Το νέο hypercar της Bugatti και της Rimac ενδέχεται να διαθέτει αεροδυναμική σχεδίαση όπως και η αποδόσεις του.
Το επόμενο hypercar Bugatti Rimac θα έχει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που είναι εκτός αυτού του κόσμου – αυτή η απόδοση του εικάζετε με βάση την επερχόμενη σχεδίαση. Η Bugatti και η Rimac συνεργάστηκαν, υπό την επωνυμία Bugatti Rimac, με την Porsche και τη Rimac να λαμβάνουν 45% και 55% αντίστοιχα, για να εργαστούν σε υβριδικά υπεραυτοκίνητα. Η Rimac γνωρίζει λίγα πράγματα για τις μπαταρίες και τους ηλεκτρικούς κινητήρες, με το Rimac Nevera να αποτελεί απόδειξη της μηχανικής του ικανότητας, και η Porsche μπορεί να επωφεληθεί από τη συγχώνευση (έχουν επίσης μερίδιο στη Rimac) όπως και ο Όμιλος Volkswagen, οι ιδιοκτήτες της Porsche και της Bugatti .
Ο Mate Rimac, Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac, θέλει να διατηρήσει τη μάρκα Bugatti εν μέρει ηλεκτρισμένη προς το παρόν, διατηρώντας την καρδιά -ή μέρος αυτής- των 16 κυλίνδρων που ήταν τόσο αναπόσπαστα με τα προηγούμενα μοντέλα. Έχοντας αυτό κατά νου, και λαμβάνοντας υπόψη μοντέλα της Bugatti όπως τα Bolide, Divo, Centodieci και Mistral, ο καλλιτέχνης της HotCars Timothy Adry Emmanuel παράγει αυτό το αποκλειστικό μοντέλο render του επερχόμενου υπεραυτοκίνητου Bugatti Rimac, ένα υβρίδιο που θα είναι η συνέχεια της συλλογικής μάρκας στο Mistral.
Το νέο υπεραυτοκίνητο Bugatti Rimac: Διατηρώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης
Το πρώτο αυτοκίνητο, η Bugatti Mistral, είναι ένα roadster και διαθέτει έναν κινητήρα 8 λίτρων W16, τετραπλού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα με περισσότερους από 1.500 ίππους. Θα είναι η τελευταία καθαρή Bugatti με κινητήρα εσωτερικής καύσης και η επόμενη θα είναι ένα εντυπωσιακό υβριδικό, του οποίου οι λεπτομέρειες παραμένουν ακόμα μυστήριο.
Ως εκ τούτου, αυτή η απόδοση διατηρεί όλες τις εισαγωγές, τις σέσουλες και τις γρίλιες που μπορεί να συσχετίσετε με ένα αυτοκίνητο που περιέχει μπουζί και κυλίνδρους. Μια διάταξη στον μεσαίο κινητήρα θα ήταν πιθανή και το render διαθέτει εισαγωγές για τον κινητήρα που μπορεί να αποδειχθεί υβριδικός V8 4 λίτρων (το μισό του W16), ακολουθώντας τις τάσεις των κατασκευαστών να μειώνουν και να προσθέτουν ηλεκτρικούς κινητήρες.
Μπροστά, η πρώτη και μοναδική επιρροή του σκούρου μπλε υπεραυτοκίνητου σε άλλα αυτοκίνητα είτε από την Bugatti είτε από τη Rimac είναι η σχισμή της μύτης, η οποία φαίνεται να κρύβει τους λαμπτήρες LED και να παρέχει ροή αέρα για να βοηθήσει την αεροδυναμική και την ψύξη του. Αυτό φαίνεται σαν μια άμεση επιρροή από το Centodieci της ίδιας της Bugatti . Πίσω από τους μπροστινούς τροχούς υπάρχουν περισσότεροι αγωγοί και εισαγωγές. το αυτοκίνητο μοιράζεται περισσότερα κοινά με το Bolide που είναι αποκλειστικό για την πίστα παρά με το Mistral.
Η μύτη της Bugatti εμπνευσμένη από το Centodieci δίνει πολύ χαρακτήρα στο render, το οποίο στη συνέχεια φαίνεται να ακολουθεί την εστίαση της πίστας του Bolide . Στο πίσω μέρος, υπάρχει ένας μεγάλος διαχύτης, μικρές διπλές αεροτομές και ένα τμήμα μάσκας κάτω από τις δίδυμες μονάδες φωτισμού LED που φαίνεται να μοιράζονται ως επί το πλείστον μερικά κοινά με την πίσω μάσκα της Bugatti Divo.
Μόνο 99 Mistrals θα κατασκευαστούν και όλα έχουν ήδη πουληθεί περίπου στα 5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα. Ένα Rimac Nevera κοστίζει 2 εκατομμύρια δολάρια και μόνο 150 θα κατασκευαστούν – μπορεί να φτάσει τα 258 mph καθιστώντας το το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο . Συγκριτικά, το Mistral της Bugatti θα πρέπει να έχει παρόμοια τελική ταχύτητα περίπου 260 mph.
Το σκούρο μπλε render του Timothy Adry Emmanuel δείχνει πώς θα μπορούσε να φαίνεται το επόμενο αυτοκίνητο, η τολμηρή σχεδίασή του είναι κάτι που ο Mate Rimac είχε ήδη αναφερθεί σε διάφορες συνεντεύξεις για τη μάρκα και έτσι κάτι αυτό το επιθετικά ξεχωριστό θα μπορούσε να είναι απολύτως δυνατό.
Άρθρο:Bugatti Rimac
Chaos Ultracar Μύθος ή πραγματικότητα
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
WRC Sardinia: Ο Neuville ο μεγάλος νικητής από το μακελειό στο Rally της Σαρδηνίας
21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…