Το WRC Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι επιστρέφει στην Ιαπωνία για τον μεγάλο τελικό
WRC Ιαπωνία: Ο μεγάλος τελικός αναζητώντας μια τελική βολή στη δόξα καθώς κατευθύνονται σε κάτι που είναι, για κάποιους αβέβαιο. εκτός εποχής.WRC Ιαπωνία: Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι επιστρέφει στην Ιαπωνία για τον μεγάλο τελικό του αυτή την εβδομάδα, αν και όλοι οι μεγάλοι τίτλοι της σεζόν έχουν ήδη αποφασιστεί.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο για να παλέψετε, καθώς εννέα οδηγοί Rally1 πηγαίνουν στους τεχνικούς, στριφογυριστούς και ύπουλους ασφαλτοστρωμένους δρόμους του Ράλι Ιαπωνίας, αναζητώντας μια τελική βολή στη δόξα καθώς κατευθύνονται σε κάτι που είναι, για κάποιους, αβέβαιο. εκτός εποχής.
WRC Ιαπωνία: Η περσινή διοργάνωση ήταν ολοκαίνουργια για όλους, αλλά φέτος έχουμε λίγο περισσότερες ενδείξεις για το ποιος μπορεί να αποδώσει καλά σε αυτό το μοναδικό ράλι.
Με πολλούς οδηγούς να αναζητούν λύτρωση από την τελευταία τους ιαπωνική έξοδο και κάποιους να θέλουν να ενισχύσουν την ανωτερότητά τους, εδώ είναι ο οδηγός φόρμας του DirtFish για το Ράλι Ιαπωνίας:
#69 Kalle Rovanperä/Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 2η-4η-1η
Ο πρόσφατα στέφθηκε διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής μπαίνει στο φινάλε της σεζόν με αρκετή ορμή, αλλά ίσως και με ένα σημείο να αποδείξει.
Ο Rovanperä υποχώρησε μόλις έμαθε ότι ο αντίπαλος του τίτλου Elfyn Evans είχε πρόβλημα στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, μια έξυπνη κίνηση που του εξασφάλισε την επιτυχία του τίτλου, αλλά έδωσε το προβάδισμα στο ράλι και τελικά τη νίκη στον Thierry Neuville. Χωρίς πίεση στους ώμους του, ο Φινλανδός θα είναι σίγουρα σε πλήρη επίθεση για το Ράλι Ιαπωνίας, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει άλλη μια νίκη και να αναπληρώσει την αδύναμη απόδοσή του εδώ πριν από 12 μήνες.
Μια πρόσκρουση με μια όψη βράχου περιόρισε την πρόκληση του τότε, σε μια εκδήλωση όπου ο Rovanperä φαινόταν να αγωνίζεται με την προσεκτική και υπομονετική προσέγγιση που χρειαζόταν στις ατελείωτες στροφές των ιαπωνικών ορεινών δρόμων.
Αλλά ο 23χρονος δεν κάνει συχνά το ίδιο λάθος δύο φορές, και με το πρόσθετο κίνητρο να δώσει στην Toyota την πρώτη της εντός έδρας νίκη, να περιμένεις ότι θα είναι στη μεγάλη μάχη φέτος.
#33 Elfyn Evans/Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 31η-3η-2η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: 5η
WRC Ιαπωνία: Ο Ουαλός έφτασε τόσο κοντά στο να κερδίσει αυτό το αγώνισμα πέρυσι, με μια αλλαγή τροχού της τελευταίας ημέρας που του έκλεψε βάναυσα την ευκαιρία να πολεμήσει τον τελικό νικητή του ράλι Neuville μέχρι το σύρμα.
Θα έρθει στο Ράλι Ιαπωνίας αυτή τη φορά γνωρίζοντας ότι έχει τον ρυθμό και το ταμπεραμέντο, να κερδίσει σε αυτούς τους μοναδικούς και τεχνικούς δρόμους. Η ήττα από τον συμπαίκτη του Rovanperä στον αγώνα του τίτλου, η ευκαιρία να δώσει στην Toyota μια εντός έδρας νίκη και ο πόνος της περσινής ατυχίας παρέχουν ένα ισχυρό κίνητρο για τον Ουαλό, αλλά είναι απίθανο να προσεγγίσει αυτό το ράλι διαφορετικά από κανένα άλλο.
Ο Έβανς θα ακολουθήσει μια μετρημένη προσέγγιση όπως πάντα, ψάχνοντας να βρει άνεση στο αυτοκίνητο και να χτίσει τον ρυθμό του από εκεί χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία σε εξωτερικούς παράγοντες. Είναι μια προσέγγιση που λειτούργησε για αυτόν πέρυσι στην Ιαπωνία και του έφερε δύο νίκες σε μια βελτιωμένη εκστρατεία του 2023.
#11 Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 1η-2η-20η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: 1η
WRC Ιαπωνία: Ο υπερασπιστής νικητής του ράλι και ο πιο πρόσφατος νικητής του WRC μπορεί να είναι το φαβορί που πηγαίνει στο φινάλε της σεζόν. Πράγματι, είναι δύσκολο να σκεφτείς κάποιον λόγο για τον οποίο δεν θα ήταν.
Η Neuville λατρεύει την άσφαλτο και έκοψε μια χαλαρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση φιγούρα στο CER του περασμένου μήνα. Ξέρει ότι βρίσκεται στο απόλυτο αποκορύφωμα των δυνάμεών του αυτή τη στιγμή και η πίστη του στην ομάδα του Hyundai είναι εξίσου δυνατή. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει κίνδυνο για το υπόλοιπο γήπεδο και το τέλος του 2023 με συνεχόμενες νίκες θα ήταν μια ευχάριστη ανάταση στην αφήγηση της σεζόν του Βέλγου.
Με την ευκαιρία να χαλάσει ξανά το πάρτι της Toyota και να επιβεβαιώσει διακριτικά την ιδιότητά του ως ο οδηγός της Hyudnai ενόψει της επικείμενης επιστροφής του Ott Tänak, ο Neuville θα είναι ένας δύσκολος άνθρωπος στην Ιαπωνία.
#8 Ott Tänak/Martin Järveoja (Ford Puma Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 3η-1η-4η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: 2ο
WRC Ιαπωνία: Ο Ott Tänak ανέβηκε αθόρυβα στη δεύτερη θέση την τελευταία ημέρα της περσινής διοργάνωσης, εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Evans για να εξασφαλίσει το 1-2 για την ομάδα της Hyundai την οποία έφευγε κάτω από ένα σύννεφο. Φέτος η αφήγηση έχει αλλάξει και ο Εσθονός έχει μόνο ένα ακόμη ράλι να τρέξει πριν κάνει την πολυδιαφημισμένη επιστροφή του στην κορεατική μάρκα.
Το αν αυτή η επιστροφή έρχεται μετά από θρίαμβο ή αναταραχή μένει να φανεί. Ο Tänak επέζησε από το CER για να τερματίσει στο βάθρο παρά τα περισσότερα προβλήματα με το M-Sport Ford Puma και τον αρκετά μέτριο ρυθμό του. Είναι πιθανό ότι δεν θα έχει πολύ αυτοπεποίθηση ότι θα περάσει από την Ιαπωνία χωρίς περισσότερα γκρέμλιν να εμποδίζουν την πρόοδό του.
Εάν ο ρυθμός είναι εκεί την Παρασκευή, και η Εσθονία μπορεί να μυρίσει μια νίκη, τότε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Tänak θα έχει το ίδιο κίνητρο όπως οποιοσδήποτε άλλος στον αγωνιστικό χώρο για να φτάσει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Αλλά αν δεν μπορεί να παλέψει με τους αντιπάλους του για οποιονδήποτε λόγο, θα λαχταράει την πρώτη πτήση για το σπίτι και το νέο ξεκίνημα που θα φέρει το 2024.
Η Ιαπωνία μπορεί απλώς να επιβιώνει και να παίρνει θέσεις όπου μπορεί.
- Δεν θες ταξί, θες Taxi.gr
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- F1 Grand Prix Las Vegas Verstappen: Χτύπησα περισσότερους τοίχους από ό,τι πήγαινα ευθεία»
- WRC Japan : Το Ράλι της Ιαπωνίας, πραγματικά δεν έχει ενδιαφέρον, αλλά…
#17 Sébastien Ogier/Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 4η-10η-1η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: 4η
WRC Ιαπωνία: Η ιστορία του προηγούμενου Ράλι Ιαπωνίας του οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή είναι τρομακτικά παρόμοια με εκείνη της τελευταίας του εξόδου στο WRC στο CER. Στην Ιαπωνία, ο Ogier τρύπησε στο πρώτο στάδιο της Παρασκευής, τελειώνοντας ουσιαστικά την ευκαιρία του για νίκη (ο μόνος λόγος που ο Γάλλος εμφανίζεται αυτές τις μέρες) εκεί και μετά.
Στο CER μόλις πριν από τρεις εβδομάδες, έσπασε ένα χείλος τροχού στο πρώτο στάδιο της Παρασκευής, με αποτέλεσμα το ράλι του να έχει την ίδια μοίρα. Και οι δύο εξόδους τελείωσαν στην τέταρτη θέση μετά από δύο ημέρες που απλώς περνούσε από στάδια προσπαθώντας να βρει την απόλαυση όπου μπορούσε.
Κάνετε αυτή τη σύμπτωση ό,τι θέλετε, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα προβλήματα και των δύο γεγονότων εμπόδισαν τον Ogier να δείξει τον βαθύ ρυθμό που αναμφισβήτητα εξακολουθεί να έχει. Τρεις νίκες φέτος είναι μια αξιοσημείωτη επιστροφή για μια εκστρατεία μερικής σεζόν και η προσθήκη μιας τέταρτης νίκης στην Ιαπωνία θα έδινε στον Γάλλο ένα εκπληκτικό ποσοστό νίκης 50% το 2023.
Η προοπτική να είναι ο οδηγός της Toyota που θα προσφέρει μια πρώτη νίκη εντός έδρας για τον κατασκευαστή θα αποτελέσει επίσης κίνητρο για τον Ogier. Με τους συμπαίκτες του να κλέβουν τα φώτα της δημοσιότητας τα τελευταία χρόνια, θα είναι αναμφίβολα πολύ περήφανος για να αποδείξει στην ομάδα ότι, αν και είναι μόνο μερικής απασχόλησης, εξακολουθεί να είναι ο άνθρωπος που προσφέρει τα μεγάλα αποτελέσματα όταν μετράει.
Πέρα από την κακή τύχη, θα πρέπει να είναι μεταξύ των κορυφαίων από την αρχή.
#4 Esapekka Lappi/Janne Ferm (Hyundai i20 N Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: DNF-DNF-5η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: N/A
WRC Ιαπωνία: Αυτή η πρόσφατη σειρά αποτελεσμάτων θα κάνει μια οδυνηρή ανάγνωση για την Esapekka Lappi, της οποίας η σεζόν κατευθύνθηκε γρήγορα νότια μετά από ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα. Ένα πρώτο ταξίδι στην Ιαπωνία για τον Φινλανδό δεν είναι ακριβώς το καλύτερο μέρος για να προσπαθήσει να κερδίσει κάποια λύτρωση, δεδομένου ότι του λείπουν τα διδάγματα από το περασμένο έτος που οι περισσότεροι από τους αντιπάλους του θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν.
Ωστόσο, ο Lappi έδειξε κάποιο δυνατό ρυθμό στις υγρές συνθήκες στο CER πριν από τη συνάντησή του με τα δέντρα την Παρασκευή. Εάν οι συνθήκες είναι παρόμοιες στην Ιαπωνία, και ο οδηγός της Hyundai αισθάνεται ξανά άνετα, τότε θα μπορούσε να εκπλήξει μερικούς ανθρώπους.
Τελικά, με την κατάστασή του για το 2024 να έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, ο Lappi πρέπει να φέρει το αυτοκίνητο στο σπίτι πάνω από όλα. Ένα σταθερό αποτέλεσμα θα δώσει την απαραίτητη ώθηση στην αυτοπεποίθησή του και θα του επιτρέψει να πάρει κάποιου είδους θετικότητα στην εκτός σεζόν.
#18 Takamoto Katsuta/Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 5η-5η-6η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: 3ο
WRC Ιαπωνία: Χωρίς αμφιβολία, το τελευταίο μέρος της σεζόν του Takamoto Katsuta χτίζεται σε αυτό το γεγονός. Ο Ιάπωνας οδηγός έχει μιλήσει ανοιχτά ότι θέλει να πάρει θετική δυναμική στο Ράλι Ιαπωνίας και μια σειρά από σταθερά φινιρίσματα και μια δίοδος χωρίς λάθη στο CER του έδωσαν ακριβώς αυτό.
Καθώς η πίεση του τίτλου των κατασκευαστών δεν αποτελεί πλέον θέμα, είναι πλέον καιρός για τον Katsuta να δείξει στους θαυμαστές του και στον εργοδότη του πόσο γρήγορα μπορεί πραγματικά να πάει. Αν και παραδέχεται ότι εξακολουθεί να μην αισθάνεται εντελώς άνετος στις ασφάλτινες επιφάνειες, ο Katsuta σημείωσε μερικούς εντυπωσιακούς χρόνους σκηνής την Παρασκευή της περσινής διοργάνωσης, προτού η πρόκληση νίκης του ξεθωριάσει αφού επέλεξε μια πιο προσεκτική προσέγγιση το Σάββατο.
Αυτή τη φορά, εάν ο Ιάπωνας πιέσει όσο σκληρά λέει ότι θα κάνει, τότε μπορεί να είναι σε θέση να κρατήσει επαφή με τους ηγέτες σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Μια επανάληψη του περσινού βάθρου, που κέρδισε με ρυθμό αυτή τη φορά αντί από την ατυχία άλλων, θα ήταν ένα ονειρικό αποτέλεσμα για τον Κατσούτα.
#6 Dani Sordo/Cándido Carrera (Hyundai i20 N Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC: 3rd-5th-DNF
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: DNF
WRC Ιαπωνία: Όσο λιγότερο λέγεται για το Ράλι Ιαπωνίας 2022 του Dani Sordo, τόσο το καλύτερο. Μια τρομακτική φωτιά στην πρώτη κατάλληλη σκηνή του γεγονότος σήμαινε ότι ο Ισπανός δεν είχε τίποτα άλλο παρά μια σειρά από ρυθμούς να επιδείξει για το μακρύ ταξίδι του ανατολικά. Φέτος, λοιπόν, θα είναι ουσιαστικά η πρώτη του σωστή γεύση από τη διοργάνωση με έδρα τη Ναγκόγια.
Αλλά ο Sordo τα πήγαινε πάντα καλά στην άσφαλτο, ειδικά σε εκείνους τους αγώνες με μεταβλητές συνθήκες επιφάνειας όπως το Ράλι Γερμανίας. Ο ρυθμός του θα είναι αναμφίβολα σταθερός και η ικανότητά του να φέρει το αυτοκίνητο στο σπίτι σε ένα κομμάτι θα μπορούσε να τον εξυπηρετήσει καλά αν οι άλλοι αντιμετωπίσουν προβλήματα.
Ένα βάθρο δεν αποκλείεται για τον 40χρονο, ο οποίος πιθανότατα θα πρέπει να αποτινάξει πολλές ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον του που δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί πριν τελειώσει η εβδομάδα.
#16 Adrien Fourmaux/Alexandre Coria (Ford Puma Rally1)
Τελευταία 3 αποτελέσματα WRC : 8η-11η-8η
Αποτέλεσμα Ράλι Ιαπωνίας 2022: N/A
Επιστρέφοντας στο Rally1 ως δώρο από την M-Sport μετά από μια ενθαρρυντική σεζόν του 2023 στα μηχανήματα Rally2, ο Fourmaux θα προσπαθήσει να διασκεδάσει στην Ιαπωνία. Έσπευσε να υποβαθμίσει κάθε πιθανότητα κορυφαίου αποτελέσματος στο προβάδισμα του γεγονότος, προτιμώντας να αντιμετωπίζει αυτό το γεγονός ως το κεράσι πάνω από μια ήδη επιτυχημένη χρονιά, παρά ως μια ακρόαση για μια πιο μόνιμη επιστροφή στο Rally1 το 2024.
Αλλά αν ο Γάλλος μπορεί να δείξει λίγη από την ισορροπία και τον ρυθμό που έδειξε στη συντριπτική του νίκη στην κατηγορία Rally2 στο CER, τότε θα μπορούσε κάλλιστα να επιλέξει έναν ή δύο από τους αντιπάλους του στο Rally1 καθώς εξελίσσεται ο αγώνας.
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς χειρίζεται τον εαυτό του ο Fourmaux στην Ιαπωνία, καθώς θέλει να εξασφαλίσει το μέλλον του στο πρώτο τραπέζι των ράλι.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: