ENGINE POWER

WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις SS3 : 14ος o Τσουλόφτας 18ος ο Αθανασούλας

WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις: Η επίλεκτη ομάδα του Engine Power θα σας ενημερώνει πρώτη για όλες τις εξελίξεις του Ράλλυ Ακρόπολις με αποκλειστικά πλάνα και φωτογραφίες... Ο Neuville χρεώνει τον Rovanpera, ο Loubet αποσύρεται... 14ος o Τσουλόφτας 18ος ο Αθανασούλας και ακολουθούν πιο πίσω Φιλιππίδης, Ρουστέμης
WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις SS3 : 14ος o Τσουλόφτας  18ος ο Αθανασούλας

WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις SS3 : Ο Thierry Neuville της Hyundai ανέλαβε το προβάδισμα του Ράλι Ακρόπολις από τον ηγέτη βαθμών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Kalle Rovanpera, το πρωί της Παρασκευής.

WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις SS3 : Ο Neuville ολοκλήρωσε την πρώτη θηλιά του ράλι με στάδια χαλίκι με ένα λεπτό πλεονέκτημα 2.0 δευτερολέπτων έναντι του πρωτοπόρου της νύχτας Rovanpera, ο οποίος εντυπωσίασε παρόλο που ξεκίνησε πρώτος στο δρόμο.

Ο Sebastien Ogier της Toyota, κατά την επιστροφή του στο WRC, έφτασε στη ζώνη τοποθέτησης του πρωινού ελαστικού στην τρίτη θέση (+4,6 δευτερόλεπτα) μπροστά από τον Ott Tanak της M-Sport (+8,3), με τον διεκδικητή του τίτλου Elfyn Evans στην πέμπτη θέση, 12,5 δευτερόλεπτα πίσω.

Οι Esapekka Lappi της Hyundai (+14,0s) και Dani Sordo (+15,7s), ακολουθούμενοι από τον Takamoto Katsuta της Toyota (+18,3s) ολοκλήρωσαν την πρώτη οκτάδα, ενώ ο Pierre-Louis Loubet της M-Sport αποσύρθηκε πριν αντιμετωπίσει το πρώτο στάδιο της ημέρας.

Το εναρκτήριο στάδιο της ημέρας διεξήχθη σε εκπληκτικά ξηρές συνθήκες, λαμβάνοντας υπόψη τον κατακλυσμό που προκάλεσε ο Storm Daniel πριν από την έναρξη του ράλι. Οι αξιωματούχοι επέλεξαν να συντομεύσουν τη σκηνή κατά 7,5 χιλιόμετρα το βράδυ της Πέμπτης λόγω της έντονης βροχόπτωσης και των πλημμυρών που είχαν καταστρέψει ένα τμήμα της σκηνής με χαλίκι.

Τα πληρώματα περίμεναν πολύ πιο βροχερές συνθήκες, αλλά τους υποδέχτηκε ένας σχετικά στεγνός δρόμος, αν και η βροχή είχε εκθέσει άφθονο ανώμαλο βράχο. Ήταν άσχημα νέα για τον ολονύκτιο αρχηγό Rovanpera, ο οποίος ξεκίνησε πρώτος στο δρόμο.

Ο Φινλανδός μπόρεσε να περιορίσει τα αποτελέσματα του καθαρισμού δρόμων για να σημειώσει τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο στη δοκιμή, 5,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό, αλλά έπεσε στην τέταρτη θέση συνολικά.

Μετά την ακύρωση του shakedown της Πέμπτης στη Λαμία, ήταν ο Neuville που φάνηκε να έχει κάνει το καλύτερο στοίχημα στο set-up, καθώς ο Βέλγος κέρδισε το τεστ Λουτρακίου 10,37 χλμ με διαφορά 3,4 δευτ. από τον Ogier.

«Πρέπει να δουλέψουμε λίγο στο μονοθέσιο, χωρίς αναταράξεις, πρέπει να κάνουμε μερικές μικρές προσαρμογές», είπε ο Neuville.

Ο Tanak ήταν τρίτος ταχύτερος, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Ogier, αλλά ο Εσθονός παραδέχτηκε ότι το M-Sport Puma του “δεν ήταν εύκολο στην οδήγηση”.

Αφού έχασε 2,8 δευτ. στην σούπερ ειδική διαδρομή της Πέμπτης το βράδυ, ο Έβανς έχασε άλλα 4,2 δλ. στην πρώτη δοκιμή χαλίκι του ράλι. Ο Ουαλός έφτασε στο τέλος της σκηνής με το δεξί πίσω ελαστικό του από τη ζάντα.

Ο Sordo ξεπέρασε τον συμπαίκτη της Hyundai, Lappi, ο οποίος σοκαρίστηκε από την έλλειψη ρυθμού για να τερματίσει 6,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville. Ο Katsuta της Toyota, ο οποίος ήταν ο μόνος οδηγός του Rally1 που δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει ένα τεστ πριν από τον αγώνα στην Ελλάδα λόγω πυρκαγιών, ήταν ένατος ταχύτερος μετά από μια προσεκτική διαδρομή.

Ωστόσο, υπήρξε δράμα για τον Pierre-Louis Loubet της M-Sport, ο οποίος σταμάτησε σε ένα οδικό τμήμα πριν από την έναρξη του δεύτερου σταδίου με ένα τεχνικό πρόβλημα στο Puma του. Ο Loubet και ο συνοδηγός Nicolas Gilsoul αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από την ημέρα που δεν κατάφεραν να αναβιώσουν το αυτοκίνητο. Στο WRC2, ο ηγέτης του πρωταθλήματος Andreas Mikkelsen υπέστη αποκόλληση πίσω δεξιού ελαστικού, ενώ ο διεκδικητής του τίτλου Oliver Solberg έχασε 3m31s σε πρόβλημα με την αντλία καυσίμου.

Το τελευταίο στάδιο του βρόχου (Πίσσια, 16,3 χλμ.) είχε πολύ μεγαλύτερη πρόκληση για τους οδηγούς σε δύο μέτωπα. Ο δρόμος ήταν κυρίως ξηρός, αν και διάσπαρτος από πολλές μεγάλες λακκούβες κατά τόπους, αλλά ήταν μια έντονη συμπίεση που προκάλεσε άφθονο δράμα.

Ο Rovanpera ήταν ο πρώτος που αντιμετώπισε τις συνθήκες και τη συμπίεση που έριξε το GR Yaris του στον αέρα και στη μύτη του για λίγο. Κατά κάποιο τρόπο τσάκωσε το αυτοκίνητο πίσω πριν πάει τον τόνο για να καταγράψει μια εκπληκτική νίκη σταδίου.

“Είχαμε μια τεράστια στιγμή σε αυτό – μια βουτιά που ήταν πολύ χειρότερη από ό, τι στο recce”, είπε ο Rovanpera. «Ο αντίκτυπος ήταν τεράστιος και έτσι πέταξε το αυτοκίνητο παντού».

WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις SS3 Αποτελέσματα – Κατάταξη οδηγών :

 

rally-acropolis-wrc-2023-photo-shooting-enginepower-apotelesmata-katataxirally-acropolis-wrc-2023-photo-shooting-enginepower-apotelesmata-katataxi

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC Ελλάδα Ράλλυ Ακρόπολις SS3 : 14ος o Τσουλόφτας 18ος ο Αθανασούλας», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!