ENGINE POWER

WRC Acropolis: Τελευταία μέρα να ζήσεις το μοναδικό Ράλλυ Ακρόπολις! Χάρτες- Πρόγραμμα – Νέα

WRC Acropolis: Τελευταία μέρα να ζήσεις το μοναδικό Ράλλυ Ακρόπολις! Χάρτες- Πρόγραμμα - Πολύ σκληρός αγώνας δεκάδες εγκαταλείψεις. Ανέκαθεν, άλλωστε, ήταν γνωστό ότι ένας αγώνας ράλλυ ολοκληρώνεται μόνο στη ράμπα του τερματισμού.

WRC-Acropolis-Rally-2023-programma-ores-teleytai-mera-rali
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά

WRC Acropolis: Η τελευταία ευκαιρία να προλάβεις να ζήσεις το θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις και να νιώσεις τον παλμό και την ένταση από κοντά… Παρακάτω σου έχουμε αναλυτικά ότι χρειάζεσαι για να οργανώσεις την αυριάνη σου απόδραση στα βουνά της Ηπειρωτικής Ελλάδας και να αποθεώσεις τους Έλληνες οδηγούς και όχι μόνο.

WRC Acropolis   :  ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | ΕΔ 13 ΤΑΡΖΑΝ

Δείτε ποιοι συνεχίζουν και σήμερα στο Ράλλυ Ακρόπολις WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Οι Έλληνες οδηγοί συνεχίζουν!

Μήκος: 23,37 χλμ.

Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: ΕΔ13 στις 05.49 κλείνει η διαδρομή
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: ΕΔ 13 στις 08.52 ξεκινάει

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η επιστροφή της ειδικής διαδρομής «Ταρζάν» το 2021 «αγκαλιάστηκε» από τους θεατές. Τα πρώτα, περίπου δέκα χιλιόμετρα, περνούν μέσα από πυκνό δάσος, σε σκληρό δρόμο. Στη συνέχεια, για περίπου 4 χιλιόμετρα ο δρόμος είναι ιδιαίτερα καλός. Mετά τη διασταύρωση για Ροβολιάρι και Ρεντίνα αρχίζει το γνωστό λιθόστρωτο του Ταρζάν, που ταλαιπωρεί αναρτήσεις και λάστιχα. Η ειδική διαδρομή τερματίζει λίγο πριν την είσοδο του χωριού Παλαιά Γιαννιτσού.

Οι προσβάσεις έχουν τρεις χαρακτηρισμούς ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας της επιφάνειας των δρόμων τους. Το γράμμα που τις χαρακτηρίζει βρίσκεται με έντονη γραφή δίπλα στον αριθμό τους. Οι χαρακτηρισμοί είναι:

ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ
1a (M)
Από το χωριό Ροβολιάρι φτάνετε 400 μέτρα πριν από το 14,81 χλμ. της ε.δ..

Προσοχή: O δρόμος αποτελεί διαφυγή ασθενοφόρου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Διατηρήστε τον ανοιχτό. Το μπλοκάρισμα δρόμου διαφυγής μπορεί να προκαλέσει την ακύρωση της ειδικής διαδρομής.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 13 TARZAN ACCESS 1a (14.81km Rentina)

1b (S)
Ερχόμενοι από Σμόκοβο προς Ρεντίνα (όπου αεροπλάνο) συνεχίζετε διασχίζοντας το χωριό. Σε 1,64 χλμ. φτάνετε σε πλατεία (δεξιά καφενείο) και στρίβετε αριστερά. Σε 480 μ., όπου πινακίδα Stop, στη διχάλα ακολουθείτε το δρόμο δεξιά. Σε 6,40 χλμ., στη διχάλα (πινακίδα «Μονή Ρεντίνας» στα δεξιά) συνεχίζετε στον αριστερό δρόμο. Σε 1,90 χλμ. (πινακίδα «Δήμος Σοφάδων Όρια Ρεντίνας») συνεχίζετε ευθεία. Σε 2,91 χλμ. η ΕΛ.ΑΣ. θα διακόπτει την κυκλοφορία. Παρκάρετε και σε 440 μ. φτάνετε στο 14,81 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 13 TARZAN ACCESS 1b (14.81km Rovoliari)

2 (Μ)
Μηδενίζετε στο κτίριο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στην έξοδο της Λαμίας προς Καρπενήσι.. Σε 25,51 χλμ. στρίβετε δεξιά προς Μακρακώμη. Σε 3,02 χλμ. στρίβετε αριστερά και σε 600 μ., στον κυκλικό κόμβο συνεχίζετε ευθεία. Σε 100 μ. στο “Stop” στρίβετε δεξιά. Σε 800 μ. στρίβετε δεξιά προς «Τσούκα», όπου φτάνετε μετά από 6,38 χλμ.. Σε 450 μ. στρίβετε όλο αριστερά και σε 80 μ. όλο δεξιά. Σε 680 μ. στα αριστερά σας βρίσκεται το νεκροταφείο του χωριού και σε 140 μ. η επιφάνεια γίνεται χωμάτινη. Σε 850 μ. στο τρίχαλο ακολουθείτε τον δεξιό δρόμο και σε 3,90 χλμ. (μικρό σπίτι δεξιά) στρίβετε δεξιά. Σε 5,78 χλμ. φτάνετε στο 19,64 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 13 TARZAN ACCESS 2 (19.64km)

3 (M)
Μηδενίζετε στο κτίριο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στην έξοδο της Λαμίας προς Καρπενήσι. Σε 25,51 χλμ. στρίβετε δεξιά προς Μακρακώμη. Σε 3,02 χλμ. στρίβετε αριστερά και σε 600 μ., στον κυκλικό κόμβο συνεχίζετε ευθεία. Σε 100 μ. στο “Stop” στρίβετε δεξιά. Σε 800 μ. στρίβετε δεξιά προς «Τσούκα», όπου φτάνετε μετά από 6,38 χλμ.. Σε 450 μ. στρίβετε όλο αριστερά και σε 80 μ. όλο δεξιά. Σε 680 μ. στα αριστερά σας βρίσκεται το νεκροταφείο του χωριού και σε 140 μ. η επιφάνεια γίνεται χωμάτινη. Σε 4,25 χλμ., στρίβετε δεξιά στον «λευκό» τσιμεντόδρομο. Σε 960 μ. στρίβετε πίσω δεξιά και σε 180 μ., πάνω σε δεξιά στροφή, στρίβετε αριστερά. Σε 4,77 χλμ. φτάνετε στο 22.33 χλμ. της ε.δ..

Πατήστε για πλοήγηση
SS 13 TARZAN ACCESS 3 (22.33km)

 

WRC Acropolis: ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023 | ΕΔ14-15 ΓΡΑΜΜΕΝΗ + WOLF POWER STAGE

Μήκος 19.67 χλμ

Ωράριο
Ώρα κλεισίματος ΕΔ Νο 14 06.59
Ώρα πρώτου αυτοκινήτου ΕΔ 14 10.05
Ώρα πρώτου αυτοκινήτου ΕΔ 15 13.15

Περιγραφή
Ίσως η πιο τεχνική και απαιτητική ειδική διαδρομή του αγώνα. Είναι κυρίως ανηφορική, με λίγα κατηφορικά κομμάτια, σχετικά στενή (εκτός των τελευταίων τριών χιλιομέτρων), με πολλά άλματα, αλλού γρήγορα και αλλού αργά. Περίπου στο μέσον της έχει ένα ασφάλτινο κομμάτι 540 μέτρων, ενώ λίγο πριν τον τερματισμό έχει ένα εντυπωσιακό διπλό άλμα, αλλά δυστυχώς περιορισμένο χώρο για θεατές.
Η απονομή μετά τον τερματισμό της Power Stage θα γίνει στην πλατεία του χωριού Καλαμάκι, λίγο μετά το Stop της ε.δ..

Οι προσβάσεις έχουν τρεις χαρακτηρισμούς ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας της επιφάνειας των δρόμων τους. Το γράμμα που τις χαρακτηρίζει βρίσκεται με έντονη γραφή δίπλα στον αριθμό τους. Οι χαρακτηρισμοί είναι:

Προσβάσεις θεατών

1(S)
Οδηγώντας από τη Λαμία προς το Καρπενήσι, μηδενίζετε το χιλιομετρητή στο χωριό «Καστρί», όπου πινακίδα εισόδου και πινακίδα ορίου ταχύτητας «50». Σε 700 μ. στρίβετε λοξά δεξιά. Σε 2,20 χλμ. (θα βρίσκεται αστυνομικός) συνεχίζετε ευθεία και σε 500μ., όπου εικονοστάσι και πινακίδα «Αρχάνι» (αριστερά) στρίβετε δεξιά, και αμέσως αριστερά. Σε 8,50 χλμ. είναι το «Τρίλοφο». Έπειτα από 1,10 χλμ., όπου πινακίδα «Μοσχοκαρυά», στρίβετε δεξιά σε χωματόδορμο. Σε 3,10 χλμ. φτάνετε στο 9,34 χλμ.. Τα προηγούμενα περίπου 800 μ. της ε.δ. είναι πολύ θεαματικά, ξεκινώντας από ένα σημείο όπου τα πληρώματα πρέπει να περάσουν μέσα από πολύ στενό πέρασμα ανάμεσα σε δύο δέντρα.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 14-15 GRAMMENI ACCESS 1 (9.34km)

2 (S)
Φτάνοντας από Βόρεια στο χωριό «Αγ.Στέφανος» και βγαίνοντας από το χωριό με κατεύθυνση ανατολικά μηδενίζετε στην πνακίδα «Pepsi-Καφέ ψητοπωλείο του Συλλόγου» και σε 0.90 χλμ στον κυκλικό κόμβο στρίβετε δεξιά προς «Μοσχοκαρυά». Σε 3.30 χλμ. φτάνετε στο 10.23 χλμ. της ε.δ. όπου τα αυτοκίνητα από το χώμα μπαίνουν στην άσφαλτο.
Εκεί υπάρχουν δύο επιλογές:
Α) Παραμένετε στο σημείο όπου φαίνεται το πολύ γρήγορο κατηφορικό ασφάλτινο κομμάτι των 540 μ..
Β) Υπό την προϋπόθεση ότι ακόμα δεν έχει κλείσει η πρόσβαση, στρίβετε αριστερά στο χωματόδρομο. Μετά από 900 μ. φτάνετε στο 11.05 χλμ. της ε.δ.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 14-15 GRAMMENI ACCESS 2 (10.23km)

3 (S)
Με κατεύθυνση από Λαμία προς Καρπενήσι, στον κυκλικό κόμβο μπροστά από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, μηδενίζετε το χιλιομετρητή και συνεχίζετε ευθεία. Σε 5,70 χλμ., στον κυκλικό κόμβο συνεχίζετε ευθεία προς Καρπενήσι. Σε 5.80 χλμ., στα πρώτα φανάρια, συνεχίζετε ευθεία και σε 100 μ., στα δεύτερα φανάρια (εκκλησία δεξιά), στρίβετε δεξιά προς «Στίρφακα-Μοσχοκαρυά 10». Σε 3,40 χλμ. βρίσκετε πινακίδα εισόδου «Στίρφακα» και σε 600 μ., όπου πινακίδα «Μοσχοκαρυά», στρίβετε αριστερά. Σε 150 μ., στη διασταύρωση στρίβετε αριστερά προς «Μοσχοκαρυά 10». Σε 10,35 χλμ., στη διασταύρωση στρίβετε δεξιά προς «Αγ. Στέφανος-Δομοκός». Σε 600 μ., όπου σπίτι στα δεξιά, θα διακοπεί η κυκλοφορία.
Κάντε αναστροφή και παρκάρετε στη μία πλευρά του δρόμου. Σε 100 μ. βρίσκεται το 10.77 χλμ. της ε.δ.

Προσοχή: O δρόμος αποτελεί διαφυγή ασθενοφόρου. Διατηρήστε τον ανοιχτό. Το μπλοκάρισμα δρόμου διαφυγής μπορεί να προκαλέσει την ακύρωση της ειδικής διαδρομής.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 14-15 GRAMMENI ACCESS 3 (10.77km)

4 (Μ)
Με κατεύθυνση από Λαμία προς Καρπενήσι, στον κυκλικό κόμβο μπροστά από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, μηδενίζετε το χιλιομετρητή και συνεχίζετε ευθεία. Σε 5,70 χλμ., στον κυκλικό κόμβο συνεχίζετε ευθεία προς Καρπενήσι. Σε 5,80 χλμ., στα πρώτα φανάρια, συνεχίζετε ευθεία και σε 100 μ., στα δεύτερα φανάρια (εκκλησία δεξιά), στρίβετε δεξιά προς «Στίρφακα-Μοσχοκαρυά 10». Σε 3,40 χλμ. βρίσκετε πινακίδα εισόδου «Στίρφακα» και σε 600 m., όπου πινακίδα «Κοινωτικό κατάστημα Στίρφακας» στρίβετε δεξιά στη διασταύρωση. Σε 200 μ., στην πινακίδα «Ι. Ναός Αναλήψεως» στρίβετε αριστερά και σε 300 μ., στη διασταύρωση, στρίβετε δεξιά. Σε 250 μ., συναντάτε γραμμές τρένου. Μετά από 250 μ., στη διασταύρωση στρίβετε αριστερά. Σε 100 μ. ακολουθείτε το δρόμο δεξιά κάτω από τη γέφυρα και σε 1 χλμ., όπου πνακίδα «Καλαμάκι», στρίβετε στον αριστερό δρόμο. Σε 5,70 χλμ. φτάνετε στο 15,97 χλμ. της ε.δ..

Πατήστε για πλοήγηση
SS 14-15 GRAMMENI ACCESS 4 (15.97km)

5 (Μ)
Φτάνοντας από Βόρεια στο χωριό «Αγ.Στέφανος» και βγαίνοντας από το χωριό Ανατολικά, μηδενίζετε στην πινακίδα «Pepsi-Καφέ ψητοπωλείο του Συλλόγου» και σε 900 μ., στον κυκλικό κόμβο, συνεχίζετε ευθεία. Σε 2,20 χλμ. στη διασταύρωση προς «Κορομηλιά» συνεχίζετε ευθεία. Σε 3,60 χλμ., στη διασταύρωση «Ξυνιάδα-Xyniada» στρίβετε δεξιά και σε 200 μ. στο “Stop” συνεχίζετε ευθεία. Σε 100 μ., όπου απέναντι σπίτι και καθρέφτης, στρίβετε δεξιά. Σε 400 μ., όπου ξύλινος στύλος αριστερά, στρίβετε αριστερά. Σε 300 μ., στο «Τ» στρίβετε δεξιά και σε άλλα 100 μ., στη διχάλα αριστερά. Σε 1,20 χλμ. στη διχάλα στρίβετε δεξιά και σε 400 μ., στη διασταύρωση στρίβετε αριστερά. Σε 1,10 χλμ., στην αρχή της περίφραξης, αν και δε μοιάζει με δρόμο συνεχίζετε ευθεία και σε 2,80 χλμ. στρίβετε αριστερά. Σε 1,30 χλμ. θα φτάσετε στο 17.22 χλμ. της ε.δ..

Δεν διατίθεται ψηψιακή πλοήγηση.

6 (M)
Στο δρόμο Λαμίας-Καρπενησίου θα συναντήσετε πινακίδα προς «Λυγαριά», όπου στρίβετε δεξιά. Σε 1,55 χλμ., στο “Stop” στρίβετε αριστερά και σε 250 μ., πριν από γέφυρα, στρίβετε αριστερά. Σε 3,10 χλμ. περνάτε κάτω από ψηλή γέφυρα και στρίβετε δεξιά. Σε 2,90 χλμ. βγαίνετε από τον φαρδύ δρόμο και στρίβετε αριστερά σε κατηφορικό στενό χωματόδρομο. Σε 1,30 χλμ. συναντάτε έναν δρόμο από αριστερά και συνεχίζετε ευθεία. Σε 1,80 χλμ., συναντάτε έναν χωματόδρομο από αριστερά και συνεχίζετε ευθεία. Σε 600 μ., στη διασταύρωση στρίβετε αριστερά. Σε 3,20 χλμ. θα φτάσετε στο 18.44 χλμ. της ε.δ. σε πολύ θεαματικό σημείο.

Πατήστε για πλοήγηση
SS 14-15 GRAMMENI ACCESS 6 (18.44km)

  : Το Ράλλυ Ακρόπολις φέτος είναι τόσο  ανατρεπτικό που κόβει την ανάσα 

Κατηγορήθηκε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από πολλούς ότι, επιστρέφοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA το 2021, απώλεσε τον μοναδικά σκληρό χαρακτήρα του. Η σημερινή, μεγαλύτερη μέρα του αγώνα, απλώς «έκλεισε στόματα». Και, έπειτα από σερί εγκαταλείψεων των πρωτοπόρων στην κατάταξη, πρώτο στη σχετική λίστα φιγουράρει το όνομα «Kalle Rovanpera».

Ήταν η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα και η πιο σκληρή, αλλά αυτό το γνώριζαν όλοι. Το ωράριο του Σαββάτου δε χρειαζόταν ιδιαίτερες συστάσεις: Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι. Τρεις από τις πλέον κλασικές ελληνικές ειδικές διαδρομές, επαναλαμβανόμενες, αλλού λασπωμένες και αλλού στεγνές, στάθηκαν η αιτία για αλλεπάλληλα κλαταρίσματα, σπασμένες αναρτήσεις και εναλλαγές στην κορυφή μέχρι και το τέλος του σκέλους μιας αναμφίβολα συναρπαστικής ημέρας.

Με δεδομένη τη βροχόπτωση των τελευταίων ημερών, τα πληρώματα δεν ήξεραν τι ακριβώς θα αντιμετωπίσουν. Αναμενόμενα η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε πονοκέφαλο για όλους. Στο πρώτο πέρασμα ο επικεφαλής της κατάταξης, Thierry Neuville, έδειχνε πως με το Hyundai i20 N Rally1 είχε την κατάλληλη συνταγή για να φτάσει. Όμως, σχεδόν αναπάντεχα, στο δεύτερο πέρασμα από την ε.δ. Παύλιανη έσπασε η εμπρός δεξιά του ανάρτηση, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Sebastien Ogier με το Toyota GR Yaris Rally1, που ακολουθούσε από χθες στη δεύτερη θέση, πήρε την πρωτοπορία, έχοντας όμως έναν μαινόμενο Kalle Rovanpera να ακολουθεί σε απόσταση βολής. Και ενώ όλοι αναμέναμε μια σπουδαία μάχη ανάμεσά τους, στην τελευταία ε.δ. της ημέρας (Ελευθεροχώρι) ο Γάλλος οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε την ανάρτηση του Toyota GR Yaris να καταρρέει, και μαζί της να χάνεται και κάθε ελπίδα του για νίκη.

Σοφά αγωνιζόμενος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ο νεαρός ομόσταβλός του, Kalle Rovanpera, τέθηκε επικεφαλής, απολαμβάνοντας μάλιστα μια διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο, Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai κατάφερε να μείνει μακριά από κλαταρίσματα και προβλήματα, με τη στρατηγική του να αποδίδει στο τέλος. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του Elfyn Evans (Toyota GR Yaris Rally1), που έχασε πολύτιμο χρόνο από μηχανικό πρόβλημα -το οποίο επιδιορθώθηκε στο ενδιάμεσο σέρβις-, ενώ είχε και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην Ε.Δ. 11 – Καρούτες. Σωρεία προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι περισσότεροι οδηγοί είχε ως αποτέλεσμα στην τέταρτη θέση να αναρριχηθεί ο Ott Tanak με το Ford Puma Rally1. Ο Εσθονός, μετά τη χθεσινή καταστροφική ημέρα (δέχθηκε ποινή 3:40 λεπτών λόγω καθυστερημένης άφιξης σε ΣΕΧ, εξαιτίας προβλήματος που αντιμετώπιζε), μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι. Ιδιαίτερα δύσκολη ήταν η μέρα για τον Esapekka Lappi (Hyundai i20 N Rally1), o οποίος έχασε χρόνο λόγω προβλήματος στη μετάδοση, αλλά και για τον Takamoto Katsuta με το τέταρτο GR Yaris, ο οποίος είχε δύο κλαταρίσματα σε μία ειδική!

Ανάλογα εξελίχθηκε η κατάσταση και στο WRC2. Ο Nikola Gryazin (Skoda Fabia RS) τέθηκε νωρίς εκτός από σπασμένη κρεμαγιέρα, ενώ ο Yohan Rossel (Citroen C3) είχε ένα κλατάρισμα και «έπεσε» από την πρώτη θέση στην οποία βρισκόταν. Έτσι, ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia RS Rally2, που χθες είχε τρία κλαταρίσματα, έπειτα από μια αντεπίθεση διαρκείας ολοκλήρωσε το σκέλος επικεφαλής της κατηγορίας. Ωστόσο, τον χωρίζουν μόλις 0,4 δλ. από τον Gus Greensmith με ίδιο αυτοκίνητο, κάτι που σημαίνει πως αύριο αναμένουμε μια σπουδαία μάχη μεταξύ τους. Σημειώνεται, μάλιστα, πως εξετάζεται ο κατ’ εκτίμηση χρόνος που δόθηκε στον Mikkelsen έπειτα από μια μικρή διακοπή στην Ε.Δ. 10 (Παύλιανη 2) και, σε περίπτωση που κριθεί πως ήταν λάθος, επικεφαλής θα περάσει ο Greensmith (θα ανακοινωθεί αργότερα).

Στο JWRC η μάχη του τίτλου παραμένει ανοιχτή και, εκτός απροόπτου, θα κριθεί στην τελευταία ειδική διαδρομή! Ο Laurent Pellier εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα στην πρώτη θέση να περάσει ο Diego Dominguez. O William Creighton, που συνεχίζει στον αγώνα, παραμένει στο παιχνίδι του τίτλου, με δεδομένο πως οι οδηγοί στο θεσμό κερδίζουν βαθμούς για κάθε ειδική!

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όμως δεν… έδειξε οίκτο ακόμα και στα ελληνικά πληρώματα. Η πιο ηχηρή εγκατάλειψη ήταν αυτή του πρωτοπόρου έως εκείνη τη στιγμή Λάμπρου Αθανασούλα (Hyundai i20 N Rally2) από έξοδο στη δεύτερη ε.δ. του σκέλους (Καρούτες 1), ενώ στην «πρώτη» Παύλιανη την ίδια τύχη είχε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Volkswagen Polo Rally2, που επανεκκίνησε σήμερα υπό καθεστώς Superally. Έτσι, στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1, ενώ δεύτερος ακολουθεί ο Χρυσόστομος Καρέλλης με το Citroen C3 Rally2. Την τριάδα κλείνει ο Νώντας Καρανικόλας με το Ford Fiesta Rally3. Τέλος, στην κατηγορία RC4, ο Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 208 Rally4 βρίσκεται στην πρώτη θέση, την ώρα που ο μέχρι χθες επικεφαλής, Πασχάλης Χατζημάρκος, με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψε από κιβώτιο.

Η αυριανή, καταληκτική ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να είναι η μικρότερη σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά, με όσα ήδη έχουν συμβεί, τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί εξασφαλισμένο.

Ανέκαθεν, άλλωστε, ήταν γνωστό ότι ένας αγώνας ράλλυ ολοκληρώνεται μόνο στη ράμπα του τερματισμού.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version