WRC: Η Toyota, η Hyundai ακόμα και η M-Sport θα προετοιμαστούν στην Εσθονία και στη Φινλανδία
WRC: Όπως ήταν αναμενόμενο, οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στο Rally1 θα αγωνιστούν σε αγώνες ενόψει των συγκεκριμένων καλοκαιρινών γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος προκειμένου να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας τους.Είναι δυνατόν να μετρηθεί η σημασία των επόμενων δύο ταξιδιών σημειώνοντας ότι ακόμη και η M-Sport κάνει την προσπάθεια να ευθυγραμμίσει τον Ott Tänak σε έναν αγώνα λίγες μέρες πριν την Εσθονία. Αν ο Richard Millener ο διευθυντής της ομάδας συχνά υπερασπίζεται την ιδέα ότι τα τεστ πριν από κάθε συνάντηση δεν είναι απαραίτητα χρήσιμα, γίνεται ένα διάστρεμμα για να ικανοποιήσει τον γκρινιάρη Εσθονό. Οι Άγγλοι θέλουν να του δείξουν ότι στην πραγματικότητα όλα γίνονται για να τον βοηθήσουν να κερδίσει τον τίτλο. Ο Pierre-Louis Loubet δεν μπορεί να πει το ίδιο πότε πιθανότατα θα χρειαζόταν ακόμη περισσότερο αυτή τη δοκιμαστική διαδρομή… Ο Tänak λοιπόν θα βρίσκεται στην αρχή του Louna-Eesti Ralli (8 Ιουλίου) που προσφέρει 9 ειδικές προσφορές και 68,43 χλμ. χρόνου. Θα είναι το 3οφορές φέτος που ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 έπαιξε εκτός WRC. Τον Φεβρουάριο, κέρδισε τον αγώνα Otepää Talveralli στην Εσθονία για να προετοιμαστεί για τη Σουηδία… όπου κέρδισε. Θα επαναληφθεί η ιστορία;
WRC: Από την πλευρά του TGR, το θέμα είχε τεθεί, αλλά μέχρι στιγμής μόνο ο Takamoto Katsuta είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει μια συνεδρία σε φυσικό μέγεθος (εγκατάλειψη στο IsoValkeinen στη Φινλανδία τον Φεβρουάριο). Η Εσθονία και η Φινλανδία, έχοντας έναν αυθόρμητο χαρακτήρα για το υπόλοιπο της σεζόν, οι Kalle Rovanperä και Elfyn Evans θα ανακαλύψουν ξανά τις χαρές των γεγονότων χωρίς την ετικέτα WRC. Θα είναι παρόντες στο HYAcenter Ralli που θα τρέξει γύρω από το Τάμπερε (150 χλμ νότια του Jyväskylä) στις 29 Ιουλίου με περίπου 80 χλμ χρονομετρημένο. Μαζί τους θα είναι η Esapekka Lappi σε ένα υβριδικό i20 Rally1 που είχε ήδη αυτό το είδος εμπειρίας τον Φεβρουάριο (IsoValkeinen στη Φινλανδία) και δεν είναι καθόλου αδύνατο να είναι εκεί και ο Ott Tänak.
Ενώ οι μειώσεις που εφαρμόζει η FIA οδηγούν τελικά σε νέες δαπάνες, θα χρειαστεί να γίνει ένας απολογισμός στο τέλος του καλοκαιριού για να δούμε ποια από τις τρεις ομάδες θα έχει διαπραγματευτεί καλύτερα αυτή τη διπλή αναμέτρηση με μεγάλη ταχύτητα.