Dakar Joan Barreda: Το Ντακάρ δεν συγχωρεί τον Joan Barreda, έβδομη εγκατάλειψη! Ο Ισπανός, που σταμάτησε στα 529 km μετά την εκκίνηση στο χώρο ανάπαυσης F, υπέστη μηχανικό πρόβλημα που τον ανάγκασε να αποσυρθεί από τον αγώνα.
Τελείωσε. Είναι ο πιο ξεκάθαρος τρόπος να υποθέσουμε ότι η περιπέτεια της Joan Barreda στο Ντακάρ έχει τελειώσει και η πραγματικότητα είναι ότι μπορεί να τελείωσε για πάντα. Ο Ισπανός, ο οποίος δυσκολευόταν να ανεβάσει ρυθμό με τη νέα του μοτοσυκλέτα μετά από μια δεκαετία στη Honda, δεν σταμάτησε καν από μια σκληρή πτώση στο στάδιο 5 που τον έκανε να πονάει και στο πρώτο μέρος του 48ωρου ετάπ βγήκε να πάρει βενζίνη σε μια άδεια συνοικία που μόλις μια μέρα αργότερα τον άφησε αποκλεισμένο . Αν και βρισκόταν στη ζώνη ανάπαυσης F (στα χλμ. 476) δίπλα στους διεκδικητές της νίκης, ο Ισπανός απείχε σχεδόν μισή ώρα από τον καλύτερο χρόνο (με μπόνους) πληρώνοντας τις συνέπειες του ανοίγματος της πίστας.
Dakar Joan Barreda: Η ιστορία έπρεπε να αλλάξει σήμερα, αφού αυτό το προνόμιο ήταν για άλλους, αλλά 53 χιλιόμετρα μετά την επανέναρξη της πορείας (στις 6:15 τοπική ώρα) ο Ήρωάς του είπε αρκετά. Ο Joan σταμάτησε στο χλμ. 529 λόγω μηχανικού προβλήματος στην ινδική μοτοσυκλέτα που τον εμπόδισε να συνεχίσει το ταξίδι: «Ο κινητήρας είπε αρκετά. Κατά κάποιο τρόπο, η χθεσινή φθορά στη σκηνή ήταν ήδη πολύ μεγάλη, ανοίγοντας την πίστα και με πολύ ψηλούς αμμόλοφους, όπου η άμμος ήταν πολύ απαλή. Το πρωί είδα ότι του έλειπε λίγο λάδι και βάλαμε ότι είχαμε, αλλά ακόμα κι έτσι είδα ότι ήταν λίγο επηρεασμένο. Ήταν μια πολύ μαλακή περιοχή και η μοτοσυκλέτα σταμάτησε, επίσης με τον συμπλέκτη, που θα μπορούσε να ήταν μόνο ο συμπλέκτης, αλλά όταν το άφησα να κρυώσει, προσπάθησα να το γυρίσω, αλλά δεν ξεκινούσε καθόλου».
Dakar Joan Barreda: Ο Ισπανός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λιγότερο από 100 χιλιόμετρα για να φτάσει στη γραμμή τερματισμού και αμέσως μετά από ένα πρώτο μέρος του σταδίου χωρίς βοήθεια , το οποίο, αν το είχε χθες το απόγευμα, θα είχε αλλάξει ιστορία, παρά το γεγονός ότι μια αλλαγή κινητήρα θα είχε τον τιμώρησε με 15 λεπτά . Αλλά σε ένα Ντακάρ τα «τι θα γινόταν αν» δεν αξίζουν ποτέ. Η πραγματικότητα είναι ότι η περιπέτεια του Barreda με τη νέα του ομάδα και με μια έρημο που, αν δεν αλλάξει γνώμη, δεν θα τον ξαναδεί ντυμένο πιλότο, τελειώνει εδώ.
Ήταν η 14η συμμετοχή του σε έναν αγώνα που ο ίδιος ο πιλότος αισθάνεται ότι δεν τον αντάμειψε, ούτε καν με ένα βάθρο που παραμένει άπιαστο και φαίνεται επίσης αδύνατον, δεδομένης της επιλογής απόσυρσης στον αέρα. Τα καλύτερα αποτελέσματά του είναι δύο πέμπτες θέσεις το 2017 και το 2022 και η σημερινή είναι η έβδομη εγκατάλειψή του στον αγώνα (η τρίτη Ισπανική της έκδοσης μετά το αντίο του Schareina στο στάδιο 1 και του Santolino στο στάδιο 2), έκτης τα τελευταία εννέα χρόνια, μετά αυτά που υπέστη ήδη το 2011, το 2016, το 2018, το 2019, το 2021 και το 2023. Ένα νούμερο πολύ υψηλό για κάποιον που έγραψε ιστορία στο πιο σκληρό ράλι στον κόσμο, αλλά ποτέ δεν έστεψε το κατόρθωμα.
Dakar Joan Barreda: Η τιμή αρχίζει να ενοχλεί
Αν και άφησαν τον ίδιο χώρο ανάπαυσης με τον Μπαρέντα, το μέλλον των Μπράμπεκ, Φαν Μπέβερεν και Πράις ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό του Ισπανού. Μετά από περισσότερες από έξι ώρες στο ποδήλατο την προηγούμενη μέρα, ήρθε η ώρα να τελειώσει η δουλειά και ήταν ο Γάλλος από τη Honda που πήρε τον έλεγχο του καλύτερου ρυθμού στους αμμόλοφους για να πάρει τη νίκη μιας σκηνής, που όλοι θεωρούν την πιο περίπλοκη που έχει γίνει μέχρι τώρα.η ημερομηνία στη Σαουδική Αραβία. Έφτασαν σχεδόν οκτώ ώρες μάχης ενάντια στο ρολόι, οι διαφορές μεταξύ του νικητή και των υπολοίπων ήταν γύρω στα τέσσερα λεπτά και μέσα σε όλη την ηγεμονία της μάρκας golden wing, ο Price έβγαλε το κεφάλι του έξω για να κάνει το ιαπωνικό πρωτότυπο να νιώθει άβολα. αφήστε μερικές θετικές σημειώσεις για την KTM.
Το πρώτο, ότι το διπλό της Honda δεν ήταν δυνατό γιατί η Brabec , παρότι κυριάρχησε στη συντριπτική πλειοψηφία των χειριστηρίων στο πρώτο μέρος, κατέληξε να είναι τρίτη. Αλλά αυτό είναι μικρότερο κακό για τον Αμερικανό οδηγό, αφού φεύγει από το Empty Quarter με το συνολικό προβάδισμα κατά 51 δευτερόλεπτα με τον Branch (5ος στο στάδιο). Η συνέπεια της Μποτσουάνας αντέχει την ανταγωνιστικότητα του ιαπωνικού πρωτότυπου, το οποίο διαθέτει τρεις από τους τέσσερις οδηγούς του σε ένα top-4 από το οποίο φαίνεται ότι θα βγει ο νικητής. Επειδή ο πέμπτος στη διεκδίκηση, ο Price, είναι 27 λεπτά πίσω από έναν ηγέτη που δεν μπορεί να θεωρήσει τίποτα δεδομένο. Μόνο που έχει μείνει πολύ Ντακάρ ακόμα.
Το τελευταίο Ντακάρ του Μπαρέντα; «Η απόφαση πάρθηκε»
Dakar Joan Barreda: Ο Ισπανός αποχαιρετά τον αγώνα μετά από βλάβη του κινητήρα. Έχει ξεκάθαρο μέλλον και δεν κοιτάζει πίσω: «Η ισορροπία είναι κάτι παραπάνω από καλή, το Ντακάρ έχει αλλάξει τη ζωή μου».
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Dakar Joan Barreda: Πριν από 14 χρόνια ξεκίνησε μια περιπέτεια που φαίνεται να έφτασε στο τέλος της . Αν και ο Joan Barreda μιλάει για συμβόλαια και δεν μπορεί να κοινοποιήσει την απόφασή του, έχει ήδη αποφασιστεί αν αυτό ήταν το τελευταίο του Ντακάρ ή μια πιθανή επιστροφή εντός ενός έτους. Και παρόλο που τα λόγια του συνοδεύονται από αποχαιρετιστήριους τόνους, η αλήθεια είναι ότι ο Ισπανός είναι ήδη αιώνιος σε μια καριέρα όπου πέτυχε 29 νίκες (μόλις τέσσερις μακριά από το μέγιστο όλων των εποχών σε μοτοσυκλέτα) και έχασε μόνο τη νίκη λόγω αδάμαστου στυλ. Αλλά όπως θυμάται, «αν το μετάνιωνα, θα έλεγα στους φίλους και την οικογένειά μου ότι δεν είμαι έτσι» και η πραγματικότητα δεν είναι αυτή. Αλλά ήταν ο οδηγός που άλλαξε «λίγο» αυτό το άθλημα.
—Πώς πήγε η σκηνή;
—Ξεκινήσαμε στο χιλιόμετρο 515, το πρωί για το σπέσιαλ, ήρθαμε αφού πιάσαμε τον Νάτχο (Κορνέχο), που ήταν ένα λεπτό μπροστά, και πίσω του, σε έναν μεγάλο αμμόλοφο που ανεβήκαμε, υπήρχε μια μεγάλη περιοχή, όπως αυτή βήματα, όπου το ποδήλατο υποφέρει περισσότερο, και εκεί έχει ήδη φύγει ο συμπλέκτης. Η μοτοσυκλέτα παρέμενε γκάζι και χωρίς να κινηθεί, δεν κινήθηκε ούτε μπροστά ούτε πίσω. Νόμιζα ότι ήταν περισσότερο πρόβλημα συμπλέκτη και αποφάσισα να περιμένω να κρυώσει. Μετά, όταν κρύωσε, ο κινητήρας αναποδογύρισε, αλλά δεν ξεκίνησε, υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τη θερμοκρασία, ο κινητήρας δεν γύρισε και μετά έσβησε η μπαταρία. Δεν υπήρχε τίποτα να κάνει.
—Τι ένιωσες τη στιγμή της εγκατάλειψης;
—Έχω νιώσει πολλή θλίψη, γιατί, τελικά, είστε εκεί παλεύοντας ενάντια σε όλα τα προβλήματα, και επίσης μόλις χθες, όταν ένιωθα πάλι γρήγορος, σφιγμένος, έχοντας αυτό το σημείο επιθετικότητας, αλλά και ασφαλής. Στο τέλος είχα στο μυαλό μου ότι έμειναν έξι μέρες, ότι το Ντακάρ δεν ήταν εύκολο, αλλά ότι τα πράγματα μπορούσαν να διορθωθούν λίγο. (Αισθάνομαι) Λυπάμαι , γιατί μετά το χθεσινό ήττα να ξεκινήσω το πρωί… αλλά οι αγώνες είναι έτσι, η ζωή είναι έτσι, η ομάδα τα έχει δώσει όλα, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά μέχρι σήμερα. Πρέπει να είσαι ευτυχισμένος.
—Πώς αντιμετώπισες τον πόνο και το άνοιγμα της πίστας σε μια μέρα τόσο δύσκολη όσο τις 48 ώρες αμέσως μετά το ατύχημα;
—Τα πρώτα χιλιόμετρα, ειδικά, όταν έφτασα στους αμμόλοφους, το στήθος μου τραβούσε πολύ, ένιωθα έντονο πόνο, αλλά όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα, και ζεστανόμουν, άρχισα να νιώθω καλύτερα. Μπόρεσα να πιέζω, να πιέζω καλύτερα και να διατηρώ καλό ρυθμό μπροστά, και πάνω από όλα, να νιώθω καλά. Ήμουν εξαντλημένος, πολύ κουρασμένος, αλλά και ευχαριστημένος με τη δουλειά και το πώς ένιωθα στη σκηνή.
Dakar Joan Barreda: —Μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι αυτό είναι το τελευταίο σου Ντακάρ;
—Δεν μπορώ να πω τίποτα γιατί έχω συμβόλαιο με τον HERO, αλλά η απόφαση έχει ληφθεί.
—Αν είναι το τελευταίο σου Ντακάρ, θα σε πονούσε περισσότερο να φύγεις με αυτόν τον τρόπο λόγω μηχανικού προβλήματος;
—Κάποιος θέλει πάντα να κάνει το καλύτερο δυνατό, αλλά πέρα από αυτό (αποσυρόμενος από το Ντακάρ 2024 σήμερα), όταν βλέπεις την απόφαση να αποσυρθώ από έναν αγώνα, η ισορροπία που έχω είναι κάτι παραπάνω από καλή. Αν μου έλεγες πριν από 14 χρόνια ότι θα τα έκανα όλα αυτά, θα έλεγα ότι είναι αδύνατο, το Ντακάρ και όλα έχουν αλλάξει τη ζωή μου και είμαι πολύ ευγνώμων, εξάλλου, το λέω πάντα, δεν το έχω αρνηθεί ποτέ. το.
—Τι λύπη σου έχει απομείνει σε αυτή την καριέρα;
—Μόνο που κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν μπόρεσα να κερδίσω. Είμαι σίγουρος ότι δεν κατάφερα να κερδίσω χάρη στο στυλ μου, αυτό που δεν έχω εγκαταλείψει ποτέ, την ουσία μου. Χρόνια που είχε υψηλό επίπεδο, με πολλή δουλειά πίσω του, αλλά επέλεξε να τρέξει με την ομάδα που ήταν, να συνεχίσει μαζί τους, με τη γραμμή τους. Αν το μετάνιωσα για αυτό, θα έλεγα στους φίλους και την οικογένειά μου ότι δεν είμαι έτσι, πώς λέω ότι είμαι κάθε μέρα και πώς με αγαπούν. Δεν μετανιώνω για τίποτα, αντιθέτως, χαίρομαι που σημάδεψα τον τρόπο ύπαρξης μου, την ουσία μου.
—Θα σε δούμε εδώ με τον ένα ή τον άλλο τρόπο του χρόνου;
—Ας ελπίσουμε, στο τέλος όλα αυτά διατρέχουν τις φλέβες σου, τα κουβαλάς μέσα σου και είναι ξεκάθαρο ότι σε λίγους μήνες όλα θα αρχίσουν να δαγκώνουν και θα θέλεις να κάνεις πράγματα, είμαστε σίγουροι ότι θα τα κάνουμε πράγματα, για να δούμε. Αυτό για το οποίο είμαι ξεκάθαρος και έλεγα πάντα είναι ότι θα ήθελα την ημέρα που αποφάσισα να σταματήσω να κάνω πράγματα που πραγματικά με παρακινούν, όχι αυτά που χρειάζεται να κάνετε περισσότερο. Έχω δουλέψει σαν κάθαρμα μέχρι θανάτου, θα σταματήσω εδώ, αλλά αυτό κάνω και αυτό ελπίζω να κάνω.
Dakar Joan Barreda: —Σου έχουν πει κάτι όλοι οι συνάδελφοί σου στο τροχόσπιτο;
— Ναι, αλλά όχι πια λόγω της σημερινής ακρίβειας. Χθες κάνεις παρέα με 10-12 κορυφαίους και υπάρχουν νέοι που σε γνωρίζουν τρία χρόνια, αλλά οι παλιοί μιλάνε ο ένας για τον άλλον, εμφανίζεται το όνομά μου και λένε ‘φτου, αυτό είναι ξεχωριστό’, αυτό είναι. σου δίνει (κίνητρο), ότι σε βλέπουν ως κάποιον που έχει σημαδέψει μια εποχή. Νιώθεις αυτόν τον σεβασμό ανάμεσα στους πιλότους και είναι αυτό που σε γεμίζει περισσότερο, πέρα από το αποτέλεσμα, ότι σε βλέπουν σαν κάποιον που έχει αυτή την τρέλα που είχες πριν από δώδεκα χρόνια και ότι ήσουν ο διαφορετικός πιλότος από τους άλλους που έλεγαν «που είναι αυτός που πηγαίνει», Στο τέλος κατέληξαν όλοι έτσι. Είναι λίγο αυτό που έχουν δει σε μένα, τον οδηγό που άλλαξε λίγο αυτό το άθλημα.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Ημερολόγιο MotoGP 2024
- AMA Supercross 2024 οσα πρέπει να ξέρεις γιατί ξεκινάμε
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
- F1 2024: Σας παρουσιάζουμε οδηγούς και ομάδες για το 2024