ENGINE POWER

Το VR46 διαφωνεί με την απόφαση της Ducati να κυκλοφορήσει μόνο τρεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες

Το αφεντικό της ομάδας VR46 αντιδρά στην πρόταση για λιγότερα εργοστασιακά Ducatis το 2025
Το VR46 διαφωνεί με την απόφαση της Ducati να κυκλοφορήσει μόνο τρεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες

Το VR46 δεν συμφωνεί με τη στάση της Ducati να κυκλοφορήσει μόνο τρεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες την επόμενη σεζόν.

Η έξοδος της Pramac ως δορυφορικής ομάδας της  Ducati, στην αγκαλιά της  Yamaha, θα αλλάξει δραματικά τον αγωνιστικό χώρο το 2025.

Η Ducati θα μείνει μόνο με VR46 και Gresini ως δορυφορικές ομάδες, μειώνοντας την παρουσία τους από οκτώ σε έξι μοτοσυκλέτες.

Αν και η Pramac έχει αυτήν τη στιγμή πρόσβαση σε δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, την επόμενη σεζόν η Ducati θα προσφέρει μόνο μία στο VR46 και καμία για την Gresini.

«Δεν συμφωνώ πραγματικά με τον Gigi Dall’Igna», είπε στο Motorsport ο επικεφαλής της ομάδας VR46, Uccio Salucci .

«Επειδή θα έχουμε μόνο ένα ενημερωμένο ποδήλατο, ενώ θα ήθελα δύο όπως κάναμε πάντα.

«Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι η Ducati που αποφασίζει, θα έχουμε ένα και θα αρκεστούμε σε αυτό.

«Θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε να λειτουργήσει με τον καλύτερο τρόπο, ακόμα κι αν οι άλλοι κατασκευαστές είναι οργανωμένοι με τέσσερις και εμείς τρεις. Αλλά αυτό θα γίνει ακόμα πιο μοναδικό γιατί θα υπάρχουν δύο κόκκινα και ένα δικό μας».

to-vr46-diafoni-me-tin-apofasi-tis-ducati-na-kikloforisi-mono-tris-ergostasiakes-motosikletes

Αναμένεται ότι ο Fabio di Giannantonio, ο οποίος αυτή τη στιγμή οδηγεί ένα Desmosedici ενός έτους με VR46, θα υπογράψει νέο συμβόλαιο για να παραμείνει στην ομάδα και θα επωφεληθεί από τη χρήση ενός GP25 την επόμενη σεζόν.

Ο συμπαίκτης του παραμένει αβέβαιος. Οι VR46 έχασαν τον Marco Bezzecchi από την Aprilia.

Ο Salucci είναι σίγουρος για την κατάσταση της ομάδας στις μικρότερες τάξεις της Ducati την επόμενη σεζόν.

«Μας επέλεξαν ως ομάδα αναφοράς, ξεκινώντας από το 2025 επειδή έφυγε η Pramac, αλλά η Ducati μας είχε ήδη επιλέξει για το 2027 ως ομάδα αναφοράς, ανεξάρτητα από την Pramac», επέμεινε.

Ο Di Giannantonio ήταν ο ξεχωριστός αναβάτης του VR46 αυτή τη σεζόν, προσθέτοντας στο εμφατικό τέλος του 2023 με τον Gresini όταν κέρδισε το MotoGP του Κατάρ.

Ο συμπαίκτης Bezzecchi, αντίθετα, βρήκε το GP23 πολύ πιο προκλητικό από το GP22, όταν κέρδισε τον πρώτο του αγώνα MotoGP και της ομάδας του το 2023.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Το VR46 διαφωνεί με την απόφαση της Ducati να κυκλοφορήσει μόνο τρεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!