WEC 2024: Ο νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής Brendon Hartley λέει ότι “ποτέ δεν πίστευε” ότι θα έβλεπε την κορυφαία κατηγορία της κατηγορίας να επεκτείνεται στο μέγεθος που θα φτάσει του χρόνου.
Η σειρά επιβεβαίωσε 19 συμμετοχές πλήρους απασχόλησης για την κορυφαία κατηγορία Hypercar την επόμενη χρονιά, από 13 αυτή τη σεζόν. Στην ομάδα της Toyota της Hartley θα προστεθούν οι νεο εισερχόμενες BMW, Lamborghini, Alpine και Isotta Fraschini, εκτός από τους υφιστάμενους ανταγωνιστές κατασκευαστών Ferrari, Porsche, Peugeot και Cadillac.
«Είναι τόσο συναρπαστικό», είπε ο Χάρτλεϊ στη σημερινή συνέντευξη Τύπου της FIA Gala. «Μόλις είδα τα αποτελέσματα από τις δοκιμές στο Daytona, τις τελευταίες μέρες όπου η Lamborghini κυκλοφόρησε για πρώτη φορά μπροστά σε όλους. Φάνηκαν πολύ γρήγορα αμέσως. Προφανώς έρχεται και η BMW και άλλες.
WEC 2024 : «Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι υπάρχουν 19 αυτοκίνητα για ολόκληρο το πρωτάθλημα. Είναι μεγάλος αριθμός. Είναι συναρπαστικό. Ποτέ δεν ονειρευόμουν ότι θα βλέπαμε ότι όταν ξεκίνησα στο LMP1 το 2014, δεν πίστευα ποτέ ότι θα βλέπαμε ένα τέτοιο πλέγμα. Οπότε είναι πραγματικά συναρπαστικό».
Η Toyota κυριάρχησε στο φετινό πρωτάθλημα, κερδίζοντας όλα τα μπαρ έναν από τους επτά γύρους. Ο συμπαίκτης του Hartley και συνάδελφος πρωταθλητής Sebastien Buemi είπε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι «σαφώς» πιο κοντά την επόμενη χρονιά, καθώς αρκετοί από τους αντιπάλους τους από αυτή τη σεζόν θα έχουν ένα έτος εμπειρία.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- WRC: Μια υπενθύμιση η ομάδα Β δεν ήταν μόνο 4WD
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
«Η Ferrari, η Porsche, όλα αυτά τα παιδιά που επέστρεψαν, θα είναι στο δεύτερο έτος τους», είπε. «Οπότε μπορείτε να περιμένετε να είναι πολύ πιο δυνατοί. Αλλά θα κάνουμε πραγματικά το καλύτερο δυνατό».
WEC 2024 : Ωστόσο, αναγνώρισε ότι οι αμφιλεγόμενοι κανόνες της σειράς για το Balance of Performance θα έχουν επίσης σημαντική επίδραση στον ανταγωνισμό.
«Υποθέτω ότι θα είναι πολύ κοντά και πάλι. Προφανώς έχουμε το BoP στο πρωτάθλημα που ρυθμίζει λίγο την απόδοση.
«Αλλά νομίζω ότι αυτό που είδαμε φέτος είναι ότι ο τρόπος που διαχειρίζεσαι τα ελαστικά σου σε μεγάλους αγώνες κάνει τη διαφορά. Φυσικά, θέλετε να είστε γρήγοροι σε έναν γύρο και θέλετε να ξεκινήσετε από την pole position, αλλά πολλοί από αυτούς τους αγώνες κερδίζονται από το πώς διαχειρίζεστε τη στάθμη των ελαστικών.
«Σαφώς έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά σε αυτό και νομίζω ότι αυτό θα είναι ακόμα το κλειδί την επόμενη χρονιά».
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: