Όταν αποκαλύφθηκε το ημερολόγιο του 2024, η παρουσία της Πολωνίας, έστω και για μία σεζόν, ήταν έκπληξη. Η τελευταία άφιξη του WRC του 2017 δεν άφησε καλή ανάμνηση όσον αφορά τη συμπεριφορά των θεατών. Μια ειδική διαδρομή είχε ακυρωθεί λόγω της κακής τοποθέτησης ορισμένων ανθρώπων και η χώρα είχε αποκτήσει κακή φήμη. Δεν είχε εμφανιστεί στη σύνθεση του WRC μέχρι φέτος και αμέσως εμφανίστηκαν ξανά αμφιβολίες. Οι εκδόσεις που διοργανώθηκαν στο ERC πήγαν καλά, αλλά προσέλκυσαν μικρότερο κοινό. Για την 80ή επέτειο , ήταν ξεκάθαρο από την Τετάρτη ότι η εκδήλωση θα παρευρέθηκε από σημαντικό πλήθος. Το μόνο που έπρεπε να κάνετε ήταν να είστε στους δρόμους που οδηγούν στο shakedown το πρωί της Πέμπτης. Οι σειρές των αυτοκινήτων ήταν ατελείωτες και η ανάγνωση των πινακίδων έδειξε ότι το ταξίδι είχαν κάνει και λάτρεις του ράλι από γειτονικές χώρες. Στο τέλος αυτής της τελευταίας συνεδρίας οδήγησης, οι πιλότοι είχαν ήδη επισημάνει την επικινδυνότητα ορισμένων τοποθεσιών. Τα διάφορα βίντεο που δημοσίευσαν οι θεατές επιβεβαίωσαν επίσης ότι όλα τα μαθήματα του παρελθόντος δεν είχαν μαθευτεί και ότι τα μηνύματα που αφορούσαν την ασφάλεια αγωνίζονταν να κάνουν τη δουλειά τους.
Αυτό δυστυχώς αποδείχθηκε και πάλι κατά τη διάρκεια των προκριματικών της Παρασκευής. Ενώ οι διοργανωτές είχαν επαναλάβει πριν από την εκδήλωση ότι έπρεπε να τηρηθεί ο κανόνας των 30 λεπτών (από εκεί και πέρα δεν επιτρέπεται σε κανέναν να μετακινηθεί), η πρόοδος ορισμένων τμημάτων απέδειξε ότι ο δρόμος που μένει να επιτευχθεί για να αποφευχθούν ορισμένες ανόητες συμπεριφορές είναι ακόμα πολύς δρόμος. Μερικοί οπαδοί περιμένουν να περάσουν τα αυτοκίνητα ασφαλείας και τοποθετούνται στην άκρη του SS την τελευταία στιγμή. Ωστόσο, οι κάμερες στα Rally1 και Rally2 τους επιτρέπουν να φαίνονται και μετά από λίγους ανταγωνιστές, αυτό οδηγεί στη διακοπή της ειδικής. Συνήθως είναι δουλειά ενός πολύ μικρού αριθμού ανθρώπων που στερούν τη συντριπτική πλειοψηφία του κοινού που πληρώνει για να δει τα αφιερώματα.
Εκτός από το ότι χαλάει μέρος του θεάματος, αυτό έχει αντίκτυπο στην εξέλιξη του αγώνα, γιατί τα ακυρωθέντα τμήματα δημιουργούν σταθερούς χρόνους. Στην Πολωνία, ο Andreas Mikkelsen ολοκλήρωσε μόνο μια πλήρη ειδική το απόγευμα της Παρασκευής και ωστόσο είναι αυτός που οδηγεί το ράλι πριν από την τελική superspecial. Ενώ το πρώτο στάδιο έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί, οι διοργανωτές δεν έχουν λάβει ακόμη απόφαση σχετικά με τα μέτρα που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν το Σάββατο και την Κυριακή για να αποφευχθεί η επανάληψη αυτού του είδους ταλαιπωρίας. Αυτό που φαίνεται σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι η Πολωνία δεν συγκέντρωσε βαθμούς για να επιστρέψει μια μέρα στο WRC.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power