Πραγματοποιήθηκε στο εμβληματικό Fuji International Speedway στους πρόποδες του όρους Fuji, παρακάτω 12 ενδιαφέροντα στοιχεία για τον ιαπωνικό αγώνα του WEC 6 Hours of Fuji.
1. Η Toyota βρίσκεται σε πέντε νίκες σερί αγώνων στον εντός έδρας γύρο της Fuji, και έχει κερδίσει οκτώ από τους εννέα συνολικά αγώνες, νικώντας μόνο μία φορά από την Porsche το 2015.
2. Καμία μάρκα GTE δεν έχει πετύχει περισσότερες νίκες στο Fuji από την Aston Martin, με τον Βρετανό κατασκευαστή να κερδίζει δύο φορές στο GTE Pro και πέντε φορές στο GTE Am.
3. Η Fuji φιλοξενούσε την πρώτη pole position #WEC της Corvette, από τη Larbre Competition το 2012. Η ομάδα GTE Am θα περίμενε σχεδόν πέντε χρόνια για ένα δευτερόλεπτο, που θα ερχόταν στο Le Mans το 2017. Η Corvette πέτυχε δύο ακόμη pole position το 2023, στο Portimao και στο Le Mans.
4. Το Fuji είναι μία από τις τρεις πίστες WEC στις οποίες η Corvette, η Ferrari, η Porsche και η Aston Martin έχουν κερδίσει στο GTE Am, μαζί με το Le Mans και τη Σαγκάη
5. Στους τέσσερις τελευταίους αγώνες Fuji έχουν αποκλειστεί συνολικά τέσσερα αυτοκίνητα – Rebellion το 2017, και οι δύο Dempsey Proton Porsche το 2018 και JOTA το 2019
6. Μόνο ένας προηγούμενος νικητής LMP2 στο Fuji αγωνίζεται στον τελευταίο αγώνα της κατηγορίας στην Ιαπωνία – το WRT, το οποίο κυριάρχησε στον αγώνα το 2022
7. Η Toyota #8 προηγήθηκε στους 232 από τους 232 γύρους στο Fuji 2019, και έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε συνολικά έναν αγώνα αφού προηγήθηκε 100%.
- O Χάμιλτον παραλίγο στα χρώματα της Ferrari
- Η Ε.Ε. φέρνει σκληρά μέτρα κατά της ηχορύπανσης
- F1 Τα πάντα είναι επιλογές… Μια ανάσα προς την δόξα πριν πεθάνω!
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
Κορυφαία στοιχεία και στοιχεία για το WEC 6 Hours of Fuji
8. Κανένας από τους κατόχους ρεκόρ γύρου στο Fuji δεν αγωνίζεται στη διοργάνωση του 2023 – ο Mark Webber κατέχει τον συνολικό καλύτερο γύρο (1:22.639, 2015), ο Ant Davidson στο LMP2 (1:28.011, 2018), ο Nicki Thiim στο GTE Pro ( 1:35.884, 2018) και ο Matt Campbell στο GTE Am (1:36.992, 2018)
9. Το 2022 γνώρισε την εντός έδρας επιτυχία για τέσσερις Ιάπωνες οδηγούς. Ο Ryo Hirakawa οδήγησε τον συμπαίκτη του στην Toyota Kamui Kobayashi με 1-2, ενώ ο Satoshi Hoshino και ο Tomonobu Fujii τερμάτισαν 3οι στο GTE Am για την ομάδα D’Station Racing με έδρα το Fuji.
10. Τα 13 βάθρα της Toyota στο σπίτι είναι όσα η Audi (πέντε), η Porsche (πέντε) και η Rebellion (τρία) πέτυχαν μαζί
11. Η Ford, η οποία φαίνεται έτοιμη να επιστρέψει το WEC το 2024, πέτυχε την πρώτη της νίκη σε όλη τη σεζόν στο Fuji. Το #67 GT των Harry Tincknell και Andy Priaulx τερμάτισε 15,5 δευτερόλεπτα μπροστά από την αδελφή #66 το 2016
12. Τέσσερα αυτοκίνητα έχουν κερδίσει από την pole position στο Fuji στο LMP1/Hypercar, στο LMP2 και στο GTE Am, με ποσοστό 44,4% ανά κατηγορία
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: