WRC Rally2: Λίγους μήνες μετά την αγωνιστική του κυκλοφορία, το Toyota Yaris Rally2 είχε δύο νικηφόρα Σαββατοκύριακα. Το τελευταίο αυτοκίνητο που εμφανίστηκε σε αυτή την κατηγορία κέρδισε τις πρώτες του δάφνες στην Ιαπωνία και τη Φινλανδία.
Μετά από μια μακρά περίοδο εξέλιξης με διάφορους οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου του Kalle Rovanperä, το Toyota Yaris Rally2 έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο τον Ιανουάριο στο Μόντε Κάρλο. Παρά κάποιες ενδιαφέρουσες στιγμές από τον Sami Pajari, η Ιάπωνα έμεινε πίσω από τους αντιπάλους της, Citroën C3, Fabia RS και το Hyundai του Nicolas Ciamin.
Ξεκινώντας να διανέμεται σε διαφορετικά πρωταθλήματα, το Yaris ξεχώρισε λίγο περισσότερο κατά τη διάρκεια του σουηδικού ράλι με τους πρώτους καλύτερους χρόνους του στην κατηγορία. Πάνω απ ‘όλα, οι συνθήκες του δρόμου την πρώτη μέρα επέτρεψαν στον Georg Linnamäe να σημειώσει ένα εκπληκτικό ξύσιμο πριν από όλα τα Rally1. Στο WRC2, ωστόσο, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ έκανε το μάθημα, οι Φινλανδοί δεν βρίσκουν τη λύση να οδηγήσουν τόσο γρήγορα όσο ο Σουηδός.
Αλλού εκτός από το παγκόσμιο πρωτάθλημα, ο πολλαπλασιασμός των αυτοκινήτων σε διάφορες διοργανώσεις έχει αυξήσει τις πιθανότητες νίκης. Τα δύο πρώτα συνέβησαν σε χώρες σημαντικές για την Toyota. Δεν είναι όντως ασήμαντο ότι η πρώτη κιόλας επιτυχία ήρθε στην Ιαπωνία.
WRC Rally2: Κατά τη διάρκεια του Rally Mikawawan, του εναρκτηρίου γύρου του πρωταθλήματος, τρία Yari ήταν παρόντα για τους Norihiko Katsuta, Fumio Nutahara και Katsuhiko Taguchi. Κορυφαίος από την αρχή μέχρι το τέλος, ο μπαμπάς του Katsuta που παίζει για την Luck Rally Team κέρδισε με προβάδισμα 21” έναντι της Fabia R5 του Hiroki Arai. Η δεύτερη νίκη σημειώθηκε σε μια περιοχή που έχει μεγάλη σημασία για το Rally2 αφού συνέβη στη Φινλανδία όπου κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα.
Το SM Tuuri Ralli ήταν ο 3ος γύρος του πρωταθλήματος. Τρέξιμο 140 χλμ βορειοδυτικά του Jyväskylä, η διοργάνωση καλωσόρισε τα 3 Toyota του Roope Korhonen και τους δύο Ιάπωνες Hikaru Kogure και Yuki Yamamoto που συνεχίζουν την προπόνησή τους. Αφού κατέλαβε τα ηνία του αγώνα από τον SS1, ο Korhonen κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του μέχρι το τέλος. Ο 25χρονος Φινλανδός είχε ήδη κερδίσει στην αρχή της σεζόν, αλλά τότε οδηγούσε Skoda.
WRC Rally2: Μπορούμε να πούμε ότι αυτή η επιτυχία δεν είναι εντελώς η πρώτη για μια Toyota στο φινλανδικό πρωτάθλημα, επειδή ο Mikko Heikkilä κέρδισε την κατηγορία στην Αρκτική, αλλά ήταν ο Elfyn Evans (Yaris Rally1) που θριάμβευσε γενικά. Στο Tuuri, ο Korhonen ήταν ο πρώτος που κέρδισε ένα τρόπαιο στην Ευρώπη. Είχε μεγαλύτερη έμπνευση από το αφεντικό της Toyota Gazoo Racing.
Χαρούμενος που συμμετείχε σε αυτή την εκδήλωση που πραγματοποιείται στον κήπο του, ο Jari-Matti Latvala παρέταξε την Toyota Celica του (ST185). Συνοδευόμενος από τον Enni Mälkönen, τον συνηθισμένο συμπαίκτη του Sami Pajari, ο πάντα φλογερός Φινλανδός βρέθηκε στην αξιοσημείωτη 6η θέση με το GR A του από τα 90s όταν κύλησε στην τελευταία ειδική…
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: