Verstappen VS Hamilton τελικά η διαφορά είναι μεγάλη όχι μόνο ως οδηγοί και θέμα ικανοτήτων αλλά και ως άνθρωποι και θέμα νοοτροπίας… Πραγματικά τα ζούμε όλα φέτος στην Formula One αλλά με πρωταγωνιστή τη γκρίνια και τα σενάρια απογοήτευσης για την έλλειψη θεάματος , αφού ο Verstappen παίρνει με διαφορά εύκολές νίκες και ξεχωρίζει σε κάθε Grand Prix, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία της Red Bull που τον κάνει ανίκητο πριν καν βρεθεί στην γραμμή της εκκίνησης. Αυτό όμως το έχουμε ζήσει ξανά το σενάριο επι εποχής Schumacher με Ferrari, Hamilton με Mercedes… Αυτό είναι το παιχνίδι χρόνια και έχει κανόνες αλλά με μια βασική αρχή που ξεπερνά τα πάντα απλά ο καλύτερος κερδίζει!!!
Verstappen vs Hamilton: To 2020 Max Verstappen
Ο Max Verstappen ήταν «καλύτερος από τους υπόλοιπους» πίσω από τους δύο οδηγούς της Mercedes στην προκριματική περίοδο του Σαββάτου για το Βρετανικό Grand Prix του 2020, αλλά το μέγεθος της διαφοράς από την πρώτη σειρά στα φύλλα χρόνου ήταν ένα οδυνηρό μάθημα για τη Red Bull. Ο Verstappen ολοκλήρωσε τη μέρα ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο μακριά από την pole time και νέο ρεκόρ διαδρομής που σημείωσε ο Lewis Hamilton, με τον Valtteri Bottas να απολαμβάνει επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα στη δεύτερη θέση.
“Μπορούσατε φυσικά να δείτε πολύ νωρίς στους κατατακτήριους ότι ήταν πολύ γρήγοροι. Απλώς πρέπει να το αποδεχτείτε”, παραδέχτηκε ο Verstappen μετά το τέλος του αγώνα. «Είναι ένα μεγάλο κενό, απλώς προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Ο Max Verstappen κάνει προεπισκόπηση του Grand Prix της Βαρκελώνης Ερωτηθείς εάν η Red Bull θα ήταν πιο κοντά αν ο υπερκαυτός καιρός της Παρασκευής συνεχιζόταν μέχρι το Σάββατο, ο Verstappen είπε: «Θα ήμασταν ακόμα αρκετά δέκατα κάτω» είμαστε πολύ πίσω και θέλουμε πολύ δουλειά με το μονοθέσιο μας και ως ομάδα για να βελτιωθούμε.
“Με αυτούς τους νέους τύπους αυτοκινήτων των τελευταίων ετών, είναι πολύ ευαίσθητα στον αέρα γιατί είναι τόσο μεγάλα και τόσο φαρδιά ειδικά εδώ στο Silverstone. Μπορείτε πραγματικά να πείτε ότι χθες, για παράδειγμα, ήταν πολύ δύσκολο στις στροφές. “Σήμερα ο άνεμος αλλάζει και έγινε σαν ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Ευτυχώς με τον σωστό τρόπο γιατί ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό να οδηγείς, αλλά είναι πολύ πιο ευαίσθητο”, είπε. «Σαφώς ακόμα μαθαίνουμε για το αυτοκίνητο, προσπαθώντας να το βελτιώσουμε.
Verstappen vs Hamilton: Το 2023 ίδια εποχή περίπου ο Lewis Hamilton
Η F1 πρέπει να «προσαρμόσει» τους κανόνες πριν από το 2026 για να κλείσει το χάσμα μεταξύ των ομάδων – Χάμιλτον Ο Lewis Hamilton λέει ότι κατανοεί γιατί ορισμένοι οπαδοί είναι απογοητευμένοι από την κατάσταση του ανταγωνισμού στη Formula 1 φέτος και είπε ότι η σειρά μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσει τους κανόνες της νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Η F1 είναι στη δεύτερη σεζόν της από τότε που εισήχθησαν αναθεωρημένοι τεχνικοί κανονισμοί με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των αγώνων και την προσέγγιση του γηπέδου. Ωστόσο, η Red Bull δρομολογεί τον ανταγωνισμό αυτή τη στιγμή, κερδίζοντας κάθε αγώνα μέχρι στιγμής φέτος και 14 από τα τελευταία 15 Grand Prix.
Ερωτηθείς εάν ανησυχεί ότι η κυριαρχία της Red Bull θα αποδείκνυε μια στροφή για την αμερικανική αγορά Η Formula 1 είναι πρόθυμη να αγωνιστεί με τον πρώτο από τους τρεις γύρους στις ΗΠΑ αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Hamilton είπε: «Δεν είναι δουλειά μου να πείσω τους ανθρώπους να παρακολουθήσουν ένα άθλημα. «Εννοώ, δεν το παρακολουθώ. Δεν είναι βαρετό για μένα. Με προκαλούν κάθε μέρα προσπαθώντας να επιστρέψω στο μέτωπο. Οπότε σίγουρα δεν είναι βαρετό από τη δική μου οπτική γωνία.
«Αλλά, ως θαυμαστής αγώνων που παρακολουθώ, μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είναι τόσο μεγάλος ανταγωνισμός όσο ίσως συνηθίζουν με το NFL και το NBA αυτή τη στιγμή. Δεν είναι αυτό που κάνω». Η F1 «πρέπει να πάει καλύτερα, νομίζω, ως άθλημα», είπε ο Χάμιλτον. «Έχουν ήδη προσπαθήσει να φέρουν τις ομάδες πιο κοντά, αλλά δεν φαίνεται να λειτουργεί ποτέ. Έτσι το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εργαζόμαστε όσο πιο σκληρά μπορούμε για να κλείσουμε και να επιστρέψουμε για να τους δώσουμε λίγο περισσότερο ενθουσιασμό».
Verstappen vs Hamilton: Το 2023, η Red Bull μπορεί να υπερηφανεύεται, αναμφισβήτητα, για ένα από τα καλύτερα μονοθέσια της Formula 1 που έχουν συναρμολογηθεί ποτέ.
Είναι τέτοια η κυριαρχία της αυστριακής ομάδας στην πίστα αυτή τη σεζόν, που, οδεύοντας στην εγχώρια πίστα της, η Red Bull είναι αυτή τη στιγμή 154 πόντους διαφορά από τη Mercedes του Lewis Hamilton που τραυλίζει στο Constructors’ και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Μιλώντας ενόψει του Grand Prix της Αυστρίας, ο Hamilton πρότεινε μια ριζική αλλαγή κανόνα για να σταματήσει μια πιθανή εποχή υπεροχής της Red Bull… Αλλά είναι αυτό μόνο ξινό σταφύλι;
Η πρόοδος για τη Mercedes αυτή τη σεζόν είναι εμφανής, αλλά αργή. Τα Silver Arrows, κάποτε στα ύψη, ήταν άτονα και αναποτελεσματικά αυτή τη σεζόν. Τα ζητήματα downforce έχουν μεταφερθεί από πέρυσι, με μια σειρά από μέσες επιδόσεις φέρνουν νέους πονοκεφάλους για τον επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff , ο οποίος παραδέχτηκε ότι δεν πιστεύει ότι το μονοθέσιο της σεζόν «θα είναι ανταγωνιστικό τελικά».
Αν και δύο τερματισμοί στο βάθρο στους δύο τελευταίους αγώνες τους υποδηλώνουν ότι η ομάδα αρχίζει να μαζεύεται προς τη σωστή κατεύθυνση στα μέσα της σεζόν, είναι τέτοια η κυριαρχία του RB19 της Red Bull, που ο Lewis Hamilton προτείνει μια νέα προσέγγιση για να σταματήσουν οι αναβαθμίσεις στο Red. Το ήδη αμείλικτο αυτοκίνητο του Μπουλ.
Μιλώντας στο Sky Sports ενόψει του Grand Prix της Αυστρίας, ο Hamilton είπε: «Δεν χρειάζεται να κάνουν αλλαγές στο φετινό μονοθέσιο πια καθώς είναι πολύ μπροστά. Είναι 100 πόντους μπροστά μας».
«Πιστεύω ότι η FIA θα πρέπει πιθανώς να βάλει μια στιγμή που θα επιτρέπεται σε όλους να αρχίσουν να αναπτύσσονται στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς. Έτσι, 1 Αυγούστου, τότε είναι που όλοι μπορούν να ξεκινήσουν, ώστε να μην μπορεί κανείς να έχει πλεονέκτημα την επόμενη χρονιά, γιατί αυτό είναι χάλια».
Λιούις Χάμιλτον
«Πρέπει να αλλάξει γιατί γι’ αυτό έχετε κυριαρχία για τόσο καιρό και συνεχίζουν να το επιτρέπουν να συμβεί. Η Ferrari ήταν μπροστά και το ίδιο συνέβη εκεί, το ίδιο με τη Red Bull και τον Seb [Vettel] την προηγούμενη μέρα, ξεκινούν νωρίτερα, οπότε είναι πάντα μπροστά».
Ο Χάμιλτον είναι νευρικός και δικαιολογημένα: η Mercedes είναι χωρίς νίκη σε 32 αγώνες της Formula 1, ένα ανεπιθύμητο ρεκόρ για τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή που καλύπτει τις τρεις τελευταίες σεζόν. Η Red Bull, ωστόσο, πετάει για δεύτερο συνεχόμενο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει τις δύο πρώτες θέσεις στην Κατάταξη οδηγών του 2023, έχοντας κερδίσει και τους οκτώ αγώνες φέτος. Ο οδηγός Max Verstappen είναι πιθανό να προσθέσει ένα δεύτερο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τη Red Bull, για να εγκαινιάσει μια νέα εποχή απαράμιλλης υπεροχής της Red Bull.
Πριν από την αναγέννηση της Red Bull, η Mercedes και ο Hamilton απολάμβαναν μια από τις πιο παραγωγικές εποχές στην πίστα της Formula 1, προσθέτοντας έξι Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στον παρθενικό τίτλο του Hamilton, ταιριάζοντας με ένα μακροχρόνιο ρεκόρ του θρυλικού Michael Schumacher και συνεισφέροντας σε ένα ρεκόρ. οκτώ Πρωταθλήματα Κατασκευαστών από την υπογραφή του το 2013. Κάτι που έχει ξεχάσει ο Χάμιλτον, σύμφωνα με τον Verstappen:
«Πολλά πράγματα στη ζωή είναι άδικα, οπότε πρέπει απλώς να τα αντιμετωπίσουμε».
Μαξ Φερστάπεν
«Δεν μιλούσαμε για αυτό όταν ο [Λούις] κέρδιζε τα πρωταθλήματά του, σωστά; Οπότε δεν νομίζω ότι πρέπει τώρα. Είναι φυσιολογικό [ότι] οι άνθρωποι πίσω μας λένε τέτοια πράγματα, αλλά δεν πρέπει επίσης να ξεχνούν πότε κέρδισαν πώς φαινόταν, και αν οι άνθρωποι σχολίαζαν κάτι τέτοιο, τότε μάλλον θα σχολίαζαν κάπως διαφορετικά, αλλά έτσι είναι πηγαίνει στη Formula 1».
Στον κόσμο των υψηλών οκτανίων της Formula 1, οι απόψεις τρέχουν τόσο γρήγορες όσο και τα ίδια τα αυτοκίνητα. Καθώς η σεζόν προχωρά, οι έντονες μάχες που γίνονται εκτός πίστας θα αρχίσουν να αυξάνουν τον ρυθμό τους με κάθε περαστικό σιρκουί. Οι ομάδες αναμφίβολα θα κοιτάζουν ήδη την επόμενη σεζόν με αυστηρά όρια προϋπολογισμού, αλλά η θέση του Hamilton υπογραμμίζει την αυξανόμενη ανισότητα στην κορυφή της σκάλας. Αλλά είναι δύσκολο να προσδιοριστεί εάν οι ομάδες θα πρέπει να εφαρμόζουν περαιτέρω περιορισμούς σε αυτές καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους ή αν πιστεύετε ότι είναι απλώς η σειρά της Red Bull στο τιμόνι.
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι
Ο Max Verstappen ισοφαρίζει τον Ayrton Senna
Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας