Αν αυτή δεν είναι η ομιλία μιας κύριας ομάδας που ετοιμάζεται να ανακοινώσει την έναρξη ενός νεαρού 18χρονου οδηγού που παρόλα αυτά τράκαρε το αυτοκίνητο του Τζορτζ Ράσελ στην Ελεύθερη Πρακτική 1, είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι είναι! Ενώ ο Andrea Kimi Antonelli ήταν δυσαρεστημένος για την πρώτη του επίσημη συνεδρία στη F1 χάνοντας το πίσω μέρος του W15 που του εμπιστεύτηκαν στην είσοδο του παραβολικού, ο Toto Wolff πήρε την υπεράσπισή του μια ώρα αργότερα, μπροστά στα μέσα ενημέρωσης.
Η σύμπτωση του ημερολογίου ήταν τέτοια που το αφεντικό της Mercedes είχε προγραμματιστεί για μια συνέντευξη Τύπου στις 3:30 μ.μ. για αρκετές ημέρες, και αναπόφευκτα, οι ερωτήσεις περιστρέφονταν κυρίως γύρω από τα δεκατρία λεπτά που έπαιξε ο μελλοντικός αντικαταστάτης του Lewis Hamilton , του οποίου η νεώτερη καριέρα ήταν. απολύτως λαμπρό από το καρτ . Μακριά από το να του πετάξει πέτρες, ο Αυστριακός προτίμησε να διατηρήσει το θετικό.
Συντριβή 45G για τον Antonelli
«Πρώτα από όλα, είναι εντάξει ο Antonelli, και αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα, γιατί υπέστη μια συντριβή 45G », καθησύχασε ο Wolff. Είναι λυπηρό, γιατί με 1 ώρα οδήγησης, θα μπορούσαμε να δούμε καλές επιδόσεις. Είναι ακόμα πολύ νέος πρωτάρης και είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στο μέλλον του. Τέτοιες στιγμές συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν και του χρόνου. Θα υπάρξουν επίσης πολλές καλές στιγμές. Πάνω από όλα, προτιμάμε να είμαστε σε αυτήν την κατάσταση: δηλαδή να τον κάνουμε να επιβραδύνει λίγο παρά να του πούμε να πάει πιο γρήγορα, γιατί στη 2η περίπτωση δεν γίνεται. Αυτό που είδαμε σε ενάμιση γύρο κόβει την ανάσα. »
Κορυφαίος στο timesheet μετά τον πρώτο γύρο όλων, ο νεαρός Ιταλός ήταν πράγματι σε υψηλό επίπεδο επίθεσης στον γύρο της διχόνοιας του, έχοντας μάλιστα ανάψει τον δεύτερο τομέα με μωβ. Το επίπεδο επίθεσης ήταν πιθανότατα πολύ υψηλό, αλλά ο Τοτό εκτίμησε τη στάση του όταν επέστρεφε στο γκαράζ. «Ζήτησε συγγνώμη και αυτό είναι το σωστό σε αυτές τις συνθήκες, ειδικά αφού έφερε ένα αυτοκίνητο σε κομμάτια στο επίπεδο του δαπέδου. »
«Είπε επίσης ότι ένιωθε πολύ σίγουρος και ότι το αυτοκίνητο ένιωθε καλά. Υπήρχε πολλή θερμοκρασία στην πίστα, ειδικά στο πίσω μέρος στο Ascari, και αυτός είναι επίσης ο λόγος που το πίσω μέρος υποχώρησε. Οι δυνατοί αναβάτες πρέπει να συνέλθουν από αυτό και να διατηρήσουν την πίεση. Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν είναι εύκολο γιατί έχει να διαχειριστεί και το F2 . Έχει όλα τα βλέμματα στραμμένα πάνω του, τα ιταλικά ΜΜΕ κάνουν χιούμορ, αλλά αν θέλει να γίνει πρωταθλητής μια μέρα, θα πρέπει να το συνηθίσει. Ξέρω ότι μπορεί και θα τα καταφέρει. »
Ο Wolff δεν αμφισβητεί τίποτα για το 2025
Ας μην ανησυχεί πολύ όμως ο Ιταλός. Εκτός από το ότι παρηγορήθηκε από τον Wolff στο ραδιόφωνο ( “Everything is fine Kimi” ), ο Ιταλός δεν έχει μειώσει τις πιθανότητές του να καθιερωθεί την επόμενη χρονιά, ενώ η ανακοίνωση δεν έχει γίνει ακόμα. «Θα υπάρξει μηδενική επίδραση στις αποφάσεις μας για την επόμενη χρονιά », διαβεβαίωσε ο Wolff. Προσλαμβάνουμε πιλότους με βάση τις ιδιότητές τους. Ένας FP1 πήγε άσχημα, αλλά αυτός δεν είναι αρκετός λόγος για να αποφασίσετε υπέρ ή κατά ενός οδηγού. »
Ο Andrea Kimi Antonelli αντέδρασε αρκετά καλά κατακτώντας την 6η θέση στο grid στην F2 μιάμιση ώρα αργότερα, μπροστά από τον συμπαίκτη του Oliver Bearman. Θα πρέπει να είναι πίσω πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου του Lewis Hamilton στο Μεξικό στην EL1, σύμφωνα με τον Toto Wolff, ακόμα κι αν τίποτα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί πλήρως. Σε κάθε περίπτωση, το αφεντικό της star brand διατηρεί ακλόνητη πίστη στον νεαρό οδηγό του.
«Οι συνθήκες είναι δύσκολες », προσθέτει ο Τοτό. Στον κλάδο μας, γνωρίζουμε ποιος είναι ικανός και ποιος όχι. Κέρδισε τα πάντα πριν το F3 . Βρέθηκε οδηγός Mercedes στο FP1. Όλα αυτά συνέβησαν στη Μόντσα, σε ένα πλαίσιο όπου ένας Ιταλός οδηγός δεν ήταν σε κορυφαία ομάδα εδώ και χρόνια. Αυτό είναι πολύ για ένα αγόρι 18 ετών. Πρέπει όμως να μάθει να κολυμπά. Μάλλον αισθάνεται απαίσια, και είναι μέρος μιας αναπτυξιακής πορείας. Δεν θέλω να είμαι αυτός που λέει “κοίτα αυτόν τον τομέα, αυτή τη φορά, θα μπορούσε να ήταν 3ος ή 1ος”, αλλά αυτό που βλέπουμε είναι ότι υπάρχει απόδοση σε αυτόν. » Είναι στο χέρι του να το δείξει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Σε μια ολόκληρη συνεδρία την επόμενη φορά!
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power