ENGINE POWER

Το πλέγμα MotoGP 2025 γεμίζει σταδιακά

Ανακαλύψτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για το MotoGP 2025 μετά από μια ταραχώδη περίοδο για τη μεταγραφική αγορά.

to-plegma-motogp-2025-gemizi-stadiaka
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Η μεταγραφική αγορά  για το MotoGP 2025  ήταν ζωντανή καθ’ όλη τη διάρκεια αυτού του καλοκαιριού. Αυτή τη φορά, όμως, δεν γίναμε μάρτυρες των ανταλλαγών μεταξύ ομάδων. Πριν από το Βρετανικό Γκραν Πρι, ο Joan Mir και ο Raul Fernandez παραιτήθηκαν από τις αντίστοιχες ομάδες τους, ευνοώντας τη συνέχεια.

Ενώ αναμένονται πολλές άλλες ανατροπές, υπάρχουν τώρα 15 που έχουν ήδη μπλοκάρει μια θέση για την επόμενη χρονιά. Επομένως, η τρέχουσα περίοδος ηρεμίας μας δίνει την ευκαιρία να κάνουμε έναν απολογισμό του προσωρινού πλέγματος εκκίνησης για την επόμενη εκστρατεία.

Ducati

Ο Marc Marquez θα οδηγήσει μαζί με τον Francesco Bagnaia στο MotoGP 2025, για να ενταχθεί στην εργοστασιακή δομή της μάρκας Bologna. Ο Ισπανός δεν έχασε χρόνο για να αποδείξει τον εαυτό του στη Ducati, καθώς χρειάστηκε μόνο επτά αγώνες στο Desmosedici GP23 για να πείσει τη διοίκηση να του δώσει την ευκαιρία να οδηγήσει την τελευταία έκδοση.

Από τις δύο μοναδικές δορυφορικές ομάδες που θα εξοπλιστούν με την Ducati το 2025 μετά την αποχώρηση της Pramac, μόνο ο Alex Marquez έχει συμβόλαιο. Ο μικρότερος αδερφός του Marc επισημοποίησε πρόσφατα την επέκτασή του στην ομάδα του Gresini. Ωστόσο, η ιταλική ομάδα πρέπει ακόμα να βρει έναν σημαντικό αντικαταστάτη για να καλύψει το κενό που άφησε η αποχώρηση του Μαρκ Μάρκες.

Όσο για το VR46, κανένας οδηγός δεν έχει υπογραφεί ακόμα, ακόμα κι αν φαίνεται λογικό ότι ο Fermin Aldeguer θα ενταχθεί στην ομάδα του Valentino Rossi . Οι μελλοντικοί επιβάτες των δύο θέσεων VR46 θα μπορούσαν επίσης να έχουν επίσημες μηχανές στη διάθεσή τους.

KTM

Η ανακοίνωση ήταν προφανής, καθώς ο νεαρός πρωτάρης είχε κρατήσει όλες τις υποσχέσεις του από την αρχή της σεζόν. Ο Pedro Acosta θα συμμετάσχει στον Brad Binder – ο οποίος είχε ήδη μακροχρόνιο συμβόλαιο – για να γίνει εργοστασιακός αναβάτης της KTM.

Η δεύτερη σειρά KTM ήταν, ωστόσο, πιο εκπληκτική. Ενώ ο Enea Bastianini αναμενόταν να αναλάβει τη διαχείριση της αυστριακής φίρμας μετά την απόλυσή του από τη Ducati, η γαλλική δομή δημιούργησε μια έκπληξη εκμεταλλευόμενη την ευκαιρία να ανακοινώσει την άφιξη του Maverick Viñales από την Aprilia. Η KTM αντιπροσωπεύει έτσι τον πρώτο κατασκευαστή MotoGP 2025 που έχει επισημοποιήσει όλους τους αναβάτες της για την επόμενη σεζόν.

Aprilia

Μη έχοντας άλλες επιλογές στη Ducati, ο Jorge Martín θα πραγματοποιήσει το όνειρό του να γίνει εργοστασιακός αναβάτης στην Aprilia. Την υπογραφή του Ισπανού στο Νοάλε συνέστησε ανεπιφύλακτα ο μελλοντικός συνταξιούχος, Αλέιξ Εσπαργκαρό, μεγάλος φίλος του νυν ηγέτη του πρωταθλήματος. Μετά την αποχώρηση του Βινάλες επισημοποιήθηκε και ο μελλοντικός συμπαίκτης του Μάρτιν: θα είναι ο Μάρκο Μπεζέκι.

Αυτή είναι μια από τις μεγάλες ανακοινώσεις αυτής της εβδομάδας . Η Trackhouse Racing επισημοποίησε την επέκταση συμβολαίου του Raul Fernandez. Σε λογική επιλογή προχωρά η ομάδα του Νάσβιλ με δεδομένες τις πρόσφατες δηλώσεις της για τις εμφανίσεις του Ισπανού. Ωστόσο, δεν εκμεταλλεύτηκε αυτή την ανακοίνωση για να πει περισσότερα για την κατάσταση του Μιγκέλ Ολιβέιρα.

Φαίνεται ξεκάθαρο ότι ένας νεαρός οδηγός θα τον αντικαταστήσει στην ομάδα την επόμενη χρονιά. Ο Νο. 1 υποψήφιος αυτή τη στιγμή ονομάζεται Τζο Ρόμπερτς, και αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto2, στο οποίο παίζει τακτικά για τη νίκη.

Honda

Το συμβόλαιο του Λούκα Μαρίνι εξασφάλισε στον Ιταλό ένα ειρηνικό μέλλον. Ωστόσο, η επίσημη ομάδα της Honda δεν είχε ακόμη επεκτείνει το συμβόλαιο του Joan Mir. Έγινε πλέον, ο Ισπανός θα συνεχίσει την περιπέτειά του με το HRC μέχρι το τέλος του 2026. Μια ανακοίνωση που σημαίνει ότι μένει να διανεμηθεί μόνο μία από τις τέσσερις θέσεις της Honda.

Ο Johann Zarco έχει επίσης συμφωνία με την ιαπωνική μάρκα για το υπόλοιπο της καριέρας του στο MotoGP, κάτι που δεν ισχύει ακόμη για τον γείτονά του στο γκαράζ, Takaaki Nakagami, ενώ μερικοί Ιάπωνες αναβάτες κάνουν έντονη εντύπωση στις χαμηλότερες κατηγορίες.

Yamaha

Ο Fabio Quartararo θα συνεχίσει με τη Yamaha του χρόνου και ο Alex Rins έχει ξεκινήσει συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του. Σε περίπτωση μη υπογραφής του Ισπανού, οι Μπλε θα είχαν την πόρτα ανοιχτή για να καλωσορίσουν έναν νέο πιλότο.

Η ομάδα της Pramac δεν έχει ακόμη επισημοποιήσει κανέναν οδηγό για τη σεζόν του 2025, ωστόσο η ομάδα έχει ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές. Η Pramac Racing θα συνδεθεί με τη Yamaha του χρόνου, στο πλαίσιο μιας πολυετούς συνεργασίας. Ένα έργο που ενδιαφέρει πολλούς οδηγούς, όπως ο Fabio Di Giannantonio. Ο Ιταλός θα μπορούσε όντως να ανακοινωθεί σύντομα στις τάξεις της Pramac. Φημολογείται επίσης ότι ο Μιγκέλ Ολιβέιρα θα μπορούσε να ενταχθεί στην ομάδα.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version