WRC Rally Sweden: Ο Lappi οδεύει προς τη νίκη στο Σουηδικό Ράλι, ο Fourmaux προς το βάθρο!
WRC Rally Sweden: Ο Esapekka Lappi κατέχει ένα επιβλητικό προβάδισμα στην τελευταία ημέρα του Ράλι Σουηδίας, καθώς επιδιώκει την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι
WRC Rally Sweden: Ένα λεπτό: αυτό είναι το άνετο προβάδισμα που έχει ο Esapekka Lappi σε τρία στάδια από το τέλος του Σουηδικού Ράλι, αυτός που δεν έχει κερδίσει στο WRC από το 2017! Ο Adrien Fourmaux είναι ακόμα δεύτερος και σε εξαιρετική θέση για να εξασφαλίσει το πρώτο του βάθρο στο WRC.
- Περίμενε περισσότερα από έξι χρόνια και εκείνη τον πλησιάζει: Ο Esapekka Lappi είναι μόλις ένα πρωί και τρία στάδια μακριά από τη νίκη του στο δεύτερο ράλι WRC , το πρώτο του μετά το Ράλι Φινλανδίας του 2017! Ο Φινλανδός, μόνος στο προβάδισμα από την αποχώρηση του Τακαμότο Κατσούτα αυτό το πρωί του Σαββάτου, κατάφερε το προβάδισμά του όλη την ημέρα και εξακολουθεί να έχει ένα άνετο προβάδισμα στην κορυφή του Σουηδικού Ράλι.
- Ο οδηγός της Hyundai είναι ακόμα 1’06″3 μπροστά από τον πλησιέστερο διώκτη του, που δεν είναι άλλος από τον Adrien Fourmaux ! Ο Γάλλος είχε μια εξαιρετική μέρα – παρά τον μεγάλο φόβο στο SS15 – αντιστεκόμενος στην πίεση που άσκησε ο Elfyn Evans (Toyota). Οι δύο άνδρες πήγαν χτύπημα για χτύπημα αυτό το Σάββατο (με μια γρατσουνιά για το Fourmaux, στο SS11) και τελείωσαν τη μέρα με διαφορά 16″7 υπέρ του Βόρειου.
- Ο οδηγός της M-Sport βρίσκεται στα πρόθυρα να εξασφαλίσει το πρώτο του βάθρο στο WRC, καθώς ο Thierry Neuville (Hyundai) βρίσκεται 1’15″8 πίσω από τον Γάλλο, στην τέταρτη θέση. Ο Adrien Fourmaux θα έχει ήδη εξασφαλίσει τους 15 βαθμούς για τη δεύτερη θέση που απονεμήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, με την προϋπόθεση ότι θα τερματίσει αυτό το Ράλι Σουηδίας την Κυριακή.
- Ο Grégoire Munster είχε ένα δύσκολο τέλος της ημέρας: ο Βέλγος, με άδεια Λουξεμβούργου, χτύπησε σε τοίχο από χιόνι στην τελευταία ειδική της ημέρας και έχασε σχεδόν ένα τέταρτο της ώρας στην ατυχία του…
- Πίσω από το κορυφαίο κουαρτέτο, βρίσκουμε το πρώτο Rally2, αυτό του Oliver Solberg (Skoda). Ο ντόπιος της σκηνής διατήρησε το προβάδισμα του Σουηδικού Ράλι με 1’14″0 μπροστά από τους Sami Pajari (Toyota) και Georg Linnamaë (Toyota).
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
WRC Rally Sweden: O Esapekka Lappi κατέχει ένα επιβλητικό προβάδισμα στην τελευταία ημέρα του Ράλι Σουηδίας, καθώς επιδιώκει την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από το 2017.
Έχοντας λάβει ένα πλεονέκτημα ενάμιση λεπτό όταν ο Takamoto Katsuta συνετρίβη στο δεύτερο στάδιο του πρωινού, ο Lappi οδήγησε προσεκτικά για το υπόλοιπο της ημέρας για να διατηρήσει ένα πλεονέκτημα ενός λεπτού και έξι δευτερολέπτων έναντι της σκληρής μάχης για το δεύτερο.
Ο οδηγός της Hyundai κέρδισε επίσης προσωρινά 18 πόντους σύμφωνα με το νέο σύστημα βαθμολόγησης του WRC, υπό την προϋπόθεση ότι θα τερματίσει το ράλι.
«Προσπαθώ να σώσω τα ελαστικά όλο το απόγευμα και να είμαι έξυπνος όσον αφορά τον ρυθμό», είπε ο Lappi, ο οποίος έπρεπε να ισορροπήσει μια προσέγγιση χωρίς ρίσκο με τη διατήρηση της συγκέντρωσης.
Ο οδηγός της M-Sport Adrien Fourmaux βρίσκεται δεύτερος, οπότε θα εξασφαλίσει 15 βαθμούς αν τερματίσει αύριο. Μια δυνατή απόδοση όλη μέρα του επέτρεψε να συγκρατήσει την πρόκληση του Έλφιν Έβανς, παρά το ταξίδι σε μια τράπεζα χιονιού στην τελική σκηνή όταν διάβασε λάθος μια γωνία.
«Είμαι χαρούμενος, έκανα μια πολύ καλή μέρα», είπε ο Fourmaux, ο οποίος στοχεύει ένα παρθενικό βάθρο του WRC. «Ήταν πραγματικά ευχάριστο για μένα. Αρκετά αγχωτικό μερικές φορές, αλλά πραγματικά απολαυστικό».
WRC Rally Sweden: Ο Έβανς έχασε αρκετά δευτερόλεπτα τουλάχιστον στο τελευταίο στάδιο του πρωινού, όταν το αυτοκίνητό του πέρασε σε μια τράπεζα χιονιού, κατάποσε το χιόνι και έτρεξε με χαμηλότερη ισχύ για το υπόλοιπο στάδιο.
Ο οδηγός της Toyota εξήγησε: «Είχαμε αυτό το σφάλμα στο τρίτο στάδιο του πρωινού βρόχου και αυτή ήταν η πιο δαπανηρή στιγμή στον αγώνα, νομίζω, επειδή ήμασταν έξι πάνω στο split και καταλήξαμε τέσσερις κάτω».
Η ορμή φαινόταν να είναι με τον Έβανς μέχρι εκείνο το σημείο. Όμως, καθώς ο Fourmaux απάντησε και με το ένα μάτι στραμμένο στο τελικό στάδιο της ημέρας στον πάγο του Umeå, ο Evans δεν ήταν διατεθειμένος να πάρει πάρα πολλά ρίσκα στα δεύτερα περάσματα του απογεύματος, όπου το χαλίκι στις πίστες απειλούσε να αφαιρέσει τα καρφιά των ελαστικών των απρόσεκτων.
Ανεξάρτητα από τις προσπάθειές του, ο Έβανς αγωνίστηκε σοβαρά για να κρατήσει το Umeå και έχασε άλλα 3,8 δευτερόλεπτα από το Fourmaux παρά την τριχωτή στιγμή του οδηγού της M-Sport. Έχει έλλειμμα 16,7 δευτ. στα τρία ετάπ της Κυριακής.
Μετά την πολυάσχολη μέρα του που άνοιξε το δρόμο για μεγάλο μέρος της Παρασκευής, ο Thierry Neuville παρουσίασε μια ισχυρή ανάκαμψη το απόγευμα του Σαββάτου.
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
- Δήμος Παιανίας: Το 22ο Motor Festival υπό την αιγίδα του δήμου Παιανίας
Συνέχισε να παλεύει με τη ρύθμιση του αυτοκινήτου στην πρωινή θηλιά, καταστρέφοντας μια παρεμποδισμένη δοκιμασία πριν από την εκδήλωση και το shakedown. Αλλά ο Neuville άλλαξε τους αποσβεστήρες του στο μεσημεριανό σερβίς και έθεσε τον απογευματινό ρυθμό, κερδίζοντας τα τρία τελευταία στάδια.
Ο Neuville βρίσκεται τέταρτος συνολικά, περιορίζοντας την απώλεια πόντων του από τον πιθανό αντίπαλο του τίτλου Evans σε μόλις τρεις βαθμούς μέχρι στιγμής. Είναι 59,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Toyota που μπαίνει στην τελευταία μέρα.
Πέμπτος στη γενική είναι ο ηγέτης του WRC2, Oliver Solberg. Ο οδηγός της Skoda ήταν τρίτος κατά τη διάρκεια της νύχτας μετά το δράμα της Παρασκευής, αλλά αναμενόμενα πέρασε από τα ταχύτερα μηχανήματα Rally1 σε πιο σταθερές συνθήκες. Με ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τους διώκτες του WRC2, ο Solberg ήταν σε θέση να οδηγεί στο “90%” όλη την ημέρα.
WRC Rally Sweden: Σχεδόν δύο λεπτά πίσω από τον Neuville, ο Solberg απέχει περισσότερο από ένα λεπτό από τον Sami Pajari στην έκτη θέση. Ο Pajari συμμετείχε σε μια μονοήμερη μάχη για τη δεύτερη θέση στο WRC2 με τους συναδέλφους οδηγούς της Toyota Georg Linnamäe, Roope Korhonen και Mikko Heikkilä, με τον Lauri Joona που είναι τοποθετημένος στη Skoda να κολλάει στις παλτό τους.
Ο Pajari τελείωσε τη μέρα μόλις 0,2 δευτ. μπροστά από τον Linnamäe, με τον Korhonen άλλα 19,8 δευτ. κάτω στην όγδοη θέση, καθώς ο καθένας αγωνιζόταν για πρόσφυση στα τελευταία στάδια.
Ο Heikkilä είναι άλλος 16,1 δευτ. πίσω μετά από ένα σπασμένο βραχίονα ανάρτησης στο τέλος της ημέρας, το οποίο προκάλεσε περιστροφή. O Joona συμπληρώνει το top 10 του Σαββάτου, με άλλα 38,1 δευτερόλεπτα πίσω.
Μετά τη συνταξιοδότησή τους την Παρασκευή, ο Ott Tänak και η Kalle Rovanperä πέρασαν την ημέρα ανοίγοντας το δρόμο. Καθένας από αυτούς έθεσε τον ταχύτερο χρόνο σκηνής το πρωί, αλλά προφανώς κανένας από τους δύο δεν απολάμβανε τα καθήκοντά του στο εκχιονιστικό.
Το δίδυμο είναι και τα δύο σχεδόν 50 λεπτά πίσω από τον Λάπι στη γενική κατάταξη και ελπίζουν να μεγιστοποιήσουν τη βαθμολογία τους μέσω των ξεχωριστών κατατάξεων της Κυριακής.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Συνολικά αποτελέσματα δοκιμών Sepang MotoGP 2024
- Παρουσιάσεις F1 2024: Το ημερολόγιο παρουσιάσεων των μονοθεσιών στην Formula 1
- F1 η μεταγραφή του Hamilton έφερε απίστευτα κέρδη στη Scuderia Ferrari
- F1 Υπόθεση Christian Horner: Όλη η ζωή του καταρρέει


Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής
Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.
Engine Power
Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν
Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG
Engine Power
Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin
Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.
Engine Power
Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder
Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!
Engine Power
Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc
Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.
Engine Power
Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025
Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.
Engine Power
Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη
Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...
Engine Power
Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin
Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.
Engine Power
Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”
Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.
Engine Power