ENGINE POWER

WRC Σαρδηνίας: Ο Ogier λέει ειρωνικά μετά την ήττα του: «Τώρα μπορώ να μοιραστώ αυτό το συναίσθημα με τον Jari-Matti! »

WRC Σαρδηνίας : Μετά την τελετή του βάθρου, ο Sébastien Ogier αντέδρασε ψυχρά στο ράλι του και στο σκληρό αποτέλεσμα που προέκυψε από αυτό με μια νότα ειρωνείας.

WRC Σαρδηνίας Ogier
WRC Σαρδηνίας Ogier
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

WRC Σαρδηνίας: Ηττημένος στο τέλος του Ράλι της Σαρδηνίας με μόλις 0″2, λόγω τρυπήματος στο Power Stage, ο Sébastien Ogier πήρε την ήττα του με μοιρολατρία και ειρωνεία… αυτός που είχε ήδη κερδίσει τον Jari-Matti Latvala με το ίδιο κενό, πριν 13 χρόνια!

Η πέμπτη νίκη του Sébastien Ogier στο Ράλι Σαρδηνίας θα περιμένει. Ο Γάλλος, συν-ρεκόρντορ της διοργάνωσης με τον Sébastien Loeb (4 νίκες έκαστος), απείχε ωστόσο λίγα χιλιόμετρα από την επίτευξη του στόχου του την Κυριακή. Στην αρχή του Power Stage, της τελευταίας ειδικής διαδρομής του ράλι, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν έξι δευτερόλεπτα μπροστά από τον κύριο (και μοναδικό) αντίπαλο του Σαββατοκύριακου, Ott Tänak . Αλλά κατά την άφιξη, έκπληξη: όταν το #17 Toyota πέρασε τη γραμμή τερματισμού, ήταν ο Εσθονός που ανακηρύχθηκε νικητής… κατά δύο δέκατα!

Μικρή ήττα για τον Sébastien Ogier, θύμα παρακέντησης τη χειρότερη στιγμή, τρία χιλιόμετρα από το τέρμα. Στον τερματισμό, δεν υπήρχε οργή και μόλις περισσότερη απογοήτευση με την ανακοίνωση της εποχής του και επομένως, της νίκης του Ott Tänak: οι Habs αντιμετώπισαν αυτό το ατύχημα με μοιρολατρία, έχοντας επίγνωση της απώλειας του Ράλι Σαρδηνίας.  Παρακέντηση. Δεν μπορώ να κάνω πολλά , παρατήρησε το Gapençais στο σημείο στάσης του Power Stage . Δεν είναι ράλι, είναι σαν cross-country. Δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Αυτή είναι η ζωή, νομίζω ότι αξίζαμε περισσότερα από αυτό, αλλά ο Ott είχε επίσης ένα καλό ράλι. » 

WRC Σαρδηνίας:  Ogier – Latvala, ίδια μάχη

Μετά την τελετή του βάθρου, ο Sébastien Ogier αντέδρασε ψυχρά στο ράλι του και στο σκληρό αποτέλεσμα που προέκυψε από αυτό με μια νότα ειρωνείας. Πράγματι, η διαφορά των δύο δέκατων στον τερματισμό του Ράλι Σαρδηνίας είναι η μικρότερη που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC , ισόπαλη με το Ράλι Ιορδανίας του 2011… που κέρδισε ήδη ο Sébastien Ogier. Εκείνη την εποχή, ο Γάλλος είχε κερδίσει τον Jari-Matti Latvala, ο οποίος είναι σήμερα ο αρχηγός της ομάδας του στην Toyota.

«Είναι πάντα πιο εύκολο να το παίρνεις όταν είσαι στη δεξιά πλευρά αυτών των δύο δέκατων… τουλάχιστον τώρα μπορώ να μοιραστώ αυτό το συναίσθημα με τον Jari-Matti, όπου είχαμε ήδη την εμπειρία μιας διαφοράς δύο δέκατων μέχρι τον τερματισμό. το 2011 στο Ράλι Jordan, θυμάται ο 40χρονος οδηγός . Τότε ήμασταν στην καλή πλευρά και σε αυτή την περίπτωση έχεις ένα πλατύ χαμόγελο! Αλλά έτσι είναι, είναι κακή τύχη. »

«Άλλο ένα τρύπημα, ένα πάρα πολλά, αλλά νομίζω ότι κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο », προσθέτει. Μπορούμε να είμαστε περήφανοι και χαρούμενοι με την απόδοσή μας. Είναι δύσκολο να μην πάρεις την ανταμοιβή για αυτό, αλλά τουλάχιστον ακόμα κι αν το χάσω, χαίρομαι που πηγαίνει στον φίλο μου τον Ott. Έκανε ένα πολύ καλό ράλι. Μπορείς να χάσεις από κακή τύχη, αλλά δεν κερδίζεις από τύχη. Μπράβο τους και τώρα θα προσπαθήσουμε να γκρεμίσουμε το σπίτι στην Πολωνία σε τρεις εβδομάδες! »

Σχεδόν αμετάβλητος ισολογισμός

WRC Σαρδηνίας:  Ο Sébastien Ogier υπογραμμίζει επίσης ότι το αποτέλεσμα θα ήταν σχεδόν παρόμοιο από λογιστικής άποψης, αυτός που σέβεται ένα μερικό πρόγραμμα και ως εκ τούτου παίζει κυρίως τους βαθμούς για το πρωτάθλημα Κατασκευαστών. «Οι συνθήκες ήταν πολύ ακραίες σε αυτό το Power Stage, ακόμη χειρότερες από ό,τι είχαμε δει πριν, και δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω πολλά διαφορετικά. Ποτέ δεν είναι εύκολο να το πάρεις, αλλά τελικά δεν αλλάζει και πολύ βαθμολογικά για την ομάδα. Νομίζω ότι μπορώ ακόμα να είμαι χαρούμενος με το Σαββατοκύριακο που πέρασα, και μερικές φορές ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν σου πάει. » Ο Γάλλος φεύγει από τη Σαρδηνία με 22 επιπλέον βαθμούς, ο καλύτερος εκπρόσωπος της ιαπωνικής φίρμας στην Ιταλία.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version