ENGINE POWER

Το νέο EA SPORTS WRC είναι γεγονός και είναι άκρως εθιστικό

Μόλις παραδόθηκε μετά από ολοκληρωτικό Rebuilt το EA SPORTS WRC Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να λάβετε υπόψη σας για το νέο παιχνίδι όταν κατασκευάζετε το δικό σας αγωνιστικό αυτοκίνητο στις υπερείδικες.
Το νέο EA SPORTS WRC είναι γεγονός και είναι άκρως εθιστικό
Το EA SPORTS™ WRC σηματοδοτεί την πρώτη είσοδο του θρυλικού προγραμματιστή αγωνιστικών παιχνιδιών Codemasters στη σειρά του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Ενώ ο τροχός του WRC μόλις τους παραδόθηκε στην αγορά, αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση το πρώτο τους παιχνίδι ράλι. Η Codemasters έχει μια ιστορία αγωνιστικών παιχνιδιών που περιλαμβάνει τα Micro Machines, τα επίσημα παιχνίδια της F1 και το αρχικό Colin McRae Rally το 1998 – για να μην αναφέρουμε τους πολύ δικούς τους τίτλους Dirt και Dirt Rally του στούντιο.
Εμπνευσμένο από το έργο του Colin McRae να αναπτύξει το δικό του αυτοκίνητο ράλι, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα το McRae R4, το EA SPORTS™ WRC περιλαμβάνει μια λειτουργία Builder, η οποία επιτρέπει στους παίκτες να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν το δικό τους αγωνιστικό αριστούργημα στο ράλι. Παρόλο που αυτή η λειτουργία διευκολύνει το απλό χτύπημα των εξαρτημάτων μεταξύ τους και την έξοδο από την άλλη πλευρά με ένα όχημα στο οποίο μπορείτε να αγωνιστείτε, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη για να αποκτήσετε ένα αυτοκίνητο με το οποίο θέλετε πραγματικά να αγωνιστείτε. Ας τους περάσουμε.
    EA-Sports-WRC-first-impressions

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ EA SPORTS WRC ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ WRC

υτή την εβδομάδα, οι συνεργάτες, τα αδέρφια και οι γονείς των οπαδών του ράλι σε όλο τον κόσμο έχουν χάσει κάθε επαφή με τους κολλητούς τους καθώς προσκολλώνται στο ολοκαίνουργιο βιντεοπαιχνίδι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

EA Sports WRC.

Έγινε για πρώιμη πρόσβαση την Τρίτη (31 Οκτωβρίου), το παιχνίδι είναι πλέον διαθέσιμο για όλους σήμερα (Παρασκευή 3 Νοεμβρίου) σε Play Station 5, XBOX Series X|S και PC.

Όντας όμως οι τρελοί θαυμαστές του ράλι, οι συγγραφείς του DirtFish, Luke Barry και James Bowen, έχουν ήδη καταγράψει αρκετά εικονικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι, προπαραγγείλοντας το παιχνίδι για πρώιμη πρόσβαση.

EA-Sports-WRC-first-impressions

Λοιπόν, την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού, τι πιστεύουν για αυτό; Ανταποκρίνεται στη διαφημιστική εκστρατεία; Εδώ είναι οι ετυμηγορίες τους

Είναι τόσο εθιστικό

Ήταν ένα ευτυχές ατύχημα, αλλά παρόλα αυτά λαμπρό. Σχεδιάζοντας τη ρεπό μου αντί για το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης της περασμένης εβδομάδας, είχα δώσει στον εαυτό μου την Τρίτη – απλώς και μόνο που σκέφτηκα ότι ήταν μια μέρα για ανάσα. Αποδείχθηκε μια εμπνευσμένη μέρα για μια μέρα άδειας!

Έγινε κράτηση για εμβόλιο γρίπης και COVID για το πρωί, κούρεμα αμέσως μετά, είχα ένα απόγευμα να συμπληρώσω.

Το EA Sports WRC το έκανε αυτό και μετά μερικά. Εκτός από ένα διάλειμμα για να πάω μια βόλτα και να φάω μερικά παραδομένα McDonald’s, νομίζω ότι είχα περίπου οκτώ σταθερές ώρες παιχνιδιού. Είναι τόσο εθιστικό.

Έχοντας δοκιμάσει για λίγο το παιχνίδι μια εβδομάδα πριν στο Codemasters HQ, ήλπιζα ότι θα είχα λίγο καλύτερη απόδοση τώρα πίσω στο πιο οικείο gamepad μου – αντί για την υπερσύγχρονη ρύθμιση sim που είχα ντροπιαστεί πριν.

ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ CODEMASTERS ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ EA SPORTS WRC
Αλλά ας πούμε απλώς ότι το Hyundai i20 N Rally1 μου ολοκλήρωσε την πρώτη μου προσπάθεια στο Rally México μοιάζοντας μάλλον μεταχειρισμένο. Ωστόσο, το ίδιο συναίσθημα που ένιωθα στη sim, η γνήσια αίσθηση μέσα από το τιμόνι του σημείου που είναι η λαβή (ή δεν είναι!) επέστρεψε. Και σύντομα άρχισα να το καταλαβαίνω.

Ρεαλιστικά, αν είστε λάτρης των ράλι, ιδιαίτερα κάποιος που του αρέσει να παίζει, θα παίξετε αυτή τη νέα δόση. Κατά κάποιο τρόπο, δεν έχει καν σημασία πόσο καλό είναι, γιατί θα αγαπήσετε ακόμα την αίσθηση της οδήγησης. Αλλά στο EA Sports WRC είναι μια γνήσια αίσθηση.

EA-Sports-WRC-first-impressions

Βρήκα τον εαυτό μου να κάνω αυτό το τρομερά τρομακτικό πράγμα που κάνουν οι πραγματικοί αναθεωρητές αυτοκινήτων όπου βγάζουν θορύβους ενθουσιασμού όταν απλώς λατρεύουν την οδηγική τους εμπειρία. Αυτός ήμουν εγώ καθώς πήγαινα με ένα Ford Escort Maxi σε ένα από τα πιο επίπεδα και πιο γρήγορα τμήματα του Μόντε Κάρλο.

Είχα βυθιστεί πλήρως – και οι ήχοι (ιδιαίτερα των αυτοκινήτων Rally1) είναι τόσο ακριβείς που είναι τρελοί. Κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας τα έκανα όλα, από το να κρεμαστώ στο Seat Ibiza Kit Car μου καθώς πετάχτηκε στην έρημο της Κένυας ή να πετούσα στις πίστες της Νέας Ζηλανδίας στο «μονόκερο» Polo R WRC 2017 της Volkswagen. Με 18 διαφορετικούς ράλι (17 στο λανσάρισμα) και 78 διαφορετικά αυτοκίνητα, είναι αδύνατο να βαρεθείς ποτέ. Υπάρχει πάντα κάτι νέο να δοκιμάσετε.

Και είναι απίστευτα ευχάριστο να μαθαίνεις πώς να αξιοποιείς στο έπακρο κάθε διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτου. Τα προσθιοκίνητα μηχανήματα ήταν ίσως τα αγαπημένα μου, καθώς ήταν πιο εύκολο να αντλήσω τα περισσότερα από κάποιον με το περιορισμένο επίπεδο δεξιοτήτων μου, αλλά τα Rally1 ήταν τα πιο συναρπαστικά. Το να μάθεις πώς και πού να χρησιμοποιείς το υβριδικό απαιτεί χρόνο και η σύγκρισή τους με τα World Rally Cars 2017-2021 άνοιξε τα μάτια – καταλαβαίνω πλήρως γιατί ο Elfyn Evans αρχικά αγωνίστηκε με τη νέα γενιά, το θέτουμε έτσι!

Ωστόσο, για λόγους ισορροπίας, και ως ογκώδης παιδαγωγός, έχω να θίξω ορισμένα εξαιρετικά δευτερεύοντα σημεία. Το Ford Fiesta WRC έχει χρώμα του 2021, αλλά έχει το όνομα και τον αριθμό του Esapekka Lappi στο πλάι (όταν οδήγησε για το M-Sport το 2020) και το χρώμα του Chris Ingram μπορεί να επιλεγεί για το Škoda Fabia RS Rally2 και όχι το Rally2 evo που οδήγησε στην πραγματικότητα. Μόντε Κάρλο φέτος.

Και σε αυτό το θέμα, αισθάνεται λίγο απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν είναι διαθέσιμο το περιεχόμενο όλων των οδηγών στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να παίξετε ως Suninen στο Hyundai Rally1, Jari-Matti Latvala στο Toyota ή Grégoire Munster στο Puma. Και στο WRC2 το Lindholm δεν είναι διαθέσιμο για το Hyundai, και το πιο απογοητευτικό από όλα ο Andreas Mikkelsen, ο πρωταθλητής του WRC2, δεν μπορεί να επιλεγεί για τη Škoda. Αλλά όλα αυτά διορθώνονται με μια ενημέρωση!

Το γεγονός είναι ότι ήδη εργάζομαι για το πότε μπορώ να παίξω στη συνέχεια και πώς μπορώ ενδεχομένως να αναβαθμίσω τη διάταξη μου με τον περιορισμένο χώρο που έχω διαθέσιμο στο διαμέρισμά μου. Αυτό λέει όλα όσα πρέπει να ξέρετε. Είναι τα καλύτερα 45 £ που έχω ξοδέψει ποτέ.

EA-Sports-WRC-first-impressions

Τα χαμόγελα είναι εγγυημένα

Σε αντίθεση με τον αξιότιμο συνάδελφό μου, εργαζόμουν την Τρίτη (ημέρα κυκλοφορίας έγκαιρης πρόσβασης), πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να υπομείνω ώρες πόνου και προσμονής προτού μπορέσω τελικά να ενεργοποιήσω το EA Sports WRC μόλις δημοσιευτεί η τελευταία ιστορία του DirtFish της ημέρας.

Φανταστείτε την ημέρα των Χριστουγέννων, αλλά δεν μπορείτε να ανοίξετε τα δώρα σας παρά μόνο μετά την πουτίγκα! (Αν και ας είμαστε ειλικρινείς, το να παίζετε ένα νέο παιχνίδι WRC είναι πιο συναρπαστικό από τα Χριστούγεννα).

Αφού ασχολήθηκα λίγο με τις ρυθμίσεις γραφικών και βαθμονομούσα τον παλιό μου τροχό Fanatec και τα πεντάλ σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου, ήμουν έτοιμος να ανέβω στην πρώτη μου σωστή σκηνή.

Αλλά υπήρχε μια μέθοδος για την τρέλα μου. Η λογική μου ήταν απλή – ξεκίνα με ένα αργό αυτοκίνητο σε μια αργή σκηνή και μετά χτίζω τον εαυτό μου για να πετάξω στη Φινλανδία με ένα αυτοκίνητο Rally1. Τριάντα δευτερόλεπτα αργότερα, καθώς έψαχνα για έναν τρόπο επιστροφής στον εικονικό δρόμο που είχα φύγει αφού έχασα τελείως ένα αιχμηρό δεξιόχειρα, συνειδητοποίησα ότι ακόμη και το μικρό Twingo θα έκανε λίγη προσπάθεια για να δαμάσει.

Ευτυχώς, μόλις πάρετε το βλέμμα σας, το EA Sports WRC προσφέρει μια οδηγική εμπειρία που είναι εξαιρετικά διαισθητική, πράγμα που σημαίνει ότι η εκμάθηση νέων αυτοκινήτων, βαθμίδων και επιφανειών είναι εξαιρετικά ευχάριστη. Κάθε στροφή του τροχού δείχνει το αυτοκίνητο ακριβώς εκεί που θα περιμένατε να πάει.

Μπείτε σε μια στροφή πολύ γρήγορα και μπορείτε να νιώσετε το τιμόνι να βαραίνει καθώς τα ελαστικά χάνουν το κράτημα και υποστρέφετε την πορεία. Αλλά όταν το πληκτρολογήσετε λίγο προς τα πίσω και βάλετε το αυτοκίνητο ακριβώς στο γλυκό σημείο – στα πρόθυρα της σύγκρουσης αλλά και κάπως όμορφα με τον έλεγχο – τότε η αίσθηση μέσα από το τιμόνι είναι φανταστική. Είναι τόσο ικανοποιητικό και προκαλεί ένα πλατύ χαμόγελο που θα διαρκέσει μέχρι το σημείο που θα συγκρουσθείτε με αυτό το αναπόφευκτο δέντρο που βρίσκεται σε βολική θέση.

EA-Sports-WRC-first-impressions

Παρόλο που δεν μπόρεσα ακόμα να δαμάσω πλήρως το αξιόπιστο προσθιοκίνητο Twingo, αποφάσισα να εγκαταλείψω την προγραμματισμένη σταθερή πρόοδό μου και στη συνέχεια κατευθύνθηκα κατευθείαν στο Rally1 στις παγωμένες πίστες του Μόντε Κάρλο. Απλώς έπρεπε να βιώσω πώς ένιωθα να χειρίζομαι πάνω από 500 ίππους, υβριδική ώθηση, τετρακίνηση και αξιοπρεπή ποσότητα κάθετης δύναμης μέσα από το εντυπωσιακό ορεινό τοπίο. Θα μπορούσα να το κρατήσω στο δρόμο αυτή τη φορά;

Φυσικά, η απάντηση ήταν όχι. Αλλά αυτό δεν είχε σημασία, είχα μια έκρηξη. Και επιπλέον, αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο στα αυτοκίνητα Rally1 ήταν ο ήχος. Είναι πολύ κοντά στο σημάδι (οι ήχοι του WRC είναι ακόμα φρέσκοι στα αυτιά μου από την παρακολούθηση της περασμένης εβδομάδας στη σκηνή του CER) και το κελάηδισμα του τούρμπο καθώς αφήνεις το γκάζι για να περιστρέψεις το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα εξαιρετικό.

8fe258ab-21dc-45b3-838b-d461a182bd5a
Πριν το καταλάβω, το βράδυ τελείωσε και ήρθε η ώρα να συρθώ μακριά από το τιμόνι και να κοιμηθώ. Αλλά καθώς απομακρυνόμουν, το μυαλό μου έτρεχε σε σκέψεις για το τι αυτοκίνητο θα έπρεπε να δοκιμάσω μετά, πού μπορώ να βελτιώσω την οδήγησή μου και πόσα ράλι Tarmac θα έπρεπε να συμμετάσχουν στο πρώτο μου custom πρωτάθλημα – ναι, είμαι ένας από αυτούς τους τύπους ανδρών.

Το υπέροχο με το EA Sports WRC είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά για να βάλετε τα δόντια σας και τόσες πολλές διαφορετικές λειτουργίες παιχνιδιού για να απολαύσετε. Αυτή τη στιγμή, νιώθω ότι θα μου πάρει χρόνια για να ζήσω όλα όσα έχει να προσφέρει το παιχνίδι και να κατακτήσω κάθε αυτοκίνητο σε κάθε στάδιο. Και σίγουρα αυτό σκοπεύω να κάνω.

Εκτός από μερικά προβλήματα γραφικών (τα οποία ελπίζουμε ότι θα διορθωθούν με προγραμματισμένη ενημέρωση την επόμενη εβδομάδα), το παιχνίδι είναι υπέροχο.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power