ENGINE POWER

WRC Ράλι Πορτογαλίας 2024: Η Toyota με τριπλό προβάδισμα, με επικεφαλής τον Rovenperä

WRC Ράλι Πορτογαλίας 2024: Η Toyota μπορεί να προσβλέπει σε τριπλή προβάδισμα στο Ράλι Πορτογαλίας 2024 Kalle Rovanperä, Sebastian Ogier, Takamoto Katsuta,

wrc-rally-portugal-kalle-rovanpera-2024
wrc-rally-portugal-kalle-rovanpera-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

WRC Ράλι Πορτογαλίας 2024: Η Toyota μπορεί να προσβλέπει σε τριπλή προβάδισμα στο Ράλι Πορτογαλίας 2024: Ο Kalle Rovanperä προηγείται μετά την Παρασκευή μπροστά από τους συμπαίκτες του Ogier και Katsuta

Η Toyota κυριαρχεί στο Ράλι Πορτογαλίας 2024: Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperä θα ξεκινήσει τη δέκατη ειδική διαδρομή ως πρωτοπόρος το πρωί του Σαββάτου. Ο Φινλανδός προηγείται στη γενική κατάταξη με ένα δευτερόλεπτο έναντι του συμπαίκτη του στην Toyota Sebastian Ogier. Ο Τακαμότο Κατσούτα συμπληρώνει το τριπλό προβάδισμα της Toyota στην τρίτη θέση (+4,7 δευτερόλεπτα).

Ωστόσο, ο Rovanperä δεν είναι ικανοποιημένος με το GR Yaris Rally1 του. Ο Φινλανδός παραπονιέται ότι το αυτοκίνητό του «δεν είναι ακόμα στο 100 τοις εκατό», ειδικά στα δύσκολα τμήματα. «Είναι δύσκολο, σίγουρα δεν είμαστε ακόμα εκεί που θα έπρεπε να είναι το αυτοκίνητο», λέει ένας απογοητευμένος Rovanperä. «Παλεύω συνέχεια, έχουμε υποστροφή και όλα όσα κάνουν το ελαστικό να φθείρεται όλο και χειρότερα».

Η κορυφαία θέση ήταν αντίστοιχα έντονη διαμάχη μεταξύ των οδηγών της Toyota την Παρασκευή: Ο Katsuta ήταν στην κορυφή μέχρι το μεσημέρι, αλλά στη συνέχεια έχασε σταδιακά έδαφος. Αντίθετα, ο Ogier βγήκε στην κορυφή: Χάρη σε κάποιες αλλαγές στη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος, ο Γάλλος πάλεψε για να φτάσει στη δεύτερη θέση.

«Το λάστιχο βοηθάει, αλλά κάναμε μερικές μικρές αλλαγές», αποκαλύπτει ο Ogier, ο οποίος είχε μαζί του ένα εφεδρικό ελαστικό μόνο την Παρασκευή. “Νιώθω λίγο καλύτερα τώρα, αλλά είχαμε καλύτερες μέρες. Χωρίς ρίσκο, χωρίς διασκέδαση.”

WRC Ράλι Πορτογαλίας 2024: Άτυχη μέρα για τον αγαπημένο Έβανς της Toyota

Μετά το ένατο στάδιο, ο Ott Tänak βρίσκεται επίσης σε κοντινή απόσταση από τους κορυφαίους στην τέταρτη θέση: ο οδηγός της Hyundai είναι μόλις 5,4 δευτερόλεπτα πίσω από το Rovanperä, οπότε όλα είναι ακόμα πιθανά το Σάββατο. “Προσπάθησα πολύ σκληρά, δεν είναι ωραίο. Πρέπει να προσπαθήσω σκληρά, αλλά γενικά δεν λειτουργεί”, εξάγει ο Tänak ένα απογοητευτικό ενδιάμεσο συμπέρασμα.

Ο οδηγός της Hyundai Dani Sordo πανηγύρισε τρεις νίκες στα στάδια στην επιστροφή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην πέμπτη θέση (+17,9 δευτερόλεπτα). Ακολουθεί ο αρχηγός του πρωταθλήματος Thierry Neuville (Hyundai), μόλις 0,2 δευτερόλεπτα πίσω.

Ο Βέλγος είχε το μειονέκτημα ότι ξεκίνησε πρώτος την Παρασκευή, αλλά έκανε έλεγχο ζημιών και τερμάτισε το πρωί δεύτερος πριν πέσει στην έκτη το απόγευμα.

Ο Adrien Fourmaux (M-Sport-Ford) είναι έβδομος (+31,8 δευτερόλεπτα) μπροστά από το φαβορί για τον τίτλο της Toyota, Elfyn Evans (+1:43,2 λεπτά), ο οποίος έχασε πολύ χρόνο στο έβδομο στάδιο λόγω τρυπήματος ενώ ο συνοδηγός του Ο Σκοτ ​​Μάρτιν βρισκόταν στο δρόμο χωρίς τη σημαντική νότα: είχε ξεχάσει τις νότες του ρυθμού του σε ένα τραπέζι στον έλεγχο ώρας στην έκτη σκηνή και έπρεπε να χρησιμοποιήσει το κινητό του τηλέφωνο για λίγο.

«Τίποτα δεν πήγε όπως το είχαμε φανταστεί», συνοψίζει ο Έβανς μετανιωμένος. Ο οδηγός της Ford, Gregoire Munster (+2:27,3 λεπτά) ολοκλήρωσε την εκκίνηση του Rally1 το απόγευμα της Παρασκευής μετά από μια μέρα χωρίς προβλήματα. Το top 10 συμπληρώνει ο ηγέτης της κατηγορίας WRC2, οδηγός της Skoda, Oliver Solberg.

Neuville με τον καλύτερο χρόνο την Πέμπτη

WRC Ράλι Πορτογαλίας 2024: Η πρώτη ειδική διαδρομή πραγματοποιήθηκε στην Πορτογαλία το απόγευμα της Πέμπτης, με τον Τιερί Νεβίλ στην κορυφή της λίστας του χρόνου. Ο οδηγός της Hyundai ήταν ο ταχύτερος στη δοκιμή ασφάλτου μήκους 2,94 χιλιομέτρων και ήταν 0,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier στο Toyota.

Ωστόσο, οι οδηγοί πλησίασαν προσεκτικά την ειδική διαδρομή για να προστατέψουν τα ελαστικά τους για την Παρασκευή. «Προσπαθήσαμε να οδηγήσουμε καθαρά και δεν ξέρω αν ήταν πολύ ή όχι», σκέφτηκε ο Neuville μετά τον καλύτερο χρόνο του στην εκκίνηση.

«Δεν θέλω να είμαι αυτός που καταστρέφει την υπέροχη ατμόσφαιρα εδώ, αλλά μια σκηνή όπως αυτή με ντόνατς και 70 χιλιόμετρα στα ίδια λάστιχα απλά δεν έχει νόημα», είπε ο Βέλγος, συνοψίζοντας την άποψη πολλών ανταγωνιστών. . «Υπάρχουν πολλοί θεατές εκεί και ελπίζω να είδαν κάτι, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να τα πάμε καλύτερα».

“Προσπάθησα να προστατέψω τα ελαστικά μου. Είμαι σίγουρος ότι όλοι είπαν ότι δεν ήταν σοφό να οδηγείς μια ασφάλτινη σκηνή όπου οδηγούμε αργά και δεν χρειάζεται να κάνουμε παράσταση”, πρόσθεσε ο Ogier. “Αυτό το είδος δοκιμής πρέπει να είναι στο τέλος ενός κύκλου, μετά ερχόμαστε εδώ και σκοτώνουμε τα χαλίκια ελαστικά και οι οπαδοί το λατρεύουν αυτό.”

Ο οδηγός της Toyota Takamoto Katsuta και ο οδηγός της Hyundai Ott Tänak κατέλαβαν την τρίτη θέση με ίδιους χρόνους την πρώτη μέρα, 0,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Kalle Rovanperä, ο οποίος έδειξε ένα φιλικό προς τα ελαστικά στυλ οδήγησης στην αρχή του Ράλι Πορτογαλίας – και το πλήρωσε. προφανώς αποφάσισε με την ηγεσία την Παρασκευή.

WRC Ράλι Πορτογαλίας 2024: Το Σάββατο στο πρόγραμμα υπάρχουν εννέα ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 145,02 χιλιομέτρων, πριν ακολουθήσουν άλλες τέσσερις και ο τελικός την Κυριακή.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version