ENGINE POWER

Το τελευταίο Dakar του Joan Barreda; «Η απόφαση πάρθηκε»

Dakar Joan Barreda: Πριν από 14 χρόνια ξεκίνησε μια περιπέτεια που φαίνεται να έφτασε στο τέλος της . Το Ντακάρ δεν συγχωρεί τον Joan Barreda, έβδομη εγκατάλειψη και όλα τελειώνουν.
Το τελευταίο Dakar του Joan Barreda; «Η απόφαση πάρθηκε»

Dakar Joan Barreda: Το Ντακάρ δεν συγχωρεί τον Joan Barreda, έβδομη εγκατάλειψη!  Ο Ισπανός, που σταμάτησε στα 529 km μετά την εκκίνηση στο χώρο ανάπαυσης F, υπέστη μηχανικό πρόβλημα που τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον αγώνα.

Τελείωσε. Είναι ο πιο ξεκάθαρος τρόπος να υποθέσουμε ότι η περιπέτεια της Joan Barreda στο Ντακάρ έχει τελειώσει και η πραγματικότητα είναι ότι μπορεί να τελείωσε για πάντα. Ο Ισπανός, ο οποίος δυσκολευόταν να ανεβάσει ρυθμό με τη νέα του μοτοσυκλέτα μετά από μια δεκαετία στη Honda, δεν σταμάτησε καν από μια σκληρή πτώση στο στάδιο 5 που τον έκανε να πονάει και στο πρώτο μέρος του 48ωρου ετάπ βγήκε να πάρει βενζίνη σε μια άδεια συνοικία που μόλις μια μέρα αργότερα τον άφησε αποκλεισμένο . Αν και βρισκόταν στη ζώνη ανάπαυσης F (στα χλμ. 476) δίπλα στους διεκδικητές της νίκης, ο Ισπανός απείχε σχεδόν μισή ώρα από τον καλύτερο χρόνο (με μπόνους) πληρώνοντας τις συνέπειες του ανοίγματος της πίστας.

Dakar Joan Barreda: Η ιστορία έπρεπε να αλλάξει σήμερα, αφού αυτό το προνόμιο ήταν για άλλους, αλλά 53 χιλιόμετρα μετά την επανέναρξη της πορείας (στις 6:15 τοπική ώρα) ο Ήρωάς του είπε αρκετά. Ο Joan σταμάτησε στο χλμ. 529 λόγω μηχανικού προβλήματος στην ινδική μοτοσυκλέτα που τον εμπόδισε να συνεχίσει το ταξίδι: «Ο κινητήρας είπε αρκετά. Κατά κάποιο τρόπο, η χθεσινή φθορά στη σκηνή ήταν ήδη πολύ μεγάλη, ανοίγοντας την πίστα και με πολύ ψηλούς αμμόλοφους, όπου η άμμος ήταν πολύ απαλή. Το πρωί είδα ότι του έλειπε λίγο λάδι και βάλαμε ότι είχαμε, αλλά ακόμα κι έτσι είδα ότι ήταν λίγο επηρεασμένο. Ήταν μια πολύ μαλακή περιοχή και η μοτοσυκλέτα σταμάτησε, επίσης με τον συμπλέκτη, που θα μπορούσε να ήταν μόνο ο συμπλέκτης, αλλά όταν το άφησα να κρυώσει, προσπάθησα να το γυρίσω, αλλά δεν ξεκινούσε καθόλου».

Dakar Joan Barreda: Ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λιγότερο από 100 χιλιόμετρα για να φτάσει στη γραμμή τερματισμού και αμέσως μετά από ένα πρώτο μέρος του σταδίου χωρίς βοήθεια , το οποίο, αν το είχε χθες το απόγευμα, θα είχε αλλάξει ιστορία, παρά το γεγονός ότι μια αλλαγή κινητήρα θα είχε τον τιμώρησε με 15 λεπτά . Αλλά σε ένα Ντακάρ τα «τι θα γινόταν αν» δεν αξίζουν ποτέ. Η πραγματικότητα είναι ότι η περιπέτεια του Barreda με τη νέα του ομάδα και με μια έρημο που, αν δεν αλλάξει γνώμη, δεν θα τον ξαναδεί ντυμένο πιλότο, τελειώνει εδώ.

Ήταν η 14η συμμετοχή του σε έναν αγώνα που ο ίδιος ο πιλότος αισθάνεται ότι δεν τον αντάμειψε, ούτε καν με ένα βάθρο που παραμένει άπιαστο και φαίνεται επίσης αδύνατον, δεδομένης της επιλογής απόσυρσης στον αέρα. Τα καλύτερα αποτελέσματά του είναι δύο πέμπτες θέσεις το 2017 και το 2022 και η σημερινή είναι η έβδομη εγκατάλειψή του στον αγώνα (η τρίτη Ισπανική της έκδοσης μετά το αντίο του Schareina στο στάδιο 1 και του Santolino στο στάδιο 2), έκτης τα τελευταία εννέα χρόνια, μετά αυτά που υπέστη ήδη το 2011, το 2016, το 2018, το 2019, το 2021 και το 2023. Ένα νούμερο πολύ υψηλό για κάποιον που έγραψε ιστορία στο πιο σκληρό ράλι στον κόσμο, αλλά ποτέ δεν έστεψε το κατόρθωμα.

dakar-joan-barreda-hero-motosports-dakar-rally-2024-the-end-moto-honda

Dakar Joan Barreda: Η τιμή αρχίζει να ενοχλεί

Αν και άφησαν τον ίδιο χώρο ανάπαυσης με τον Μπαρέντα, το μέλλον των Μπράμπεκ, Φαν Μπέβερεν και Πράις ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό του Ισπανού. Μετά από περισσότερες από έξι ώρες στο ποδήλατο την προηγούμενη μέρα, ήρθε η ώρα να τελειώσει η δουλειά και ήταν ο Γάλλος από τη Honda που πήρε τον έλεγχο του καλύτερου ρυθμού στους αμμόλοφους για να πάρει τη νίκη μιας σκηνής, που όλοι θεωρούν την πιο περίπλοκη που έχει γίνει μέχρι τώρα.η ημερομηνία στη Σαουδική Αραβία. Έφτασαν σχεδόν οκτώ ώρες μάχης ενάντια στο ρολόι, οι διαφορές μεταξύ του νικητή και των υπολοίπων ήταν γύρω στα τέσσερα λεπτά και μέσα σε όλη την ηγεμονία της μάρκας golden wing, ο Price έβγαλε το κεφάλι του έξω για να κάνει το ιαπωνικό πρωτότυπο να νιώθει άβολα. αφήστε μερικές θετικές σημειώσεις για την KTM.

Το πρώτο, ότι το διπλό της Honda δεν ήταν δυνατό γιατί η Brabec , παρότι κυριάρχησε στη συντριπτική πλειοψηφία των χειριστηρίων στο πρώτο μέρος, κατέληξε να είναι τρίτη. Αλλά αυτό είναι μικρότερο κακό για τον Αμερικανό οδηγό, αφού φεύγει από το Empty Quarter με το συνολικό προβάδισμα κατά 51 δευτερόλεπτα με τον Branch (5ος στο στάδιο). Η συνέπεια της Μποτσουάνας αντέχει την ανταγωνιστικότητα του ιαπωνικού πρωτότυπου, το οποίο διαθέτει τρεις από τους τέσσερις οδηγούς του σε ένα top-4 από το οποίο φαίνεται ότι θα βγει ο νικητής. Επειδή ο πέμπτος στη διεκδίκηση, ο Price, είναι 27 λεπτά πίσω από έναν ηγέτη που δεν μπορεί να θεωρήσει τίποτα δεδομένο. Μόνο που έχει μείνει πολύ Ντακάρ ακόμα.

Το τελευταίο Ντακάρ του Μπαρέντα; «Η απόφαση πάρθηκε»

Dakar Joan Barreda: Ο Ισπανός αποχαιρετά τον αγώνα μετά από βλάβη του κινητήρα. Έχει ξεκάθαρο μέλλον και δεν κοιτάζει πίσω: «Η ισορροπία είναι κάτι παραπάνω από καλή, το Ντακάρ έχει αλλάξει τη ζωή μου».

dakar-joan-barreda-hero-motosports-dakar-rally-2024-the-end-moto-honda

Dakar Joan Barreda: Πριν από 14 χρόνια ξεκίνησε μια περιπέτεια που φαίνεται να έφτασε στο τέλος της . Αν και ο Joan Barreda μιλάει για συμβόλαια και δεν μπορεί να κοινοποιήσει την απόφασή του, έχει ήδη αποφασιστεί αν αυτό ήταν το τελευταίο του Ντακάρ ή μια πιθανή επιστροφή εντός ενός έτους. Και παρόλο που τα λόγια του συνοδεύονται από αποχαιρετιστήριους τόνους, η αλήθεια είναι ότι ο Ισπανός είναι ήδη αιώνιος σε μια καριέρα όπου πέτυχε 29 νίκες (μόλις τέσσερις μακριά από το μέγιστο όλων των εποχών σε μοτοσυκλέτα) και έχασε μόνο τη νίκη λόγω αδάμαστου στυλ. Αλλά όπως θυμάται, «αν το μετάνιωνα, θα έλεγα στους φίλους και την οικογένειά μου ότι δεν είμαι έτσι» και η πραγματικότητα δεν είναι αυτή. Αλλά ήταν ο οδηγός που άλλαξε «λίγο» αυτό το άθλημα.

—Πώς πήγε η σκηνή;

—Ξεκινήσαμε στο χιλιόμετρο 515, το πρωί για το σπέσιαλ, ήρθαμε αφού πιάσαμε τον Νάτχο (Κορνέχο), που ήταν ένα λεπτό μπροστά, και πίσω του, σε έναν μεγάλο αμμόλοφο που ανεβήκαμε, υπήρχε μια μεγάλη περιοχή, όπως αυτή βήματα, όπου το ποδήλατο υποφέρει περισσότερο, και εκεί έχει ήδη φύγει ο συμπλέκτης. Η μοτοσυκλέτα παρέμενε γκάζι και χωρίς να κινηθεί, δεν κινήθηκε ούτε μπροστά ούτε πίσω. Νόμιζα ότι ήταν περισσότερο πρόβλημα συμπλέκτη και αποφάσισα να περιμένω να κρυώσει. Μετά, όταν κρύωσε, ο κινητήρας αναποδογύρισε, αλλά δεν ξεκίνησε, υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τη θερμοκρασία, ο κινητήρας δεν γύρισε και μετά έσβησε η μπαταρία. Δεν υπήρχε τίποτα να κάνει.

—Τι ένιωσες τη στιγμή της εγκατάλειψης;

—Έχω νιώσει πολλή θλίψη, γιατί, τελικά, είστε εκεί παλεύοντας ενάντια σε όλα τα προβλήματα, και επίσης μόλις χθες, όταν ένιωθα πάλι γρήγορος, σφιγμένος, έχοντας αυτό το σημείο επιθετικότητας, αλλά και ασφαλής. Στο τέλος είχα στο μυαλό μου ότι έμειναν έξι μέρες, ότι το Ντακάρ δεν ήταν εύκολο, αλλά ότι τα πράγματα μπορούσαν να διορθωθούν λίγο. (Αισθάνομαι) Λυπάμαι , γιατί μετά το χθεσινό ήττα να ξεκινήσω το πρωί… αλλά οι αγώνες είναι έτσι, η ζωή είναι έτσι, η ομάδα τα έχει δώσει όλα, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά μέχρι σήμερα. Πρέπει να είσαι ευτυχισμένος.

—Πώς αντιμετώπισες τον πόνο και το άνοιγμα της πίστας σε μια μέρα τόσο δύσκολη όσο τις 48 ώρες αμέσως μετά το ατύχημα;

—Τα πρώτα χιλιόμετρα, ειδικά, όταν έφτασα στους αμμόλοφους, το στήθος μου τραβούσε πολύ, ένιωθα έντονο πόνο, αλλά όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα, και ζεστανόμουν, άρχισα να νιώθω καλύτερα. Μπόρεσα να πιέζω, να πιέζω καλύτερα και να διατηρώ καλό ρυθμό μπροστά, και πάνω από όλα, να νιώθω καλά. Ήμουν εξαντλημένος, πολύ κουρασμένος, αλλά και ευχαριστημένος με τη δουλειά και το πώς ένιωθα στη σκηνή.

dakar-joan-barreda-hero-motosports-dakar-rally-2024-the-end-moto-honda

Dakar Joan Barreda: —Μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι αυτό είναι το τελευταίο σου Ντακάρ;

—Δεν μπορώ να πω τίποτα γιατί έχω συμβόλαιο με τον HERO, αλλά η απόφαση έχει ληφθεί.

—Αν είναι το τελευταίο σου Ντακάρ, θα σε πονούσε περισσότερο να φύγεις με αυτόν τον τρόπο λόγω μηχανικού προβλήματος;

—Κάποιος θέλει πάντα να κάνει το καλύτερο δυνατό, αλλά πέρα ​​από αυτό (αποσυρόμενος από το Ντακάρ 2024 σήμερα), όταν βλέπεις την απόφαση να αποσυρθώ από έναν αγώνα, η ισορροπία που έχω είναι κάτι παραπάνω από καλή. Αν μου έλεγες πριν από 14 χρόνια ότι θα τα έκανα όλα αυτά, θα έλεγα ότι είναι αδύνατο, το Ντακάρ και όλα έχουν αλλάξει τη ζωή μου και είμαι πολύ ευγνώμων, εξάλλου, το λέω πάντα, δεν το έχω αρνηθεί ποτέ. το.

—Τι λύπη σου έχει απομείνει σε αυτή την καριέρα;

—Μόνο που κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν μπόρεσα να κερδίσω. Είμαι σίγουρος ότι δεν κατάφερα να κερδίσω χάρη στο στυλ μου, αυτό που δεν έχω εγκαταλείψει ποτέ, την ουσία μου. Χρόνια που είχε υψηλό επίπεδο, με πολλή δουλειά πίσω του, αλλά επέλεξε να τρέξει με την ομάδα που ήταν, να συνεχίσει μαζί τους, με τη γραμμή τους. Αν το μετάνιωσα για αυτό, θα έλεγα στους φίλους και την οικογένειά μου ότι δεν είμαι έτσι, πώς λέω ότι είμαι κάθε μέρα και πώς με αγαπούν. Δεν μετανιώνω για τίποτα, αντιθέτως, χαίρομαι που σημάδεψα τον τρόπο ύπαρξης μου, την ουσία μου.

—Θα σε δούμε εδώ με τον ένα ή τον άλλο τρόπο του χρόνου;

—Ας ελπίσουμε, στο τέλος όλα αυτά διατρέχουν τις φλέβες σου, τα κουβαλάς μέσα σου και είναι ξεκάθαρο ότι σε λίγους μήνες όλα θα αρχίσουν να δαγκώνουν και θα θέλεις να κάνεις πράγματα, είμαστε σίγουροι ότι θα τα κάνουμε πράγματα, για να δούμε. Αυτό για το οποίο είμαι ξεκάθαρος και έλεγα πάντα είναι ότι θα ήθελα την ημέρα που αποφάσισα να σταματήσω να κάνω πράγματα που πραγματικά με παρακινούν, όχι αυτά που χρειάζεται να κάνετε περισσότερο. Έχω δουλέψει σαν κάθαρμα μέχρι θανάτου, θα σταματήσω εδώ, αλλά αυτό κάνω και αυτό ελπίζω να κάνω.

dakar-joan-barreda-hero-motosports-dakar-rally-2024-the-end-moto-honda

Dakar Joan Barreda: —Σου έχουν πει κάτι όλοι οι συνάδελφοί σου στο τροχόσπιτο;

 Ναι, αλλά όχι πια λόγω της σημερινής ακρίβειας. Χθες κάνεις παρέα με 10-12 κορυφαίους και υπάρχουν νέοι που σε γνωρίζουν τρία χρόνια, αλλά οι παλιοί μιλάνε ο ένας για τον άλλον, εμφανίζεται το όνομά μου και λένε ‘φτου, αυτό είναι ξεχωριστό’, αυτό είναι. σου δίνει (κίνητρο), ότι σε βλέπουν ως κάποιον που έχει σημαδέψει μια εποχή. Νιώθεις αυτόν τον σεβασμό ανάμεσα στους πιλότους και είναι αυτό που σε γεμίζει περισσότερο, πέρα ​​από το αποτέλεσμα, ότι σε βλέπουν σαν κάποιον που έχει αυτή την τρέλα που είχες πριν από δώδεκα χρόνια και ότι ήσουν ο διαφορετικός πιλότος από τους άλλους που έλεγαν «που είναι αυτός που πηγαίνει», Στο τέλος κατέληξαν όλοι έτσι. Είναι λίγο αυτό που έχουν δει σε μένα, τον οδηγό που άλλαξε λίγο αυτό το άθλημα.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Εμβληματικό αυτοκίνητο Smart πόλης που μετατράπηκε σε άγριο off-roader προς πώληση στο Facebook Marketplace στο Λας Βέγκας

Εμβληματικό αυτοκίνητο Smart πόλης που μετατράπηκε σε άγριο off-roader προς πώληση στο Facebook Marketplace στο Λας Βέγκας

Αυτό το όχημα συνδυάζει ένα Smart και ένα off-roader, η τιμή δεν είναι τόσο χαμηλή όσο νομίζετε ιδιοκτήτης μόλις το δημοσίευσε στο Facebook

Engine Power
Engine Power: Υπέγραψε ο Max Verstappen την καλύτερη pole position της καριέρας του;

Υπέγραψε ο Max Verstappen την καλύτερη pole position της καριέρας του;

Αξιοσημείωτο είναι ότι η pole position του Max Verstappen στην Ιαπωνία φαίνεται να είναι μια από τις καλύτερες επιδόσεις του στην καριέρα του. Είναι όμως το πιο όμορφο;

Engine Power
Engine Power: Το σατέν μαύρο Ford F-150 Raptor R με γυαλιστερούς μαύρους τροχούς είναι το απόλυτο μελλοντικό φορτηγό

Το σατέν μαύρο Ford F-150 Raptor R με γυαλιστερούς μαύρους τροχούς είναι το απόλυτο μελλοντικό φορτηγό

Ο Vossen έδωσε στο Ford F-150 Raptor R ένα σατινέ μαύρο φινίρισμα , το F-150 της Ford δεν ήταν το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Αμερική το 2024

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Ιαπωνικό Grand Prix

Το αρχικό πλέγμα για το Ιαπωνικό Grand Prix

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Ιαπωνικό Grand Prix, τον τρίτο γύρο της σεζόν 2025 της Formula 1, στη Suzuka.

Engine Power
Engine Power: Νόρις για αντιπαλότητα με συμπαίκτη: «Θέλουμε να παλέψουμε»

Νόρις για αντιπαλότητα με συμπαίκτη: «Θέλουμε να παλέψουμε»

Ο Λάντο Νόρις και ο Όσκαρ Πιάστρι απολαμβάνουν ένα πολύ αποδοτικό αυτοκίνητο από την αρχή της σεζόν. Αν η κόντρα των δύο συμπαικτών φαίνεται υγιής μέχρι στιγμής, η Ιαπωνία θα μπορούσε να είναι το σκηνικό των πρώτων προστριβών.

Engine Power
Engine Power: Πώς να εξηγήσετε το ατύχημα του Jack Doohan στη Suzuka;

Πώς να εξηγήσετε το ατύχημα του Jack Doohan στη Suzuka;

Θύμα μιας ξαφνικής και βίαιης εξόδου από την πίστα κατά τη διάρκεια της Free Practice 2, ο Jack Doohan κονιορτοποίησε το Alpine A525 του στην πρώτη στροφή. Από έλλειψη εμπειρίας ή από επιθυμία να τα πάμε πολύ καλά;

Engine Power
Engine Power: Οι απόφοιτοι της Red Bull κάλεσαν τον Tsunoda για συμβουλές

Οι απόφοιτοι της Red Bull κάλεσαν τον Tsunoda για συμβουλές

Αντιμέτωπος με μια επικίνδυνη πρόκληση όταν ξεκίνησε από τη Red Bull, ο Yuki Tsunoda μπόρεσε να βασιστεί στη βοήθεια όσων προσπάθησαν να το αντιμετωπίσουν πριν από αυτόν. Ο Pierre Gasly και ο Sergio Pérez τον κάλεσαν για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, καλές ή κακές.

Engine Power
Engine Power: Porsche Carrera Cup France – Βαρκελώνη: προγράμματα Σαββατοκύριακου

Porsche Carrera Cup France – Βαρκελώνη: προγράμματα Σαββατοκύριακου

Η σεζόν Porsche Carrera Cup France 2025 ανοίγει αυτό το Σαββατοκύριακο στην Καταλονία. Ανακαλύψτε το πρόγραμμα για τον πρώτο γύρο στην πίστα της Βαρκελώνης.

Engine Power
Engine Power: Το American muscle car μπορεί να αφήσει μια Ferrari στη σκόνη και κοστίζει λιγότερο από ένα μεταχειρισμένο Toyota Corolla

Το American muscle car μπορεί να αφήσει μια Ferrari στη σκόνη και κοστίζει λιγότερο από ένα μεταχειρισμένο Toyota Corolla

Το American muscle car παραμένει ανάμεσα στα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορείτε να αγοράσετε είναι γνωστά για τη δύναμή τους, καθώς και για την ισχύ τους V8

Engine Power
Engine Power: Ο Lewis Hamilton «παλεύει πραγματικά» με την «έλλειψη εμπιστοσύνης» στη Ferrari μετά την αγωνία του κινεζικού GP

Ο Lewis Hamilton «παλεύει πραγματικά» με την «έλλειψη εμπιστοσύνης» στη Ferrari μετά την αγωνία του κινεζικού GP

Ο Lewis Hamilton πέρασε ένα δύσκολο ξεκίνημα στη Ferrari, με την ιταλική ομάδα να αποτυγχάνει να του προσφέρει ένα αυτοκίνητο ικανό να ανταγωνιστεί για νίκες σε αγώνες

Engine Power
Engine Power: Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η συναρπαστική εμπειρία του Motor Festival αποκτά νέα διάσταση με την παρουσία ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του κόσμου!

Engine Power
Engine Power: Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες γιόρτασε το νέο του άλμπουμ παραγγέλνοντας ένα custom Ford

Engine Power
Engine Power: Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Pierre Gasly δεν κρύβει το γεγονός ότι η σεζόν του 2025 είναι απλώς μια μετάβαση για την Alpine, η οποία ελπίζει να επιστρέψει στο μπροστινό μέρος της ομάδας το 2026. Ο Norman οδηγός αποκαλύπτει ήδη μια πιθανότητα να αγωνιστεί για τον τίτλο.

Engine Power
Engine Power: Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν ώθησε τη Red Bull να πραγματοποιήσει μια συνάντηση για να καθησυχάσει τον Max Verstappen σχετικά με τις δυνατότητες της ομάδας φέτος.

Engine Power
Engine Power: Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Η Ford Mustang έχει αντέξει εδώ και πολύ καιρό ως, ίσως, το πιο εμβληματικό μυϊκό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Engine Power
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power