ENGINE POWER

Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Είναι μια πολύ σημαντική πρόκληση για τη Formula 1 και είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει επίσης να συγκεντρώσει το όραμα όλων των ομάδων Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1
Το μέλλον δείχνει ελαφρύτερους και πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Η Formula 1 δείχνει ελαφρύτερους, απλούστερους πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1, λέει ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Stefano Domenicali.

 stefano-domenicali-ceo-formula

Με την F1 να έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιεί πλήρως βιώσιμα καύσιμα από το 2026 αντί να ακολουθεί μια αμιγώς ηλεκτρική διαδρομή, ήδη γίνονται σκέψεις για τον τύπο μονάδας ισχύος που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η σειρά στη συνέχεια.

Και με τον Domenicali να έχει ξεκαθαρίσει πρόσφατα ότι θέλει να δει το βάρος του αυτοκινήτου να μειώνεται, ένας τομέας όπου θα μπορούσε να μειωθεί σημαντική μάζα είναι οι υβριδικές μονάδες ισχύος, οι οποίες επί του παρόντος ενσωματώνουν βαριές κυψέλες μπαταρίας.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη ο Domenicali εξέθεσε το όραμά του για την F1 να εξετάσει σοβαρά μια ενδεχόμενη αλλαγή προσέγγισης για τη μονάδα ισχύος μόλις τελειώσουν οι κανόνες για τα βιώσιμα καύσιμα.

«Εάν μπορέσουμε να είμαστε αποτελεσματικοί στη μελέτη και παραγωγή βιώσιμων καυσίμων, θα μπορέσουμε να σκεφτούμε την επόμενη γενιά μονάδων ισχύος, εστιάζοντας στην ελαφρότητα», είπε.

«Θέλουμε έναν ανταγωνιστικό κινητήρα, με πολλούς ίππους και επίσης με υπέροχο ήχο. Το 99,9% των ανθρώπων θέλουν να ακούσουν ξανά έναν ήχο της Formula 1 στην πίστα και αυτό είναι κάτι που έχουμε βάλει στο τραπέζι».

Ενώ η F1 συνεχίζει με τούρμπο-υβριδικά από το 2026, ο Domenicali πιστεύει ότι πιθανές αλλαγές στην κατεύθυνση της αγοράς αυτοκινήτου την επόμενη δεκαετία θα μπορούσαν να επιτρέψουν μια αλλαγή εστίασης και στους αγώνες Grand Prix.

«Σήμερα βρισκόμαστε σε μια μεταβατική φάση, όπου οι μεγάλοι κατασκευαστές πρέπει να αναπτύξουν υβριδικές και ηλεκτρικές τεχνολογίες, καθώς αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου πωλήσεών τους», είπε.

«Αλλά πιστεύω ότι αν κάνουμε καλή δουλειά με βιώσιμα καύσιμα, θα είμαστε σε θέση να έχουμε απλοποιημένους κινητήρες σε λίγα χρόνια με μικρότερο αντίκτυπο στο βάρος. Είναι κάτι που σύντομα θα αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε».  Ο Domenicali είπε ότι ήταν στο DNA της

BRAWN: Η F1 ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥΣ, ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΥΣ, ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΑΛΛΑ…

Παρουσίαη στο Αγγλικό Grnd Prix τον κινητήρα της Mercedes. Η μελλοντική γενιά των αυτοκινήτων της Formula 1 θα μπορούσε να βασίζεται σε ελαφρύτερους, απλούστερους και πιο πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1

BRAWN: Η F1 ΘΑ ΕΧΕΙ Φθηνότερους, Απλους, ΑΛΛΑ…  πιο θορυβώδεις κινητήρες στην F1, 

F1 να «ελαφρύνει κάθε στοιχείο των μονοθεσίων όσο το δυνατόν περισσότερο», παρόλο που κατανοούσε πλήρως ότι το βάρος του αυτοκινήτου έπρεπε να αυξηθεί επίσης ως αποτέλεσμα μιας προσπάθειας για βελτίωση της ασφάλειας.

Μιλώντας για τη σημασία του παράγοντα βάρους του αυτοκινήτου, ο Domenicali είπε: «Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα.

«Με τα χρόνια το βάρος των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί και προφανώς κανείς δεν αμφισβητεί τι έχει γίνει στο μέτωπο της ασφάλειας.

«Αλλά υπήρξε επίσης η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και η επακόλουθη υιοθέτηση μπαταριών, μια πτυχή που οδήγησε σε αντίκτυπο στο μέτωπο του βάρους.

«Ως Formula 1, πρέπει να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να επιταχύνουμε όσον αφορά την ανάπτυξη, και εδώ το θέμα των βιώσιμων καυσίμων είναι θεμελιώδες. Η αντίληψη και η αγορά σε αυτό το μέτωπο αλλάζουν και νομίζω ότι έγινε μια πολύ καλή επιλογή όταν αποφασίσαμε για πρώτη φορά να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο.

«Δεν θέλουμε να κάνουμε τεχνολογικούς πολέμους ενάντια στην πλήρη ηλεκτρική κινητικότητα, καθώς είναι μια τεχνολογία που θα έχει τη δική της αγορά.

«Αλλά πιστεύουμε ότι η Formula 1 μπορεί να επιταχύνει τη δυνατότητα να έχουμε βιώσιμα καύσιμα στη σωστή τιμή και αυτό θα είναι μια μεγάλη βοήθεια για την κινητικότητα με την απόλυτη έννοια, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών οχημάτων, της αεροπορίας και αυτού που περιλαμβάνει αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον κόσμο. , που είναι περίπου ενάμισι δισεκατομμύριο.

«Είναι μια πολύ σημαντική πρόκληση για τη Formula 1 και είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει επίσης να συγκεντρώσει το όραμα όλων των ομάδων».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power