WorldSBK: Κεφάλι με κεφάλι ποιος είναι στην κορυφή στις πέντε εργοστασιακές ομάδες το 2023;
WorldSBK: Με μόλις έναν γύρο για να ολοκληρωθεί αυτή η σεζόν, ας ρίξουμε μια ματιά στο ποιος οδηγεί ποιον στα πέντε εργοστασιακά ρούχα WorldSBK το 2023WorldSBK : Ολοκληρώθηκαν 11 γύροι, ένας για να πάει. Το τέλος της καμπάνιας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike MOTUL FIM 2023 πλησιάζει με τον Ισπανικό Γύρο στα τέλη Οκτωβρίου, αλλά υπάρχει ακόμα χρόνος για να ελέγξετε πώς διαμορφώνονται οι μάχες των συμπαικτών. Τα περισσότερα έχουν ήδη ολοκληρωθεί χάρη σε μερικές εντυπωσιακές επιδόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, με ορισμένα εργοστάσια να έχουν τεράστιο περιθώριο –από άποψη στατιστικών– μεταξύ των δύο αναβατών τους.
WorldSBK – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΜΑΧΗΣ: Ο Bautista κερδίζει τον Rinaldi το 2023
Ο βασιλεύς πρωταθλητής Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) είχε ήδη κερδίσει τη μάχη της Aruba.it Ducati εναντίον του συμπαίκτη του Michael Ruben Rinaldi, αλλά έκτοτε έχει επεκτείνει περαιτέρω το προβάδισμά του. Ο Ισπανός προηγείται 29-4 στους αγώνες φέτος, με τον Ρινάλντι να βγαίνει πρώτος στους αγώνες όπου το #1 έχει καταρρεύσει, ενώ είναι 10-1 υπέρ του Bautista στις συνεδρίες Tissot Superpole. Ο Ισπανός, όταν τερματίζει αγώνες, έχει μέσο όρο 1,86 αυτή τη σεζόν σε σύγκριση με το #21 του 6,76 και αυτό αντικατοπτρίζεται στη βαθμολογία με τον Bautista να βρίσκεται στην πορεία για δεύτερο τίτλο και τον Rinaldi να αγωνίζεται για την πέμπτη με τον Axel Bassani (Motocorsa Racing).
WorldSBK – Ο ΡΑΖΓΚΑΤΛΙΟΓΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ: Αδιαπραγμάτευτο προβάδισμα έναντι του Λοκατέλι
Είναι παρόμοια ιστορία στην ομάδα Pata Yamaha Prometeon WorldSBK, με τον Toprak Razgatlioglu να προηγείται του συμπαίκτη Andrea Locatelli με 31-2 στους αγώνες και 10-1 στο Superpole. Ο Τούρκος έχει κατά μέσο όρο 46 πόντους ανά γύρο φέτος, περισσότερους από την καμπάνια του που κέρδισε τον τίτλο το 2021 με 31 τερματισμούς στο βάθρο από πιθανούς 33. Ο Locatelli βρίσκεται ακριβώς στους 300 πόντους με έναν γύρο για το τέλος, με μέσο όρο 27,27 πόντους ανά γύρο, ενώ και οι δύο αναβάτες μέσο όρο τερματισμού στην πρώτη πεντάδα όταν παίρνετε την καρό σημαία. Ο μέσος όρος του Razgatlioglu είναι 1,97, ενώ ο Locatelli μόλις κάτω από το 5,00 με 4,93.
Ο ΡΕΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΑ KRT: 24-6 υπέρ του Βορειοϊρλανδού
Στο Kawasaki Racing Team WorldSBK, μόνο 10 γύροι μπορούν να συγκριθούν αντί για 11. Με τον Alex Lowes να χάνει τον Γύρο της Αραγονίας λόγω τραυματισμού, αυτός ο ένας έχει αφαιρεθεί από την εξίσωση. Ο έξι φορές Πρωταθλητής Τζόναθαν Ρέα προηγείται του Λόους με 24-6 στους αγώνες, ενώ είναι επίσης στο άσπρο με τον συμπαίκτη του στο Superpole. Προηγείται με 10-0 αυτή τη στιγμή. Όσον αφορά τη μέση θέση (συμπεριλαμβανομένης της Aragon για τη Rea) όταν τερματίζει αγώνες, ο Rea βρίσκεται στο 3,64 ενώ ο Lowes είναι 7,55 και είναι παρόμοια στο Superpole. Ο Ρέα έχει μέσο όρο 3,64 σε σύγκριση με το 7,5 του Λόους.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Χίλιος Αναστάσιος μέσα στις 10 πιο σημαντικές προσωπικότητες της Ελληνικής Ναυτιλίας
- 5 +1 βόμβες μεταγραφικές κινήσεις που συγκλόνισαν το MotoGP
- Η McLaren τα πήρε όλα στο Grand Prix του Qatar
- MotoGP Indonesia: Έχουμε αγώνα αυτή την εβδομάδα
WorldSBK – Η ΜΑΧΗ BMW ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ: Ο Ρέντινγκ προηγείται με 12-9 με τρεις αγώνες για να τελειώσουν
Με τον Michael van der Mark να χάνει τέσσερις γύρους λόγω τραυματισμού, είναι αδύνατη μια πλήρης σύγκριση μεταξύ του και του συνεργάτη της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, Scott Redding. Ωστόσο, υπάρχει αρκετή εικόνα για την οποία μπορεί να γίνει λόγος. Ο Ρέντινγκ οδηγεί τον συμπαίκτη του με 12-9 στους αγώνες και είναι η μόνη μονομαχία που δεν διευθετείται με τρεις αγώνες να απομένουν, αν και ο Ρέντινγκ δεν μπορεί να το χάσει. Στο Superpole, είναι παρόμοια ιστορία με τον Βρετανό να κερδίζει 4-3 και, πάλι, δεν έχει διευθετηθεί, αλλά το #45 δεν θα νικηθεί. Όσον αφορά τη μέση θέση, είναι κοντά μεταξύ τους, αν και υπάρχει μεγαλύτερο μέγεθος δείγματος για το Redding. Έχει μέσο όρο 10,43 ενώ ο van der Mark είναι στο 11,31 όταν τερματίζει αγώνες, και υπάρχουν περίπου δύο θέσεις μεταξύ τους στο Superpole: 10,91 για τον Redding, 12,71 για το #60.
WorldSBK – ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΗΤΕΣ HONDA: Η Lecuona προηγείται αντιμέτωπη, ο Vierge στην κορυφή στη βαθμολογία
Ο Iker Lecuona και ο Xavi Vierge της Team HRC έχουν συνηθίσει να είναι κοντά ο ένας στον άλλον στην πίστα και στη μάχη σώμα με σώμα στα δύο χρόνια μαζί και αυτό συνεχίζεται το 2024. Ο Lecuona προηγείται του συμπαίκτη του με 19-14 στους αγώνες ενώ η μάχη του Superpole είναι 8-3 υπέρ του #7. Στο Superpole, ο μέσος όρος μεταξύ τους είναι 0,160 δευτερόλεπτα, ακολουθώντας τον δρόμο της Lecuona, ενώ η μέση θέση τους τόσο σε αγώνες όσο και σε Superpole είναι πολύ παρόμοια. Ο μέσος όρος αγώνα του Lecuona είναι 9,38 σε σύγκριση με το 9,79 του Vierge, ενώ είναι 10,64 παίζει 13,73 στο Superpole με το νούμερο 97. Με μόλις τέσσερις βαθμούς να χωρίζουν το δίδυμο, αυτή τη φορά προς όφελος του Vierge, έχουν τα πάντα για να παίξουν στη Jerez για να βγουν στην κορυφή στη Honda.
Σούπερ πόλος αντιμέτωπος
Aruba.it Racing – Ducati: Alvaro Bautista 10-1 Michael Ruben Rinaldi
Pata Yamaha Prometeon WorldSBK: Toprak Razgatlioglu 10-1 Andrea Locatelli
Kawasaki Racing Team WorldSBK: Jonathan Rea 10-0 Alex Lowes
ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team: Michael van der Mark 3-4 Scott Redding
Team HRC: Iker Lecuona 8-3 Xavi Vierge
Αγώνας με σώμα
Aruba.it Racing – Ducati: Alvaro Bautista 31-2 Michael Ruben Rinaldi
Pata Yamaha Prometeon WorldSBK: Toprak Razgatlioglu 29-4 Andrea Locatelli
Kawasaki Racing Team WorldSBK: Jonathan Rea 24-6 Alex Lowes
ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team: Michael van der Mark 9-12 Scott Redding
Team HRC: Iker Lecuona 19-14 Xavi Vierge
https://www.worldsbk.com/
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Ο Sergio Perez απολογείται σε Christian Horner και Helmut Marko
- CFMoto 800MT Explore Edition η παρουσίαση που πρέπει να δεις πριν αγοράσεις
- Ο Fabio Quartararo απαιτεί από τη Yamaha: «Κάνε αυτό που θέλω αλλιώς θα φύγω»
- 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…