ENGINE POWER

WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι

WRC Safari Rally: Ο Ogier συγκρατεί τη Rovanpera για να διεκδικήσει τη νίκη σε τεταμένο νευρικό τελείωμα. Τα αποτελέσματα του αγώνα.
WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι

WRC Safari Rally: Ο Ogier συγκρατεί τη Rovanpera για να διεκδικήσει τη νίκη σε τεταμένο νευρικό τελείωμα

WRC Safari Rally: Ο Sebastien Ogier κράτησε τα νεύρα του για να νικήσει τον συμπαίκτη του στην Toyota, Kalle Rovanpera για να κερδίσει το Safari Rally Kenya μετά από έναν τεταμένο τερματισμό στον πιο εξαντλητικό αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και συνοδηγός Vincent Landais δέχτηκε πίεση από τον ηγέτη του πρωταθλήματος Rovanpera στα έξι τελευταία στάδια της Κυριακής για να κερδίσει την τρίτη του νίκη σε μια μερική εκστρατεία WRC 2023 με 6,7 δευτερόλεπτα. Το περιθώριο ήταν το πιο κοντινό στην 70χρονη ιστορία της διοργάνωσης. Ο Ogier έκανε μια άψογη διαδρομή στις δύσκολες, τραχιές πίστες της Κένυας, υποθέτοντας ότι το προβάδισμα του ράλι από τον Ott Tanak της M-Sport στην πρώτη πρωινή δοκιμή της Παρασκευής, με τον Rovanpera που ανοίγει δρόμο στη δεύτερη. Ο Γάλλος απόλαυσε μια σχεδόν τέλεια Παρασκευή, κερδίζοντας τέσσερα από τα έξι ετάπ, βοηθούμενος από μια εμπνευσμένη κλήση να πάρει μόνο ένα εφεδρικό, αντί για δύο, που ελάφρυνε το GR Yaris του. Η έλλειψη υβριδίου στο τέλος του πρωινού βρόχου ήταν το μόνο του πρόβλημα.

Στη συνέχεια, ο Ogier σφράγισε την εξουσία του στο γεγονός, επεκτείνοντας αυτό το προβάδισμα έναντι του Rovanpera στα 32,0s, παρά το γεγονός ότι υπέστη ένα τρύπημα, πριν η πολυαναμενόμενη βροχή προκαλέσει χάος στο τελικό στάδιο του Σαββάτου. Ο Rovanpera μείωσε στο μισό το έλλειμμα στα 16,7 δευτ. μετά από μια αριστοτεχνική εμφάνιση σε εξαιρετικά δόλιες συνθήκες καθώς ο Φινλανδός κέρδισε τη σκηνή, ενώ ο Ogier έχασε χρόνο με διπλό τρύπημα μπροστά. Αν και χαρούμενος που κέρδισε δυνατούς βαθμούς πρωταθλήματος τερματίζοντας δεύτερος, ο Rovanpera συνέχισε να πιέζει την Κυριακή, μειώνοντας τη διαφορά στα 8,1 δευτερόλεπτα, προτού ο Ogier ανταποκριθεί κερδίζοντας το στάδιο 15, παρόλο που έχασε το πίσω φτερό και την πίσω πόρτα του αφού έκοψε ένα δέντρο.

Ogier-nikitis-WRC-Safari-Rally-2023-rovanppera-tanak-rally

WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι

Το χάσμα συνέχισε να κυμαίνεται έως ότου τα 9,2 δευτερόλεπτα χώρισαν το ζευγάρι πριν από την τελική φάση, αλλά ο Ogier κόλλησε, παρά το γεγονός ότι ένας βράχος κατέστρεψε το αυτοκίνητό του, για να σφραγίσει τη νίκη. Ο Ροβανπέρα μπόρεσε να συγκεντρώσει μόνο τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στη σκηνή λόγω έλλειψης ισχύος από το αυτοκίνητό του, αλλά επέκτεινε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα στους 38 βαθμούς. Ο Έλφιν Έβανς και ο Τακαμότο Κατσούτα τερμάτισαν τρίτοι και τέταρτοι για να αντικατοπτρίζουν το 1-2-3-4 που σημείωσε η Toyota στη διοργάνωση πέρυσι.

Το ταξίδι για τον Έβανς και τον Κατσούτα δεν ήταν καθόλου απλό. Ο Έβανς παρέμεινε σε επαφή με τους δύο πρώτους κατέχοντας την τρίτη θέση μέχρι το πρωί του Σαββάτου, όταν ο Ουαλός έπεσε πάνω από ένα λεπτό στην όγδοη σκηνή αφού το GR Yaris του πήρε πάρα πολύ νερό σε μια βουτιά νερού και σταμάτησε. Αφού έχασε περισσότερο χρόνο σε μια διάτρηση, ο Έβανς γλίτωσε επίσης από μερικές φοβίες που κατέστρεψαν το πίσω φτερό του, προτού επιστρέψει στην τρίτη θέση, 2m58,5s, παρασυρόμενος.

Ο Katsuta άντεξε επίσης σε ένα γεμάτο γεγονότα ράλι που ξεκίνησε με τον Ιάπωνα οδηγό να κυλάει το GR Yaris του στο shakedown της Τετάρτης. Ένα σπασμένο κάτω βραχίονα ανάρτησης, ένα τρέξιμο με μια ζέβρα και μια σύγκρουση με ένα δέντρο προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στο αυτοκίνητό του την Παρασκευή. Όμως, οι νίκες σε δύο ετάπ σε ένα πολύ πιο ομαλό Σάββατο και Κυριακή, αν και δυσκολεύτηκαν από μια διαρροή καλοριφέρ στο τελικό στάδιο, τον βοήθησαν να φτάσει στην τέταρτη θέση, 3 m23,8s πίσω.

Η κυριαρχία της Toyota αντιπαρατέθηκε από ζητήματα αξιοπιστίας και ατυχία για τη Hyundai και την M-Sport Ford. Ο Dani Sordo οδήγησε τη Hyundai να τερματίσει πέμπτος (+5m05,4s) αν και το ράλι του δεν βοηθήθηκε όταν χάθηκε στη σκόνη του την Παρασκευή πριν από ένα πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι που χτύπησε την Κυριακή. Ωστόσο, το Sordo ήταν το μόνο i20 N που ολοκλήρωσε τα 355,92 χιλιόμετρα. Η κατηγορία του Thierry Neuville για το πρωτάθλημα δέχτηκε ένα πλήγμα όταν αποσύρθηκε από την τέταρτη θέση την Παρασκευή λόγω σπασμένης μπροστινής αριστερής ανάρτησης. Ο Βέλγος επέστρεψε στο ράλι και ανέκαμψε για να τερματίσει όγδοος και να διεκδικήσει τους πέντε πόντους μπόνους για τη νίκη στο powerstage.

Ο συμπαίκτης του Esapekka Lappi πρωταγωνίστησε κατά καιρούς στο ντεμπούτο του στην Κένυα μετά από μια διπλή αστοχία του άξονα στήριξης που τον εμπόδισε να καταγράψει χρόνο στο shakedown. Ο Λάπι, ο οποίος υπέστη επίσης τρύπημα, κληρονόμησε τρίτος μετά το στασίδι του Έβανς, αλλά μια τρίτη αστοχία του άξονα στήριξης τον ανάγκασε να συνταξιοδοτηθεί το Σάββατο. Ο Φινλανδός συμμετείχε ξανά στην διοργάνωση την Κυριακή, αλλά αντιμετώπισε ένα άλλο μηχανικό πρόβλημα.

Το ράλι της M-Sport ξεκίνησε λαμπρά με τον Tanak να κερδίζει το superspecial του Ναϊρόμπι της Πέμπτης με 0,1 δευτ. από τον Ogier. Ωστόσο, το ράλι του ήταν ασυναγώνιστο την Παρασκευή, όταν καθυστέρησε από ένα γουρούνι και μια ομάδα ζέβρας, πριν ένα τρύπημα κόστισε στον Εσθονό περισσότερα από δύο λεπτά, αφού ήδη δυσκολευόταν με τον χειρισμό του Ford Puma του. Ανήμπορος να αμφισβητήσει τον κορυφαίο όμιλο, ο Tanak ανέκτησε την έκτη θέση (+9m14,4s) μπροστά από τον συμπαίκτη Pierre-Louis Loubet , ο οποίος έχασε χρόνο λόγω ενός προβλήματος ρεύματος, δύο τρυπημάτων και προβλημάτων χειρισμού. Το top 10 συμπληρώθηκε από τους κορυφαίους δρομείς του WRC2 Kajetan Kajetanowicz και Oliver Solberg .

Ogier-nikitis-WRC-Safari-Rally-2023-rovanppera-tanak-rally

WRC Safari Rally: Θεαματικές στιγμές του αγώνα

WRC Safari Rally Kenya – κορυφαία 10 αποτελέσματα

Cla Οδηγός χρόνος Χάσμα
1 Sebastien Ogier 3h30m42,5s
2 Kalle Rovanperä 3h30m49,3s 6,7 δευτ
3 Έλφιν Έβανς 3h33m41,1s 2m58,6s
4 Τακαμότο Κατσούτα 3h34m06,3s 3m23,8s
5 Ντάνι Σόρντο 3h35m48,0s 5m05,5s
6 Ott Tänak 3h39m57,0s 9m14,5s
7 PL.Loubet 3h46m58,3s 16m15,8s
8 Τιερί Νεβίλ 3h55m29,5s 24m47,0s
9 K.Kajetanowicz 3h57m16,0s 26m33,5s
10 Όλιβερ Σόλμπεργκ 3h57m46,5s 27m04,0s

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power