Το VR46 διαφωνεί με την απόφαση της Ducati να κυκλοφορήσει μόνο τρεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες
Το αφεντικό της ομάδας VR46 αντιδρά στην πρόταση για λιγότερα εργοστασιακά Ducatis το 2025Το VR46 δεν συμφωνεί με τη στάση της Ducati να κυκλοφορήσει μόνο τρεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες την επόμενη σεζόν.
Η έξοδος της Pramac ως δορυφορικής ομάδας της Ducati, στην αγκαλιά της Yamaha, θα αλλάξει δραματικά τον αγωνιστικό χώρο το 2025.
Η Ducati θα μείνει μόνο με VR46 και Gresini ως δορυφορικές ομάδες, μειώνοντας την παρουσία τους από οκτώ σε έξι μοτοσυκλέτες.
Αν και η Pramac έχει αυτήν τη στιγμή πρόσβαση σε δύο εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, την επόμενη σεζόν η Ducati θα προσφέρει μόνο μία στο VR46 και καμία για την Gresini.
«Δεν συμφωνώ πραγματικά με τον Gigi Dall’Igna», είπε στο Motorsport ο επικεφαλής της ομάδας VR46, Uccio Salucci .
«Επειδή θα έχουμε μόνο ένα ενημερωμένο ποδήλατο, ενώ θα ήθελα δύο όπως κάναμε πάντα.
«Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι η Ducati που αποφασίζει, θα έχουμε ένα και θα αρκεστούμε σε αυτό.
«Θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε να λειτουργήσει με τον καλύτερο τρόπο, ακόμα κι αν οι άλλοι κατασκευαστές είναι οργανωμένοι με τέσσερις και εμείς τρεις. Αλλά αυτό θα γίνει ακόμα πιο μοναδικό γιατί θα υπάρχουν δύο κόκκινα και ένα δικό μας».
Αναμένεται ότι ο Fabio di Giannantonio, ο οποίος αυτή τη στιγμή οδηγεί ένα Desmosedici ενός έτους με VR46, θα υπογράψει νέο συμβόλαιο για να παραμείνει στην ομάδα και θα επωφεληθεί από τη χρήση ενός GP25 την επόμενη σεζόν.
Ο συμπαίκτης του παραμένει αβέβαιος. Οι VR46 έχασαν τον Marco Bezzecchi από την Aprilia.
Ο Salucci είναι σίγουρος για την κατάσταση της ομάδας στις μικρότερες τάξεις της Ducati την επόμενη σεζόν.
«Μας επέλεξαν ως ομάδα αναφοράς, ξεκινώντας από το 2025 επειδή έφυγε η Pramac, αλλά η Ducati μας είχε ήδη επιλέξει για το 2027 ως ομάδα αναφοράς, ανεξάρτητα από την Pramac», επέμεινε.
Ο Di Giannantonio ήταν ο ξεχωριστός αναβάτης του VR46 αυτή τη σεζόν, προσθέτοντας στο εμφατικό τέλος του 2023 με τον Gresini όταν κέρδισε το MotoGP του Κατάρ.
Ο συμπαίκτης Bezzecchi, αντίθετα, βρήκε το GP23 πολύ πιο προκλητικό από το GP22, όταν κέρδισε τον πρώτο του αγώνα MotoGP και της ομάδας του το 2023.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power