Είναι πάντα εκπληκτικό να βλέπεις ότι οι ομάδες δουλεύουν συνεχώς στα μονοθέσια παρόλο που δεν έχουν καλύψει ούτε ένα μέτρο από το ειδικό ακόμα.
« Είναι επειδή έχουμε συνεχώς εξελίξεις στο Rally1 , εξηγεί ένας από τους μηχανικούς της Toyota Gazoo Racing. Πρέπει επίσης να ελέγξουμε τα πάντα πριν από τους ελέγχους. Η Τρίτη στη Ναϊβάσα είναι πράγματι αφιερωμένη στους ελέγχους όλων των αυτοκινήτων. Συνοδευόμενοι από μέλη της FIA, οι τοπικοί τεχνικοί ελέγχουν ότι τα αυτοκίνητα συμμορφώνονται με τους κανονισμούς, ότι οι αριθμοί ανταλλακτικών που σημειώνονται αντιστοιχούν και ότι οι σφραγίδες είναι στη θέση τους. Στα Rally1 των τριών ομάδων που είναι παρόντες, τα προφανή σημάδια ότι το αυτοκίνητο πρόκειται να λάβει μέρος στο Safari είναι ελάχιστα. Η απόσταση από το έδαφος είναι πιθανώς η υψηλότερη της σεζόν, αλλά εκτός από αυτό, δεν υπάρχει ούτε μπάρα, ούτε πρόσθετος προβολέας στο επίπεδο των θυρών, ούτε αναπνευστήρας, αυτός ο εξωτερικός αεραγωγός τοποθετημένος στην οροφή για διέλευση περασμάτων ή κατά της σκόνης. « Το αυτοκίνητό μας είναι τελικά πολύ κοντά σε αυτό της Σαρδηνίας », συνόψισε ο Tom Fowler, τεχνικός διευθυντής του TGR.
Αν τα ελίτ αυτοκίνητα φαίνονται όντως απογοητευτικά, αυτό δεν συμβαίνει με το Rally2. Ανάλογα με τις εγκρίσεις που έχουν κατατεθεί από τους κατασκευαστές, τα αυτοκίνητα μπορούν να λάβουν αυτά τα στοιχεία που έκαναν τη γοητεία αυτής της εκδήλωσης στο παρελθόν. Ο Petter Solberg (μαύρο καπάκι) προσπαθεί να βρει μια λύση για να βελτιώσει την ψύξη του Skoda Fabia του Oliver. Υπάρχουν λοιπόν αρκετές εκδόσεις του Skoda Fabia Rally2 στο service park. Αυτό του Daniel Chwist φαίνεται απόλυτα εξοπλισμένο για να αντιμετωπίσει τον θάμνο με τη μπάρα του μπροστά και την «καμινάδα» στο πλάι. Αυτό του Ισπανού Miguel Diaz-Aboitiz φαίνεται να έχει προστασία μόνο από τα ζώα, αλλά ο μάνατζερ της ομάδας δείχνει το κόλπο.
« Υπάρχει ένας μοχλός στην πόρτα του συγκυβερνήτη », εξηγεί. Απλώς τραβήξτε το για να κλείσετε τον μπροστινό αεραγωγό. Αυτό θα αποτρέψει την είσοδο νερού και σκόνης. Απλά πρέπει να το σκεφτείτε όταν πλησιάζετε αυτές τις περιοχές. Ένα αντίστοιχο σύστημα έχει τοποθετηθεί στο Skoda του Oliver Solberg, αλλά ο Petter ήθελε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τη διαδικασία. Σε συζήτηση με έναν μηχανικό της Hyundai καθώς και με μέλη της FIA, βρέθηκε μια λύση που θα επιτρέψει την εξαγωγή περισσότερου αέρα από τον κινητήρα μέσω ενός σωλήνα και μιας οπής στη μάσκα στο καπό. Εμφανιζόμενοι μπερδεμένοι στην αρχή, οι μηχανικοί της ομάδας της Eurosol που φέρνει το Rally2 τελικά άρχισαν να δουλεύουν για να κάνουν το Fabia ακόμα καλύτερα προσαρμοσμένο στο έδαφος.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: