ENGINE POWER

Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Είναι μια πολύ σημαντική πρόκληση για τη Formula 1 και είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει επίσης να συγκεντρώσει το όραμα όλων των ομάδων Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1
Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Η Formula 1 δείχνει ελαφρύτερους, απλούστερους πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1, λέει ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Stefano Domenicali.

 stefano-domenicali-ceo-formula

Με την F1 να έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιεί πλήρως βιώσιμα καύσιμα από το 2026 αντί να ακολουθεί μια αμιγώς ηλεκτρική διαδρομή, ήδη γίνονται σκέψεις για τον τύπο μονάδας ισχύος που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η σειρά στη συνέχεια.

Και με τον Domenicali να έχει ξεκαθαρίσει πρόσφατα ότι θέλει να δει το βάρος του αυτοκινήτου να μειώνεται, ένας τομέας όπου θα μπορούσε να μειωθεί σημαντική μάζα είναι οι υβριδικές μονάδες ισχύος, οι οποίες επί του παρόντος ενσωματώνουν βαριές κυψέλες μπαταρίας.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη ο Domenicali εξέθεσε το όραμά του για την F1 να εξετάσει σοβαρά μια ενδεχόμενη αλλαγή προσέγγισης για τη μονάδα ισχύος μόλις τελειώσουν οι κανόνες για τα βιώσιμα καύσιμα.

«Εάν μπορέσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί στη μελέτη και παραγωγή βιώσιμων καυσίμων, θα μπορέσουμε να σκεφτούμε την επόμενη γενιά μονάδων ισχύος, εστιάζοντας στην ελαφρότητα», είπε.

«Θέλουμε έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, με πολλούς ίππους και επίσης με υπέροχο ήχο. Το 99,9% των ανθρώπων θέλουν να ακούσουν ξανά έναν ήχο της Formula 1 στην πίστα και αυτό είναι κάτι που έχουμε βάλει στο τραπέζι».

Ενώ η F1 συνεχίζει με τούρμπο-υβριδικά από το 2026, ο Domenicali πιστεύει ότι πιθανές αλλαγές στην κατεύθυνση της αγοράς αυτοκινήτου την επόμενη δεκαετία θα μπορούσαν να επιτρέψουν μια αλλαγή εστίασης και στους αγώνες Grand Prix.

«Σήμερα βρισκόμαστε σε μια μεταβατική φάση, όπου οι μεγάλοι κατασκευαστές πρέπει να αναπτύξουν υβριδικές και ηλεκτρικές τεχνολογίες, καθώς αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου πωλήσεών τους», είπε.

«Αλλά πιστεύω ότι αν κάνουμε καλή δουλειά με βιώσιμα καύσιμα, θα είμαστε σε θέση να έχουμε απλοποιημένους κινητήρες σε λίγα χρόνια με μικρότερο αντίκτυπο στο βάρος. Είναι κάτι που σύντομα θα αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε».  Ο Domenicali είπε ότι ήταν στο DNA της

BRAWN: Η F1 ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥΣ, ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΥΣ, ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΑΛΛΑ…

Παρουσίαη στο Αγγλικό Grnd Prix τον κινητήρα της Mercedes. Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

BRAWN: Η F1 ΘΑ ΕΧΕΙ Φθηνότερους, Απλους, ΑΛΛΑ…  πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1, 

F1 να «ελαφρύνει κάθε στοιχείο των μονοθεσίων όσο το δυνατόν περισσότερο», παρόλο που κατανοούσε πλήρως ότι το βάρος του αυτοκινήτου έπρεπε να αυξηθεί επίσης ως αποτέλεσμα μιας προσπάθειας για βελτίωση της ασφάλειας.

Μιλώντας για τη σημασία του παράγοντα βάρους του αυτοκινήτου, ο Domenicali είπε: «Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα.

«Με τα χρόνια το βάρος των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί και προφανώς κανείς δεν αμφισβητεί τι έχει γίνει στο μέτωπο της ασφάλειας.

«Αλλά υπήρξε επίσης η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και η επακόλουθη υιοθέτηση μπαταριών, μια πτυχή που οδήγησε σε αντίκτυπο στο μέτωπο του βάρους.

«Ως Formula 1, πρέπει να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να επιταχύνουμε όσον αφορά την ανάπτυξη, και εδώ το θέμα των βιώσιμων καυσίμων είναι θεμελιώδες. Η αντίληψη και η αγορά σε αυτό το μέτωπο αλλάζουν και νομίζω ότι έγινε μια πολύ καλή επιλογή όταν αποφασίσαμε για πρώτη φορά να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο.

«Δεν θέλουμε να κάνουμε τεχνολογικούς πολέμους ενάντια στην πλήρη ηλεκτρική κινητικότητα, καθώς είναι μια τεχνολογία που θα έχει τη δική της αγορά.

«Αλλά πιστεύουμε ότι η Formula 1 μπορεί να επιταχύνει τη δυνατότητα να έχουμε βιώσιμα καύσιμα στη σωστή τιμή και αυτό θα είναι μια μεγάλη βοήθεια για την κινητικότητα με την απόλυτη έννοια, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών οχημάτων, της αεροπορίας και αυτού που περιλαμβάνει αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον κόσμο. , που είναι περίπου ενάμισι δισεκατομμύριο.

«Είναι μια πολύ σημαντική πρόκληση για τη Formula 1 και είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει επίσης να συγκεντρώσει το όραμα όλων των ομάδων».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!