ENGINE POWER

WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Οι Έλληνες οδηγοί συνεχίζουν!

WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023 12η ειδική Ελευθεροχώρι : Kalle Rovanperä οδηγεί... δεκάδες εγκαταλείπουν και οι Έλληνες οδηγοί συνεχίζουν την μάχη για να τερματίσουν το ιστορικό και το πιο ανατρεπτικό Ράλλυ Ακρόπολις που θυμόμαστε.

rally-acropolis-rally-of-gods-ellines-odigoi-pliromata-2023-wrc-apotelesmata-12-eidikis-elliniki-omada
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023: πραγματικά δεν είναι τελικά τυχαία η φήμη του Rally Acropolis που είναι ένα από τους πιο σκληροτράχηλους απαιτητικούς και όμορφους αγώνες στο παγκόσμιο καλεντάρι του WRC. Περισσότερα από 20 πληρώματα ήδη έχουν εγκαταλείψει που μέσα σε αυτά είναι και πρωτοκλασάτοι οδηγοί και φαβορί του συγκεκριμένου αγώνα….

Βρισκόμαστε στην 12η ειδική και τελευταία για την τρίτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις και τα Ελληνικά πληρώματα παραμένουν ζωντανά και δείχνουν πως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι στα καλύτερα του μέσα από μια υπερπροσπάθεια να παραμείνουν καταρχήν ζωντανοί και στην συνέχεια να φτάσουν όσο πιο ψηλά μπορούν στην γενική κατάταξη.

Καταρχήν πρέπει να γίνει αντιληπτό πως τα μεγέθη σύγκρισης και ανταγωνισμού δεν αγγίζουν την λογική… Οι Έλληνες οδηγοί βιώνουν έναν αγώνα παγκοσμίου επιπέδου με ελάχιστες προπονήσεις στα χέρια τους και με μηδενικά budget σε σχέση με τις ομάδες που έχουν απέναντι τους. Άρα γίνεται εύκολα κατανοητό τι υπερπροσπάθεια και θυσίες κρύβονται πίσω από τον κάθε Έλληνα οδηγό και των ανθρώπων που είναι δίπλα τους σε αυτό τον αγώνα με την ιστορία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2023 που γιορτάζει τα 70α του γενέθλια!

Ελληνικές συμμετοχές στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023:

Πρέπει να σημειώσουμε για την δύσκολη χρονικά περίοδο που διανύει η χώρα μας , οι ελληνικές συμμετοχές στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και φέτος ήταν ιδιαίτερα αξιόλογες με μεγάλες προσωπικότητες του χώρου. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ο οποίος οδηγάει το υβριδικό Ford Puma Rally1 στα χρώματα της M-Sport έχοντας στο πλευρό του τον έμπειρο Βέλγο Fred Miclotte.  Ο Πρωταθλητής Ελλάδας τις χρονιές 2021 και 2023, Αλέξανδρος Τσουλόφτας και ο συνοδηγός του Στέλιος Ηλία με το Volkswagen Polo GTi Rally2. Τoν Λάμπρο Αθανασούλα και Νίκο Ζακχαίο με την υποστήριξη της Hyundai Ελλάς. Τον έμπειρο, Γιώργο Κεχαγιά, με το Skoda Fabia Rally2 και συνοδηγός του ο Χρήστος Κουζιώνης. Τον Γιώργο Φιλιππίδη οδηγώντας επίσης ένα Skoda Fabia Rally2 με τον Stuart Loudon.

Τον Βασίλη Βελάνη και με συνοδηγό τον  Γιάννη Βελάνη. Τον μικρό αλλά μεγάλο ταλέντο Παναγιώτη Ρουστέμη με τον Νίκο Πετρόπουλο με Skoda Fabia Rally2, τον ταχύτατο  Χρυσόστομο Καρέλλη με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη με Citroen C3 Rally2, τον Μάριο Ξανθάκο μαζί με τον Νίκο Καραθανάση Skoda Fabia Rally2. Τους Γιώργος Βασιλάκη και Θοδωρή Χατζηθεοδωρή με Ford Fiesta και τέλος τον Πέτρο Παντελή μαζί με τον Χαράλαμπο Λάο  και το Citroen DS3 τους.

Στην κατηγόρια RC3 τον Θέμη Χαλκιά  με τον  Νίκο Κομνό και το ολοκαίνουργιο Renault Clio Rally3, τον Νώντα Καρανικόλα, με Ford Fiesta Rally3 και συνοδηγό τον Γιώργο Κακαβά. Τον Σπύρο Γαλεράκη και Κώστα Σούκουλη και τέλος τον Γιώργο Δελαπόρτα μαζί με τον Βαγγέλη Παναρίτη.

Στην κατηγορία RC4, στην οποία 6 ελληνικά πληρώματα τρέχουν στις Ακροπολικές ειδικές διαδρομές με δικίνητα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally4. Ο λόγος για τους Σάββα Λευκαδίτη – Βαγγέλη Ακράτο, Πασχάλη Χατζημάρκο – Μάριο Τσαούσογλου, Θεόδωρο Καλαμαρά – Δημήτρη Λαμπράκη, Χρυσόστομο Παντελή – Θωμά Θεοφάνους και Adkanell – Παναγιώτη Χαλάτση που θα αγωνιστούν με Peugeot 208, για τον Γιάννη Πλάγο που επιστρέφει στο Ακρόπολις με συνοδηγό τον Αλκιβιάδη Ρέντη και ένα Ford Fiesta, τους Λοΐζο Παπαγεωργίου – Βασίλη Κούγια που τρέχουν με Citroen DS3 και τον αειθαλή Χάρη Καλτσούνη και συνοδηγό στο Opel Corsa τον Ανδρέα Περίδη, συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία στο Ράλλυ Ακρόπολις. Τη λίστα των ελληνικών συμμετοχών κλείνουν οι Δημήτρης Παρέλλης – Παναγιώτης Σιάλος με Renault Clio RS Rally5.

WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023 αποτελέσματα 12ης ειδικής Ελευθεροχώρι :

Συνεχίζουν την προσπάθεια τους οι Ελλήνες οδηγοί με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να βρίσκεται στην 16η θέση  τον Καρέλλη Παναγιώτη στην 2οη Θέση συνεχίζει σταθερά συνεχώς να ανεβαίνει στην γενική κατάταξη. Ακολουθεί ο Γιώργος Κεχαγιάς, ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, ο Αθανασούλας Λαμπρος και τέλος ο Βελάνης Βασίλειος. Το ευχάριστο είναι πως ο Χαλκιάς, Γαλεράκης, Καρανικόλας συνεχίζουν και παραμένουν στην 10άδα στην κατηγόρια RC3 και ο Λευκαδίτης στην RC4 στην τριάδα.

WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023:

Ημερομηνία: 9/9/2023
Μέρα: 3
Flash N°: 14

Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 12 – Ελευθεροχώρι 2
Μήκος: 18,02 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 27o C
Συνθήκες οδοστρώματος: Σκληρό χώμα


#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Δεν ήταν εύκολο να πιέσω, γιατί σκέφτομαι το Πρωτάθλημα. Το αυτοκίνητο είναι ακέραιο, είχαμε καθαρό πέρασμα, αλλά απλώς αυτό είναι που χρειάζεσαι κάποιες φορές».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Ήταν πολύ σκληρή ειδική, άκουγα έναν θόρυβο από πίσω. Ήταν σημαντικό να περάσουμε την ειδική έπειτα από ό,τι έγινε το πρωί».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Το αυτοκίνητο ήταν υπερστροφικό, έκανα κάποια λάθη, αλλά ελπίζω να μη χάσαμε πολύ χρόνο».

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS
Τερμάτισε την ειδική με σπασμένη πίσω ανάρτηση.

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM
«Δεν ήταν άσχημα, τα ελαστικά φθείρονται περισσότερο, γιατί έχω κίνηση μόνο πίσω. Ελπίζω η αυριανή μέρα να είναι καλύτερη».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Κακοτυχία σήμερα. Είχαμε πρόβλημα στην πρώτη ειδική, και μετά δύο κλαταρίσματα. Η τελευταία ειδική ήταν γεμάτη πέτρες».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Θα προσπαθήσω να πιέσω όσο μπορώ, όμορφη ειδική. Το αυτοκίνητο δούλεψε πολύ καλά».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE
«Η ειδική ήταν πιο δύσκολη από το πρώτο πέρασμα. Έχει στεγνώσει τελείως. Προσπαθήσαμε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο».

Οι ανατροπές συνεχίζονται στο WRC Ράλλυ Ακρόπολις 2023! Ο Sebastien Ogier έφτασε στον τερματισμό της ειδικής με σπασμένη ανάρτηση και δύο κλαταρισμένα πίσω ελαστικά. Ο Kalle Rovanpera είναι επικεφαλής του Ράλλυ με διαφορά μεγαλύτερη των 2 λεπτών από τον Dani Sordo. Ο Elfyn Evans κατάφερε να αναρριχηθεί στην τρίτη θέση, ενώ ο Sebastien Ogier έπεσε τέταρτος.

Ο OGIER ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ROVANPERÄ ΤΟ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ
Ο ROVANPERÄ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ TOYOTA, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ

Ο Kalle Rovanperä οδηγεί το Acropolis Rally Greece στην τελευταία ημέρα με την ευγενική προσφορά του δράματος για τον συμπαίκτη της Toyota, Sébastien Ogier.

Το ζευγάρι πάλευε για τη νίκη αφού ο Thierry Neuville της Hyundai αποσύρθηκε από το προβάδισμα νωρίτερα την ημέρα με σπασμένη ανάρτηση από μια δυνατή πρόσκρουση με μια τρύπα στο δρόμο.

Σε εκείνο το σημείο ο Ogier ήταν 12,6 δευτερόλεπτα μακριά από τον Rovanperä, και στο επόμενο στάδιο η διαφορά αυτή μειώθηκε κατά μόλις 0,2 δευτερόλεπτα.

Το τεστ Ελευθεροχωρίου στο τέλος της ημέρας ταίριαζε περισσότερο στον Rovanperä, αλλά το πλεονέκτημά του στο ρυθμό δεν θα ήταν αρκετό για να τον οδηγήσει στο προβάδισμα του ράλι. Τουλάχιστον έτσι φαινόταν μετά τον πρώτο χωρισμό.

Μέχρι το δεύτερο split είχε βγάλει 9,8s από το Ogier, και μετά όλα κατέρρευσαν για τον πρώην ηγέτη.

Μια πρόσκρουση σε ένα χαντάκι φάνηκε να έσπασε την πίσω αριστερή ανάρτηση στο GR Yaris Rally1 του Ogier και σταμάτησε γρήγορα για να ανακαλύψει ότι είχε τρυπήσει και πίσω δεξιά.

Αυτός και ο συνοδηγός Vincent Landais πήγαν στη δουλειά αμέσως και μπόρεσαν να ξεκινήσουν ξανά αφού έχασαν πάνω από δύο λεπτά.

Ο Ogier τελείωσε το στάδιο, αλλά σχεδόν τέσσερα λεπτά πιο αργά από τον συμπαίκτη του και τώρα στην τέταρτη θέση στο ράλι.

Ο Rovanperä ανέλαβε το προβάδισμα με τεράστια 2m04,4s έναντι του Dani Sordo της Hyundai, ο οποίος είχε μια διοργάνωση χωρίς δράματα αλλά επίμονα αγωνίστηκε με την υποστροφή και τις επιλογές ελαστικών, με τον Elfyn Evans της Toyota άλλα πέντε δευτερόλεπτα πίσω στην τρίτη θέση.

Ο Έβανς ήταν μπροστά από τον Σόρντο, αλλά πήγε 9,1 δευτερόλεπτα πιο αργά από αυτόν μέσω του Ελευθεροχωρίου, σημειώνοντας τον ίδιο χρόνο με τον Ott Tänak της M-Sport.

Αν όχι για μια ποινή 3m40 για καθυστερημένο έλεγχο χρόνου την Παρασκευή, ο Tänak θα βρισκόταν τώρα στη δεύτερη θέση στο ράλι, αλλά αντ’ αυτού είναι 4m49,7s μακριά από το προβάδισμα στην πέμπτη θέση.

Ο Esapekka Lappi πήγε δύο λεπτά πιο αργά από τον Rovanperä και ως εκ τούτου παραχώρησε την πέμπτη θέση που κατείχε στον Tänak, παρά το γεγονός ότι ο τελευταίος είχε μια περιστροφή στο τελικό στάδιο της ημέρας και υποψιαζόταν ότι ο πίσω άξονας του ήταν χαλαρός.

Ο Andreas Mikkelsen πήρε το προβάδισμα στο WRC2 και την όγδοη θέση γενικής από τον Gus Greensmith, κερδίζοντας τον συνάδελφό του οδηγό της Škoda στη νίκη με 5,2 δευτερόλεπτα. Το κενό μεταξύ τους με τρία στάδια που απομένουν είναι 0,4 δευτερόλεπτα.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

 

Exit mobile version