ENGINE POWER

WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024 σε μόλις ένα μήνα

WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024 για την 92η διοργάνωση της πιο διάσημης εκδήλωσης του ημερολογίου, οι διοργανωτές είχαν προγραμματίσει 70 θέσεις
WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024 σε μόλις ένα μήνα

WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024, πολλοί έχουν ήδη εγγραφεί και οι συμμετοχές σχεδόν ολοκληρώθηκαν.

Με το Μόντε Κάρλο 2024 να ξεκινά σε μόλις ένα μήνα (25-28 Ιανουαρίου), οι αγωνιζόμενοι άρχισαν να ανακοινώνουν τη συμμετοχή τους στον πρώτο γύρο του επόμενου πρωταθλήματος.

Για την 92η διοργάνωση της πιο διάσημης εκδήλωσης του ημερολογίου, οι διοργανωτές είχαν προγραμματίσει 70 θέσεις. Γρήγορα τους ανατέθηκαν. Η λίστα με τους τυχερούς θα αποκαλυφθεί τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου από το ACM. Αφού εγκαταστάθηκε για δύο χρόνια στο λιμάνι του Μονακό, το service park επιστρέφει στην πόλη Gap στις Hautes-Alpes (05) και θα είναι πολύ γεμάτο.

Οι τρεις ομάδες που θα αγωνιστούν μόνες τους στο Rally1 θα καταλάβουν σημαντικό χώρο, ακόμα κι αν τελικά αντιπροσωπεύει μόνο 8 αυτοκίνητα. Η θέση που διατίθεται στο WRC2 θα πρέπει να είναι πιο άφθονη. Αρκετοί άγνωστοι παραμένουν, αλλά επιβεβαιώνονται οι αφίξεις των Yohan Rossel και Nikolay Gryazin με τα C3 τους. Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσα Toyota Yaris Rally2 θα υπάρχουν. Ο Jari-Matti Latvala πιστεύει ότι 4 θα είναι έτοιμοι για αυτή την πρώτη συνάντηση.

wrc-rali-monte-karlo-2024-se-molis-ena-mina-Automobile-Club-de-Monaco

Το γήπεδο Rally2 είναι ήδη καλά εφοδιασμένο

WRC Ράλι Μόντε ΚάρλοΑνάμεσα στα δύο που φαίνονται βέβαια, είναι και αυτό του Jan Solans. Ο 26χρονος Ισπανός κέρδισε τον τίτλο του JWRC το 2019, αλλά η καριέρα του διολισθαίνει από τότε. Θα καταφέρει να το επαναλανσάρει με τους Ιάπωνες που θα ακολουθήσει ο Teo Martin Motorsport; Αυτό του Bryan Bouffier είναι ήδη απασχολημένο (πρωταθλητής Γαλλίας 2010, Πολωνίας 2007, 08, 09…) και στα 45 του, ο πιλότος του Die δεν ανακοινώνει την επιστροφή του. Νικητής της διοργάνωσης το 2011 και αφού δεν έχει αγωνιστεί από το 2019, θα ανακαλύψει το Yaris Rally2 της ομάδας ERACE WRT.

Σε δρόμους που γνωρίζει, οι Drômois θα βρεθούν αντιμέτωποι στο WRC2 με νέους που θέλουν να λάμψουν στον κόσμο όπως ο Lauri Joona (27 ετών) με Skoda Fabia RS, ο Pepe Lopez (28 ετών) που κατέλαβε την  θέση του WRC2 κατά τη διάρκεια του τελευταίο Monte-Carl’ ή Roberto Daprà (22 ετών) που προέρχεται από το ERC και που θα επωφεληθεί από τη βοήθεια της ιταλικής ομοσπονδίας για ένα πρόγραμμα σε ένα Fabia Evo του Ράλι Δέλτα.

Από τους ερασιτέχνες οδηγούς, ο Olivier Burri, ο οποίος είναι ειδικός στο Monte-Carlo, θα είναι ένας από τους υποψήφιους για μια καλή θέση στον τελικό. Ανακαλύπτοντας το γεγονός, ο πολλά υποσχόμενος Tom Pieri (25 ετών) θα χρησιμοποιήσει ένα Clio Rally3 το οποίο έχει ήδη χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά στο ράλι Antibes του 2023. Θα είναι αντίθετος με τον Damien Oberti που αποφάσισε επίσης να οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο από την Team Chazel.

WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να αντιμετωπίσουν 324,44 km χρονομετρημένα χωρισμένα σε 17 ειδικές διαδρομές. Μετά την τελετή έναρξης στο Μονακό, το WRC Ράλι Μόντε Κάρλο θα ανοίξει με δύο νυχτερινά SS την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου… σε έναν ακριβώς μήνα…

Η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει! Με λιγότερο από 30 μέρες να απομένουν μέχρι το 92ο Rallye Automobile Monte-Carlo, η Οργανωτική Επιτροπή του πρώτου γύρου της σεζόν του WRC 2024 διοργάνωσε μια μονοήμερη πρόβα για τους εθελοντές της. Στην ημερήσια διάταξη: εκπαίδευση, εξάσκηση και μια ανασκόπηση των δεξιοτήτων τους. Για περισσότερα από 40 χρόνια, ο στόχος του « Circuit outier d’ I nstructions C ommissaires» (CRIC) είναι να διασφαλίσει ότι οι διαδικασίες και οι κανονισμοί του αγώνα εφαρμόζονται σωστά.

Σχεδόν 165 εθελοντές από το Corps des Commissaires κινητοποιήθηκαν για να αναδημιουργήσουν μια φανταστική συγκέντρωση, μεταξύ του Chapiteau de Fontvieille στο Μονακό και των δρόμων της ενδοχώρας των Μονεγάσκων. Πάνω από 100 χιλιόμετρα και 3 Ειδικές Διαδρομές ήταν στην ημερήσια διάταξη, με τον ήλιο της Κυανής Ακτής να λάμπει στα πληρώματα και τις εθελοντικές ομάδες φέτος.

Εξάσκηση, πειθαρχία και συγκέντρωση!

WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024:WRCΡΨ« Το CRIC έρχεται μετά από 2 θεωρητικές συνεδρίες που έδωσαν στους κριτές την ευκαιρία να αναθεωρήσουν τις διαδικασίες, τους κανονισμούς και τα εργαλεία πληροφορικής που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων », εξηγεί ο Cyril Vada, υπεύθυνος του σχηματισμού και Αναπληρωτής Διευθυντής Αγώνων των Ράλι Μόντε Κάρλο. Μετά έρχεται το πρακτικό μέρος.

Μετά τις ενημερώσεις που ξεκίνησαν το πρώτο μέρος της ημέρας, οι εθελοντικές ομάδες χωρίστηκαν κατά μήκος της διαδρομής και άνοιξαν τους ρυθμούς τους σε πραγματικές συνθήκες, με περίπου 20 διαγωνιζόμενους παρόντες. « Οι Στρατάρχες μας αντιμετώπισαν πολλές διαφορετικές καταστάσεις: διακοπές ειδικής διαδρομής, περιστατικά και γεγονότα αγώνα, αναστολές εκκίνησης ειδικής διαδρομής, καθυστερημένο check-in, κ.λπ. ».

Παρατηρητές και αξιολογητές ήταν παρόντες για να ελέγξουν και να βαθμολογήσουν το επίπεδο κάθε στρατάρχη και επικεφαλής αξιωματικού, ακολουθώντας το παράδειγμα του τι τίθεται σε εφαρμογή την άνοιξη για το κύκλο εκπαίδευσης. « Οι αντιδράσεις και οι συμπεριφορές τους εξετάζονται προσεκτικά ». Ένα επίπεδο απαίτησης που συνάδει με το πνεύμα του Σώματος των Επιτρόπων. « Είμαστε οι μόνοι διοργανωτές που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι που προσφέρουμε στους κριτές μας αυτό το είδος προπόνησης . ”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «WRC Ράλι Μόντε Κάρλο 2024 σε μόλις ένα μήνα», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!