WRC Πορτογαλίας: Η αφθονία του καλού, ο κύριος κίνδυνος στην Toyota;
WRC Πορτογαλίας: Με την είσοδο 4 πληρωμάτων για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, η Toyota Gazoo Racing φαίνεται να είναι το φαβορί... Το πρόγραμμα!!!WRC Πορτογαλίας: Με την είσοδο 4 πληρωμάτων για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, η Toyota Gazoo Racing φαίνεται να είναι το φαβορί για αυτό το γεγονός. Για τον κατασκευαστή που κέρδισε τα τελευταία 4 ράλι στην Πορτογαλία, θα μπορούσε η απειλή να προέρχεται από έναν εσωτερικό αγώνα;
Στα χαρτιά, η ισορροπία δυνάμεων φαίνεται ανισόρροπη. Με δύο παγκόσμιους πρωταθλητές στις τάξεις του, ο ένας από τους οποίους κέρδισε τις δύο τελευταίες εκδόσεις στο Πόρτο, το TGR φαίνεται πολύ σταθερό. Το Yaris ήταν πάντα πολύ δημοφιλές στη βόρεια Πορτογαλία, όπως αποδεικνύεται από τις 4 διαδοχικές επιτυχίες με 3 διαφορετικούς οδηγούς (Rovanperä το 2022 και το 2023, ο Evans το 2021 και ο Tänak το 2019). Τα τρία πληρώματα που ορίστηκαν από τη μάρκα κέρδισαν όλα και το Rally1 που κατασκευάστηκε στο Jyväskylä έχει ήδη δείξει την κορυφαία του ταχύτητα στο χαλίκι φέτος με ένα διπλό στο Safari, το μοναδικό γεγονός που εκτελείται σε αυτήν την επιφάνεια μέχρι στιγμής. Εκτός από το ιστορικό τους, ένα από τα προτερήματα που έχουν οι Kalle Rovanperä και Sébastien Ogier στην αρχή αυτού του 5ου γύρου της σεζόν είναι ότι θα ξεκινήσουν από την 5η και την 7η θέση αντίστοιχα. Αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσει ότι θα επωφεληθούν από έναν καθαρισμένο δρόμο.
WRC Πορτογαλίας:Αν ο Jari-Matti αναγνώρισε τη σημασία αυτής της παραμέτρου μετά το shakedown, επέμεινε σε άλλα σημεία. « Θεωρώ ότι η αξιοπιστία είναι ουσιαστικός παράγοντας σε αυτόν τον τομέα », διαβεβαίωσε η JML. Έπειτα, καθώς τα αυτοκίνητα είναι κοντά, οι οδηγοί είναι αυτοί που θα κάνουν τη διαφορά. » Ακριβώς, εντός της ομάδας του, αποφασίστηκε να αγωνιστεί για πρώτη φορά από την Ιαπωνία το 2023 τόσο ο Sébastien Ogier όσο και ο Kalle Rovanperä. Κανένας από τους δύο δεν στοχεύει στον τίτλο αυτή τη σεζόν, ο Φινλανδός και ο Γάλλος θα μπορούν να οδηγήσουν εντελώς ελεύθεροι.
Μέχρι τώρα, ο κατασκευαστής δεν έχει εξασκήσει ποτέ τις αγωνιστικές οδηγίες και θα ήταν περίεργο αν αυτό συνέβαινε αυτό το Σαββατοκύριακο. Αυτό σημαίνει ότι τα δύο στεφανωμένα κεφάλια θα έχουν λευκή κάρτα. Χωρίς τίποτα να τους παρακινεί περισσότερο από τη νίκη, αυτό θα πρέπει να προσφέρει μια μεγάλη μάχη. Από τη στιγμή που θα φορεθεί κράνος, κανένας από τους δύο δεν θα θέλει να υποχωρήσει. Η μονομαχία τους υπόσχεται να είναι εκρηκτική με αναμφίβολα το ζήτημα της υπεροχής στο βάθος. Απλά πρέπει να θυμάστε την ένταση του αγώνα στο Μόντε Κάρλο 2023 ή το Σαφάρι για να φανταστείτε τι θα μπορούσε να δώσει αυτό στην Πορτογαλία. Θα μπορούσε αυτό να αποτελεί κίνδυνο για την Toyota ; Μπορεί αυτός ο εσωτερικός αγώνας να στραφεί ενάντια στο TGR; Απάντηση αύριο από το Amarante.
Βρείτε το πρόγραμμα για το Ράλι Πορτογαλίας 2024, πέμπτος γύρος της σεζόν WRC.
Μετά την άσφαλτο της Κροατίας τον περασμένο Απρίλιο, το WRC επιστρέφει στο χαλίκι αυτό το Σαββατοκύριακο για το Ράλι της Πορτογαλίας, την πέμπτη συνάντηση της σεζόν 2024, η Toyota έρχεται με μεγάλες φιλοδοξίες αφού για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, οι Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä. θα παραταχθούν μαζί.
Έτσι, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα έχει τέσσερα Yaris στο Rally1. Όσον αφορά την επιλεξιμότητα βαθμών, η Toyota εμπιστεύεται τους ισχυρούς της άνδρες Elfyn Evans, Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä.
Στην κεφαλή του παγκόσμιου πρωταθλήματος, ο Τιερί Νεβίλ θα πρέπει να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο την Παρασκευή ως πρώτος, προκειμένου να ελπίζει ότι θα διεκδικήσει τη νίκη μέχρι την Κυριακή. Με 6 βαθμούς μπροστά από τον Elfyn Evans στη βαθμολογία των οδηγών, ο εκπρόσωπος της Hyundai θα πρέπει να αποφύγει όλες τις παγίδες του πορτογαλικού χώματος που θα μπορούσαν να βλάψουν τους ανταγωνιστές στο παρελθόν.
Αυτό το Ράλι Πορτογαλίας 2024 θα διεξαχθεί σε 22 ειδικές διαδρομές για συνολικά 337,04 χρονομετρημένα χιλιόμετρα.
WRC Πορτογαλίας: Το πρόγραμμα Ράλι Πορτογαλίας 2024
Πέμπτη 9 Μαΐου
ES1 – Figueira da Foz (2,94 χλμ.): 20:05
Παρασκευή 10 Μαΐου
ES2 – Mortágua 1 (18,15 km) : 09:05
ES3 – Lousa 1 (12,28 km) : 10:35
ES4 – Gois 1 (14,30 χλμ.) : 11:35
ES5 – Arganil 1 (18,72 χλμ.: 36 χλμ.) :
1 Lousa 2 (12,28 km) : 15:05
ES7 – Gois 2 (14,30 km) : 16:05
ES8 – Arganil 2 (18,72 km) : 17:05
ES9 – Mortágua 2 (18,15 km) : 18:3
Σάββατο 11 Μαΐου
ES10 – Felgueiras do Minho 1 (8,81 χλμ.) : 9:05 π.μ.
ES11 – Montim 1 (8,69 χλμ.) : 10:05 π.μ.
ES12 – Amarante 1 (37,24 χλμ.) : 11:10 π.μ.
ES13 – Παρέδες 1 χλμ. (16:0). 12:35 μ.μ.
ES14 – Felgueiras do Minho 2 (8,81 χλμ. ) :
15:35
Κυριακή 12 Μαΐου
ES19 – Cabeceiras de Basto 1 (19,91 χλμ.) : 8:05 π.μ.
ES20 – Fafe 1 (11,18 χλμ.) : 9:35 π.μ.
ES21 – Cabeceiras de Basto 2 (19,91 χλμ.) : 10:32 π.μ.
ES22 – Φάφε 18 χλμ. ) : 1:15 μ.μ. (Power Stage)
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι πιλότοι δοκιμών για κάθε εργοστάσιο το MotoGP 2025;
Η αγορά μεταγραφών έχει γίνει επίσης ζωντανή όταν πρόκειται για δοκιμαστικούς οδηγούς. Ανακαλύψτε το εργατικό δυναμικό κάθε εργοστασίου για τη σεζόν MotoGP 2025.
Νέο αυτοκίνητο ή εξέλιξη της RB20, πώς θα είναι η επόμενη Red Bull;
Αφού πιάστηκε και συχνά ξεπεραστεί από τον ανταγωνισμό, η Red Bull ελπίζει να έχει εντοπίσει όλα τα προβλήματα με το RB20 για να προχωρήσει το 2025.
Γιατί η Red Bull δεν εμπιστεύεται τον Yuki Tsunoda
Η Red Bull επιβεβαίωσε αυτή την Πέμπτη την προώθηση του Liam Lawson σε αντικατάσταση του Sergio Pérez, εις βάρος του Yuki Tsunoda. Γιατί η αυστριακή ομάδα δεν εμπιστεύεται τους Ιάπωνες;