ENGINE POWER

Το σπάσιμο των ρεκόρ αποδεικνύει ότι η Formula one δεν ήταν ποτέ πιο υγιής

Είμαι μεγάλος θαυμαστής των ρεκόρ της Formula one και πιστεύω ότι είναι υγιές όταν γίνονται και όταν καταρρίπτονται ακόμα και όταν μερικά από αυτά «ανήκουν» στα αγαπημένα σου είδωλα.
Το σπάσιμο των ρεκόρ αποδεικνύει ότι η Formula one δεν ήταν ποτέ πιο υγιής

Το σπάσιμο του ρεκόρ του Verstappen πρέπει να γιορταστεί – αποδεικνύει ότι η Formula one δεν ήταν ποτέ πιο υγιής

Είμαι μεγάλος θαυμαστής των ρεκόρ της Formula one και πιστεύω ότι είναι υγιές όταν γίνονται και όταν καταρρίπτονται – ακόμα και όταν μερικά από αυτά «ανήκουν» στα αγαπημένα σου είδωλα. Αυτό το παλιό αξίωμα σχετικά με το ότι «φτιάχτηκαν για να σπάσουν» είναι τετριμμένο, αλλά όπως τα περισσότερα κλισέ, είναι κλισέ γιατί είναι αλήθεια. Και υπάρχει καλύτερη ένδειξη για την υγεία ενός αθλήματος από ό,τι όταν προχωρά, ακόμα κι αν είναι μόνο ένας συνδυασμός αυτοκινήτου και οδηγού που κάνει όλα τα πρωτοσέλιδα;

Δεν είναι καλύτερο να βλέπεις τον Μαξ Βερστάπεν με το μεγαλείο του, να επαναπροσδιορίζει τα πράγματα; Παρακολουθήσαμε τον Lewis Hamilton και τη Mercedes να το κάνουν αυτό για τόσο καιρό, με ρεκόρ για νίκες σε αγώνες και διαδοχικούς τίτλους κατασκευαστών. Και πριν από αυτόν οι Sebastien Vettel, Michael Schumacher, Ayrton Senna, Jim Clark και Juan Manuel Fangio.

Το Cream ανεβαίνει και τώρα παρακολουθούμε τον Max να ισοφαρίζει τον απολογισμό των εννέα νικών του Seb στην αναπήδηση. Αμφιβάλλει κανείς ότι θα προχωρήσει το επόμενο Σαββατοκύριακο στη Μόντσα; Θα χρειαστεί ένα θαύμα ή κάποια πολύ κακή τύχη για να μην συμβεί αυτό.

Το σπάσιμο των ρεκόρ της Formula one : Αυτό, σίγουρα, είναι καλύτερο από το να έχεις ένα άθλημα που έχει μείνει στάσιμο, ώστε όλα τα ρεκόρ να ανήκουν πολύ πίσω στο παρελθόν του. Παρά τις προσπάθειες των αντιπάλων τους, τίποτα δεν φαίνεται πιθανό να εμποδίσει την Red Bulldozer να τους ισοπεδώσει για αρκετό καιρό ακόμα, κυρίως επειδή οι Ferrari και η Mercedes έκαναν λάθη με τα αυτοκίνητά τους.

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο Άντριαν Νιούι και όλοι οι γκουρού του αεροσκάφους στο Μίλτον Κέινς κοιτούν το αυτοκίνητό τους και σκέφτονται: «Διαθέτω, θα μπορούσαμε να το είχαμε κάνει λίγο καλύτερα». Αλλά έχουν κάνει ξεκάθαρα την καλύτερη δουλειά και η κάποτε χλευασμένη μονάδα turbo της Honda είναι τουλάχιστον τόσο καλή όσο οποιαδήποτε άλλη.

Όταν μια ομάδα φτάνει σε αυτό το γλυκό σημείο, είναι πολύ εύκολο να μιλήσεις για το πώς το κάνει να φαίνεται εύκολο. Φυσικά, ένα αυτοκίνητο φαίνεται πιο συναρπαστικό όταν ολισθαίνει και το πίσω άκρο βγαίνει προς τα έξω, οπότε υπάρχει η τάση να υποδηλώνεται ότι όταν τα πράγματα πάνε τόσο καλά που φαίνονται εύκολα, είναι κατά κάποιο τρόπο αρνητικό.

Θυμάμαι ότι ήμουν στο γκαράζ της Williams στη Νότια Αφρική το 1993 με τον Frank Williams και τον Patrick Head όταν ο Alain Prost έκανε τις τελευταίες του διαδρομές στα προκριματικά.

Το σπάσιμο των ρεκόρ της Formula one : Και οι δύο σύντροφοι είχαν αρχίσει να φαίνονται λίγο εξοργισμένοι. Ήταν η πρώτη τους εμπειρία με το στυλ του Γάλλου, καθώς είχε αντικαταστήσει τον εκθαμβωτικό Nigel Mansell που πάντα έστριβε το λαιμό του αυτοκινήτου πολύ προφανώς. Τώρα οι εκφράσεις τους κατέγραφαν ξεκάθαρα την εσωτερική τους ανυπομονησία: Πότε θα τα βγάλει πέρα;

Και εκείνη ακριβώς τη στιγμή εμφανίστηκε ο χρόνος στις οθόνες: 1m 15.696s. Pole position. Ο Ayrton Senna ήταν δεύτερος με 1m 15.784s και χρειάστηκε πραγματικά να ξεπεράσει τα πάντα από τη McLaren-Ford του, με τον αναδυόμενο Michael Schumacher πολύ πίσω στην τρίτη θέση με 1m 17.261s.

Το στυλ Jim Clark/Jackie Stewart του Alain δεν φαινόταν ποτέ γρήγορο γιατί δεν έχασε ποτέ την προσπάθεια, αλλά σίγουρα ήταν. Και δεν έβλαψε το αυτοκίνητο βγάζοντας τέτοιες επιδόσεις. Η ταχύτητά του δεν προέκυψε από αυθάδεια, αλλά από πανικό. Τα σαγόνια του Φρανκ και του Πάτρικ έπεσαν εκείνη την ημέρα.

Φυσικά, ένα στυλ Jochen Rindt/Ronnie Peterson/Gilles Villeneuve είναι πάντα πιο ευχάριστο και θεαματικά ρομαντικό, αλλά το να φαίνεται εύκολο επειδή είσαι τέλειος δεν είναι έγκλημα. Ειδικά με τα σημερινά αυτοκίνητα. Ωστόσο, συχνά μπορεί να μπερδέψει τα πράγματα.

Το σπάσιμο των ρεκόρ της Formula one : Αν ήμουν στη θέση του Μαξ, μπορεί να εκνευριζόμουν λίγο όταν τόσοι πολλοί άνθρωποι σχολιάζουν που τα κάνει όλα να φαίνονται τόσο εύκολα. Αυτός ήταν ο λόγος που το “Our Nige” έλεγε τόσο συχνά ότι η μεταφορά του Williams FW14B απαιτούσε τεράστια προσπάθεια από αυτόν όποτε λέγαμε πόσο εύκολο ήταν. Αλλά αν το καλοσκεφτείτε, τέτοια σχόλια είναι ένα τεράστιο κομπλιμέντο, για τον ίδιο ακριβώς τον λόγο ότι το να αποσπάσετε το απόλυτο μέγιστο από το ταχύτερο αυτοκίνητο στον τομέα είναι εξ ορισμού πολύ μακριά από το να είναι εύκολο.

Η ένατη συνεχόμενη νίκη του Max και η 46η συνολικά, φαινόταν εξαιρετικά εύκολη – ειδικά τώρα που αυτές τις μέρες δεν αισθάνεται πλέον υποχρεωμένος να περάσει αμέσως αν δεν προηγηθεί από την αρχή. Παίρνει το χρόνο του και εκτελεί τους αγώνες του τέλεια και με μετρονομική ακρίβεια.

Ακόμη και όταν είχε αυτή τη δυσάρεστη στιγμή πρόσφατα στο Eau Rouge πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, αντιμετωπίστηκε με μεγάλη μανία, όπως ένας μποξέρ που σηκώνει τους ώμους του από ένα σπάνιο χτύπημα στο πρόσωπο από έναν αντίπαλο.

Είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές του πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο με το καλύτερο μονοθέσιο στον αγωνιστικό χώρο, δίνοντας μισή ευκαιρία, οπότε λίγοι από αυτούς είναι πιθανό να έχουν, αλλά ο Sergio Perez πίστευε ότι νωρίτερα τη χρονιά που ήταν χωρίζονται από ένα μόνο σημείο, και τώρα ένα χάσμα 138 τους χωρίζει…

Αυτό το έκανε ακόμα πιο συναρπαστικό όταν ο Max άνοιξε μετά τον εντός έδρας αγώνα του, παραδεχόμενος ότι η κυρίαρχη απόδοσή του αυτή τη φορά πραγματικά δεν ήρθε καθόλου εύκολα.

«Νομίζω ότι οι πρώτοι γύροι στα slicks ήταν αρκετά αγχωτικοί», μας είπε. «Δεν θέλεις να φύγεις αμέσως από την πίστα. Και επίσης, το να γνωρίζουμε πόσο κράτημα υπάρχει ακόμα εκεί έξω στα ελαστικά, με την ποσότητα του νερού να πέφτει, δεν ήταν εύκολο.

«Και, φυσικά, η τελική επανεκκίνηση, ήξερα ότι ο πρώτος μου γύρος όλο το Σαββατοκύριακο δεν ήταν ήδη ο καλύτερος με προθέρμανση, οπότε ήξερα ότι έπρεπε να επιβιώσω από αυτόν τον πρώτο. Και ο Φερνάντο πίεζε πολύ πίσω και τον έβλεπα κοντά στους καθρέφτες μου. Αλλά μόλις είχα τη θερμοκρασία στα ελαστικά μου, όλα ήταν καλά ισορροπημένα ξανά.

«Νομίζω ότι υπήρξαν περισσότερα κυρίαρχα αυτοκίνητα στο παρελθόν από αυτά που έχουμε αυτή τη στιγμή και δεν κατάφεραν να κερδίσουν εννιά στη σειρά. Οπότε, ναι, είναι δύσκολο και ειδικά όπως σήμερα, είναι εύκολο να κάνεις λάθος κλήση ή ακόμα και να το ρίξεις μόνος σου στο χαλίκι ή οτιδήποτε άλλο. Οπότε ποτέ δεν είναι τόσο απλό, δυστυχώς.

«Και όταν έχετε αυτό το είδος δύσκολου αγώνα, σίγουρα, είναι πολύ θέμα διαχείρισης κινδύνου. Δηλαδή, όταν το συγκρίνω με πριν από μερικά χρόνια, όπου δεν παλεύω για το πρωτάθλημα, οδηγώ εντελώς διαφορετικά, σίγουρα. Αλλά αυτό είναι μια χαρά. Θέλω να πω, ακόμα και όταν οδηγώ έτσι, ξέρω ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει πολλά. Οπότε αυτό ίσως βοηθάει να έχουμε λίγο περισσότερο έλεγχο, υποθέτω».

Δεν είναι όλα για τον έλεγχο του αυτοκινήτου, ωστόσο. Μερικές φορές είναι να χρησιμοποιείς το κεφάλι σου, σε άλλους να ακούς όταν οι άλλοι το κάνουν αυτό και είναι σε θέση να σε βοηθήσουν.

«Για να συγκρίνω τις νίκες, νομίζω ότι όλες ήταν διαφορετικές», συνέχισε ο Μαξ. «Λοιπόν, αυτή ήταν σίγουρα η πιο δύσκολη για να κάνει όλες τις σωστές κλήσεις μέχρι το τέλος. Εννοώ ότι αυτός ο γύρος [όταν τον ρώτησαν αν ήθελε να κάνει pit όταν ήρθε η βροχή στο τέλος και ζήτησε να μείνει έξω έναν επιπλέον γύρο] ήταν σίγουρα πολύ στεγνός στο πίσω μέρος, αλλά είχε αρχίσει να βρέχει στην κύρια ευθεία, για παράδειγμα.

«Μετά πήγα ξανά και ξαναπήγα από το Sector 2 και ήταν ακόμα στεγνό. Αλλά δεν ξέρω, φυσικά, τι συμβαίνει στην κύρια ευθεία ή στη στροφή 1 και προφανώς κατέβαινε πραγματικά. Τότε η ομάδα μου είπε «Όχι, όχι, πρέπει να έρθεις σε αυτόν τον γύρο».

“Λοιπόν, νομίζω ότι είναι λίγο συναίσθημα, επίσης, και από τις δύο πλευρές, ξέρετε. Μερικές φορές μπορεί να εξαρτάται από εσάς λίγο περισσότερο, μερικές φορές λίγο περισσότερο από την ομάδα. Και στο τέλος της ημέρας, πρέπει να εμπιστεύεστε ο ένας τον άλλον για να κάνετε τη σωστή κλήση. Και ήμουν πολύ χαρούμενος που με κάλεσαν εκείνη τη δεύτερη φορά».

Έχουμε συνηθίσει πρόσφατα σε κάποιες φαινομενικά αγκαθωτές ανταλλαγές μεταξύ του Max και του μηχανικού αγώνων Gianpiero ‘GP’ Lambiase.

Αλλά άκουσα μια ωραία ιστορία από έναν Ολλανδό συνάδελφο αυτό το Σαββατοκύριακο που θα ήθελα πολύ να είναι αληθινή. Λέγεται ότι όταν ο Max άρχισε να δυσκολεύει τον GP, ο GP συμβούλεψε τον πατέρα του Max, Jos, να δώσει στον γιο του τόσο καλά όσο δίνει, «αλλιώς θα τα αναλάβει όλα».

Οι αληθινοί μεγάλοι είχαν όλοι αυτή τη δυνατότητα να το κάνουν να φαίνεται εύκολο, αλλά σπάνια είναι. Τι δημιουργεί λοιπόν την ψευδαίσθηση της ευκολίας;

Άλλα εγκόσμια ταλέντα είναι μια απάντηση. Αυτό, και μια έμφυτη ικανότητα να εκμεταλλευτείς το καλύτερο αυτοκίνητο στο απόλυτο μέγιστο. Και αυτό πραγματικά δεν είναι καθόλου εύκολο.

Αρθρο: Formula one

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power