ENGINE POWER

WRC Acropolis : Ο Oliver Solberg εκτός του αγώνα

WRC Acropolis : Ο Oliver Solberg λόγω μηχανικής βλάβης που δεν μπορεί να διορθωθει απο την ομαδα του αποσυρεται από το Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

WRC Acropolis: Δυστυχώς πρέπει να αποσυρθούμε από το Ράλι Ακρόπολις λόγω των σημερινών μηχανικών προβλημάτων. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, αλλά δεν γίνεται να συνεχίσουμε… και φυσικά είναι κρίμα που τελείωσε και το πρωτάθλημα.

Πραγματικά απογοητευμένος για εμάς, αλλά και για εσάς, τους καταπληκτικούς θαυμαστές εδώ στην Ελλάδα.

Δηλωση Oliver Solberg : Δυστυχώς πρέπει να αποσυρθούμε από το Acropolis Rally λόγω των σημερινών μηχανικών προβλημάτων. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, αλλά δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε… και φυσικά είναι μεγάλη ντροπή που τελείωσε και το πρωτάθλημα.

Πραγματικά απογοητευμένος για εμάς, αλλά και για εσάς, τους καταπληκτικούς οπαδούς εδώ στην Ελλάδα

Ο ΣΟΛΜΠΕΡΓΚ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΤΟΥ WRC2

ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΜΗ ΣΚΟΡ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ OLIVER SOLBERG ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ WRC2

Ξαπλωμένο κάτω από ένα Škoda Fabia RS Rally2 μια ολοένα και πιο καυτή Παρασκευή, η στιγμιαία ψύχρα της λίμνης Jyväskylä αισθάνθηκε σαν μια ζωή πριν. Ήταν ένας μήνας και δύο μέρες από τότε που ο Oliver Solberg έκανε μια βουτιά για να γιορτάσει την εξαιρετική έκτη θέση στη Φινλανδία.

Καλώς ήρθατε στην άλλη πλευρά του ράλι.

Τα προβλήματα καυσίμου που φίμωσαν τη Skoda του στις παρασκευές του Ράλι Ακρόπολις Ελλάδας έδωσαν ένα θανατηφόρο πλήγμα στις ελπίδες του 21χρονου για άλλη μια κυρίαρχη επίδοση. Ακόμη χειρότερα, ολοκλήρωσε την κλίση του τίτλου Solberg WRC2.

«Τελείωσε», είπε ο Όλιβερ στο DirtFish ήσυχα.

Και τελικά δεν πήγε με κρότο, αλλά με κλαψούρισμα.

Στην κορυφή της σεζόν, ο Σόλμπεργκ έκανε μεγάλο μέρος της ανάγκης να ξαναχτίσει την εμπιστοσύνη του μετά την απόρριψή του από τη Hyundai. Ήθελε να κερδίζει στάδια, να οδηγεί ράλι, να κερδίζει ράλι. Και το στέμμα;

Αυτό δεν είχε μεγάλη σημασία. Ο τίτλος θα ήταν ωραίος, αλλά το πιο σημαντικό ήταν η επιθυμία του να δείξει την ταχύτητά του σε μια ολοένα και πιο γεμάτη – για να μην αναφέρουμε ταλαντούχα – κατηγορία.

Βάζοντάς του αυτό, ο Solberg τραβάει το πανταχού παρόν καπάκι Monster Energy λίγο πιο κάτω.

«Ναι», είπε. «Τώρα ξέρω ότι το πρωτάθλημα τελείωσε… ίσως θα ήταν ωραίο να το κερδίσω. Απόψε, όλα είναι λίγο δύσκολα. Το να μην έχεις μια καθαρή σκηνή και την ευκαιρία να δείξεις λίγη ταχύτητα και να διασκεδάσεις μπροστά σε αυτούς τους καταπληκτικούς ανθρώπους, δεν είναι τόσο ωραίο».

Υπάρχει μια μεγάλη παύση. Ο Σόλμπεργκ εξετάζει προσεκτικά τα λόγια του.

«Σας είπα ότι ήθελα να κερδίσω κάποια στάδια», είπε. «Νομίζω ότι το κάναμε. Έχουμε ορίσει πολλούς πιο γρήγορους χρόνους και διασκεδάσαμε πολύ φέτος.

«Αυτό είναι το επίκεντρο για το υπόλοιπο της χρονιάς τώρα. Θέλω να πάω στα επόμενα ράλι και να κερδίσω μερικά ακόμη στάδια και ελπίζω σε άλλα ράλι.

«Είχαμε μερικά προβλήματα, μερικά προβλήματα φέτος, ήταν αρκετά δύσκολο – ένα που δεν μας πήγε καλά».

Η Φινλανδία βοήθησε. Το χαμόγελο επέστρεψε.

«Ήταν φανταστικό», είπε. «Απλώς μου άρεσε αυτό το ράλι. Πήγα εκεί με λίγη πίεση: Είχα ξεκινήσει δύο φορές και τράκαρα άσχημα δύο φορές, αλλά το να βγω στην έκτη γενική ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα.

“Η σεζόν μας δεν έχει τελειώσει ακόμα – έχουμε ακόμα πολύ χρόνο για να κάνουμε περισσότερα αποτελέσματα και να διασκεδάσουμε περισσότερο.”

Ο Σόλμπεργκ είναι πιο μετρημένος τώρα, αποφασισμένος να αφήσει την οδήγησή του να μιλήσει. Εχει. Και γίνεται όλο και πιο δυνατό.

Τα στατιστικά δείχνουν ότι έχει σημειώσει πιο γρήγορους χρόνους από οποιονδήποτε άλλο στο WRC2 και έχει οδηγήσει σε περισσότερα ράλι αυτή τη σεζόν. Του αξίζει να είναι πίσω στην κορυφή. Ένα τραπέζι που δεν έπρεπε ποτέ να αφήσει εξαρχής.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version