WRC Φινλανδίας – Ο Έβανς πάει στη νίκη. Αποτελέσματα, φωτογραφικό υλικό
WRC Φινλανδίας: Η αποχώρηση του Kalle Rovanperä την Παρασκευή άφησε την πόρτα ορθάνοιχτη για τους Evans και Neuville, τους πλησιέστερους ανταγωνιστές του στο πρωτάθλημα, να μειώσουν το προβάδισμα των 55 πόντων του Φινλανδού σε αυτόν τον ένατο γύρο.- Ονομάζεται περίπατος υγείας. Έτσι μπορεί να συνοψιστεί το Σάββατο του Έλφιν Έβανς σε αυτό το Ράλι Φινλανδίας.
- Ήταν πράγματι ο συγγραφέας ενός τέλειου πρωινού κατά το οποίο κέρδισε πολύ απλά όλες τις ειδικές προσφορές, ωθώντας πίσω τον πλησιέστερο διώκτη του, τον Thierry Neuville , πέρα από το προβάδισμα των δεκαπέντε δευτερολέπτων.
- Το απόγευμα τότε δεν βοήθησε την επιχείρηση του Βέλγου, η οποία είδε τον Ουαλό να απογειώνεται σταδιακά χάρη σε ένα νέο βρόχο υψηλής πτήσης. Σε καλό δρόμο για να υπογράψει ξανά όλους τους καλύτερους χρόνους στο παιχνίδι, ο Elfyn Evans έπρεπε να συμβιβαστεί με 3 από τους 4 στο παιχνίδι, με τον τελευταίο να πάει στον συμπαίκτη του Takamoto Katsuta. Ένα κακό για ένα καλό. Από 6″9 πριν από την πρώτη εκκίνηση αυτό το Σάββατο, η διαφορά αυξήθηκε σε 32″1 το βράδυ. Αρκετά για να καταστρέψει τις ελπίδες του Thierry Neuville, έχοντας επίγνωση ότι δεν έχει την απόδοση που χρειάζεται για να ταρακουνήσει τον ομόλογό του. Όλα φαίνονται έτοιμα για να γιορτάσει ο οδηγός της Toyota για δεύτερη φορά φέτος μετά την Κροατία τον περασμένο Απρίλιο.
- Πίσω από το ηγετικό δίδυμο δεν γίνεται τίποτα και ειδικά για το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Είναι ένας αγώνας δύο ατόμων μεταξύ του Teemu Suninen και του Takamoto Katsuta. Στο τέλος μιας ημέρας με έντονη αμφισβήτηση, το πλεονέκτημα είναι στη δεύτερη πόλη που θα επιτεθεί στα τελικά στάδια της Κυριακής με προβάδισμα 6″4.
- Στο πίσω μέρος της ομάδας, οι Jari-Matti Latvala και Pierre-Louis Loubet δεν έχουν τίποτα άλλο για να παίξουν. Ο πρώτος είναι στη Φινλανδία μόνο για να διασκεδάσει αφού συνταξιοδοτήθηκε αλλού. Ο δεύτερος είναι ο μόνος επιζών του M-Sport, αλλά συνέχισε μόνο να αποκτά εμπειρία και πιθανώς να κερδίζει κάποιους πόντους κατά τη διάρκεια του Power Stage. Είναι αντίστοιχα 5η και 6η στην κατηγορία με 3’39″5 και 1:22’17″4 πίσω από τον Elfyn Evans.
- Στο WRC2, ο Sami Pajari είναι σε καλό δρόμο να κερδίσει μπροστά από την ομάδα του. Τη στιγμή της επιστροφής στο service park, η Φινλανδία έχει ένα στρώμα 33″ 9 μπροστά από τον Adrien Fourmaux , που επίσης προστατεύεται από τον Nikolay Gryazin. Ο Βόρειος σπρώχνει τον Ρώσο στο 51”3. Αν δεν ανατραπεί η κατάσταση αυτή την Κυριακή, το βάθρο είναι στο τσεπάκι.
WRC Φινλανδίας: Η γενική κατάταξη του Ράλι Φινλανδίας πριν την τελευταία μέρα
WRC Φιλανδίας: Ο Έλφιν Έβανς υπερδιπλασίασε το πλεονέκτημά του έναντι του αντιπάλου του Σέκτο Ράλι Φινλανδίας, Τιερί Νεβίλ, αφού συγκέντρωσε μια καθαρή σάρωση νικητών σταδίου το πρωί του Σαββάτου.
Η αποχώρηση του Kalle Rovanperä την Παρασκευή άφησε την πόρτα ορθάνοιχτη για τους Evans και Neuville, τους πλησιέστερους ανταγωνιστές του στο πρωτάθλημα, να μειώσουν το προβάδισμα των 55 πόντων του Φινλανδού σε αυτόν τον ένατο γύρο.
Μόλις 6,9 δευτερόλεπτα χώρισαν το δίδυμο που μονομαχούσε στη διάρκεια της νύχτας και συνέχισαν να παλεύουν με νύχια και με δόντια σε βρεγμένους χωματόδρομους στα νότια της διοργανώτριας πόλης Jyväskylä σήμερα το πρωί. Αλλά ήταν η ανώτερη ταχύτητα του Evans σε συνθήκες βροχής που ήρθε στο προσκήνιο καθώς ο Neuville πάλευε με την περιστροφή του τροχού στο Hyundai i20 N του.
Ο Ουαλός, οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris, κέρδισε και τις τέσσερις από τις σούπερ γρήγορες ειδικές διαδρομές για να επεκτείνει το buffer του στα 17,7 δευτερόλεπτα στο μέσο της ημέρας.
«Είναι ακόμα ένα πολύ μικρό κενό και έχουμε πολλά ράλι να κάνουμε», σκέφτηκε ο Έβανς. «Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ρυθμό μας, είναι ωραίο να οδηγείς έτσι και αν η απόδοση είναι αρκετά καλή, τότε πρέπει να συνεχίσουμε».
Η αποχώρηση του Kalle Rovanperä την Παρασκευή άφησε την πόρτα ορθάνοιχτη για τους Evans και Neuville, τους πλησιέστερους ανταγωνιστές του στο πρωτάθλημα, να μειώσουν το προβάδισμα των 55 πόντων του Φινλανδού σε αυτόν τον ένατο γύρο.
Μόλις 6,9 δευτερόλεπτα χώρισαν το δίδυμο που μονομαχούσε στη διάρκεια της νύχτας και συνέχισαν να παλεύουν με νύχια και με δόντια σε βρεγμένους χωματόδρομους στα νότια της διοργανώτριας πόλης Jyväskylä σήμερα το πρωί. Αλλά ήταν η ανώτερη ταχύτητα του Evans σε συνθήκες βροχής που ήρθε στο προσκήνιο καθώς ο Neuville πάλευε με την περιστροφή του τροχού στο Hyundai i20 N του.
Ο Ουαλός, οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris, κέρδισε και τις τέσσερις από τις σούπερ γρήγορες ειδικές διαδρομές για να επεκτείνει το buffer του στα 17,7 δευτερόλεπτα στο μέσο της ημέρας.
«Είναι ακόμα ένα πολύ μικρό κενό και έχουμε πολλά ράλι να κάνουμε», σκέφτηκε ο Έβανς. «Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ρυθμό μας, είναι ωραίο να οδηγείς έτσι και αν η απόδοση είναι αρκετά καλή, τότε πρέπει να συνεχίσουμε».
Ο Neuville, ο οποίος έχει τερματίσει στο βάθρο του Secto Rally Finland μόλις μία φορά στις 10 προηγούμενες προσπάθειες, ένιωσε ότι οδηγούσε ήδη στο όριο. Είναι πιθανό να κάνει αλλαγές στη ρύθμιση στην υπηρεσία σε μια προσπάθεια να βρει περισσότερη έλξη.
«Από καθαρή απόδοση, όχι», απάντησε ο Βέλγος όταν ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι είναι δυνατόν να πιάσει τον ηγέτη. «Δεν έχω το κράτημα, αλλά το αυτοκίνητο κινείται πολύ, έχω πολλή αδράνεια».
Ο Τακαμότο Κατσούτα ξεκίνησε τη μέρα στην τρίτη θέση στη γενική, αλλά έπεσε πίσω από τον Τέεμου Σουνίνεν αφού περιέστρεψε το Toyota του στην Päijäla. Έφτασαν στο σέρβις μοιρασμένο κατά ένα δευτερόλεπτο αφότου ο Katsuta ξεπέρασε τον άνδρα της Hyundai στο τελευταίο ζευγάρι των πρωινών σταδίων.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Toyota, Jari-Matti Latvala, παρέμεινε πέμπτος συνολικά στην εφάπαξ επιστροφή του στην οδήγηση. Ο 38χρονος δεν συμμετείχε σε καμία μάχη, αλλά συνέχισε να απολαμβάνει την εμπειρία μαζί με τον συνοδηγό Juh Hänninen.
Ο Jari Huttunen έμεινε στην έκτη θέση και το WRC2 προηγήθηκε μόλις 1,3 δευτερόλεπτα μετά την πίεση του Sami Pajari, ο οποίος προηγουμένως απέρριψε την παραγγελία μετά από τρύπημα την Παρασκευή. Ο Oliver Solberg ήταν όγδοος ενώ οι Nikolay Gryazin και Adrien Fourmaux συμπλήρωσαν το top 10.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Formula Electric: O Andretti Jack Dennis στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών
- Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας
- Ο Μαξ Φερστάπεν χωρίς ανταγωνισμό στο Grand Prix του Βελγίου 2023
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία
- Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ROVANPERÄ ΣΥΝΤΡΙΒΕΤΑΙ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ