ENGINE POWER

Το μέλλον της Yamaha R1 WSBK: «Θα υπάρξει μια εξέλιξη το 2025 με νέα ανταλλακτικά»

Yamaha R1 WSBK : εντάθηκαν οι φήμες ότι η Yamaha τερμάτιζε την ανάπτυξη του R1 και έβγαζε το Superbike από το πρόγραμμα.
Το μέλλον της Yamaha R1 WSBK: «Θα υπάρξει μια εξέλιξη το 2025 με νέα ανταλλακτικά»

Εμπιστοσύνη στην ομάδα Yamaha R1 WSBK : Αν και η Yamaha διακόπτει το R1 σε σημαντικές αγορές, ο διευθυντής της ομάδας Paul Denning αναμένει περαιτέρω εξελίξεις

Στο πλαίσιο της έναρξης της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Αυστραλία, εντάθηκαν οι φήμες ότι η Yamaha τερμάτιζε την ανάπτυξη του R1 και έβγαζε το Superbike από το πρόγραμμα. Αργότερα διευκρινίστηκε ότι επηρεάστηκαν μόνο ορισμένες αγορές και ότι η αλλαγή στο πρότυπο εκπομπών Euro 6 ήταν ο λόγος.

Ενώ η BMW και η Ducati συνεχίζουν να εργάζονται πολύ επιμελώς για τις νέες εξελίξεις, υπάρχει λιγότερος ενθουσιασμός στη Yamaha. Το R1 είναι σχεδόν αμετάβλητο από το 2020. Σε ένα πρωτάθλημα προσανατολισμένο στη σειρά, αυτό αναπόφευκτα οδηγεί σε προβλήματα που μπορούν να εξισορροπηθούν μόνο μέσω παραχωρήσεων στους κανόνες.

Συναντηθήκαμε με τον διευθυντή της ομάδας της Yamaha, Paul Denning, στην εκδήλωση WSBK στη Βαρκελώνη και μιλήσαμε για το μέλλον του R1. Ο Ντένινγκ προσπαθεί να κρατήσει ψηλά την αυτοπεποίθησή του. Είναι πεπεισμένος ότι η Yamaha θα συνεχίσει να προσφέρει εξελίξεις, ακόμη κι αν το R1 προσφέρεται μόνο ως έκδοση trackday σε σημαντικές αγορές όπως η Ευρώπη.

Yamaha R1 WSBK

Yamaha R1 WSBK : «Δεν ανησυχώ καθόλου», εξηγεί ο Paul Denning. “Δεν είναι σωστό ότι το R1 δεν προσφέρεται πλέον ως έκδοση δρόμου. Απλώς δεν προσφέρεται πλέον στην Ευρώπη. Οι κανονισμοί Euro 6 είναι ο λόγος. Είναι πολύ δύσκολο να τηρηθούν αυτοί οι κανονισμοί και να διατηρηθούν οι επιδόσεις.”

Πριν από μερικά χρόνια, η Yamaha πήρε την απόφαση να προσφέρει το μοντέλο μόνο ως trackday έκδοση του R6. Η ζήτηση για τη μηχανή σούπερ σπορ συνέχισε να μειώνεται. Τώρα το R1 έχει παρόμοια μοίρα. Η Yamaha αποφάσισε να μην υιοθετήσει νέα έγκριση, η οποία θα ήταν απαραίτητη λόγω του νέου προτύπου εκπομπών.

«Δεν έχει νόημα όταν κοιτάς τη ζήτηση», είπε ο Paul Denning. “Η Yamaha πήρε την απόφαση να προσφέρει το R1 μόνο ως έκδοση trackday, όπως συμβαίνει ήδη με τις μοτοσυκλέτες μοτοκρός. Οι περισσότεροι από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα στην πίστα ούτως ή άλλως.”

Yamaha R1 WSBK

Yamaha R1 WSBK :  Η μετάβαση από τα ποδήλατα δρόμου στα ποδήλατα trackday είναι πιθανό να προκαλέσει τη συνέχιση της μείωσης των πωλήσεων. Ωστόσο, ο Paul Denning αναμένει περαιτέρω ενημερώσεις από τη Yamaha: “Δεν νομίζω ότι θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στο αγωνιστικό μας έργο. Αντίθετα, είναι θετικό. Η Yamaha θα συνεχίσει να αναπτύσσει τη μοτοσυκλέτα και να επικεντρωθεί στη χρήση του trackday.”

Ένα εντελώς νέο R1 θεωρείται απίθανο. “Θα υπάρξει μια εξέλιξη με νέα ανταλλακτικά για το 2025. Αλλά δεν θα είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο”, προβλέπει ο διευθυντής της Yamaha.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το μέλλον της Yamaha R1 WSBK: «Θα υπάρξει μια εξέλιξη το 2025 με νέα ανταλλακτικά»», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!