ENGINE POWER

WRC WRC2: Τιτανομαχία μεταξύ Neuville και Ogier στο Μόντε Κάρλο! Ο Rossel στον αγώνα στο WRC2

WRC WRC2 Ράλι Μόντε Κάρλο: Thierry Neuville και Sébastien Ogier έχουν φύγει μπροστά. Η αγωνία συνεχίζεται στο WRC2
WRC WRC2: Τιτανομαχία μεταξύ Neuville και Ogier στο Μόντε Κάρλο! Ο Rossel στον αγώνα στο WRC2

WRC WRC2: Το δεύτερο στάδιο επέτρεψε στους Thierry Neuville και Sébastien Ogier να απομονωθούν στο κεφάλι του Monte-Carlo. Η Elfyn Evans θα αρκεστεί στην 3η θέση. Στο WRC2, οι 3 πρώτοι κρατούνται σε 7 δευτερόλεπτα. Ο Yohan Rossel μπορεί ακόμα να κερδίσει.

  • Ο θρύλος του Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίζει να γράφεται με πολύ όμορφο τρόπο σε αυτή την 92η διοργάνωση της χειμερινής διοργάνωσης. Στο τέλος του δεύτερου σταδίου, είναι ακόμα αδύνατο να προσδιοριστεί η ταυτότητα του μελλοντικού νικητή.
  • Αυτή η μέρα του Σαββάτου αρχικά πήγε πολύ άσχημα για την Elfyn Evans (Toyota). Ηγέτης από το βράδυ της Πέμπτης, ο Ουαλός είχε αρχικά μια βλάβη στο υβριδικό σύστημα, στη συνέχεια ξεπέρασε από τον ρυθμό των δύο διώκτες του, του Thierry Neuville (Hyundai) και του Sébastien Ogier (Toyota). Ο δευτεραθλητής του 2021 του WRC αποδυναμώθηκε εντελώς το απόγευμα, χάνοντας περίπου σαράντα δευτερόλεπτα σε διάστημα τριών ειδικών διαδρομών!

wrc-wrc2-rally-monte-carlo-2024-results-apotelesmata

 

  • Έβανς έξω για την τελική νίκη, οι Neuville και Ogier ανέλαβαν. Ο Γάλλος κατέγραψε 700ο χρόνο ξυστό στο WRC (4ος καλύτερος παίκτης ισόπαλος με τον Φινλανδό Juha Kankkunen) και ηγήθηκε του Ράλι Μόντε Κάρλο μετά το SS13. Όμως μια ακραία επίθεση από τον Thierry Neuville του κόστισε την πρώτη θέση το βράδυ, στο SS14!
  • Ο Thierry Neuville οδηγεί λοιπόν σε ένα ράλι που έχει ήδη κερδίσει το 2020, αλλά η διαφορά του είναι η χαμηλότερη (3″3) έναντι του Γάλλου.
  • Ο Elfyn Evans ελέγχει την τρίτη του θέση μπροστά από έναν μακρινό Ott Tänak (Hyundai).
  • Το υβριδικό peloton Rally1 έχασε μία μονάδα, αυτή του Grégoire Munster (M-Sport Ford). Ο Βέλγος πρωτάρης (με άδεια Λουξεμβούργου) χτύπησε σε ξύλινο προστατευτικό κιγκλίδωμα στο SS12. Αυτός και ο συνοδηγός του Λούκα δεν τραυματίστηκαν, αλλά το υβριδικό Ford Puma ήταν πολύ κατεστραμμένο για να επανεκκινήσει σήμερα.

wrc-wrc2-rally-monte-carlo-2024-results-apotelesmata

  • Ως εκ τούτου, ο Adrien Fourmaux είναι ο μόνος εκπρόσωπος της φυλής M-Sport Ford στο τρέξιμο. Ο Γάλλος βρίσκεται άνετα στην 5η θέση. Καθώς δεν πιέζεται από τους διώκτες, μπορεί να οδηγήσει χωρίς πίεση. Ο Andreas Mikkelsen (Hyundai), πίσω στην πρώτη κατηγορία μετά από μια νικηφόρα περίοδο στο WRC2, εξακολουθεί να αγωνίζεται να προσαρμοστεί εκ νέου σε αυτά τα Rally1.
  • Η μάχη στο WRC2 συνεχίζει να είναι αβέβαιη. Ο Nikolay Gryazin (Citroën) και ο Pepe Lopez (Skoda) αντάλλαξαν την ηγεσία σε αρκετές περιπτώσεις. Αυτό το βράδυ του Σαββάτου, είναι ο Ρώσος που κρατάει το σχοινί, μόλις (2 δέκατα!). Ο συγγραφέας των τριών ταχύτερων χρόνων, ο Yohan Rossel (Citroën) εξακολουθεί να είναι 3ος, αλλά μπορεί να έχει ελπίδες νίκης. Είναι μόλις 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπαίκτη του Gryazin.

 

wrc-wrc2-rally-monte-carlo-2024-results-apotelesmata

21 Gryazin Nikolay, ALEKSANDROV Konstantin, Citroen C3 Rally2, action during the Rallye Automobile Monte Carlo 2024, 1st round of the 2024 WRC World Rally Car Championship, from January 25 to 28, 2024 at Monte Carlo, Monaco – Photo Nikos Katikis / DPPI

  • Το απόγευμα του Σαββάτου απονεμήθηκαν βαθμοί για το πρωτάθλημα Οδηγών. Οι 10 πρώτοι της κατάταξης θα ανταμειφθούν… αν ολοκληρώσουν το ράλι την Κυριακή όπου θα γίνουν δύο νέα έπαθλα, πρώτα στο τέλος του σταδίου και μετά στο τέλος του Power Stage. Κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου, θα μπορείτε να συγκεντρώσετε έως και 30 βαθμούς. Συγκεκριμένα, τα δέκα πληρώματα με την καλύτερη κατάταξη το απόγευμα του Σαββάτου θα είναι υποψήφια για τις πρώτες μονάδες (1)… αλλά για να το κάνουν θα πρέπει να ολοκληρώσουν το γεγονός. Μέχρι στιγμής, ήταν: 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1 στο τέλος του αγώνα της Κυριακής. Από εδώ και στο εξής, αυτή την τελευταία μέρα της Κυριακής, οι 7 οδηγοί που είναι οι πιο γρήγοροι θα βραβεύονται (2). Τέλος, η αρχή του Power Stage διατηρείται (3) και η κλίμακα του αμετάβλητη. Ο νικητής του ράλι παραμένει αυτός που ήταν ο πιο αποτελεσματικός κατά τη διάρκεια του χρόνου, αλλά θα πρέπει να βγάλετε την αριθμομηχανή για να μάθετε ποιος θα έχει πραγματοποιήσει την καλύτερη λογιστική πράξη στο τέλος του Σαββατοκύριακου.
  • Την Κυριακή, τρεις τελικές φάσεις θα είναι στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένου του θρυλικού περάσματος του Col de Turini. Αυτό θα λειτουργήσει ως Power Stage.

WRC WRC2:Ράλι Μόντε Κάρλο – Η αγωνία συνεχίζεται στο WRC2

Αν η μάχη για την τελική νίκη είναι έντονη στο Rally1, ο δίκαιος ανταγωνισμός είναι εξίσου ενδιαφέρον. Οι Nikolay Gryazin και Pepe Lopes εξακολουθούν να μάχονται μπροστά από τον Yohan Rossel που δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς την πρώτη θέση.

Ο αγώνας συνεχίζεται από χθες το πρωί. Ο νέος Βούλγαρος και ο Ισπανός πήγαν πλήγμα για όλο αυτό το Σάββατο που πρόσφερε το μεγαλύτερο στάδιο αυτού του πρώτου γύρου της σεζόν. Έξι ειδικές διαδρομές και λίγο πάνω από 120 χλμ. προκριματικών ήταν στο πρόγραμμα δυτικά του Γκαπ.

WRC WRC2: Κορυφαίος την Παρασκευή με διαφορά 1”3 έναντι του Pepe Lopez, η νέα άφιξη στη Citroën ήταν η πιο έντονη κατά τη διάρκεια του πρωινού βρόχου. Πιο άνετος από τον αντίπαλό του στα πολύ γρήγορα τμήματα, κατάφερε να κερδίσει προβάδισμα 5”9 έναντι της Ισπανικής Fabia. Από την πλευρά του, ο Yohan Rossel σημείωσε τον πρώτο του καλύτερο χρόνο (SS11) που του επέτρεψε να παραμείνει σε επαφή. Στην ανάπαυλα τα τρία πληρώματα ομαδοποιήθηκαν σε 14”6. Όλα έμεναν να γίνουν.

wrc-wrc2-rally-monte-carlo-2024-results-apotelesmata

11 NEUVILLE Thierry, WYDAEGHE Martijn, Hyundai I20 Rally1, action during the Rallye Automobile Monte Carlo 2024, 1st round of the 2024 WRC World Rally Car Championship, from January 25 to 28, 2024 at Monte Carlo, Monaco – Photo Nikos Katikis / DPPI

 

Τρέξτε σε πολύ βρώμικους πλέον δρόμους, το δεύτερο μέρος της σκηνής ξεκίνησε με μια νέα αλλαγή αρχηγού. Εμπνευσμένος από τις συνθήκες, ο Λόπεζ απομάκρυνε τον Γκριαζίν που ήταν πολύ προσεκτικός. Όλα έπρεπε να ξαναγίνουν για τον φλύαρο πιλότο από τα ανατολικά. Ο τελευταίος έσβησε 0”7 στο SS13 και στη συνέχεια κατάφερε να επιστρέψει μπροστά στο τελευταίο τμήμα. Μετά από περισσότερα από 270 km προκριματικών, οι δύο αντίπαλοι απέχουν μόνο 0,2 δευτερόλεπτα με 52,12 km χρονομέτρησης μπροστά τους για να αποφασίσουν μεταξύ τους. Θα πρέπει επίσης να είναι επιφυλακτικοί με τον Yohan Rossel που είναι μόλις 6”9 πίσω.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power