WRC Ράλι Σαρδηνίας: Ogier και Tänak πιασμένοι απ’ το λαιμό μετά από τέσσερα στάδια
WRC Ράλι Σαρδηνίας: Το Ράλι Σαρδηνίας μετατράπηκε γρήγορα σε μονομαχία μεταξύ δύο πρωταγωνιστών του Sébastien Ogier και του Ott Tänak .WRC Ράλι Σαρδηνίας: Ο Sébastien Ogier οδηγεί το Ράλι Σαρδηνίας το απόγευμα της πρώτης ημέρας, αλλά παραμένει υπό απειλή από τον Ott Tänak. Πίσω από το ηγετικό δίδυμο, οι διώκτες έχουν ήδη υποβιβαστεί σε καλή απόσταση, ενώ ο Adrien Fourmaux έχει παραιτηθεί.
- Αυτό το Ράλι Σαρδηνίας μετατράπηκε γρήγορα σε μονομαχία μεταξύ δύο πρωταγωνιστών: του Sébastien Ogier και του Ott Tänak . Οι δύο οδηγοί πήγαν πλήγμα για χτύπημα αυτή την Παρασκευή, για την πρώτη μέρα αυτού του γεγονότος στην αρχική μορφή και συμπυκνώθηκαν σε 48 ώρες. Ο Γάλλος, συγγραφέας του καλύτερου χρόνου σε SS1 και SS3, παραμένει υπό απειλή από τον Εσθονό, ο οποίος πήρε το ξύσιμο κατά τη διάρκεια του SS2. Μετά από τέσσερα στάδια, το χάσμα είναι μικρό αφού υπάρχουν μόνο 4″5 που χωρίζουν τους δύο άνδρες.
- Πίσω από το πρωταγωνιστικό δίδυμο, οι άλλοι οδηγοί ακολουθούν τη μονομαχία σε καλή απόσταση. Τρίτον, ο Dani Sordo έχει ήδη μια σημαντική καθυστέρηση γύρω στα τριάντα δευτερόλεπτα. Ο Ισπανός, διπλός νικητής της διοργάνωσης, απειλείται επίσης από τον Τακαμότο Κατσούτα, ο οποίος απέχει 1″3 από το προσωρινό βάθρο. Αν οι δύο πιλότοι δεν ήταν επιδεικτικοί αυτή την Παρασκευή, θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν μια πιο πλεονεκτική θέση εκκίνησης και τις αναποδιές των αντιπάλων τους…
- …με πρώτο θύμα στο Rally1, τον Adrien Fourmaux . Ο Γάλλος, ο οποίος ξεκίνησε καλά σε αυτό το Ράλι της Σαρδηνίας (3ος στην εκκίνηση του SS3), υπέστη αρχικά παρακέντηση στο SS3, χάνοντας περίπου τριάντα δευτερόλεπτα. Στο επόμενο στάδιο, ο οδηγός της M-Sport αντιμετώπισε ηλεκτρικό πρόβλημα στο Ford Puma του. Η αξιοπιστία της αμερικανικής βάσης, που είχε εντυπωσιάσει από την αρχή της σεζόν, έλειπε στην Ιταλία αυτή την Παρασκευή. Αναγκασμένος να αποσυρθεί, ο Βόρειος θα πρέπει να ανοίξει το δρόμο αύριο, κατά τη διάρκεια των οκτώ ειδικών διαδρομών του προγράμματος.
- Οι δύο κορυφαίοι του πρωταθλήματος, Τιερί Νεβίλ και Έλφιν Έβανς, υπέφεραν και αυτή την Παρασκευή. Ο Βέλγος, που σάρωσε τον δρόμο, δυσκολεύτηκε πολύ να βρει πρόσφυση στον πρώτο βρόχο, πριν προλάβει στο τέλος του απογεύματος στο δεύτερο πέρασμα, υπογράφοντας το scratch στο SS4. Βρίσκεται στην 5η θέση, 36 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sébastien Ogier. Ο Ουαλός υπέστη αργή παρακέντηση στην πρώτη ειδική. Ξεκινώντας με μόνο έναν εφεδρικό τροχό, ο Elfyn Evans έπρεπε να διαχειριστεί το mount του όλο το απόγευμα και έχασε 57 δευτερόλεπτα στο τέλος αυτής της πρώτης ημέρας.
- Και στο WRC2 υπήρξαν ατυχίες. Ο Sami Pajari ήταν πολύ γρήγορος αυτή την Παρασκευή και ηγείται στην κατηγορία με το Toyota GR Yaris Rally2, μπροστά από έναν επιθετικό Pierre-Louis Loubet. Ο Yohan Rossel υπέστη τρύπημα στο SS3: αναγκάστηκε να αλλάξει τιμόνι κατά τη διάρκεια της ειδικής, ο Γάλλος έχασε σχεδόν δύο λεπτά από τους κορυφαίους.
WRC Ράλι Σαρδηνίας:
Γενική κατάταξη μετά το SS4
WRC Ράλι Σαρδηνίας: Ο Pajari προηγείται του WRC2 μπροστά από τον Loubet, ο Rossel παθαίνει τρύπημα
Το σύντομο πρώτο στάδιο του ράλι της Σαρδηνίας κράτησε τις υποσχέσεις του με μια σπουδαία μονομαχία στο προβάδισμα μεταξύ Pajari και Loubet. Για καλή αρχή, ο Yohan Rossel αναγκάστηκε να αντικαταστήσει έναν τρυπημένο τροχό.
Με μόλις 266,12 km αντίθετα, οι πολυάριθμοι ανταγωνιστές του WRC2 δεν είχαν περιθώρια για λάθη. Ξεκίνησε στην αρχή του απογεύματος μετά από ένα γελοίο shakedown σε μια πίστα καθόλου αντιπροσωπευτική της υπόλοιπης διαδρομής, η πρώτη διαδρομή περιελάμβανε 2 ειδικές διαδρομές που έπρεπε να τρέξουν δύο φορές χωρίς να επιστρέψουν σε υπηρεσία μεταξύ των γύρων. Στο τέλος αυτών των 77,82 km, ήταν για άλλη μια φορά έκπληξη να σημειωθεί ότι δεν παίζει ρόλο μόνο στο Rally1 η θέση στο δρόμο, με τα πρώτα αυτοκίνητα WRC2 να αναγκάζονται να ακολουθήσουν την πίστα. Υπό αυτές τις συνθήκες, δεν προκαλεί έκπληξη το να βλέπεις σήμερα το απόγευμα ότι κυβερνά ένα πλήρωμα που ξεκινά λίγο πιο κάτω με τη σειρά εκκίνησης.
WRC Ράλι Σαρδηνίας: Ο νικητής της πρώτης ειδικής, ο Sami Pajari πήρε το προβάδισμα, με αναμετάδοση από τον Pierre-Louis Loubet στο SS2. Οι δύο οδηγοί αντάλλαξαν θέσεις μετά το SS3 και αυτή τη φορά ο Φινλανδός διατήρησε το προβάδισμα στην τελική ευθεία της ημέρας. Με προβάδισμα 18”3, ο νεαρός Σκανδιναβός δεν θα αναγκαστεί να πάρει όλα τα ρίσκα αύριο. Ο συγγραφέας μιας καλύτερης εποχής, ο Loubet, όπως για λίγο στην Πορτογαλία, έδειξε ότι είναι σίγουρος για το Skoda Fabia RS. Η Κορσική δημιούργησε ένα μικρό περιθώριο έναντι των Toyota του Jan Solans στην 3η θέση και του Georg Linnamäe στην 4η θέση .
Αναγκασμένος να παρακολουθεί το WRC2, ο Yohan Rossel αρχικά περιόρισε τη ζημιά ολοκληρώνοντας τον πρώτο κύκλο στην 4η θέση . Ένα τρύπημα στο SS3 κατέστρεψε όλες τις προσπάθειές του και τον έσπρωξε πίσω στη 15η θέση .
Αναζητώντας ακόμα τον καλύτερο ρυθμό στη γη, ο Nicolas Ciamin είχε μια περίπλοκη Παρασκευή. Αφήνοντας πολύ χρόνο σε κάθε τμήμα, βρίσκεται στην 14η θέση στο WRC2 απόψε .
Μετά από ένα σύντομο βραδινό ύπνο στο Αλγκέρο, οι αγωνιζόμενοι θα ξεκινήσουν το Σάββατο για ένα πολύ μεγάλο ετάπ 149 χιλιομέτρων χρονομετρημένο. Στο πρόγραμμα υπάρχουν 8 ειδικές διαδρομές, με ομάδες των 2 SS να αγωνίζονται δύο φορές. Η απουσία ενός service park αύριο θα πρέπει να οδηγήσει σε μια μέρα γεμάτη ανατροπές.
Προσωρινή ταξινόμηση WRC2 μετά το πρώτο στάδιο
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η FIA Rally Star παρουσιάζει τους οδηγούς της για το 2025
Ξεκινώντας στις αρχές του 2020, η λειτουργία Rally Star της FIA θα εισέλθει σε νέα φάση το επόμενο έτος. Ενώ ο Romet Jürgenson θα αγωνιστεί στο WRC2 με ένα Ford Fiesta Rally2, ο Max Smart και ο Taylor Gill θα επιστρέψουν στο Fiesta Rally3 τους στο JWRC.
Δύο γυναίκες από το πρόγραμμα «Beyond Rally» επιλέχθηκαν για τη Σουηδία
Η κριτική επιτροπή αποφάσισε ότι δύο από τους τρεις φιναλίστ που ήταν παρόντες στην εκκίνηση του CER θα συμμετείχαν στο Ράλι Σουηδίας του 2025 για να αποφασίσουν μεταξύ τους. Μεταξύ της Lyssia Baudet και της Claire Schönborn, αυτή που θα τερματίσει μπροστά από την άλλη στο Umeå θα συνεχίσει το JWRC 2025.
Ο Ott Tänak κερδίζει το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης
Το όνομα του παγκόσμιου πρωταθλητή του WRC θα γίνει γνωστό μόνο στο τέλος του τελευταίου ράλι της σεζόν, στην Ιαπωνία, αφού ο Ott Tänak κέρδισε το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης αυτή την Κυριακή με το Hyundai του.