WRC Χιλή : Κατάρευσαν Loubet, Lappi ο Evans οδηγεί την Χιλή
WRC Χιλή: O Esapekka Lappi είχε μια σφοδρή συγκλονιστική έξοδο ακολούθησε και ο Loubet την έξοδο από την Χιλή. Ο Evans οδηγεί με τον Rovanperä και τον Tänak πιο πίσω.Ο ΛΟΥΜΠΕΤ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ, Ο ΕΒΑΝΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ WRC Χιλή
WRC Χιλή : Ο PIERRE-LOUIS LOUBET ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΣΤOΝ ESAPEKKA LAPPI ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, Η ELFYN EVANS ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ
Elfyn Evans της Toyota οδηγεί στο WRC Ράλι Χιλής μετά τον εναρκτήριο κύκλο των ετάπ την Παρασκευή, που ολοκληρώθηκε με τον Pierre-Louis Loubet να βγαίνει.
Ο Ott Tänak της M-Sport Ford ήταν ο κορυφαίος μετά το SS1, το οποίο κέρδισε με διαφορά 2,1 δευτερολέπτων έναντι του Teemu Suninen της Hyundai ενώ ο Evans έχασε 4,9 δευτερόλεπτα. Αλλά ο Έβανς ήταν τότε ο οδηγός που κέρδισε τα επόμενα δύο, κερδίζοντας το SS2 με 1,5 δευτ. επί του συμπαίκτη του Kalle Rovanperä και το SS3 με 0,9 δευτ. έναντι του Tänak.
Ο Suninen βρίσκεται στη δεύτερη θέση συνολικά, 2,6 δευτερόλεπτα μακριά από το προβάδισμα και μόλις 0,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Tänak, παρά το γύρισμα του τελευταίου στο SS2 και μια βαριά προσγείωση από ένα άλμα που έριξε εκτός λειτουργίας το υβριδικό σύστημα στο αυτοκίνητό του για το υπόλοιπο εκείνο το στάδιο και η επόμενη. Σχολίασε επίσης στο τέλος του SS3 ότι πίστευε ότι είχε προβλήματα αποσβέσεων, στερώντας του την ευκαιρία να κερδίσει και τα τρία στάδια με τον ρυθμό που είχε διαφορετικά.
Η σαρωτική θέση που είχε ο Rovanperä ως πρώτος στα στάδια του κόστισε πολύ χρόνο στην εναρκτήρια σκηνή, αλλά μείωσε το έλλειμμά του στο ρυθμό στα επόμενα δύο στάδια για να μείνει 13,6 δευτερόλεπτα πίσω στην τέταρτη θέση συνολικά. Αγωνιζόταν με την «υπερστροφή παντού» στο SS3.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- MotoGP Ινδία: Ο Bezzecchi κερδίζει μεγαλoπρεπώς,ο Bagnaia νοκ-άουτ και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοίγει ξανά
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
- Κατάταξη πόντων F1 όλων των εποχών: Πού εμφανίζονται οι Hamilton, Verstappen και Alonso;
- Max Verstappen και τώρα ας πιπιλίσουν κανένα αυγουλάκι
WRC Χιλή: Και στα τρία στάδια δυσκολεύτηκε και ο Thierry Neuville της Hyundai, ο οποίος είπε μετά το SS3: «Είναι πολύ τρομακτικό, για να είμαι ειλικρινής, παλεύω σαν την κόλαση και περνάω πολλές στιγμές». Έριξε 11,8 δευτ. από τον Έβανς σε εκείνο το στάδιο, και έχει ήδη αρκετά 21,7 δευτ. πηγαίνοντας στο απογευματινό loop.
Ωστόσο, κέρδισε μια θέση καθώς το Loubet της M-Sport βγήκε από την τέταρτη θέση. Το Ford Puma Rally1 Hybrid του κατέληξε σε δάσος αρκετά μακριά από τον δρόμο της σκηνής. Τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός Nicolas Gilsoul είναι καλά.
Ήταν το δεύτερο κορυφαίο πλήρωμα που συνετρίβη μετά το ρολό του Esapekka Lappi στο τέλος του SS1.
Ο συνοδηγός του πρωτοεμφανιζόμενου στο Rally1, Gregoire Munster, πλοηγήθηκε στην πρωινή βρόχο χρησιμοποιώντας ένα τηλέφωνο και όχι ένα βιβλίο ρυθμίσεων και το πλήρωμα της M-Sport βρίσκεται στην έβδομη θέση συνολικά.
Ο Sami Pajari προηγείται του WRC2, 2,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Oliver Solberg.
O Esapekka Lappi έπεσε έξω από το Ράλι Χιλής στην εναρκτήρια σκηνή.
WRC Χιλή: Ο ΛΑΠΙ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ ΣΤΟ SS1
Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ ΚΥΛΗΣΕ ΤΟ HYUNDAI ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ
Ο οδηγός της Hyundai χτύπησε κάτι στο εσωτερικό της τελευταίας γωνίας του σταδίου Pulperia και η σύγκρουση έκανε αμέσως το αυτοκίνητό του να κυλήσει.
Στη συνέχεια συνέχισε να κατεβαίνει στην ευθεία προς τον τερματισμό, αλλά ευτυχώς ο Lappi και η συνοδηγός Janne Ferm επιβεβαιώθηκαν ότι δεν τραυματίστηκαν και το αυτοκίνητό του δεν εμπόδιζε το δρόμο για τους επόμενους οδηγούς.
Ο Ott Tänak της M-Sport Ford ήταν ταχύτερος κατά 2,1 δευτερόλεπτα έναντι του Teemu Suninen της Hyundai, με τον Elfyn Evans της Toyota να είναι τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές στην πρώτη τριάδα.
Ο συμπαίκτης του Tänak, Pierre-Louis Loubet, ήταν 7,4 δευτ. μακριά από το ρυθμό στην τέταρτη θέση και ο ηγέτης του πρωταθλήματος Kalle Rovanperä ήταν ακόμα πιο πίσω καθώς άφησε 10s και σημείωσε ότι η επιφάνεια της σκηνής ήταν πολύ στεγνή και επομένως επιρρεπής στο να κάνει το Toyota GR Yaris Rally1 του να γλιστρήσει. περίπου.
Ο Thierry Neuville υπέφερε από αυτό το πρόβλημα ακόμη περισσότερο στο Hyundai i20 N Rally1, λέγοντας ότι δεν είχε κανένα κράτημα ή αυτοπεποίθηση καθώς ήδη κοιτάζει ένα κενό 12,3 s από την κορυφή μετά από μόλις 19,77 χιλιόμετρα σκηνής δράσης. Το ράλι της Νότιας Αμερικής δεν είναι ένα από τα αγαπημένα του Neuville, καθώς έφυγε από τη διοργάνωση όταν εμφανίστηκε για τελευταία φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 2019.
Η σκηνή σηματοδότησε το ντεμπούτο στο Rally1 του Gregoire Munster και του τοπικού οδηγού Alberto Heller, αμφότεροι στο Ford Puma Rally1.
WRC Χιλή: Αποτελέσματα της Παρασκευής
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Moto3 Ινδία, Practice 3: Moreira στο τέλος, αλλά πόσα ατυχήματα!
- Θες CFMOTO ; Θες Μπρατάκος !
- F1 τα νέα των Paddock
- 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…