WRC Κεντρική Ευρώπη: Kalle Rovanperä λίγα στάδια μακριά από έναν 2ο τίτλο
WRC Κεντρική Ευρώπη: Ο Elfyn Evans χάνει τα πάντα αφού καρφώθηκε σε ένα αχυρώνα και προσφέρει στον Kalle Rovanperä τον τίτλο σε μια πιατέλαWRC Κεντρική Ευρώπη: Ενώ το υπόλοιπο 2ο στάδιο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, ο Φινλανδός οδηγός πλησιάζει σταδιακά το στέμμα του 2023.
Αν και οι πιθανότητές του είναι μεγαλύτερες από ποτέ, ο Kalle εξακολουθεί να προτιμά να είναι προσεκτικός. Άλλαξαν τα πάντα στο πρωτάθλημα του 2023 σε έναν αχυρώνα στην ειδική Νο. 11; Ήταν πράγματι εκεί, μετά από μια δεξιά στροφή που προφανώς δεν ήταν πιο περίπλοκη από οποιαδήποτε άλλη αντιθέτα ήταν κάτι απλό, τόσο που ο Elfyn Evans πήγε καρφί κατά πάνω στον αχυρώνα με αποτέλεσμα να σπάσει το σύστημα ψύξης του Toyota Yaris Rally και να διακόψει τη μέρα του. Η έξοδος αυτή, άνοιξε την πόρτα για τον Kalle Rovanperä.
« Έλαβα την πληροφορία σχετικά με την έξοδο του Έλφιν στην αφετηρία », είπε ο αρχηγός του πρωταθλήματος στο διάλειμμα της σκηνής. Αμέσως υιοθετήσαμε έναν διαφορετικό ρυθμό. Δεν ήταν τόσο δύσκολο, καθώς έπρεπε να οδηγείς πολύ πιο ήπια από πριν. Ακόμα κι αν είναι λυπηρό για τον Elfyn και τον Scott (Martin, συγκυβερνήτης του Evans) , δεν ήμουν δυστυχισμένος που μπόρεσα να επιβραδύνω. Είχαμε ένα μεγάλο φόβο στο προηγούμενο SS και δεν ήξερα τι να περιμένω για το επόμενο. »
Εγκαταλείποντας την καρέκλα του αρχηγού στον Thierry Neuville , ο Rovanperä επέλεξε να αφήσει τον εαυτό του να γλιστρήσει προς τον τερματισμό. Λαμβάνοντας υπόψη το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα, ο τελευταίος είχε την πολυτέλεια να προσπαθήσει για τη νίκη στο Neuville για να κερδίσει το στέμμα με πανίσχυρο, αλλά δεν είναι καθόλου αυτή η πρόθεσή του. « Δεν έχει τελειώσει ακόμα », είπε. Δεν θα είναι επίσημο παρά μόνο μετά το Power Stage. Επικεντρώνομαι κυρίως στον τίτλο. Για αυτό, δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάζετε τρελά πράγματα. »
WRC Κεντρική Ευρώπη: Το μόνο σενάριο που θα μπορούσε να εμποδίσει τον Kalle Rovanperä να διατηρήσει το τρόπαιό του θα περιελάμβανε την αποχώρησή του και τον Evans να σκοράρει πόντους στον τελευταίο χρόνο. Οι πιθανότητες να συμβεί αυτό είναι ελάχιστες, αλλά ο πιθανός μελλοντικός διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής είναι αποφασισμένος να μειώσει περαιτέρω τις πιθανότητες.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- MotoGP Ταϊλάνδης: Όταν πας με τα φιλαράκια Ταϊλάνδη και παθαίνεις Hangover
- H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί
- Ταϊλάνδη MotoGP : Ο Jorge Martin κερδίζει το 7ο Sprint της σεζόν
WRC Κεντρική Ευρώπη – Ο Έβανς χάνει τα πάντα και προσφέρει στον Ροβάνπερα τον τίτλο σε μια πιατέλα
Κάνοντας ένα λάθος κατά την τελευταία ειδική διαδρομή του πρωινού loop αυτό το Σάββατο, ο Elfyn Evans έχασε κάθε ελπίδα στην κούρσα του τίτλου. Βασιλικός δρόμος προς το Kalle Rovanperä.
- Για άλλη μια φορά, ο Elfyn Evans έσπασε υπό πίεση. Αν η κατάκτηση του τίτλου ήταν σχεδόν θαύμα, δεδομένου των 31 πόντων του πίσω από τον Kalle Rovanperä πριν από την έναρξη αυτού του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης , ο Ουαλός εξακολουθούσε να θέλει να το πιστεύει. Για αυτό, ο Φινλανδός δεν χρειάστηκε να τερματίσει μπροστά του. Έχασε.
- Ενώ ο ισχύων παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μια πολύ καλή μέρα την Παρασκευή στο τέλος της οποίας ήταν πάνω από 45 δευτερόλεπτα μπροστά του, ο Elfyn Evans έβαλε τέλος στις ελπίδες του αυτό το Σάββατο. Σε μια στροφή όλα άλλαξαν για τον άνδρα από το Κάρντιφ. Κατά τη διάρκεια του SS11, του τελευταίου πρωινού βρόχου αυτού του Σαββάτου, ο οδηγός της Toyota έχασε το φρενάρισμα στη βρεγμένη άσφαλτο και τελείωσε τον αγώνα του ενσωματωμένος σε έναν αχυρώνα στην άκρη του δρόμου. Τέλος ελπίδων, αν είχε ακόμα…
- Ενημερωμένος καθώς ετοιμαζόταν να ξεκινήσει την ειδική, ο Kalle Rovanperä δεν πίεσε τον εαυτό του και χαλάρωσε δραστικά. Το ανέβασε τόσο πολύ που έχασε 22 δευτερόλεπτα στο χρόνο του, δημιουργώντας πανικό στους σχολιαστές, ανησυχώντας για πιθανό μηχανικό πρόβλημα. Οχι. « Ήξερα ότι ο Έλφιν βγήκε έξω, οπότε γιατί να ρισκάρω;» εξήγησε με απόλυτη χαλάρωση. Είναι κρίμα για τον Έλφιν και τον Σκοτ, ελπίζω να είναι καλά. Αγωνίστηκαν καλά και θα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Το να είσαι το τελευταίο αυτοκίνητο στο δρόμο σήμερα το πρωί ήταν πραγματικά δύσκολο. Τώρα ο στόχος είναι λίγο διαφορετικός, απλά προσπαθούμε να τελειώσουμε. Είχαμε τη στιγμή του φόβου μας στο προηγούμενο στάδιο, αλλά κρατήσαμε, ας προσπαθήσουμε να τελειώσουμε τώρα . »
- Αυτή η ηρεμία του οδηγού της Toyota ήταν καλή για τον Thierry Neuville που πήρε το προβάδισμα στη γενική κατάταξη αυτού του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης. Όταν ξεκινά το μεσημεριανό διάλειμμα, ο Βέλγος είναι 11,1” μπροστά από τον Kalle Rovanperä που θα αρκεστεί να φτάσει στον τερματισμό. Εκτός από μια απίστευτη ανατροπή, ο Φινλανδός θα γίνει διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής WRC αυτή την Κυριακή.
- Ο Ott Tänak βρήκε την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο αλλά είναι σχεδόν 1’20 πίσω από τον ηγέτη. Ο Sébastien Ogier είναι 5ος σε 2’16″3.
WRC Κεντρική Ευρώπη Κατάταξη:
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- F1: Με συνοδεία Bodyguard ο Verstappen στο Mexican GP γιατί κινδυνεύει
- Συνεργείο μοτοσυκλετών Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια δίπλα σας
- F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη
- Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Είναι δυνατή μια έκπληξη στο ράλι της Ιαπωνίας;
Στην έναρξη της εκδήλωσης (21-24 Νοεμβρίου), ο Thierry Neuville και ο συνοδηγός του Martijn Wydaeghe είναι πολύ κοντά στην πρώτη τους στέψη. Οι πιθανότητες να αποτύχουν είναι ελάχιστες, αλλά υπάρχουν. Αν κανείς δεν τα θέλει, οι μηχανικοί ή ένα λάθος θα μπορούσε να κάνει τον Ott Tänak ευτυχισμένο.
Η FIA Rally Star παρουσιάζει τους οδηγούς της για το 2025
Ξεκινώντας στις αρχές του 2020, η λειτουργία Rally Star της FIA θα εισέλθει σε νέα φάση το επόμενο έτος. Ενώ ο Romet Jürgenson θα αγωνιστεί στο WRC2 με ένα Ford Fiesta Rally2, ο Max Smart και ο Taylor Gill θα επιστρέψουν στο Fiesta Rally3 τους στο JWRC.
Δύο γυναίκες από το πρόγραμμα «Beyond Rally» επιλέχθηκαν για τη Σουηδία
Η κριτική επιτροπή αποφάσισε ότι δύο από τους τρεις φιναλίστ που ήταν παρόντες στην εκκίνηση του CER θα συμμετείχαν στο Ράλι Σουηδίας του 2025 για να αποφασίσουν μεταξύ τους. Μεταξύ της Lyssia Baudet και της Claire Schönborn, αυτή που θα τερματίσει μπροστά από την άλλη στο Umeå θα συνεχίσει το JWRC 2025.