ENGINE POWER

Ράλλυ WRC Πορτογαλίας: Ο Ogier κρατά τον Tänak, συντριβή του Rovanperä, ο Evans με πρόβλημα στον κινητήρα

Ράλλυ WRC Πορτογαλίας: Ο Έλφιν Έβανς υπέστη πρόβλημα στον κινητήρα στο Ράλι Πορτογαλίας, καθώς οι θερμοκρασίες λαδιού που εκτοξεύτηκαν στα ύψη στο Toyota GR Yaris Rally1
Ράλλυ WRC Πορτογαλίας: Ο Ogier κρατά τον Tänak, συντριβή του Rovanperä, ο Evans με πρόβλημα στον κινητήρα

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας Ο Ogier οδεύει προς την 60ή νίκη, ακολουθήστε το Ράλι Πορτογαλίας

Αυτή η θρυλική διοργάνωση του WRC μας επιτρέπει να δούμε τους δύο τελευταίους πρωταθλητές του κλάδου, τον Sébastien Ogier και τον Kalle Rovanperä, σε δράση ξανά, ενάντια στους κανονικούς ανταγωνιστές της σεζόν 2024.

Μετά την άσφαλτο της Κροατίας τον περασμένο Απρίλιο, το WRC επιστρέφει στο χαλίκι αυτό το Σαββατοκύριακο για το Ράλι της Πορτογαλίας, την πέμπτη συνάντηση της σεζόν 2024, η Toyota έρχεται με μεγάλες φιλοδοξίες αφού για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, οι Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä. παρατάσσονται μαζί.

Έτσι, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει τέσσερα Yaris στο Rally1. Όσον αφορά την επιλεξιμότητα βαθμών, η Toyota εμπιστεύεται τους ισχυρούς της άνδρες Elfyn Evans, Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä.

Στην κεφαλή του παγκόσμιου πρωταθλήματος, ο Τιερί Νεβίλ θα πρέπει να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο την Παρασκευή ως πρώτος, προκειμένου να ελπίζει ότι θα διεκδικήσει τη νίκη μέχρι την Κυριακή. Με 6 βαθμούς μπροστά από τον Elfyn Evans στη βαθμολογία των οδηγών, ο εκπρόσωπος της Hyundai θα πρέπει να αποφύγει όλες τις παγίδες του πορτογαλικού χώματος που θα μπορούσαν να βλάψουν τους ανταγωνιστές στο παρελθόν.

Αυτό το Ράλι Πορτογαλίας 2024 θα διεξαχθεί σε 22 ειδικές διαδρομές για συνολικά 337,04 χρονομετρημένα χιλιόμετρα.

wrc-rali-portogalias-o-ogier-krata-ton-tanak-se-apostasi-o-evans-me-provlima-ston-kinitira

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας Χθεσινή μέρα

Απειλούμενος από τον Ott Tänak, ο Sébastien Ogier ύψωσε τη φωνή του στο τέλος της ημέρας για να αποκρούσει την επίθεση του αντιπάλου του. Εδώ είναι με περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα πριν από την τελευταία μέρα του Ράλι Πορτογαλίας.

  • Μετά από αυτό στην αρχή της ημέρας, το crossover μεταξύ του Sébastien Ogier και του Ott Tänak συνεχίστηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου loop αυτό το Σάββατο. Επί πορτογαλικού εδάφους, ήταν ο Εσθονός που πέρασε στην επίθεση. Ο κυνηγός πρέπει πάντα να κυνηγά. Έτσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε το απόγευμα με δύο καλύτερους χρόνους.
  • Με 5″7 που πήρε στις δύο πρώτες πάσες, σκόπευε να στείλει ένα μήνυμα στον Σεμπαστιέν Ογιέ, στον οποίο έμεινε μόλις 7″8 πίσω. Δεν χρειάστηκαν πολλά περισσότερα για να ξυπνήσουν οι Habs. Στην ειδική Amarante, μήκους 37 χιλιομέτρων και στην οποία ο δευτεραθλητής του είχε διακριθεί λίγες ώρες νωρίτερα, οι Gapençais ύψωσαν τη φωνή του και έσπρωξαν τον Ott Tänak πίσω στο 11,9 αφού τον κέρδισαν με 4,1.
  • Με το πρώτο χτύπημα, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής φόρεσε ένα δεύτερο παλτό κατά τη διάρκεια του SS17, το τελευταίο πραγματικό σπέσιαλ της ημέρας (μια σούπερ ειδική ολοκληρώνει την ημέρα). Έχοντας επίγνωση ότι ο αντίστοιχος του Hyundai σκόπευε να επιτεθεί, ο οδηγός της Toyota του έδωσε να καταλάβει ότι θα έπρεπε να μείνει μαζί του μέχρι το τέλος. Ο Γάλλος διπλασίασε το προβάδισμά του με 1,6 δευτερόλεπτα μπροστά του. Αν επιτέθηκε στο σόου της Lousada (8:05 μ.μ.) αυτό το Σάββατο το απόγευμα με προβάδισμα 13,5″, ο Sébastien Ogier έχει 11,9″ αφού έχασε 1,5″ στο πρόσωπο με πρόσωπο με τον Ott Tänak.
  • « Ήταν μια καλή μέρα », είπε, χαρούμενος που κέρδισε τους 18 βαθμούς το Σάββατο το απόγευμα χάρη στη νέα κλίμακα . Υπήρχαν πολλές παγίδες. Δεν περιμέναμε να γίνουν τόσα πολλά γεγονότα αυτό το Σάββατο. Για την Toyota, δεν ήταν τέλεια μέρα γιατί χάσαμε δύο αυτοκίνητα (Kalle Rovanperä και Takamoto Katsuta). Από την πλευρά μου ήταν καλή. Πρέπει τώρα να προσπαθήσουμε να τελειώσουμε τη δουλειά αύριο (Κυριακή).

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας: Το Fourmaux μπαίνει στο Top 5

  • Όσο για τον Adrien Fourmaux , αυτό το απόγευμα χαρακτηρίστηκε από ευχαρίστηση. Έμεινε κάπως πίσω από το δίδυμο της Hyundai, Dani Sordo- Thierry Neuville , στην αρχή της ημέρας, ο Βόρειος άφησε τα άλογα κατά τη διάρκεια του δεύτερου βρόχου και ανέκτησε έδαφος.
  • Εάν ο Thierry Neuville και η τρίτη θέση του παραμένουν στα 21″5, ο Dani Sordo είναι μόλις 7″3 πίσω. Ο οδηγός της M-Sport μπορεί να συγχαρεί τον εαυτό του για μια καλή στρατηγική που του επέτρεψε να βρεθεί τελικά ακόμα κοντά στις μηχανές της Νότιας Κορέας που είχε μπροστά του και ακόμη και να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στην σούπερ ειδική, την πρώτη του Σαββατοκύριακο.
  • Σημειώστε ότι ο Kalle Rovanperä και ο Takamoto Katsuta δεν συμμετείχαν στο απογευματινό loop μετά τα περιστατικά τους το πρωί.

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας 2024: Ο Sebastien Ogier προηγείται μετά τη συντριβή του Rovanperä

Αφού ο προηγούμενος αρχηγός Kalle Rovanperä είχε ένα ατύχημα, ο συμπαίκτης του Sebastien Ogier πήγε στην τελευταία ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας ως κορυφαίος

Ο οδηγός της Toyota Sebastien Ogier οδηγεί το Ράλι Πορτογαλίας, τον πέμπτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) 2024 και, αν φτάσει στον τερματισμό την Κυριακή, θα λάβει τουλάχιστον 18 πόντους πρωταθλήματο

Ο Ogier επωφελήθηκε από ένα ατύχημα το Σάββατο στο οποίο ενεπλάκη ο συμπαίκτης του Kalle Rovanperä , ο οποίος είχε οδηγήσει το ράλι μέχρι την ενδέκατη ειδική διαδρομή. Στη συνέχεια ο Ogier πήρε το προβάδισμα, έπρεπε να το παραδώσει για λίγο στον Ott Tänak (Hyundai), αλλά το ανέκτησε το ίδιο γρήγορα αφού ο Εσθονός έχασε περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα λόγω αργής διάτρησης στην 13η ειδική διαδρομή.

Μετά από 18 από τις 22 ειδικές διαδρομές, ο Ogier είναι 11,9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Tänak. Τρίτος είναι ο Thierry Neuville (Hyundai), ο οποίος με 1:11,4 λεπτά πίσω από τον Ogier δεν μπορεί πλέον να παρέμβει μόνος του στον αγώνα για τη νίκη. Στη μονομαχία των δύο αντιπάλων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, ο Neuville προηγείται ξεκάθαρα από τον Elfyn Evans (Toyota), του οποίου η αυτοπεποίθηση έχει κλονιστεί μετά από μερικά οδηγικά λάθη και προβλήματα.

wrc-rali-portogalias-o-ogier-krata-ton-tanak-se-apostasi-o-evans-me-provlima-ston-kinitira

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο Έλφιν Έβανς είναι εκτός εαυτού

Ο Ουαλός τερμάτισε το Σάββατο στην έκτη θέση γενικής, περισσότερο από τρία λεπτά πίσω. Μπροστά του βρίσκονται ο Dani Sordo (Hyundai) στην τέταρτη και ο Adrien Fourmaux (Ford) στην πέμπτη.

Ο Nikolai Gryasin (Skoda) είναι έβδομος, οδηγώντας στη βαθμολογία του WRC2. Με τους Jan Solans (Toyota), Joshua McErlean (Skoda) και Yohan Rossel (Citroen), τρεις ακόμη οδηγοί του WRC2 συμπληρώνουν το top 10.

Ο Rovanperä, ο οποίος ήταν επικεφαλής του ράλι από την Παρασκευή, αποσύρθηκε στην ενδέκατη ειδική διαδρομή το πρωί. Ο Φινλανδός έχασε το πίσω μέρος του GR Yaris του σε μια γρήγορη στροφή στο δεξί, προσέκρουσε σε ένα δέντρο, ανατράπηκε και κατέληξε ξαπλωμένος στο πλάι πάνω σε ένα δέντρο.

Το ατύχημα του Rovanperä βγάζει επίσης τον Oliver Solberg από το ράλι

Ο Rovanperä και ο συνοδηγός του Jonne Halttunen επέζησαν του περιστατικού χωρίς να τραυματιστούν, αλλά οι ελπίδες τους για νίκη έληξαν. “Λίγο νωρίτερα υπήρξε μια μικρή παρεξήγηση όταν έγραφε τα πράγματα, ο Jonne διάβασε λάθος τις σημειώσεις. Αμέσως μετά μπορεί να σκέφτηκα λίγο και να έχασα το σημείο φρεναρίσματος”, εξηγεί ο Rovanperä.

Θύμα του ατυχήματος του Rovanperä ήταν ο Oliver Solberg, ο οποίος οδηγούσε το WRC2 μέχρι εκείνο το σημείο. Ο Σουηδός ήταν ο πρώτος που πέρασε τη σκηνή του ατυχήματος στο Rovanperä, αποσπάστηκε για μια στιγμή, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του περίπου 100 μέτρα αργότερα και ανατράπηκε αρκετές φορές. Ο Σόλμπεργκ και ο συνοδηγός του Έλιοτ Έντμοντσον δεν τραυματίστηκαν αλλά δεν μπορούν να συνεχίσουν το ράλι.

Το Σάββατο τελείωσε επίσης νωρίς για τον Τακαμότο Κατσούτα (Toyota), ο οποίος ήταν στην τρίτη θέση στην αρχή της ημέρας. Στη δωδέκατη ειδική διαδρομή, οι Ιάπωνες έπρεπε να αποσυρθούν με σπασμένη ανάρτηση στον πίσω αριστερό τροχό.

Την τελευταία ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας 2024, οι ομάδες αναμένουν δύο θηλιές, ο καθένας με δύο ειδικές διαδρομές άνω των 62,18 χιλιομέτρων.

wrc-rali-portogalias-o-ogier-krata-ton-tanak-se-apostasi-o-evans-me-provlima-ston-kinitira

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας: ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟ ΡΑΛΙ EVANS ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Ο ΕΛΦΙΝ ΕΒΑΝΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.

Ο Έλφιν Έβανς υπέστη ένα δράμα τελευταία στο Ράλι Πορτογαλίας, καθώς οι θερμοκρασίες λαδιού που εκτοξεύτηκαν στα ύψη στο Toyota GR Yaris Rally1 του έθεσαν το ράλι του σε κίνδυνο.

Γύρω στα δύο τρίτα της διαδρομής μέσα από τη δοκιμή Cabeceiras de Basto, ο Evans τράβηξε το αυτοκίνητό του και έβαλε το αυτοκίνητό του σε λειτουργία μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και μετά έφτασε στη γραμμή τερματισμού.

Ο Έβανς, ο οποίος τρέχει έκτος στη γενική, δυσκολεύτηκε να φτάσει στον έλεγχο του χρόνου μετά τον τερματισμό πτήσης, με τον συνοδηγό Scott Martin να βγαίνει για να πιέσει σε ένα σημείο καθώς ο Evans προσπάθησε και απέτυχε να ανάψει ξανά τον κινητήρα του.

Σε όλα, ο Evans έχασε πάνω από ένα λεπτό με το δράμα της θερμοκρασίας του κινητήρα του – αλλά η μεγαλύτερη ανησυχία είναι οι πόντοι που είχε ήδη συγκεντρώσει από το Σάββατο.

wrc-rali-portogalias-o-ogier-krata-ton-tanak-se-apostasi-o-evans-me-provlima-ston-kinitira

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο κύριος αντίπαλος της Toyota για το πρωτάθλημα οδηγών έχει έξι βαθμούς στην τράπεζα αφού έφτασε στο τέλος του Σαββάτου στην έκτη θέση – αλλά αν αποτύχει να τερματίσει το ράλι, θα χάσει αυτούς τους βαθμούς. Ως συνέπεια, άλλοι οδηγοί θα ανέβαιναν μια θέση στην κατάταξη των βαθμών του Σαββάτου.

Αφού τσάκωσε κάτω από την κουκούλα του GR Yaris Rally1 του λίγο πιο πέρα ​​από τη γραμμή τερματισμού για αρκετά λεπτά, ο Έβανς ξεκίνησε ξανά και άρχισε να μεταβαίνει στο pre-powerstage regroup.

Ο Έβανς δεν ήταν ο μόνος οδηγός που υπέστη δράμα στη στριφογυριστή δοκιμή Cabeceiras de Basto. Το ράλι του Grégoire Munster φαίνεται να έχει τελειώσει αφού έκανε περιστροφές και παραλιακά στην άκρη του δρόμου, πιασμένος από μια αυλάκωση στο εσωτερικό ενός αριστερόχειρα.

Ο Sébastien Ogier έχει προβάδισμα 10,1 δευτερολέπτων έναντι του Ott Tänak με μόνο το Fafe powerstage να απομένει. Ο Tänak κέρδισε τόσο το πρώτο πέρασμα του Fafe όσο και του Cabeceiras de Basto για να μειώσει το έλλειμμα το πρωί της Κυριακής. Χάρη στις σκηνικές προσπάθειές του, ο Tänak προηγείται επίσης στην κυριακάτικη κατάταξη με 1,8 δευτερόλεπτα από τον Ogier.

Ένα πολύ αργό ξεκίνημα της ημέρας για τον Dani Sordo επέτρεψε στον Adrien Fourmaux να πάρει την τέταρτη θέση, μια θέση που κατέχει επίσης στην κατάταξη της Κυριακής πίσω από τον Thierry Neuville.

wrc-rali-portogalias-o-ogier-krata-ton-tanak-se-apostasi-o-evans-me-provlima-ston-kinitira

Η πυκνή ομίχλη που άλλαζε γρήγορα θέση διαπέρασε τα δύο πρώτα στάδια της ημέρας, γεγονός που είχε αποβάλει τον Sordo κάπως από το παιχνίδι του: «Ήταν πολύ ομίχλη και ήμουν πολύ άσχημος με όλα», είπε μετά το πρώτο στάδιο της Κυριακής το πρωί. «Το αυτοκίνητο υποτιμούσε πολύ, πολύ μαλακό. Ήταν δύσκολο να οδηγείς έτσι».

Ο Τακαμότο Κατσούτα επέστρεψε στο σούπερ ράλι μετά την αποχώρησή του το Σάββατο με ζημιά στην αναστολή, όπως και ο συμπαίκτης του στην Toyota, Kalle Rovanperä, με την κύλισή του στα δέντρα μια μέρα νωρίτερα.

Τα καθήκοντα σάρωσης δρόμου οδήγησαν τον Rovanperä να εγκαταλείψει τους πόντους ημέρας, ομολογώντας ότι είχε πάει αργά στο Fafe ειδικά για να σώσει τα ελαστικά του για ένα τρέξιμο στο powerstage.

WRC Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο Katsuta είναι πέμπτος στην κατάταξη της Κυριακής, παρόλο που η υβριδική του μονάδα δεν λειτουργεί, αλλά δεν μπορεί να βοηθήσει την Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών – δεν προτάθηκε για βαθμούς στην Πορτογαλία.

Μια επική μάχη για τη νίκη στο WRC2 – χωρίς τον μη βαθμοφόρο Nikolay Gryazin – μεταξύ του Josh McErlean της Motorsport Ireland και του οδηγού του Teo Martín Motorsport Jan Solans πήρε πολλές στροφές.

Ο Solans φαινόταν να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση, καθώς έφερε μόνο δύο ολοκαίνουργια μαλακά ελαστικά σε σύγκριση με τα τέσσερα του McErlean για την τελευταία μέρα. Ο McErlean το εκμεταλλεύτηκε, χάραξε 8,1s από τον Solans στα δύο πρώτα στάδια της Κυριακής για να πάρει προβάδισμα 0,1s.

wrc-rali-portogalias-o-ogier-krata-ton-tanak-se-apostasi-o-evans-me-provlima-ston-kinitira

Έχοντας χάσει το προβάδισμα, ο Solans ώθησε και κατέστρεψε το γήπεδο του WRC2 στο δεύτερο πέρασμα του Cabeceiras de Basto, νικώντας τον McErlean με 6,5 δευτερόλεπτα για να ανακτήσει την πρώτη θέση.

Ο Lauri Joona είναι τώρα τρίτος στο WRC2 μεταξύ των οδηγών που έχουν καταγραφεί βαθμολογίες, καθώς ο Yohan Rossel πέτυχε μια δεύτερη ποινή ενός λεπτού σε διάστημα 12 ωρών.

Το βράδυ του Σαββάτου ήταν μια ποινή για το ότι οι ζώνες και τα προσκέφαλα του πληρώματος δεν φτιάχνονταν σωστά κατά την απομάκρυνση από αλλαγή τροχού στη μέση της φάσης. Το πρωί της Κυριακής ήταν ένα λάθος χρονισμού, καθώς ο Rossel και ο Arnaud Dunand έφυγαν από το parc ferme ένα λεπτό πολύ νωρίς.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power