WRC Φινλανδία: Ο Έβανς διευρύνει το προβάδισμα με νίκη
WRC Φινλανδία: Ο Έβανς διευρύνει το προβάδισμα με νίκη εν όψει των τελευταίων ειδικών κααι δυναμώνει την πιθανότητα νίκηςWRC Φινλανδία: Ο Έβανς διευρύνει το προβάδισμα με νίκη.
Αφού κέρδισε τα επτά από τα οκτώ ετάπ του Σαββάτου, ο Έβανς σημείωσε δύο ακόμη νίκες στα στάδια για να επεκτείνει το προβάδισμά του στα 38,2 δευτερόλεπτα έναντι του Thierry Neuville της Hyundai.
Ο Takamoto Katsuta της Toyota ξεπέρασε τον Teemu Suninen της Hyundai για να παραμείνει τρίτος κατά 6,3 δευτερόλεπτα προχωρώντας στην τελική φάση του ράλι σήμερα το απόγευμα. Το αφεντικό της ομάδας του Katsuta και τρεις φορές Φινλανδός νικητής Jari-Matti Latvala διατήρησε την πέμπτη θέση συνολικά στην επιστροφή του στο WRC για την Toyota.
Τα πληρώματα αντιμετώπισαν εντελώς ξηρές συνθήκες για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο πριν από το πρώτο στάδιο της Κυριακής το πρωί, Moksi-Sahloinen (16,56 χλμ.), και ήταν εδώ όπου ο Έβανς επέκτεινε το ήδη υγιές προβάδισμά του στο ράλι.
Ο Ουαλός παραδέχτηκε ότι δεν ήταν «τόσο αφοσιωμένος» στο τεστ σε σύγκριση με χθες, δεδομένης της θέσης του, αλλά ο ρυθμός του εξακολουθούσε να οδήγησε στην όγδοη νίκη του στη διοργάνωση μέχρι σήμερα.
Ο Έβανς έφτασε στο τέλος της σκηνής ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από τον Σουνίνεν, ο οποίος έπαιξε στοίχημα με ελαφρύτερο τρέξιμο χωρίς εφεδρικούς τροχούς, για να πάρει τον αγώνα με την τρίτη θέση Κατσούτα στη μάχη για το τελευταίο βάθρο.
Σε αυτό το στάδιο φάνηκε να λειτουργεί καθώς ο Φινλανδός πήρε 1,9s από τον αντίπαλό του για να μειώσει το έλλειμμα στα 4,5s με τρία στάδια να απομένουν.
Ο Neuville επέλεξε να διασχίσει τη σκηνή για να διατηρήσει τα ελαστικά του για το Power Stage που τελείωσε στο ράλι, ενώ ο Latvala ήταν μόλις 9,4 δευτερόλεπτα πίσω σε μια δοκιμή που ισχυρίστηκε ότι ήταν «κλασική» και αυτή που «περίμενε» στην επιστροφή του στο WRC.
Η Latvala ήταν ακόμη πιο κοντά στην τρέχουσα συγκομιδή των τακτικών θαμώνων του WRC όταν τα πληρώματα ολοκλήρωσαν το στάδιο 20 (Himos-Jamsa, 9,26 χλμ.), το πρώτο πέρασμα από το Power Stage. Ο Φινλανδός ήταν ντροπαλός κατά 5,4 δευτερόλεπτα και μόλις 1,2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον ηγέτη του ράλι Έβανς, αν και ο Φινλανδός νικητής του 2021 επέλεξε μια «σταθερή» πορεία.
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στη μάχη για την τρίτη, η οποία πήρε άλλη μια ανατροπή καθώς ο Katsuta απάντησε κερδίζοντας τη σκηνή, τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο του στο
Ο Ιάπωνας ήταν 1,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Neuville, αλλά σημαντικά 2,7 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον Suninen, ο οποίος είχε την τύχη να παλέψει με το i20 N πίσω από το τρέξιμο σε ένα χαντάκι σε έναν γρήγορο αριστερόχειρα. Η προσπάθεια του Neuville μείωσε για λίγο τη διαφορά από τον Evans στα 33,7s.
Το μοναδικό εναπομείναν M-Sport-Ford που οδηγούσε ο Pierre-Louis Loubet, ο οποίος επέστρεψε στο ράλι χθες μετά το ατύχημα της Παρασκευής, φαινόταν να είναι και πάλι σε ταχύτητα στη σκηνή. Ο Γάλλος αναγκάστηκε να τρέξει σε λειτουργία δρόμου στην προηγούμενη δοκιμή λόγω προβλήματος στον κινητήρα.
Ωστόσο, το ζήτημα φάνηκε να επανεμφανίζεται καθώς ο Loubet διέσχιζε αργά το πρωινό στάδιο δοκιμών 21 για να προστατεύσει το Puma του για το Power Stage. Ο Loubet ήταν 1 m41,9s πιο αργός από τον νικητή της σκηνής Evans, ο οποίος σημείωσε τον ένατο ταχύτερο χρόνο του.
Ο Evans ήταν 4,5 δευτ. ταχύτερος από τον Neuville, ενώ ο Suninen κατάφερε να νικήσει τον Katsuta με 0,9s για να τερματίσει στην κερκίδα στον αγώνα για την τρίτη θέση.
Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ διατήρησε το προβάδισμά του στην κατηγορία WRC2 στην έκτη θέση συνολικά μπροστά από τον Sami Pajari. Οι Adrien Fourmaux, Nikolay Gryazin και Andreas Mikkelsen συμπλήρωσαν το top 10 ενόψει του απογευματινού τελικού σταδίου.
Αφού κέρδισε τα επτά από τα οκτώ ετάπ του Σαββάτου, ο Έβανς σημείωσε δύο ακόμη νίκες στα στάδια για να επεκτείνει το προβάδισμά του στα 38,2 δευτερόλεπτα έναντι του Thierry Neuville της Hyundai.
Ο Takamoto Katsuta της Toyota ξεπέρασε τον Teemu Suninen της Hyundai για να παραμείνει τρίτος κατά 6,3 δευτερόλεπτα προχωρώντας στην τελική φάση του ράλι σήμερα το απόγευμα. Το αφεντικό της ομάδας του Katsuta και τρεις φορές Φινλανδός νικητής Jari-Matti Latvala διατήρησε την πέμπτη θέση συνολικά στην επιστροφή του στο WRC για την Toyota.
Τα πληρώματα αντιμετώπισαν εντελώς ξηρές συνθήκες για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο πριν από το πρώτο στάδιο της Κυριακής το πρωί, Moksi-Sahloinen (16,56 χλμ.), και ήταν εδώ όπου ο Έβανς επέκτεινε το ήδη υγιές προβάδισμά του στο ράλι.
Ο Ουαλός παραδέχτηκε ότι δεν ήταν «τόσο αφοσιωμένος» στο τεστ σε σύγκριση με χθες, δεδομένης της θέσης του, αλλά ο ρυθμός του εξακολουθούσε να οδήγησε στην όγδοη νίκη του στη διοργάνωση μέχρι σήμερα.
Ο Έβανς έφτασε στο τέλος της σκηνής ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από τον Σουνίνεν, ο οποίος έπαιξε στοίχημα με ελαφρύτερο τρέξιμο χωρίς εφεδρικούς τροχούς, για να πάρει τον αγώνα με την τρίτη θέση Κατσούτα στη μάχη για το τελευταίο βάθρο.
Σε αυτό το στάδιο φάνηκε να λειτουργεί καθώς ο Φινλανδός πήρε 1,9s από τον αντίπαλό του για να μειώσει το έλλειμμα στα 4,5s με τρία στάδια να απομένουν.
Ο Neuville επέλεξε να διασχίσει τη σκηνή για να διατηρήσει τα ελαστικά του για το Power Stage που τελείωσε στο ράλι, ενώ ο Latvala ήταν μόλις 9,4 δευτερόλεπτα πίσω σε μια δοκιμή που ισχυρίστηκε ότι ήταν «κλασική» και αυτή που «περίμενε» στην επιστροφή του στο WRC.
Η Latvala ήταν ακόμη πιο κοντά στην τρέχουσα συγκομιδή των τακτικών θαμώνων του WRC όταν τα πληρώματα ολοκλήρωσαν το στάδιο 20 (Himos-Jamsa, 9,26 χλμ.), το πρώτο πέρασμα από το Power Stage. Ο Φινλανδός ήταν ντροπαλός κατά 5,4 δευτερόλεπτα και μόλις 1,2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον ηγέτη του ράλι Έβανς, αν και ο Φινλανδός νικητής του 2021 επέλεξε μια «σταθερή» πορεία.
Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στη μάχη για την τρίτη, η οποία πήρε άλλη μια ανατροπή καθώς ο Katsuta απάντησε κερδίζοντας τη σκηνή, τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο του στο ράλι.
Teemu Suninen, Mikko Markkula, Hyundai World Rally Team Hyundai i20 N Rally1
Φωτογραφία από: McKlein / Motorsport Images
Ο Ιάπωνας ήταν 1,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Neuville, αλλά σημαντικά 2,7 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον Suninen, ο οποίος είχε την τύχη να παλέψει με το i20 N πίσω από το τρέξιμο σε ένα χαντάκι σε έναν γρήγορο αριστερόχειρα. Η προσπάθεια του Neuville μείωσε για λίγο τη διαφορά από τον Evans στα 33,7s.
Το μοναδικό εναπομείναν M-Sport-Ford που οδηγούσε ο Pierre-Louis Loubet, ο οποίος επέστρεψε στο ράλι χθες μετά το ατύχημα της Παρασκευής, φαινόταν να είναι και πάλι σε ταχύτητα στη σκηνή. Ο Γάλλος αναγκάστηκε να τρέξει σε λειτουργία δρόμου στην προηγούμενη δοκιμή λόγω προβλήματος στον κινητήρα.
Ωστόσο, το ζήτημα φάνηκε να επανεμφανίζεται καθώς ο Loubet διέσχιζε αργά το πρωινό στάδιο δοκιμών 21 για να προστατεύσει το Puma του για το Power Stage. Ο Loubet ήταν 1 m41,9s πιο αργός από τον νικητή της σκηνής Evans, ο οποίος σημείωσε τον ένατο ταχύτερο χρόνο του.
Ο Evans ήταν 4,5 δευτ. ταχύτερος από τον Neuville, ενώ ο Suninen κατάφερε να νικήσει τον Katsuta με 0,9s για να τερματίσει στην κερκίδα στον αγώνα για την τρίτη θέση.
Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ διατήρησε το προβάδισμά του στην κατηγορία WRC2 στην έκτη θέση συνολικά μπροστά από τον Sami Pajari. Οι Adrien Fourmaux, Nikolay Gryazin και Andreas Mikkelsen συμπλήρωσαν το top 10 ενόψει του απογευματινού τελικού σταδίου.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Formula Electric: O Andretti Jack Dennis στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών
- Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας
- Ο Μαξ Φερστάπεν χωρίς ανταγωνισμό στο Grand Prix του Βελγίου 2023
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία
- Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ROVANPERÄ ΣΥΝΤΡΙΒΕΤΑΙ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ