ENGINE POWER

WRC Monte Carlo: Ο Thierry Neuville αδιαμφισβήτητος νικητής

WRC Monte Carlo: Ο Thierry Neuville νικητής του Monte-Carlo: «Ήμουν 100% άνετα». O Yohan Rossel κερδίζει στο WRC2

WRC-Monte-Carlo-Thierry-Neuville-nikitis-wrc2-victory
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

WRC Monte Carlo: Νικητής του δεύτερου ράλι Monte-Carlo και ηγέτης του παγκόσμιου πρωταθλήματος, ο Βέλγος βρισκόταν σε συμβίωση με το Hyundai i20 N Rally1 υβριδικό. Όλα υπό το άγρυπνο βλέμμα του αφεντικού του, Σίριλ Αμπιτέμπουλ.

Τέσσερα χρόνια μετά τον πρώτο θρίαμβο στο Ράλι Μόντε Κάρλο , ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai) πρόσθεσε τη θρυλική διοργάνωση του Μονακό στη λίστα των επιτευγμάτων του για δεύτερη φορά. Ο Βέλγος οδηγός βγήκε νικητής από μια πικρή μονομαχία που τον έφερε απέναντι στον Γάλλο Sébastien Ogier (Toyota) σε όλη τη διάρκεια της συνάντησης.

WRC Monte Carlo:«Δεν έχουμε λόγια », είπε στην κορυφή του Col de Turini , όπου κρίθηκε ο τερματισμός αυτής της 92ης διοργάνωσης της χειμερινής διοργάνωσης, στο μικρόφωνο του Canal+. Έμοιαζε με ένα αρκετά εύκολο ράλι (με την απουσία χιονιού και πάγου. Σημείωση του συντάκτη), αλλά τελικά ήταν πολύ δύσκολο, με απίστευτες συνθήκες.

Νομίζω ότι ήταν μια προσπάθεια από όλη την ομάδα που απέδωσε καρπούς και μας επέτρεψε να κάνουμε μια εξαιρετική απόδοση. Το αυτοκίνητο έτρεξε καλά όλο το Σαββατοκύριακο, ήμουν 100% άνετος. Η ομάδα έκανε ό,τι ήταν απαραίτητο για να πάρω τη νίκη. Ένιωσα άνετα και το αυτοκίνητο μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμουν. »

Το αφεντικό του Cyril Abiteboul είχε φύγει από το σέρβις του Gap για να συγχαρεί τον οδηγό του στα βουνά. Και το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι το πρώην αφεντικό της Renault στη Formula 1 έμεινε έκπληκτο από τη δουλειά του Thierry Neuville.

«Είναι ένα από αυτά τα εικονίδια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Υπήρχαν πολλοί υπολογισμοί κατά τη διάρκεια της νύχτας (Σάββατο προς Κυριακή) για να ξέρουμε αν θα επιτεθούμε και αν πρέπει να βάλουμε πέντε ή έξι τροχούς στο αυτοκίνητο. Νομίζω ότι ζούμε για εκείνες τις στιγμές, για να του δώσουμε την ευκαιρία να ζήσει αυτές τις στιγμές. Ήταν ένα απόλυτα αριστοτεχνικό μάθημα, από το Α έως το Ω. Απομένουν ακόμα 12 ( συλλαλητήρια ) , υπάρχει πολλή δουλειά ακόμα, αλλά υπάρχει ήδη πολλή δουλειά που έχει γίνει! »

Fair play Sébastien Ogier: «Ο Thierry Neuville αξίζει τη νίκη του, ήταν πολύ δυνατός»

WRC Monte Carlo: Ο Sebastien Ogier, δεύτερος μετά τον Thierry Neuville στο Μόντε-Κάρλο, νιώθει ανακούφιση που τελείωσε ένα Σαββατοκύριακο που σημαδεύτηκε από την απώλεια ενός μέλους της οικογένειάς του.

Δεν υπήρξε 10η νίκη για τον Sébastien Ogier στο Ράλι Μόντε Κάρλο το 2024. Ο οδηγός από το Gap, ωστόσο, έκανε ό,τι μπορούσε για να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις του Thierry Neuville (Hyundai), μάταια.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι ( WRC ) ήταν ένας καλός παίκτης στα ύψη του Col de Turini, όπου κρίθηκε ο τερματισμός αυτής της 92ης έκδοσης του χειμερινού ράλι . «Παραμένει ένας καλός αγώνας για εμάς. Ο Τιερί αξίζει τη νίκη του, ήταν πολύ δυνατός. Δεν υπάρχει τίποτα να πούμε για αυτό. Είμαι ακόμα χαρούμενος που φέρνω πίσω 24 βαθμούς για την ομάδα, που είναι ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. »

Ο Sébastien Ogier βίωσε μια ιδιαίτερα δύσκολη εβδομάδα σε προσωπικό επίπεδο, με τον ξαφνικό θάνατο ενός μέλους της οικογένειάς του. «Είμαι χαρούμενος που τελείωσε », είπε στο Canal+. Όπως καταλαβαίνετε, ήταν μια δύσκολη εβδομάδα για μένα.

Η απώλεια αυτού που μου έδωσε τα πάντα, μου έμαθε τα πάντα στην αρχή (της καριέρας του. Σημείωση του συντάκτη ) και μου επέτρεψε να πάρω το πρώτο μου πόδι στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή, και τόσο ξαφνική, που σκέφτομαι δύο φορές πριν ξεκινήσει το ράλι, για να είμαι ειλικρινής. Προσπάθησα να είμαι επαγγελματίας μέχρι το τέλος και να είμαι εκεί για την ομάδα, αλλά τα συναισθήματα ήταν δύσκολο να διαχειριστούν. »

Ο Thierry Neuville παίρνει τη δεύτερη νίκη του στο Μόντε-Κάρλο και οδηγεί το πρωτάθλημα WRC. Ο Yohan Rossel κερδίζει το WRC2 στο τέλος.

  • Η 92η έκδοση του Monte-Carlo έπεσε στα χέρια των Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe (Hyundai). Ο Βέλγος οδηγός, ήδη νικητής το 2020, νίκησε τον κάτοχο του ρεκόρ της διοργάνωσης, Sébastien Ogier (Toyota) αυτή την Κυριακή 28 Ιανουαρίου.
  • Μία φορά στο προβάδισμα το Σάββατο, ο Sébastien Ogier και ο Vincent Landais επιβράδυνσαν στο τέλος του μαθήματος. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC παραδόθηκε στην πρώτη ειδική της Κυριακής και παραδέχτηκε την ήττα. Δίκαιο παιχνίδι!
  • «Παραμένει ένα σταθερό αποτέλεσμα. Ελπίζαμε να βάλουμε στόχο τη νίκη, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο Τιερί αξίζει τη νίκη του, ήταν πολύ δυνατός. »
  • Πρώτος αρχηγός του Ράλι Μόντε Κάρλο από το απόγευμα της Πέμπτης έως το πρωί του Σαββάτου, ο Έλφιν Έβανς (Toyota) δεν μπόρεσε να συμβαδίσει με τον ρυθμό των μονομαχιών. Ο Ουαλός, στην άμυνά του, απογοητεύτηκε από το υβριδικό σύστημα του Yaris Rally1 του. Τερμάτισε 3ος.
  • Πίσω στη Hyundai μετά από ένα χρόνο μίσθωσης με την M-Sport, ο Ott Tänak είχε μικρή επιρροή στην εξέλιξη της διοργάνωσης. Πέφτοντας σε ένα χαντάκι το πρωί της Παρασκευής, τερμάτισε λίγο έξω από το βάθρο, αλλά το αναπλήρωσε σημειώνοντας μεγάλους βαθμούς στο Power Stage και στην κατάταξη της Κυριακής.
  • Προβιβασμένος ξανά από τον Malcolm Wilson στην ομάδα του WRC, ο Adrien Fourmaux (M-Sport Ford) έκανε τη δουλειά σημειώνοντας τους βαθμούς για την 5η θέση. Ο Γάλλος παρέμεινε διακριτικός αλλά δεν έκανε λάθος. Ισοδυναμεί με το καλύτερο του αποτέλεσμα στο WRC.
  • Για την επιστροφή του στην πρώτη κατηγορία μετά από δύο κορώνες στο WRC2, ο Andreas Mikkelsen (Hyundai) δεν είχε αυτοπεποίθηση. Ο Νορβηγός είναι ικανοποιημένος με την 6η θέση, μπροστά από τον Τακαμότο Κατσούτα (Toyota). Οι Ιάπωνες είχαν χάσει πέντε λεπτά σε ένα χαντάκι την πρώτη μέρα.
  • Ξεκινώντας ξανά την ημέρα μετά την έξοδο από το δρόμο, ο Βέλγος Grégoire Munster (M-Sport Ford) τερμάτισε 21ος για το ντεμπούτο του με την αγγλική ομάδα ως βασικός οδηγός.

WRC Monte Carlo: Ο Yohan Rossel στον τερματισμό στο WRC2

  • Το WRC2 έκανε την καλύτερη δυνατή παράσταση . Από την 1η έως τη 17η ειδική, ήταν αδύνατο να εντοπίσεις ένα φαβορί! Τα χειριστήρια της κατηγορίας άλλαξαν χέρια αρκετές φορές μεταξύ των Nikolay Gryazin (Citroën), Pepe Lopez (Skoda) και Yohan Rossel (Citroën). Με κόστος μια εξαιρετική επίθεση στις τρεις ειδικές της Κυριακής, ο Γάλλος διέγραψε μια καθυστέρηση περίπου δεκαπέντε δευτερολέπτων για να αρπάξει τη νίκη από τον Λόπες στις πλαγιές του θρυλικού Col de Turini!
  • «Είναι αδιανόητο », δήλωσε ένας συναισθηματικός Yohan Rossel. Χθες συνειδητοποίησα ότι αν δεν επρόκειτο να επιτεθούμε όσο πιο δυνατά γινόταν, δεν θα νικούσαμε. Είναι τρελό να κερδίζεις εδώ. Εχει ωραία αίσθηση ! »
  • Ο επόμενος γύρος είναι προγραμματισμένος στη Σουηδία, από τις 16 έως τις 18 Φεβρουαρίου.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version