ENGINE POWER

WRC SAFARI RALLY KENYA: Ο Ogier οδηγεί τον αγώνα

Ο Sébastien Ogier οδήγησε το Safari Rally Kenya το πρωί της Παρασκευής, καθώς τα αυτοκίνητα GR Yaris της Toyota Gazoo Racing κλείδωσαν την κορυφαία τριάδα στους αδιάκοπους δρόμους της Αφρικής.

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

WRC SAFARI RALLY KENYA: Η ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ OGIER ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ SAFARI ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΠΡΩΙΝΟΥ ΒΡΟΧΟΥ

Ο Sébastien Ogier οδήγησε το Safari Rally Kenya το πρωί της Παρασκευής, καθώς τα αυτοκίνητα GR Yaris της Toyota Gazoo Racing κλείδωσαν την κορυφαία τριάδα στους αδιάκοπους δρόμους της Αφρικής.

ς

Ο Γάλλος, ο οποίος αγωνίζεται σε βάση μερικής απασχόλησης, είχε προβάδισμα 2,5 δευτερολέπτων έναντι του συμπαίκτη του Kalle Rovanperä ως η ομάδα των Ιαπώνων κατασκευαστών, η οποία ισχυρίστηκε ότι ένα τέρμα 1-2-3-4 το 2022 έδειξε ότι δεν είχε χάσει τίποτα από κυριαρχία στις σκληρές δοκιμές ταχύτητας της Κένυας. Ο Ogier κέρδισε το σφιχτό και στριφογυριστό άνοιγμα της Loldia και επέκτεινε το πλεονέκτημά του σε διψήφιο αριθμό με το πρώτο δύο φορές στο Geothermal. Ωστόσο, οι προσπάθειές του αναιρέθηκαν στο εξαιρετικά γρήγορο στάδιο Kedong, όταν ένα σφάλμα υβριδικής μονάδας κόστισε σχεδόν 10 δευτερόλεπτα και επέτρεψε στον Rovanperä να επιστρέψει στον αγώνα.

«Δεν είχα κανένα υβρίδιο για όλη τη σκηνή», αποκάλυψε ο Ogier. «Είμαστε στο προβάδισμα και είναι ακόμα ένα πολύ μεγάλο Σαββατοκύριακο μπροστά μας. Φυσικά, είναι πολύ απογοητευτικό όταν χάνεις χρόνο και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι με το loop μας σίγουρα και ελπίζουμε ότι το αυτοκίνητό μας θα είναι 100% και πάλι για το απόγευμα.”

Ο Rovanperä έδωσε τον ρυθμό στο Kedong

Ο Elfyn Evans ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα της Toyota 17,0 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Η προσεκτική πολιτική του Ουαλού ήταν ξεκάθαρη: «Υπάρχουν πολλές μεγάλες πέτρες που έχουν ήδη τραβηχτεί και αισθάνεται αρκετά μαλακό κατά τόπους. Ήξερα ότι δεν έπαιρνα αρκετά ρίσκα», είπε.

Μόλις 1,7 δευτ. καθυστέρηση και τέταρτος στη γενική ήταν ο Thierry Neuville, ο Βέλγος ένας από τους πολλούς οδηγούς που αισθάνθηκαν την πλήρη δύναμη της τιμωρίας της Κένυας. Τόσο αυτός όσο και ο συνεργάτης του i20 N Esapekka Lappi έχασαν χρόνο με ζημιά στα ελαστικά, όπως και ο Ott Tänak, ο οποίος σταμάτησε για να αλλάξει τροχό στο M-Sport Ford Puma του στο Kedong.

Ο Τακαμότο Κατσούτα κατέστρεψε το τιμόνι στο GR Yaris του και αναγκάστηκε να κάνει επισκευές στο δρόμο πριν από το πρωινό φινάλε. Ακολούθησε το Neuville κατά 7,9 δευτερόλεπτα και οδήγησε τον Lappi, τον βηματοδότη στη Γεωθερμική, κατά 12,0 δευτερόλεπτα.

Ο Neuville επιβραδύνθηκε από ένα μαλακό ελαστικό στο SS3

Οι αλλαγές στον ρυθμό πριν από το ράλι δεν ήταν υπέρ του Dani Sordo και αντ’ αυτού έκαναν τον άνδρα της Hyundai να οδηγεί πολύ προσεκτικά σε ορισμένα τμήματα υψηλής ταχύτητας. Ήδη ταλαιπωρημένος με ποινή 10 δευτερολέπτων για την έναρξη της σούπερ ειδικής διαδρομής της Πέμπτης, η έβδομη ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να διαχειριστεί ο Sordo.

Ο Pierre-Louis Loubet παρεμποδίστηκε από αυτό που περιέγραψε ως ένα θέμα «ρυθμίσεων» που άφησε το Puma του να μένει στην εξουσία στο πρώτο βήμα της ημέρας. Ανέκτησε την όγδοη θέση μπροστά από τον συμπαίκτη του Tänak, του οποίου η αλλαγή τροχού SS4 επιδεινώθηκε από ένα υβριδικό σφάλμα και κόστισε περίπου δύο λεπτά.

Ο Oliver Solberg, ο οποίος δεν είναι υποψήφιος για να κερδίσει πόντους WRC2 αυτή την εβδομάδα, συμπλήρωσε το top 10 in. Škoda Fabia Rally2 Evo.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival
Τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Γερμανικό MotoGP: Εκτός ξανά ο Marc Marquez
Ο Max Verstappen ισοφαρίζει τον Ayrton Senna
50 χρόνια Motocross οι πρωταθλητές Ελλάδος
Τα πάντα που πρέπει να ξέρεις για το Isle of Man TT 2023
Τα οφέλη στο ξεκάπνισμα κινητήρα με την X-Carbon

 

 

Exit mobile version