Rally Hyundai : Εκτός από την επίσημη ομάδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου και τους τέσσερις οδηγούς που θα αγωνιστούν για το Ισπανικό Πρωτάθλημα, τώρα έρχεται το i20 N Cup και το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ως «μηδενικό αυτοκίνητο».
Ολοκληρωτική επίθεση στα συλλαλητήρια. Η Hyundai, η μάρκα που μόλις κέρδισε το Ράλι Μόντε Κάρλο με τον Thierry Neuville, η οποία έχει στις τάξεις της τον Dani Sordo και που φέτος θα έχει τέσσερις οδηγούς που θα αγωνίζονται για τον εθνικό τίτλο, επεκτείνει την παρουσία της στις ειδικές διαδρομές με το i20 N Cup και το IONIQ 5 N, το πρώτο ηλεκτρικό «μηδενικό αυτοκίνητο» στην ιστορία.
Rally Hyundai : Στο πλαίσιο του Jarama Circuit, η κορεάτικη φίρμα συγκέντρωσε τα αστέρια της για να παρουσιάσει τα δύο νέα της προϊόντα. Οι Pepe López, Iván Ares, Óscar Palomo και Sergi Pérez θέλησαν να «χορηγήσουν» τη γέννηση του i20 N Cup, το οποίο θα έχει δέκα αυτοκίνητα που θα διαγωνιστούν σε 5 αγώνες (Sierra Morena, Ourense, Rías Baixas, Princesa de Asturias, Llanes και La Nucía ) με νεαρούς οδηγούς στο τιμόνι. Το αυτοκίνητο κοστίζει 41.000 ευρώ και 150.000 θα μοιραστούν σε έπαθλα. Ανακτά την παράδοση της εταιρείας στην προώθηση, η οποία ξεκίνησε το 1993 με το Pony Cup.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Ο Leopoldo Satrústegui, ο πρόεδρος της εταιρείας στην Ισπανία, διαβεβαίωσε ότι «στη Hyundai έχουμε συγκεντρώσει περισσότερα από τριάντα χρόνια προωθώντας σπουδαίους οδηγούς σε διαφορετικούς αγώνες, έχουμε ανταγωνισμό στο DNA της μάρκας μας και από εδώ και πέρα θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με τους νεαρούς οδηγούς που θέλουν «να ξεκινήσουν σε υψηλό ανταγωνισμό με αυτό το νέο Κύπελλο».
Rally Hyundai : Η άλλη μεγάλη καινοτομία είναι το IONIQ 5 N που θα χρησιμεύσει ως «μηδενικό αυτοκίνητο» σε όλες τις διοργανώσεις του Ισπανικού Πρωταθλήματος. Είναι η πρώτη φορά στον κόσμο που μια μάρκα τολμά την πρόκληση να καλύψει ολοκληρωμένα ράλι ως αυτοκίνητο ασφαλείας με ηλεκτρικούς μηχανικούς.
Rally Hyundai:Το Hyundai Ioniq 5 N βγαίνει επίσημα σε αγώνες
Το αυτοκίνητο Ioniq 5 eN1 Cup έχει επίσης χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση και λεία ελαστικά.
Η Hyundai πραγματοποίησε το N Festival της στη Νότια Κορέα χθες το βράδυ για να γιορτάσει τα αγωνιστικά της επιτεύγματα το 2023. Αλλά υπήρχε μια έκπληξη. Η Hyundai αποκάλυψε πρωτότυπες εικόνες του αγωνιστικού αυτοκινήτου Ioniq 5 eN1 Cup μαζί με μερικές ζουμερές τεχνικές προδιαγραφές, με στόχο να ολοκληρώσει τις εργασίες ανάπτυξης τον Φεβρουάριο του 2024.
Διαθέτοντας ένα επιθετικό κιτ αμαξώματος με τεράστιες εισαγωγές αέρα, έναν μεγάλο διαχύτη και ένα πίσω φτερό, το Ioniq 5 eN1 Cup κάθεται σε τροχούς 18 ιντσών τυλιγμένους σε ελαστικά 280/680 R18. Έχει μια πιο άκαμπτη ρύθμιση ανάρτησης μειώνοντας το ύψος οδήγησης έως και 2,8 ίντσες. Η ισχύς ακινητοποίησης παρέχεται από δαγκάνες φρένων έξι εμβόλων εμπρός και τεσσάρων εμβόλων πίσω και για γρήγορη ανύψωση του αυτοκινήτου, διαθέτει γρύλο αέρα. Η Hyundai του προσφέρει επίσης ένα roll cage με έξι σημεία, συμβατό με τη FIA και αναβαθμισμένη προστασία μπαταρίας.
Rally Hyundai : Η μεγαλύτερη αλλαγή θα είναι η απώλεια βάρους, η οποία εκτιμάται ότι θα είναι έως και 551 λίβρες (250 κιλά). Δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη πλήρεις λεπτομέρειες, καθώς το Ioniq 5 eN1 Cup εξακολουθεί να αναπτύσσεται, αλλά γνωρίζουμε ότι το πλαϊνό και το πίσω γυαλί αντικαθίστανται από πολυανθρακικό. Δεν γνωρίζουμε ακόμα πόσο ζυγίζει το νόμιμο Ioniq 5 N , αλλά εκτιμάται ότι γέρνει τη ζυγαριά στα 4.650 λίβρες (2.109 κιλά).
Οι πρόσθετες αλλαγές υλικού περιλαμβάνουν μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση με σφαιρικές αρθρώσεις για μαξιλαροθήκες για να σκληρύνει τη σύνδεση με το πλαίσιο. Διαθέτει επίσης αποζεύκτες σε περίπτωση που η μπαταρία είναι πολύ ζεστή. Κάθε ομάδα που θα αγωνιστεί στο Ioniq 5 eN1 Cup θα έχει τον δικό της ψεύτικο ήχο κινητήρα. Επιπλέον, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να προσομοιώνουν τις αλλαγές σχέσεων χρησιμοποιώντας τη λειτουργία N E-Shift, η οποία μιμείται τη συμπεριφορά ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Το Ioniq 5 eN1 Cup είναι κάτι περισσότερο από απλώς για επίδειξη, καθώς θα πάει πραγματικά σε αγώνες. Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, θα βγει στην πίστα ήδη από τον Μάιο του 2024 σε αυτό που η Hyundai αναφέρει ως τον πρώτο διαγωνισμό ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων μοναδικής κατασκευής της Κορέας.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: