WRC Σαρδηνίας : Esapekka Lappi με 0,1sec μπροστά από τον Sébastien Ogier
WRC Σαρδηνίας : Μετά από μια ιδιαίτερα κουραστική μέρα, ο Esapekka Lappi έφερε το βαμμένο από τη λάσπη Hyundai i20 Hybrid του πίσω, στο προβάδισμα του αγώνα.WRC Σαρδηνίας : Θα αντέξει την πίεση ο Esapekka Lappi του Sébastien Ogier;
WRC Σαρδηνίας : Μετά από μια ιδιαίτερα κουραστική μέρα, ο Esapekka Lappi έφερε το βαμμένο από τη λάσπη Hyundai i20 Hybrid του πίσω στο προβάδισμα του αγώνα. Με μόλις 0”1 μπροστά από τον Sébastien Ogier, ο Φινλανδός περιμένει ένα περίπλοκο Σάββατο. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, η Σαρδηνία είναι ένα από τα αγαπημένα γεγονότα του Esapekka Lappi. Ο Φινλανδός εκτιμά αυτούς τους τεχνικούς, στενούς και απαιτητικούς δρόμους, που είναι επίσης και πολύ γρήγοροι. Παρά αυτή την έλξη, τα στατιστικά του στο νησί δεν είναι εξαιρετικά. Αυτό περιορίζεται στην 3η θέση στο βάθρο το 2018 με το Yaris. 7ος με το Citroën C3 WRC , αποσύρθηκε με το Fiesta το 2020. Πέρυσι, επωφελούμενος από μια αρχική σειρά, κατάφερε να ανέβει στην κορυφή . Στο τέλος της 1ης ημέρας , ήταν ο κορυφαίος με διαφορά 0,7″ έναντι του Ott Tänak. Ο Φινλανδός λοιπόν βρίσκεται σε πανομοιότυπη θέση με την περσινή, αλλά με ακόμη μικρότερη διαφορά (0”1). Ξεκινώντας το Σάββατο, θα προσπαθήσει να μην επαναλάβει το ίδιο λάθος όπως πριν από 12 μήνες, όταν βγήκε εκτός δρόμου στο πρώτο τμήμα της 2ης ημέρας , αφήνοντας το γήπεδο ανοιχτό για τον Εσθονό.
Δεν είναι η πρώτη φορά αυτή τη σεζόν που η Esapekka βρίσκεται να οδηγεί σε καύσωνα. Ήδη στο Μεξικό, δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το προβάδισμά του. Είχε πάει βίαια σε σφάλμα, χτυπώντας έναν πυλώνα. Είναι βέβαιο ότι θα έχει αυτή την κακή εμπειρία σε μια γωνία του μυαλού του αύριο και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς το χρησιμοποιεί. Αυτό θα τον ωθήσει να οδηγήσει φορητά όπλα ή αντίθετα θα καταφέρει να κυριαρχήσει στην πίεση που θα πέσει στους ώμους του;
WRC Σαρδηνίας : Το EP βρίσκεται σε εξαιρετική δυναμική. Μόλις υπέγραψε δύο συνεχόμενες τρίτες θέσεις σε Κροατία και Πορτογαλία. Η εμπιστοσύνη του στη Hyundai αυξάνεται συνεχώς. Απλώς δείτε το να εξελίσσεται και ακούστε το. Ο Λάπι είναι χαρούμενος. Το ξεκίνημά του στην διοργάνωση ήταν πολύ σταθερό με τον καλύτερο χρόνο στο shakedown και στη συνέχεια να αναλάβει τη διοίκηση στο SS1 στην Olbia το απόγευμα της Πέμπτης. Μη έχοντας την ιδανική επιλογή ελαστικών για το πρωί, περιόρισε τη ζημιά αρκετά πριν πετύχει ένα υπέροχο απόγευμα, αναπληρώνοντας την καθυστέρηση 16”3 που είχε στο Ogier . Και αυτό το Esapekka δεν πρέπει να το ξεχάσει κατά τη διάρκεια των 8 ειδικών και των 133,62 km που χρονομετρήθηκαν τη 2η μέρα . Αν τελικά ο Λάπι θέλει να προσθέσει μια επιτυχία στο ενεργητικό του μετά τη νίκη του στη Φινλανδία το 2017 (ήδη!) δεν θα έχει άλλη λύση από το να αναγκάσει τον Γάλλο να ρισκάρει. Πέρα από την προσωπική του ευχαρίστηση, αυτή την επιτυχία περιμένει με ανυπομονησία η Hyundai, η οποία δεν έχει κερδίσει ακόμη τίποτα φέτος. Θα είναι πιθανό αυτή η μεταβλητή να τονώσει τα κίνητρά του ή θα είναι ένα επιπλέον βάρος που θα φέρει; Η απάντηση θα έρθει από το πρώτο Ε.Σ.
Chaos Ultracar Μύθος ή πραγματικότητα
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Τα αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης
WRC: Ο Esapekka Lappi ταχύτερος πριν από την έναρξη του Ράλι Σαρδηνίας
Αποτελέσματα Isle of man TT τέσσερις μέρες δράση και αδρεναλίνη
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!