όραμα όλων των ομάδων Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1
Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Η Formula 1 δείχνει ελαφρύτερους, απλούστερους πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1, λέει ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Stefano Domenicali.

 stefano-domenicali-ceo-formula

Με την F1 να έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιεί πλήρως βιώσιμα καύσιμα από το 2026 αντί να ακολουθεί μια αμιγώς ηλεκτρική διαδρομή, ήδη γίνονται σκέψεις για τον τύπο μονάδας ισχύος που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η σειρά στη συνέχεια.

Και με τον Domenicali να έχει ξεκαθαρίσει πρόσφατα ότι θέλει να δει το βάρος του αυτοκινήτου να μειώνεται, ένας τομέας όπου θα μπορούσε να μειωθεί σημαντική μάζα είναι οι υβριδικές μονάδες ισχύος, οι οποίες επί του παρόντος ενσωματώνουν βαριές κυψέλες μπαταρίας.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη ο Domenicali εξέθεσε το όραμά του για την F1 να εξετάσει σοβαρά μια ενδεχόμενη αλλαγή προσέγγισης για τη μονάδα ισχύος μόλις τελειώσουν οι κανόνες για τα βιώσιμα καύσιμα.

«Εάν μπορέσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί στη μελέτη και παραγωγή βιώσιμων καυσίμων, θα μπορέσουμε να σκεφτούμε την επόμενη γενιά μονάδων ισχύος, εστιάζοντας στην ελαφρότητα», είπε.

«Θέλουμε έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, με πολλούς ίππους και επίσης με υπέροχο ήχο. Το 99,9% των ανθρώπων θέλουν να ακούσουν ξανά έναν ήχο της Formula 1 στην πίστα και αυτό είναι κάτι που έχουμε βάλει στο τραπέζι».

Ενώ η F1 συνεχίζει με τούρμπο-υβριδικά από το 2026, ο Domenicali πιστεύει ότι πιθανές αλλαγές στην κατεύθυνση της αγοράς αυτοκινήτου την επόμενη δεκαετία θα μπορούσαν να επιτρέψουν μια αλλαγή εστίασης και στους αγώνες Grand Prix.

«Σήμερα βρισκόμαστε σε μια μεταβατική φάση, όπου οι μεγάλοι κατασκευαστές πρέπει να αναπτύξουν υβριδικές και ηλεκτρικές τεχνολογίες, καθώς αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου πωλήσεών τους», είπε.

«Αλλά πιστεύω ότι αν κάνουμε καλή δουλειά με βιώσιμα καύσιμα, θα είμαστε σε θέση να έχουμε απλοποιημένους κινητήρες σε λίγα χρόνια με μικρότερο αντίκτυπο στο βάρος. Είναι κάτι που σύντομα θα αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε».  Ο Domenicali είπε ότι ήταν στο DNA της

BRAWN: Η F1 ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥΣ, ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΥΣ, ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΑΛΛΑ…

Παρουσίαη στο Αγγλικό Grnd Prix τον κινητήρα της Mercedes. Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

BRAWN: Η F1 ΘΑ ΕΧΕΙ Φθηνότερους, Απλους, ΑΛΛΑ…  πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1, 

F1 να «ελαφρύνει κάθε στοιχείο των μονοθεσίων όσο το δυνατόν περισσότερο», παρόλο που κατανοούσε πλήρως ότι το βάρος του αυτοκινήτου έπρεπε να αυξηθεί επίσης ως αποτέλεσμα μιας προσπάθειας για βελτίωση της ασφάλειας.

Μιλώντας για τη σημασία του παράγοντα βάρους του αυτοκινήτου, ο Domenicali είπε: «Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα.

«Με τα χρόνια το βάρος των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί και προφανώς κανείς δεν αμφισβητεί τι έχει γίνει στο μέτωπο της ασφάλειας.

«Αλλά υπήρξε επίσης η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και η επακόλουθη υιοθέτηση μπαταριών, μια πτυχή που οδήγησε σε αντίκτυπο στο μέτωπο του βάρους.

«Ως Formula 1, πρέπει να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να επιταχύνουμε όσον αφορά την ανάπτυξη, και εδώ το θέμα των βιώσιμων καυσίμων είναι θεμελιώδες. Η αντίληψη και η αγορά σε αυτό το μέτωπο αλλάζουν και νομίζω ότι έγινε μια πολύ καλή επιλογή όταν αποφασίσαμε για πρώτη φορά να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο.

«Δεν θέλουμε να κάνουμε τεχνολογικούς πολέμους ενάντια στην πλήρη ηλεκτρική κινητικότητα, καθώς είναι μια τεχνολογία που θα έχει τη δική της αγορά.

«Αλλά πιστεύουμε ότι η Formula 1 μπορεί να επιταχύνει τη δυνατότητα να έχουμε βιώσιμα καύσιμα στη σωστή τιμή και αυτό θα είναι μια μεγάλη βοήθεια για την κινητικότητα με την απόλυτη έννοια, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών οχημάτων, της αεροπορίας και αυτού που περιλαμβάνει αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον κόσμο. , που είναι περίπου ενάμισι δισεκατομμύριο.

«Είναι μια πολύ σημαντική πρόκληση για τη Formula 1 και είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει επίσης να συγκεντρώσει το όραμα όλων των ομάδων».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power